Χαρούκι Μουρακάμι: Φαβορί για το βραβείο Χειρότερου Σεξ στη Λογοτεχνία

Χαρούκι Μουρακάμι: Φαβορί για το βραβείο Χειρότερου Σεξ στη Λογοτεχνία Facebook Twitter
«Η εκσπερμάτωσή μου ήταν βίαιη και επαναλαμβανόμενη. Ξανά και ξανά, το σπέρμα ανάβλυζε από μέσα μου, υπερχειλίζοντας το αιδοίο της, κάνοντας τα σεντόνια να κολλάνε. Τίποτα δεν μπορούσα να κάνω για να το σταματήσω. Ανησυχούσα ότι αν συνέχιζα να χύνω κι άλλο, θα άδειαζα εντελώς και για πάντα...»
0

Δεν υπήρξε Νόμπελ λογοτεχνίας φέτος για «τεχνικούς» λόγους (ένα σκάνδαλο σεξουαλικής παρενόχλησης στα υψηλά κλιμάκια της Σουηδικής Ακαδημίας μπλόκαρε τις διαδικασίες), οπότε δεν ακούστηκε για πολλοστή φορά το όνομα του Χαρούκι Μουρακάμι ως πρώτου «στοιχηματικού» φαβορί για το βραβείο.

Η χρονιά όμως δεν ήταν εντελώς χαμένη γι' αυτόν από άποψη υποψηφιοτήτων για λογοτεχνικά βραβεία. Ο διάσημος Ιάπωνας συγγραφέας είναι το φαβορί ανάμεσα στις επτά υποψηφιότητες (όλοι άντρες) για το Βραβείου Κακού Σεξ στη Λογοτεχνία που απονέμει κάθε χρόνο η λογοτεχνική επιθεώρηση Literary Review σταχυολογώντας τις χειρότερες σκηνές σεξ σε μη πορνογραφική / μη ερωτική λογοτεχνία. Ο νικητής θα ανακοινωθεί αύριο.

Χαρούκι Μουρακάμι: Φαβορί για το βραβείο Χειρότερου Σεξ στη Λογοτεχνία Facebook Twitter
Το Ιαπωνικό εξώφυλλο του «Kishidancho Goroshi» που πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε και στα αγγλικά με τίτλο «Killing Commendatore» (η ελληνική έκδοση αναμένεται του χρόνου)

Στο Χονγκ Κονγκ πάντως, το βιβλίο για το οποίο είναι υποψήφιος ο Μουρακάμι, σχεδόν βρέθηκε στα «πίσω» ράφια που φιλοξενούν τέτοιου είδους πορνογραφική μυθοπλασία αφού το περιεχόμενό του αξιολογήθηκε ως «απρεπές» και αυστηρώς ακατάλληλο για αναγνώστες κάτω των 18 ετών, απόφαση που προκάλεσε έντονες αντιδράσεις.

Πρόκειται για το φετινό μυθιστόρημά του, «Kishidancho Goroshi» που πριν λίγο καιρό κυκλοφόρησε και στα αγγλικά με τίτλο «Killing Commendatore» και σε μία χαρακτηριστική σκηνή του βιβλίου ο αφηγητής εξαπολύει ανατομικά εξωπραγματικές ποσότητες σπέρματος:

«Η εκσπερμάτωσή μου ήταν βίαιη και επαναλαμβανόμενη. Ξανά και ξανά, το σπέρμα ανάβλυζε από μέσα μου, υπερχειλίζοντας το αιδοίο της, κάνοντας τα σεντόνια να κολλάνε. Τίποτα δεν μπορούσα να κάνω για να το σταματήσω. Ανησυχούσα ότι αν συνέχιζα να χύνω κι άλλο, θα άδειαζα εντελώς και για πάντα. Η Γιούζου κοιμόταν βαθιά όλη αυτή την ώρα, χωρίς να βγάζει ούτε άχνα, ούτε ανάσα σχεδόν. Το σεξουαλικό της όργανο όμως είχε σφιχτεί γύρω από το δικό μου και δεν το άφηνε ελεύθερο. Σα να είχε τη δική του αυτόνομη και άτεγκτη θέληση και ήταν αποφασισμένο να στραγγίσει και την τελευταία σταγόνα από το κορμί μου»

 

Με στοιχεία από τον Independent

Βιβλίο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νέα βιβλία που περιμένουμε ως το τέλος του χρόνου, και κάποιες επανεκδόσεις

Fall Preview 2025 / 13 βιβλία που περιμένουμε ως το τέλος της χρονιάς

Ο πάντα επίκαιρος Καβάφης, νέα, σύγχρονα και παλιότερα ονόματα της λογοτεχνικής σκηνής και κάποιες ξεχωριστές επανεκδόσεις που δικαίως θα διεκδικήσουν χώρο στη βιβλιοθήκη όλων, βιβλιόφιλων και μη.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Το πίσω ράφι/ Εμανουέλ Καρέρ «Ένα ρωσικό μυθιστόρημα»

Το πίσω ράφι / Ένα επτασφράγιστο μυστικό που προκάλεσε αμηχανία και πάταγο

Προκλητικός, ωμός, συχνά σοκαριστικός, ο Εμανουέλ Καρέρ εξερευνά στο «Ένα ρωσικό μυθιστόρημα» το οικογενειακό του παρελθόν, φέρνοντας σε δύσκολη θέση ακόμα και τα πιο κοντινά του πρόσωπα.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Ζυμώνοντας ψωμί και ταριχεύοντας έναν νεκρό στην αρχαία Αίγυπτο

Αναγνώσεις / Ζυμώνοντας ψωμί και ταριχεύοντας έναν νεκρό στην αρχαία Αίγυπτο

Πώς ήταν η ζωή στην αρχαία Αίγυπτο; Ένας Αμερικανός αρχαιολόγος περιγράφει το 24ωρο των ανθρώπων κάθε ιδιότητας και κοινωνικής τάξης στις Θήβες της αρχαίας Αιγύπτου μέσα από ιστορίες που θα μπορούσαν να είναι αληθινές.
THE LIFO TEAM
Ανί Ερνό: «Όπως η σεξουαλική επιθυμία, έτσι και η μνήμη δεν σταματά ποτέ»

Βιβλίο / Ανί Ερνό: «Όπως η σεξουαλική επιθυμία, έτσι και η μνήμη δεν σταματά ποτέ»

Η Γαλλίδα συγγραφέας που τιμήθηκε με το Νόμπελ Λογοτεχνίας γεφυρώνει, με τη μυθιστορηματοποίηση της μνήμης, τη μεγάλη λογοτεχνία, από τον Μαρσέλ Προυστ μέχρι τον σύγχρονό μας Εντουάρ Λουί. Γεννήθηκε σαν σήμερα το 1940.
ΝΙΚΟΣ ΜΠΑΚΟΥΝΑΚΗΣ
ΕΠΕΞΕΡΓ. Παύλος Μεθενίτης «Αμανίτα μουσκάρια»

Το πίσω ράφι / Όταν μια ολόκληρη διμοιρία ανταρτών ξεκληρίστηκε από παραισθησιογόνα μανιτάρια

Στηριγμένο σε πραγματικά γεγονότα, το μυθιστόρημα «Αμανίτα μουσκάρια» του Παύλου Μεθενίτη εξερευνά το ζήτημα των ουσιών ως καταφύγιο αλλά και ως καταστροφή, και μας παρασύρει σ’ ένα ταξίδι ποτισμένο από την ελληνική πραγματικότητα, παραμονές της οικονομικής κρίσης.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Arsenale: Το πιο απρόσμενο βιβλιοπωλείο των Κυκλάδων φτιάχτηκε στην Ανάφη

Βιβλίο / Arsenale: Το πιο απρόσμενο βιβλιοπωλείο των Κυκλάδων φτιάχτηκε στην Ανάφη

Σε ένα νησί που μετρά λιγότερους από 300 μόνιμους κατοίκους, ένα παλιό καραβόσπιτο μεταμορφώθηκε σε ένα καταφύγιο πολιτισμού γεμάτο βιβλία, μουσικές και μικρούς θησαυρούς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μαρκ Τουέιν, «Οι περιπέτειες του Χακ Φιν»

Το πίσω ράφι / Το μυθιστόρημα του Μαρκ Τουέιν που έθαψαν οι κριτικοί και το αποθέωσε ο Χέμινγουεϊ

Στις «Περιπέτειες του Χακ Φιν» ο Μαρκ Τουέιν έπλασε τον πιο ελεύθερο ήρωα της αμερικανικής λογοτεχνίας, που αρνήθηκε τους κανόνες της κοινωνίας του και ένωσε την τύχη του με έναν σκλάβο δραπέτη.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ
Ο Σάχης του Ιράν και η Αμερική που δεν μπορούσε να φανταστεί την ζωή χωρίς αυτόν

Βιβλίο / Ο Σάχης του Ιράν και η Αμερική που δεν μπορούσε να φανταστεί τη ζωή χωρίς αυτόν

Ένα νέο βιβλίο με τίτλο «Βασιλεύς των Βασιλέων», όπως αποκαλούσε τον εαυτό του ο Ρεζά Παχλαβί, εστιάζει στις διαδοχικές κυβερνήσεις των ΗΠΑ που «αποδέχτηκαν πρόθυμα τις φαντασιώσεις του, τόσο για τον εαυτό του όσο και για τη χώρα του».
THE LIFO TEAM
Γωγώ Ατζολετάκη: «Οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας δεν είναι “ληγμένα προϊόντα”»

Βιβλίο / Γωγώ Ατζολετάκη: «Οι άνθρωποι της τρίτης ηλικίας δεν είναι “ληγμένα προϊόντα”»

Σταρ Ελλάς στα νιάτα της, διακρίθηκε ως ηθοποιός, θιασάρχης, ραδιοφωνική παραγωγός, δοκιμάστηκε επίσης στη συγγραφή έχοντας κυκλοφορήσει μέχρι τώρα επτά βιβλία μαζί με το πρόσφατο «Η τρίτη άνοιξη» (εκδ. Επίμετρο), που έδωσε και το έναυσμα γι’ αυτήν τη συνέντευξη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ