«Edge of Horizon»: Η δισκογραφική επιστροφή των Groove Armada

«Edge of Horizon»: Η δισκογραφική επιστροφή των Groove Armada Facebook Twitter
Αρκετά feelgood προσπάθεια από δυο βετεράνους της βρετανικής σκηνής.
0



ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ απουσίας, οι Groove Armada έβγαλαν νέο άλμπουμ. Το γκρουπ συγκαταλέγεται ανάμεσα στα σημαντικότερα big beat ηλεκτρονικά σχήματα, μαζί με ονόματα όπως οι Prodigy και οι Chemical Brothers, αν και οι Groove Armada είναι λίγο μεταγενέστεροι, μια και ο Andy Cato και ο Tom Findlay αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους το 1996. Πήραν το όνομα τους από μια ντισκοτέκ της δεκαετίας του '70. Κυκλοφόρησαν το πρώτο τους άλμπουμ, Northern Star, το 1998. Η μεγαλύτερη τους επιτυχία ήταν το κομμάτι «I See You» το 2000.

Το Edge of Horizon είναι το όγδοο άλμπουμ τους, που τους βρίσκει πιο χαλαρούς, να κοιτούν και αυτοί πίσω, προς την εποχή της ντίσκο, που φέτος είχε την τιμητική της, αν και εκφράζουν μεγαλύτερη ηχητική νοσταλγία για τα '90s. Γενικότερα, είναι αρκετά feelgood προσπάθεια από δυο βετεράνους της βρετανικής σκηνής. Παρά τα σκαμπανεβάσματα της ημερομηνίας κυκλοφορίας του λόγω του Covid-19 –η συνέντευξη ακυρώθηκε μια φορά μέχρι να βγει το άλμπουμ–, ο Tom Findlay παραμένει αισιόδοξος ότι η κατάσταση θα φτιάξει κάποια στιγμή. Μας είπε δυο λόγια εν μέσω lockdown στο Λονδίνο.

Είναι δύσκολο να πει κανείς τι θα συμβεί στο μέλλον. Υπάρχει κάποια ελπίδα με τα νέα από το εμβόλιο αλλά αυτήν τη στιγμή δεν είναι μόνο η χορευτική μουσική που υποφέρει αλλά όλη η μουσική σκηνή.

— Που σε βρίσκουμε αυτή τη στιγμή;

Αυτήν τη στιγμή βρίσκομαι στο σπίτι μου στο Λονδίνο σε καραντίνα.

— Πώς ήταν να κυκλοφορείτε νέο άλμπουμ μέσα στην καραντίνα;

Σίγουρα ήταν κάτι που δεν το περιμέναμε αλλά είναι ένα άλμπουμ που ήταν έτοιμο πολύ πριν από την τωρινή κατάσταση.

— Είχατε δέκα χρόνια να βγάλετε νέο άλμπουμ ως Groove Armada. Πώς ήταν η συνεργασία σας;

Ήταν μια πολύ ωραία εμπειρία και δεν αισθανθήκαμε καθόλου περίεργα. Ήταν σαν δυο φίλοι να ξανασυναντιούνται. Συναντιόμασταν για 2-3 ημέρες στο υπόγειο μου, οι οποίες ήταν αρκετά παραγωγικές. Δουλεύαμε καμιά φορά σερί, χωρίς ύπνο, και καταφέραμε να ολοκληρώσουμε το άλμπουμ σε λίγους μόνο μήνες.

Το άλμπουμ έχει μια χαλαρή ατμόσφαιρα και αντικατοπτρίζει τον τρόπο που γράφτηκε. Καμία σχέση με το να βρίσκεσαι για πολλές εβδομάδες στο στούντιο και να ασχολείσαι μόνο με αυτό. Πλέον ζούμε σε ξεχωριστά μέρη.

— Ποια ήταν η έμπνευση γι' αυτό τον δίσκο;

Κυρίως πράγματα που ακούγαμε όταν ξανασυναντηθήκαμε το 2018 για μια σειρά από συναυλίες. Στο tour bus ακούγαμε πολλή μουσική, κυρίως από τη δεκαετία του '80 και επικρατούσε συχνά μια ατμόσφαιρα κλαμπ, οπότε θέλαμε να μεταφέρουμε αυτό το συναίσθημα στο άλμπουμ. Αυτήν τη φορά μας ένοιαζε περισσότερο να περάσουμε καλά, κάνοντας μουσική όπως θέλουμε, χωρίς να έχουμε το άγχος των τσαρτ.

— Τι άποψη έχεις για τη mainstream μουσική αυτήν τη στιγμή και την άνοδο του χιπ-χοπ; Ακούς καθόλου;

Η αλήθεια είναι ότι δεν είναι καθόλου του γούστου μου αλλά αρέσει στον γιο μου πολύ και καμιά φορά μου αναφέρει ονόματα και άλμπουμ για να ακούσω. Δεν θυμάμαι όμως κάτι συγκεκριμένο τώρα.

— Πώς βλέπεις την κατάσταση με την χορευτική μουσική; Θα ξαναχορέψουμε όπως παλιά;

Είναι δύσκολο να πει κανείς τι θα συμβεί στο μέλλον. Υπάρχει κάποια ελπίδα με τα νέα από το εμβόλιο αλλά αυτήν τη στιγμή δεν είναι μόνο η χορευτική μουσική που υποφέρει αλλά όλη η μουσική σκηνή. Είναι μια πολύ δύσκολη περίοδος και δυστυχώς η υποστήριξη που υπάρχει είναι σχεδόν μηδαμινή. Ελπίζω μόνο για το καλύτερο και εύχομαι ότι όλα θα πάνε καλά και θα μπορέσουμε να επιστρέψουμε όλοι.

 

Lover 4 Now (feat. Todd Edwards)

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ