Η κόρη της Μαντόνα έφτιαξε Instagram και μοιράζει ειρωνικά σχόλια: «Θα τραγουδήσω στην κηδεία σου»

Η κόρη της Μαντόνα έφτιαξε Instagram και μοιράζει ειρωνικά σχόλια: «Θα τραγουδήσω στην κηδεία σου» Facebook Twitter
0

Η 24χρονη κόρη της Μαντόνα, Λούρδη, έγινε την Παρασκευή επισήμως μέλος του Instagram και ήδη μετρά πάνω από 46.000 followers.

Ωστόσο, δεν χρησιμοποίησε για avatar κάποια δική της φωτογραφία, αλλά εκείνη της Μισέλ Βισάζ από το RuPaul's Drag Race, η οποία είναι φανατική θαυμάστρια της Μαντόνα. 

Στην πρώτη της ανάρτηση, δημοσίευσε μια σέξι πόζα της από την φωτογράφιση για τη διαφημιστική καμπάνια που έκανε πρόσφατα σε συνεργασία με την Parade x Juicy Couture. 


Προς το παρόν, η Λούρδη δεν ακολουθεί κανέναν, ούτε καν την διάσημη τραγουδίστρια μητέρα της, αλλά ήδη έχει μπει στη διαδικασία να απαντά στα σχόλια των φανς της και μάλιστα με αρκετά δηκτικό τρόπο.

Συγκεκριμένα, όταν κάποιος χρήστης τής έγραψε πως περιμένουν το «ντεμπούτο της στο τραγούδι», η 24χρονη απάντησε: «Θα τραγουδήσω στην κηδεία σου».

Κάποιος άλλος σχολίασε, «Όχι κι εσύ thirst trapping [σ.σ. τύπος ανάρτησης στα social media που προορίζεται να δελεάσει σεξουαλικά]... τι θα σκεφτεί η μαμά σου», η Λούρδη απάντησε: «Ξέρει η μαμά σου ότι δεν πλένεις τον κ@@ο σου;».


Η Λούρδη έκανε και δεύτερη δημοσίευση λίγο αργότερα, κοινοποιώντας την καμπάνια για τη συνεργασία των Stella McCartney και Adidas σε σκηνοθεσία Anna Pollack.

Τον περασμένο Νοέμβριο, ανήμερα της Γιορτής των Ευχαριστιών, η Μαντόνα είχε δημοσιεύσει ένα βίντεο με την Λούρδη και τα υπόλοιπα παιδιά της-  Rocco Ritchie, 20, David Banda, 15, Chifundo «Mercy» James, 14, και τις δίδυμες Stella και Estere, 8.

Τον επόμενο μήνα, η διάσημη τραγουδίστρια τίμησε τα παιδιά της κάνοντας το πρώτο της τατουάζ. Το σχέδιο στον καρπό της Μαντόνα γράφει «LRDMSE», τα αρχικά των ονομάτων των παιδιών της. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Madonna (@madonna)

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Madonna (@madonna)

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του με Argerich, Κουρεντζή, Nagano και Gheorghiu 

Πολιτισμός / Argerich, Κουρεντζής, Nagano, Gheorghiu: Το Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης γιορτάζει τα 25 χρόνια του

Ο οργανισμός που άλλαξε τον πολιτιστικό χάρτη της Θεσσαλονίκης και της Βόρειας Ελλάδας βρίσκεται στην πιο εξωστρεφή φάση του και υποδέχεται τη νέα σεζόν με ένα πρόγραμμα γεμάτο σημαντικές διεθνείς συμμετοχές.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Πολιτισμός / Οι τελευταίες συλλογές του Τζόρτζιο Αρμάνι θα παρουσιαστούν κανονικά στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο

Ο οίκος ανακοίνωσε ότι ο σχεδιαστής εργαζόταν «μέχρι το τέλος» πάνω στις νέες γραμμές Emporio Armani και Giorgio Armani, αλλά και σε μια μεγάλη έκθεση για τα 50 χρόνια του οίκου
LIFO NEWSROOM
Τζόρτζιο Αρμάνι: Στη μεγάλη οθόνη η ζωή του «βασιλιά της μόδας»

Πολιτισμός / Τζόρτζιο Αρμάνι: Η ζωή του «βασιλιά της μόδας» μεταφέρεται στη μεγάλη οθόνη

Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η φιλόδοξη παραγωγή θα εστιάσει μόνο στην επαγγελματική πορεία του σχεδιαστή στις πασαρέλες και το κόκκινο χαλί ή αν θα συμπεριλάβει και την προσωπική του ζωή
LIFO NEWSROOM
Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Τρίερ, Στίβεν Κινγκ και Ανιές Βαρντά από αύριο στους κινηματογράφους

Η νέα ταινία του δημιουργού του «Worst Person in the World», ακόμα μια διασκευή Στίβεν Κινγκ, το φεμινιστικό «Vagabond» της γιαγιάς της νουβέλ βαγκ και η επιστροφή του «Toy Story» με αφορμή την 30η επέτειο από την πρεμιέρα του ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ανατροπή στον κινηματογράφο: Η OpenAI παράγει ταινία με AI και κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Πολιτισμός / Ανατροπή στον κινηματογράφο; Η OpenAI παράγει ταινία με κόστος κάτω από 30 εκατομμύρια δολάρια

Η OpenAI φέρνει την επανάσταση στον κινηματογράφο με την πρώτη ταινία μεγάλου μήκους που δημιουργείται κυρίως με τεχνητή νοημοσύνη - Το “Critterz” υπόσχεται να αλλάξει το Χόλιγουντ για πάντα, με εντυπωσιακά αποτελέσματα και φθηνότερο κόστος παραγωγής
LIFO NEWSROOM