Η Κρίστεν Στιούαρτ θα υποδυθεί την πριγκίπισσα Νταϊάνα σε νέα ταινία

Η Κρίστεν Στιούαρτ θα υποδυθεί την πριγκίπισσα Νταϊάνα σε νέα ταινία Facebook Twitter
EPA
0

Η Κρίστεν Στιούαρτ θα υποδυθεί την πριγκίπισσα Νταϊάνα, στη νέα ταινία του Πάμπλο Λαραΐν, με τίτλο «Spencer».

Το σενάριο του Στίβεν Νάιτ καλύπτει ένα κρίσιμο σαββατοκύριακο, στις αρχές του '90, όταν η Νταϊάνα αποφάσισε ότι δεν λειτουργεί ο γάμος της με τον πρίγκιπα Κάρολο και ότι χρειαζόταν να ξεστρατίσει από το μονοπάτι που θα την έφερνε στη θέση της βασίλισσας, σύμφωνα με το Deadline.

Ο Πάμπλο Λαραΐν εξήγησε στο Deadline γιατί είδε στο πρόσωπο της Κρίστεν Στιούαρτ την ιδανική «πριγκίπισσα Νταΐάνα» για την ταινία του. «Για να το κάνεις αυτό καλά, χρειάζεσαι κάτι πολύ σημαντικό στην ταινία, που είναι το μυστήριο. Η Κρίστεν μπορεί να είναι πολλά πράγματα και μπορεί να είναι πολύ μυστηριώδης και εύθραυστη και ταυτόχρονα πολύ δυνατή, που είναι αυτό που χρειαζόμαστε. Ο συνδυασμός αυτών των στοιχείων με έκανε να την σκεφτώ», είπε ο σκηνοθέτης.

«Είναι πολύ όμορφος ο τρόπος που αντέδρασε στο σενάριο και το πώς προσεγγίζει τον χαρακτήρα. Πιστεύω ότι θα κάνει κάτι εντυπωσιακό και συναρπαστικό ταυτόχρονα», συμπλήρωσε ο Λαραΐν, που το 2016 είχε σκηνοθετήσει την ταινία «Jackie», η οποία χάρισε στη Νάταλι Πόρτμαν μια υποψηφιότητα για Όσκαρ χάρη στην ερμηνεία της ως Τζάκι Κένεντι.

Ο Χιλιανός σκηνοθέτης παραδέχθηκε ότι δεν μεγάλωσε ως φαν της βασιλικής οικογένειας, αλλά σημείωσε ότι μεγάλωσε διαβάζοντας και καταλαβαίνοντας τι είναι ένα παραμύθι. «Συνήθως, ο πρίγκιπας βρίσκει την πριγκίπισσα, της ζητά να γίνει γυναίκα του και τελικά εκείνη γίνεται βασίλισσα. Αυτό είναι το παραμύθι. Όταν κάποια αποφασίζει να μην γίνει βασίλισσα και λέει "προτιμώ να είμαι ο εαυτός μου", αυτή είναι μεγάλη απόφαση, μια ανατροπή του παραμυθιού. Πάντα ήμουν έκπληκτος από αυτό και σκεφτόμουν ότι πρέπει να υπήρξε πολύ δύσκολο. Αυτή είναι η καρδιά της ταινίας», εξήγησε.

Όσο για το μικρό χρονικό διάστημα με το οποίο ασχολείται το σενάριο της ταινίας, δήλωσε: «Είναι μόνο τρεις ημέρες από τη ζωή της και σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα μπορείς να έχεις μια ευρύτερη εικόνα για το ποια ήταν. Όλοι γνωρίζουμε ποια ήταν η τύχη της, τι της συνέβη και δεν χρειάζεται να πάμε σε αυτό. Θα μείνουμε σε αυτό το πιο προσωπικό διάστημα στο οποίο μπόρεσε να εκφράσει πού ήθελε να πάει και ποια ήθελε να είναι».

Με πληροφορίες από Vanity Fair

Πολιτισμός
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Πολιτισμός / Πέθανε ο Ρόμπερτ Μπέντον, σκηνοθέτης του «Κράμερ εναντίον Κράμερ» και τρεις φορές βραβευμένος με Όσκαρ

Ο Μπέντον υπήρξε κεντρικός εκπρόσωπος του αμερικανικού συναισθηματικού ρεαλισμού, δίνοντας έμφαση στις ανθρώπινες σχέσεις και στις λεπτές συγκρούσεις των χαρακτήρων
LIFO NEWSROOM
Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

Πολιτισμός / Κάννες - Ρόμπερτ Ντε Νίρο για Τραμπ: «Ο φιλισταίος πρόεδρος της Αμερικής αυτοδιορίστηκε επικεφαλής σε κορυφαίο πολιτιστικό ίδρυμα»

«Η τέχνη είναι η αλήθεια. Η τέχνη αγκαλιάζει την ποικιλομορφία. Και γι’ αυτό αποτελεί απειλή για τους αυταρχικούς ηγέτες και τους φασίστες του κόσμου», δήλωσε παραλαμβάνοντας τον τιμητικό Χρυσό Φοίνικα από τον Λεονάρντο ντι Κάπριο
LIFO NEWSROOM
Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Final Destination, Κιούκα και Τhe Weeknd από αύριο στους κινηματογράφους

Καθώς όλο και περισσότερα θερινά σινεμά ανοίγουν, η συνέχεια ενός απέθαντου franchise, το φρέσκο σκηνοθετικό ντεμπούτο του Κωστή Χαραμουντάνη και το κινηματογραφικό companion piece του νέου άλμπουμ του Weeknd είναι τρεις από τις έξι νέες ταινίες που επιχειρούν να φέρουν τους θεατές πίσω στις αίθουσες.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
hjnrjh

Πολιτισμός / ΕΣΩ 2025: Oι σημαντικότερες στιγμές στην κατάμεστη αίθουσα του Μεγάρου

Η 13η ΕΣΩ: 'Αγκαλιάζοντας το Χάος σ’ έναν Έξυπνο Κόσμο' ολοκληρώθηκε, την Τετάρτη 7 Μαΐου 2025 στην Αίθουσα Αλεξάνδρα Τριάντη του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών, ακριβώς όπως υποσχέθηκε, σαν αγκαλιά, που εμπεριέχει την ρευστότητα του σύγχρονου, διασυνδεδεμένου κόσμου μας που, διαρκώς, αλλάζει.
ΜΕΛΙΝΑ ΑΡΒΑΝΙΤΗ-ΠΟΛΛΑΤΟΥ
Έρχεται στο Μεσολόγγι ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Πολιτισμός / Μεσολόγγι: Έρχεται ο αυθεντικός πίνακας του Ντελακρουά «Η Ελλάδα στα ερείπια του Μεσολογγίου»

Ανακοινώθηκε στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε για την έναρξη του επετειακού κύκλου των 200 χρόνων από την ηρωική Έξοδο - Η αποκάλυψη του Νίκου Αλάγια για τον πατέρα του που μετανάστευσε στη Γαλλία τη δεκαετία του 1960
LIFO NEWSROOM
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Νίκολας Κάλιναν: Ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλησε για τα Γλυπτά του Παρθενώνα και τη συνεργασία με την Ελλάδα

Πολιτισμός / Γλυπτά του Παρθενώνα: Ο νέος διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου μιλά για συνεργασία, αλλά όχι επιστροφή

Ο Νίκολας Κάλιναν, Διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου, αναφέρεται στη συνέντευξή του για τη συνεργασία με την Ελλάδα γύρω από τα Γλυπτά του Παρθενώνα, χωρίς να δίνει σαφή απάντηση για την επιστροφή τους
LIFO NEWSROOM
Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Πολιτισμός / Η νέα έκθεση του Σωκράτη Σωκράτους μιλά για τα ισοπεδωμένα τοπία που άφησαν οι βομβαρδισμοί του 20ού αιώνα

Το αλουμίνιο δεν είναι απλώς το εικαστικό μέσο για τη νέα δουλειά του Σωκράτη Σωκράτους που εγκαινιάζεται στην γκαλερί Eins στη Λεμεσό της Κύπρου· είναι το φάντασμα που στοιχειώνει τον καλλιτέχνη.
LIFO NEWSROOM
Δείτε πώς ακριβώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2400 χρόνια

Πολιτισμός / Δείτε πώς ήταν ο Παρθενώνας πριν από 2.400 χρόνια - Το εντυπωσιακό «παιχνίδι» με το φως

O καθηγητής Juan de Lara του Πανεπιστημίου της Οξφόρδης με την βοήθεια της τεχνολογίας έδειξε πώς οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποίησαν προηγμένες τεχνικές φωτισμού για να μετατρέψουν το εσωτερικό του Παρθενώνα σε ένα εντυπωσιακό θέαμα
LIFO NEWSROOM