Χαρά αλλά και έντονος προβληματισμός με το άνοιγμα των θερινών σινεμά

Χαρά αλλά και έντονος προβληματισμός στην τάξη των ιδιοκτητών θερινών κινηματογράφων ενόψει της θερινής σεζόν Facebook Twitter
Ας ελπίσουμε από τον Ιούνιο να υπάρξει κάποια μετάθεση της ώρας απαγόρευσης ή κάποια ειδική ρύθμιση για τα σινεμά, γιατί κατά τα άλλα φέτος υπάρχει χαρά και αισιοδοξία, έχουμε καλύτερη σοδειά ταινιών, θα βγουν και πάλι τα μεγάλα μπλοκμπάστερ που έλειψαν πολύ πέρυσι... Φωτ.: Eurokinissi
0

Την περασμένη Παρασκευή ξεκίνησε η επαναλειτουργία των θερινών κινηματογράφων, ένα γεγονός που προκάλεσε κύματα χαράς στους στερημένους σινεφίλ, η ανταπόκριση των οποίων υπήρξε πολύ καλύτερη του αναμενόμενου.

Από κοντά ακολούθησαν και οι αιθουσάρχες, οι οποίοι μπόρεσαν και πάλι να λειτουργήσουν τις επιχειρήσεις τους, αλλά στη δική τους περίπτωση ο ενθουσιασμός μετριάστηκε από έντονους προβληματισμούς. Ο λόγος δεν είναι άλλος από τα αυστηρά μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των θερινών κινηματογράφων που επέβαλε η κυβέρνηση, τα οποία γεννούν μια σειρά από προβλήματα που εμποδίζουν όχι μόνο την εύρυθμη λειτουργία, αλλά σε κάποιες περιπτώσεις ακόμα και τη βιωσιμότητα της επιχείρησης.

Η Πέγκυ Ρίγγα των κινηματογράφων Ριβιέρα και Βοξ στα Εξάρχεια και Αθηναία στο Κολωνάκι ήταν ιδιαίτερα γλαφυρή, όταν την ρωτήσαμε για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κατά την εφαρμογή των μέτρων. 

«Κατ' αρχάς», μας είπε, «πρέπει να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι η υπουργική απόφαση κάνει λόγο για 75% χωρητικότητα, στην πράξη λειτουργούμε με χωρητικότητα περίπου 50%. Σε κάποια σινεμά για να τηρηθούν οι αποστάσεις μεταξύ των καθισμάτων δεν επαρκεί η έκταση ώστε να τοποθετηθούν καθίσματα που να φτάνουν το 75% της άδειας λειτουργίας. Συν τοις άλλοις, τα καθίσματα πρέπει να είναι οργανωμένα σε δυάδες. Έστω λοιπόν ότι έρχεται στο σινεμά ένα ζευγάρι με παιδί. Θα πρέπει να καθίσει στη μία δυάδα ο ένας γονιός με το παιδί και ο άλλος θα καθίσει μόνος του σε μία παραδίπλα. Επειδή όμως έχουμε οδηγίες να μην ανακατεύουμε τις παρέες, η θέση δίπλα στον γονιό που κάθεται μόνος του αχρηστεύεται. Έτσι η Αθηναία, για παράδειγμα, καταλήγει να λειτουργεί με 120 περίπου θεατές σε κάθε προβολή, ενώ οι προβλεπόμενες θέσεις της είναι σχεδόν οι διπλάσιες». 

Η απουσία διαλείμματος είναι ένα πρόβλημα, επίσης. Ενώ στα χειμερινά σινεμά προτιμώ να βλέπω ταινία χωρίς διάλειμμα, στα θερινά είναι μέρος της διασκέδασης. Να ανοίγουν τα φώτα σιγά σιγά, να κοιτάζεις τους φίλους σου και τους γύρω σου, να τρέχεις στο μπαρ για να προλάβεις πριν σχηματιστεί ουρά, να ανάψεις ένα τσιγάρο κ να συζητήσεις πως σου φαίνεται η ταινία ή ακόμα και να παρατηρήσεις τις γάτες που κυκλοφορούν ανέμελες στο χώρο.

Πέγκυ Ρίγγα Facebook Twitter
Πέγκυ Ρίγγα: «Δεν μπορεί π.χ. σε ένα εστιατόριο να μπορούν να καθίσουν έξι άτομα γύρω από ένα τραπέζι χωρίς μάσκα, να μιλούν και να φωνάζουν μεταξύ τους, ενώ στο σινεμά που κάθονται σε δυάδες, σε απόσταση μεταξύ τους και κοιτάζουν μόνο προς μια κατεύθυνση, να υποχρεούνται να φορέσουν μάσκα». Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

«Σαν να μην έφτανε αυτό», συνεχίζει, «πρέπει να κάνουμε και τον αστυνόμο. Πρέπει να προσέχουμε στις ουρές έξω από το σινεμά ώστε οι πελάτες να τηρούν τις αποστάσεις και πρέπει να έχουμε τον νου μας κατά τη διάρκεια της προβολής μην τυχόν κάποιοι από τους θεατές φέρουν τα καθίσματα τους πιο κοντά. Πέρυσι σε μια προβολή είχε έρθει ελεγκτής σε ανύποπτο χρόνο, ο πατέρας μιας οικογένειας είχε φέρει την καρέκλα του κοντά σε εκείνη της συζύγου του και του παιδιού του λίγο πριν, εμείς δεν προλάβαμε να το προσέξουμε για  να του κάνουμε παρατήρηση και το αποτέλεσμα ήταν να πληρώσουμε ένα παχυλό πρόστιμο.

Γενικότερα θεωρώ ότι τα μέτρα της κυβέρνησης είναι ιδιαίτερα αυστηρά απέναντι στα σινεμά. Δεν μπορεί π.χ. σε ένα εστιατόριο να μπορούν να καθίσουν έξι άτομα γύρω από ένα τραπέζι χωρίς μάσκα, να μιλούν και να φωνάζουν μεταξύ τους, ενώ στο σινεμά που κάθονται σε δυάδες, σε απόσταση μεταξύ τους και κοιτάζουν μόνο προς μια κατεύθυνση, να υποχρεούνται να φορέσουν μάσκα.

Επίσης τα μέτρα αυξάνουν το κόστος λειτουργίας των κινηματογράφων. Σαν να μην έφτανε η προμήθεια αντισηπτικών και ειδών καθαρισμού και τα πρόσθετα έξοδα για το ηλεκτρονικό εισιτήριο, αναγκαζόμαστε να προχωρήσουμε και σε πρόσληψη πρόσθετου προσωπικού, με δεδομένο ότι είναι υποχρεωτική η χρήση ταξιθέτη για να οδηγεί τους θεατές στα καθίσματα.

Αναφορικά με το ηλεκτρονικό εισιτήριο, δε, θα ήθελα να επισημάνω ότι δεν μας δόθηκε επαρκής χρόνος προετοιμασίας, το πληροφορηθήκαμε την τελευταία στιγμή. Αυτό έχει μια παρενέργεια που πολύς κόσμος δεν φαντάζεται. Γιατί κάποιοι άνθρωποι που έχουμε στο προσωπικό μας είναι μεγαλύτερης ηλικίας και δεν είναι εξοικειωμένοι με την χρήση ηλεκτρονικού υπολογιστή και τους είναι πάρα πολύ δύσκολο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».

«Κοιτάξτε», καταλήγει, «το σινεμά άντεξε απέναντι σε έναν σωρό προκλήσεις στο παρελθόν, όπως η τηλεόραση, η αντιπαροχή κ.λπ., πιστεύω θα αντέξει και τώρα, χάρη στην αγάπη του κόσμου για το άθλημα. Ειδικά το θερινό σινεμά, που δεν είναι μεν ελληνική πατέντα, αλλά έχει καταλήξει σχεδόν αποκλειστικά ελληνικό πολιτιστικό προϊόν, οι θεατές δείχνουν να το αγκαλιάζουν και να το προτιμούν. Φέτος ο προγραμματισμός έχει επανεκδόσεις όπως το In a Lonely Place και το Bob, le Flambeur, έχει το Digger, μια ελληνική ταινία που θα αρέσει στον κόσμο, υπάρχουν οι προϋποθέσεις για να έχουμε μια καλή σεζόν, αρκεί να μας αφήσουν να λειτουργήσουμε τους κινηματογράφους μας κανονικά».

Cine Άνεσις Facebook Twitter
Aπολύμανση στο Cine Άνεσις πριν από την προβολή.

Για τον Ηλία Γεωργιόπουλο του Cine Άνεσις στους Αμπελοκήπους το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην απαγόρευση κυκλοφορίας μετά τις 00.30. «Η χωρητικότητα 75%», μας δήλωσε, «είναι ένα καλό νούμερο για να ξεκινήσουμε. Δεν είναι ιδανικό βέβαια, επειδή πρέπει να μοιράζουμε τα καθίσματα σε δυάδες. Το βασικό μας πρόβλημα είναι η απαγόρευση κυκλοφορίας στις 00.30. Μας δυσκολεύει πολύ στον προγραμματισμό δεύτερης προβολής, γιατί αφενός αποκλείονται εκ των πραγμάτων ταινίες μεγαλύτερες από δύο ώρες και αφετέρου ο κόσμος που θα έρθει στη δεύτερη προβολή, κινδυνεύει να του επιβληθεί πρόστιμο γυρίζοντας στο σπίτι, αν δεν προλάβει να επιστρέψει πριν από τις 00.30. Προτείναμε στους ανθρώπους του υπουργείου να υπάρξει κάποια ειδική πρόβλεψη για τους πελάτες των θερινών κινηματογράφων, ώστε με την επίδειξη του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να μπορούν να κυκλοφορήσουν μετά τις 00.30, αλλά δυστυχώς δεν φαίνεται να εισακουστήκαμε. 

Ας ελπίσουμε από τον Ιούνιο να υπάρξει κάποια μετάθεση της ώρας απαγόρευσης ή κάποια ειδική ρύθμιση για τα σινεμά, γιατί κατά τα άλλα φέτος υπάρχει χαρά και αισιοδοξία, έχουμε καλύτερη σοδειά ταινιών, θα βγουν και πάλι τα μεγάλα μπλοκμπάστερ που έλειψαν πολύ πέρυσι, εμείς εξοπλίσαμε και τον κινηματογράφο μας με προτζέκτορα laser 4K για να αναβαθμίσουμε τις συνθήκες προβολής, οπότε έχουμε κάθε λόγο να ελπίζουμε σε μια καλή σεζόν».

Ηλέκτρα Facebook Twitter
Κινηματογράφος Ηλέκτρα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Ο Κώστας Γούναρης των κινηματογράφων Εκράν στα Εξάρχεια, Αμίκο στο Χαλάνδρι, Άνοιξις στο Νέο Ηράκλειο, Ηλέκτρα στην Πατησίων, Κήπος στη Νέα Σμύρνη, Νέα Μασκώτ στον Ταύρο και Αρκαδία στον Βύρωνα, τοποθετείται σε μια πιο ρομαντική νότα. «Νιώθω πολλές φορές ότι κάνω την καλύτερη δουλειά στο κόσμο», μας εξομολογείται. «Ο κόσμος έρχεται για να διασκεδάσει, να ψυχαγωγηθεί βλέποντας σινεμά, να απολαύσει το βράδυ του, τρώγοντας, πίνοντας, με παρέα ή και χωρίς.

Η μειωμένη χωρητικότητα δεν απασχολεί τόσο τους θεατές, όσο τους ίδιους τους αιθουσάρχες. Έχεις δηλαδή ένα μικρότερο ταβάνι και για την φετινή περίοδο. Από την άλλη είναι και οι αποστάσεις των θέσεων. Αυτό με ενοχλεί περισσότερο, γιατί νιώθω ότι ενοχλεί και τον κόσμο. Είναι αλλιώς να πας με τους φίλους σου και να κάτσετε 3-4 άτομα μαζί παρέα και αλλιώς να σας χωρίζει ενάμιση μέτρο ανά δυάδα.

Η απουσία διαλείμματος είναι ένα πρόβλημα, επίσης. Ενώ στα χειμερινά σινεμά προτιμώ να βλέπω ταινία χωρίς διάλειμμα, στα θερινά είναι μέρος της διασκέδασης. Να ανοίγουν τα φώτα σιγά-σιγά, να κοιτάζεις τους φίλους σου και τους γύρω σου, να τρέχεις στο μπαρ για να προλάβεις πριν σχηματιστεί ουρά, να ανάψεις ένα τσιγάρο κ να συζητήσεις πώς σου φαίνεται η ταινία ή ακόμα και να παρατηρήσεις τις γάτες που κυκλοφορούν ανέμελες στον χώρο. Και όταν έρθει η ώρα που ξανασβήνουν τα φώτα, να τρέξεις να πάρεις πάλι θέση με νέες προμήθειες. Όλα αυτά μας τα έχουν απαγορεύσει με αφορμή την πανδημία και η αλήθεια είναι ότι δεν τα καταλαβαίνω και δεν νιώθω ότι βοηθάνε κάπου και ο κόσμος νιώθω ότι πιστεύει το ίδιο. Η απαγόρευση μετά τις 00:30 μας προβληματίζει για το θέμα της δεύτερης προβολής, ενώ το θέμα των ηλεκτρονικών εισιτηρίων σίγουρα αποτρέπει μεγαλύτερους σε ηλικία ανθρώπους να μας επισκεφτούν.

Απλά όταν κάνεις αυτήν τη δουλειά, όπου ουσιαστικά είσαι υπεύθυνος για τη διασκέδαση του άλλου, σε προβληματίζει περισσότερο για το τι αντίκτυπο έχουν αυτές οι αλλαγές στους θεατές, πάρα στην επιχείρηση. Ο κόσμος αγαπάει τα θερινά σινεμά, τα στηρίζει κι εμείς θα επιβιώσουμε».

Οι αιθουσάρχες μίλησαν για τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, ο κόσμος μίλησε με την «ψήφο» του στα θερινά σινεμά κατά τις πρώτες μέρες λειτουργίας τους, τώρα τον λόγο τον έχει η κυβέρνηση.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Μια μέρα στα γυρίσματα του «Monday»

Οθόνες / Μια μέρα με τον Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και τον Σεμπάστιαν Σταν στα γυρίσματα του «Monday»

Ένα διαμέρισμα στην Κυψέλη φιλοξένησε πριν από δυόμισι χρόνια μέρος των γυρισμάτων της πιο αναμενόμενης ταινίας του φετινού καλοκαιριού. Η LiFO βρέθηκε στο σετ και μίλησε με τον σκηνοθέτη Αργύρη Παπαδημητρόπουλο και τους πρωταγωνιστές Σεμπάστιαν Σταν και Ντενίζ Γκαφ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Μυθολογίες / «Όποτε θέλω να κλάψω, βλέπω το The Hours»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Ένκε Φεζολλάρι

Το πρώτο ερωτικό σκίρτημα ήρθε με το Persona του Μπέργκμαν. Όταν είδε το Happy Together του Wong Kar-Wai, ήθελε να ουρλιάξει. Τα παθιασμένα συναισθήματα έχουν τον πρώτο λόγο στην κινηματογραφική λίστα του ηθοποιού και σκηνοθέτη.
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Pulp Fiction / «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Με αφορμή τη νέα του ταινία, ο σημαντικός διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ αφηγείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο τη συναρπαστική διαδρομή της ζωής του από τα πρώτα του βήματα μέχρι τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

Daily / El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

«Ο κοσμοναύτης του απείρου» έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές μέρες, σε μια μεταφορά αντάξια του θρύλου που συνοδεύει τόσο το έργο όσο και τον δημιουργό του, ο οποίος βρήκε τραγικό τέλος στα χέρια της αργεντινής χούντας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πόσο θα τα έσπαγε/γαμάτη θα ήταν μια θρησκεία με θεό τον Νίκολας Κέιτζ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ / «Αν μοιραστώ μαζί σου την ταινία που αγαπάω, μόνο αγάπη έχω να σου δώσω»

Μυθολογίες / «Φαντάζεστε μια θρησκεία με θεό τον Κέιτζ;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ

Από το After Hours του Σκορσέζε, που την απελευθέρωσε, μέχρι τη Γλυκιά Συμμορία του Νικολαΐδη, που τη σημάδεψε με τη μουσική της, η ηθοποιός μοιράζεται μια ετερόκλητη κινηματογραφική λίστα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το ακαταμάχητο ντεμπούτο της Λουίζ Κουρβουαζιέ που σάρωσε εισπρακτικά στη Γαλλία και η επίσημη πρόταση της Τσεχίας για το περσινό Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας ξεχωρίζουν αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα.
THE LIFO TEAM
Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οθόνες / Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οι Αθηναίοι σινεφίλ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να εξασκήσουν την αγαπημένη τους καλοκαιρινή συνήθεια. Συγκεντρώσαμε όλες τις ημερομηνίες που έχουν γίνει γνωστές για την έναρξη λειτουργίας των θερινών σινεμά της πρωτεύουσας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ