Tα δεκαπέντε ακριβότερα music videos όλων των εποχών

Tα δεκαπέντε ακριβότερα music videos όλων των εποχών Facebook Twitter
5

Tα δεκαπέντε ακριβότερα music videos όλων των εποχών Facebook Twitter

Αυτή είναι η λίστα όπως διαμορφώθηκε και δημοσιεύεται στο Business Insider, με τα συμπεράσματα να είναι κυρίως δύο:

O βασιλιάς και η βασίλισσα της pop έχουν ξοδέψει πολλά χρήματα για τους τίτλους τους.

Ή πλέον είναι πολύ πιο φτηνή η παραγωγή και η εκτέλεση της δημιουργίας των videoclip ή που (το πιο πιθανό) τα budget έχουν περικοπεί.

15. Backstreet Boys — "Larger than Life" (1999): 2.9 εκατ.$
14. Michael Jackson — "Remember the Time" (1992): 3.3 εκατ.$
13. Celine Dion — "It's All Coming Back To Me Now" (1996): 3.4 εκατ.$
12. Mariah Carey — "Heartbreaker" (1999): 3.5 εκατ.$
11. Diddy — "Victory" (1998): 3.9 εκατ.$
10. Busta Rhymes — "What's It Gonna Be?!" (1999): 4 εκατ.$
9. MC Hammer — "Too Legit to Quit" (1991): 4.2 εκατ.$
8. Michael Jackson — "Bad" (1987): 4.5 εκατ.$
7. Gun N' Roses — "Estranged" (1993): 6.5 εκατ.$
6. Britney Spears — "Work Bitch" (2013): 6.5 εκατ.$
5. Michael Jackson — "Black or White" (1991): 6.9 εκατ.$
4. Madonna — "Bedtime Story" (1995): 7.7 εκατ.$

3. Madonna, "Die Another Day" (2002) — 6.1 εκατ.$

2. Madonna — "Express Yourself" (1989): 9.4 εκατ.$
1. Michael Jackson and Janet Jackson — "Scream" (1995): 10.7 εκατ.$

 

Την ίδια στιγμή o David Bowie φαίνεται να κυκλοφόρησε το πιο οικονομικό videoclip που έχει ποτέ γυριστεί. Σύμφωνα με τα στοιχεία το "Love is Lost" κόστισε μόλις 13 δολάρια και το μόνο που χρειάστηκε ήταν η το ερμηνευτικό μεγαλείο του Βοwie, η συλλογή από τις μαριονέτες του, ο σκοτεινός διάδρομος του γραφείου του και μια απλή κάμερα.

Μουσική
5

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ

σχόλια

5 σχόλια
Απιστευτο το ποσο καλοδουλεμενο ακομα και στην μικροτερη λεπτομερια και ποσο κινηματογραφικη ατμοσφαιρα εχει το scream ακομα και μετα απο τοσα χρονια .αψογο