Αυτή είναι η λίστα όπως διαμορφώθηκε και δημοσιεύεται στο Business Insider, με τα συμπεράσματα να είναι κυρίως δύο:

O βασιλιάς και η βασίλισσα της pop έχουν ξοδέψει πολλά χρήματα για τους τίτλους τους.

Ή πλέον είναι πολύ πιο φτηνή η παραγωγή και η εκτέλεση της δημιουργίας των videoclip ή που (το πιο πιθανό) τα budget έχουν περικοπεί.

 

15. Backstreet Boys — "Larger than Life" (1999): 2.9 εκατ.$
14. Michael Jackson — "Remember the Time" (1992): 3.3 εκατ.$
13. Celine Dion — "It's All Coming Back To Me Now" (1996): 3.4 εκατ.$
12. Mariah Carey — "Heartbreaker" (1999): 3.5 εκατ.$
11. Diddy — "Victory" (1998): 3.9 εκατ.$
10. Busta Rhymes — "What's It Gonna Be?!" (1999): 4 εκατ.$
9. MC Hammer — "Too Legit to Quit" (1991): 4.2 εκατ.$
8. Michael Jackson — "Bad" (1987): 4.5 εκατ.$
7. Gun N' Roses — "Estranged" (1993): 6.5 εκατ.$
6. Britney Spears — "Work Bitch" (2013): 6.5 εκατ.$
5. Michael Jackson — "Black or White" (1991): 6.9 εκατ.$
4. Madonna — "Bedtime Story" (1995): 7.7 εκατ.$

3. Madonna, "Die Another Day" (2002) — 6.1 εκατ.$

 

2. Madonna — "Express Yourself" (1989): 9.4 εκατ.$
1. Michael Jackson and Janet Jackson — "Scream" (1995): 10.7 εκατ.$

 

 

Την ίδια στιγμή o David Bowie φαίνεται να κυκλοφόρησε το πιο οικονομικό videoclip που έχει ποτέ γυριστεί. Σύμφωνα με τα στοιχεία το "Love is Lost" κόστισε μόλις 13 δολάρια και το μόνο που χρειάστηκε ήταν η το ερμηνευτικό μεγαλείο του Βοwie, η συλλογή από τις μαριονέτες του, ο σκοτεινός διάδρομος του γραφείου του και μια απλή κάμερα.