Τα παιδιά του Ήλιου στο Θέατρο Τέχνης είναι μια παράσταση που πρέπει να δεις

Τα παιδιά του Ήλιου στο Θέατρο Τέχνης είναι μια παράσταση που πρέπει να δεις Facebook Twitter
0
Τα παιδιά του Ήλιου στο Θέατρο Τέχνης είναι μια παράσταση που πρέπει να δεις Facebook Twitter
Ο σκηνοθέτης έκοψε ικανό μέρος του πρωτότυπου έργου και προχώρησε σε δραστικές επεμβάσεις: αφαίρεσε επουσιώδεις ρόλους, ενίσχυσε άλλους, σύμπτυξε κάποιες σκηνές και έκοψε το ιλαροτραγικό τέλος...

«[...] Αδύνατο να περιγράψει κανείς με σαφήνεια τι ξυπνάει το έργο σας στα μύχια της ψυχής. Βλέποντας τους ήρωές σας πάνω στη σκηνή είχα την αίσθηση ότι μ' έκοβε ολάκερο ένα μαλακό πριόνι: τα δόντια του μπήγονταν κατευθείαν στην καρδιά κι εκείνη από τον πόνο σφιγγόταν, βογκούσε, ξεσκιζόταν. Για μένα ο "Θείος Βάνιας" σας είναι εξαίσιος, μια θεατρική μορφή ολότελα καινούργια, ένα σφυρί που το χτυπάτε στο αδειανό κεφάλι του κοινού. Η βλακεία του κοινού, άλλωστε, είναι ανυπέρβλητη και δεν μπορεί να συλλάβει μήτε τον "Γλάρο" σας μήτε τον "Θείο Βάνια" σας». Αυτά έγραφε ο Μαξίμ Γκόρκι (1868-1936) τον Νοέμβριο του 1898 σε μία από τις πολλές επιστολές που αντάλλαξε με τον Άντον Τσέχοφ (1860-1904).


Ο Γκόρκι θαύμαζε ανυπόκριτα τον μόλις οχτώ χρόνια μεγαλύτερό του Τσέχοφ. Στα «Παιδιά του Ήλιου» η επιρροή που άσκησε ο δεύτερος στον πρώτο είναι περισσότερο από σαφής. Ό,τι λένε οι ήρωες του Γκόρκι αποτελούν, θαρρείς, παραλλαγμένες σκέψεις των τσεχοφικών ηρώων. Παράδειγμα; Ο γιατρός Αστρόφ (από τον «Θείο Βάνια») λέει: «Οι χωριάτες ζουν όλοι μεταξύ τους καθυστερημένοι, μες στη βρόμα, και με τους διανοούμενους δύσκολο να τα βγάλεις πέρα. Κουράζουν. Όλοι αυτοί οι καλοί μας φίλοι − η σκέψη τους είναι ρηχή, τα αισθήματά τους ρηχά και δεν βλέπουνε πέρα απ' τη μύτη τους. Είναι απλούστατα βλάκες. Κι όσοι είναι λίγο πιο έξυπνοι και πιο σημαντικοί, αυτοί είναι υστερικοί, τους έχει φάει η ανάλυση, και η ενδοσκόπηση».

Όλοι οι ηθοποιοί καταφέρνουν να αποδώσουν τον ρόλο τους με τρόπο που να αποτυπώνεται ξεκάθαρα ένα βασικό χαρακτηριστικό της ιδιοσυγκρασίας και του ψυχισμού τους.


Ο Προτάσοφ, ο επιστήμων στο έργο του Γκόρκι, που όλο κάνει πειράματα, αλλά είναι ανίκανος για μια ανθρώπινη σχέση της προκοπής, επιβεβαιώνει τον Αστρόφ, με την «υψηλή», αλλά χωρίς αναφορά στην πραγματικότητα σκέψη του: «Να περιφέρεσαι στον κόσμο των θαυμαστών αινιγμάτων της ύπαρξης, να ξοδεύεις την ενέργεια του μυαλού σου γι' αυτά, να ποια είναι η πραγματικά ανθρώπινη ζωή, να ποια είναι η ανεξάντλητη πηγή ευτυχίας και ζωοφόρου χαράς! Μόνον στον τομέα της διάνοιας είναι ελεύθερος ο άνθρωπος, μόνο τότε είναι άνθρωπος, όταν διανοείται, κι όταν διανοείται είναι έντιμος και καλός! Το καλό έχει γεννηθεί από τη νόηση, χωρίς συνείδηση δεν υπάρχει καλό!».

Τα παιδιά του Ήλιου στο Θέατρο Τέχνης είναι μια παράσταση που πρέπει να δεις Facebook Twitter
Παρατηρούσα με αμείωτη προσοχή την Κωνσταντίνα Τάκαλου στον ρόλο της νευρωτικής Ελιζαβέτας να ζωγραφίζει εμμονικά σχέδια πάνω στα χέρια και στα πόδια της, με ανεπαίσθητα πειραγμένο τρόπο ομιλίας και κίνησης, και τη διακριτική μελαγχολία του Μάκη Παπαδημητρίου στον ρόλο του κυνικού κτηνιάτρου που την αγαπά...


Η αδελφή του η Ελιζαβέτα, που έχει κλονισμένα νεύρα, αδίκως φωνάζει με πόνο ψυχής στους «αυτοαναφορικούς» αστούς, συγγενείς και φίλους, της ιστορίας: «Είστε όλοι σας τυφλοί! Ανοίξτε τα μάτια. Αυτό με το οποίο ζείτε, οι σκέψεις σας, τα συναισθήματά σας, μοιάζουν με άνθη ενός δάσους ολοσκότεινου, σε αποσύνθεση... Φρικιαστικού... Είστε λίγοι, λαθραίοι πάνω στη γη...» και «Έχετε μεθύσει από τα ωραία λόγια και τις ωραίες ιδέες, δεν το βλέπετε αυτό, ενώ εγώ είδα πώς ξεχύθηκε στους δρόμους το μίσος, και οι άνθρωποι, άγριοι, κακιωμένοι, με απόλαυση εξόντωναν ο ένας τον άλλο... Κάποια φορά η οργή τους θα πέσει πάνω σας...».


Να το το σημείο όπου ο Γκόρκι απομακρύνεται από την επίδραση του Τσέχοφ. Ο δεύτερος μετέφερε την ηττοπάθεια της ρωσικής ιντελιγκέντσιας (των πιο μορφωμένων στρωμάτων του πληθυσμού, γιατρών, εκπαιδευτικών όλων των βαθμίδων, ανθρώπων των γραμμάτων, καλλιτεχνών, δημοσιογράφων, ανοιχτόμυαλων διοικητικών υπαλλήλων κ.ο.κ.) μετά τα αντίποινα (εκτελέσεις και εξορίες) που προκάλεσε η δολοφονία του τσάρου Αλέξανδρου Β' το 1881. Τα πρόσωπά του παραμένουν παγιδευμένα σε ένα αδιέξοδο παρόν. Η δυνατότητα της πολιτικής αλλαγής δεν υπάρχει στο τσεχοφικό θέατρο και οι εκπρόσωποι των κατώτερων τάξεων (υπηρέτες και μουζίκοι) έχουν ασήμαντους ρόλους.


Στον Γκόρκι, αντίθετα, είναι έντονος ο προβληματισμός για λογοτεχνικά έργα που να μπορούν να λειτουργήσουν ως επαναστατική κινητήρια δύναμη. Και είναι χαρακτηριστικό ότι λίγο μετά τις «Τρεις Αδελφές» (1901) και τον «Βυσσινόκηπο» (1904), στα «Παιδιά του Ήλιου» (1905) ο Γκόρκι δίνει σημαίνοντες ρόλους σε υπηρέτες και μαστόρους. Επιπλέον, το έργο τελειώνει με ένα παρ' ολίγον λιντσάρισμα των αστών πρωταγωνιστών από το «πλήθος».


Πάντα με συγκινούσε ο τρόπος που η Ιστορία εγγράφεται σε λογοτεχνικά ή θεατρικά κείμενα. Είναι ο Γκόρκι που μιλάει όταν, π.χ., η Ελιζαβέτα περιγράφει την οδυνηρή εμπειρία της από τις βιαιοπραγίες που έζησε ως μάρτυρας κάποιας διαδήλωσης. Ήδη το 1902, σε γράμμα του στον Τσέχοφ, μεταφέρει αποτρόπαιες λεπτομέρειες από αιματηρές ταραχές με νεκρούς στην πόλη του. Πόσο μάλλον που έγραψε τα «Παιδιά του Ήλιου» κατά τη διάρκεια του εγκλεισμού στη φυλακή από το τσαρικό καθεστώς, μετά τα δραματικά επεισόδια της Ματωμένης Κυριακής (στις 9/22 Ιανουαρίου 1905 οι δυνάμεις του τσάρου σκότωσαν άμαχους εργάτες κατά τη διάρκεια ειρηνικής διαμαρτυρίας στην Αγία Πετρούπολη – ήταν η αρχή της επανάστασης του 1905).


Ακόμη κι αν ο θεατής δεν γνωρίζει τον κοινωνικό και πολιτικό αναβρασμό που αποτέλεσε πεδίο σύλληψης και συγγραφής των «Παιδιών του Ήλιου», διόλου δεν μειώνεται η αξία τους: πρόκειται για ένα θαυμάσιο έργο, με πολύ ζωντανούς ανθρώπους που σκέφτονται, αγαπούν, υποφέρουν σε μια μεταιχμιακή στιγμή της Ιστορίας. Ίσως γι' αυτό συνομιλεί τόσο καλά μ' εμάς, που, 110 χρόνια μετά, καλούμαστε να διαχειριστούμε ένα ακόμη ιστορικό μεταίχμιο, μια εποχή με καινοφανή γνωρίσματα που δικαιολογούν αγωνία και φόβο.


Οφείλουμε στο Θέατρο Τέχνης και στον Νίκο Μαστοράκη το ότι μας συστήνουν αυτό το εν πολλοίς άγνωστο έργο του Γκόρκι με μια καθόλα ευχάριστη παράσταση, με έντονη ερμηνευτική άποψη και θαυμάσιες ερμηνείες. Ο σκηνοθέτης έκοψε ικανό μέρος του πρωτότυπου έργου και προχώρησε σε δραστικές επεμβάσεις: αφαίρεσε επουσιώδεις ρόλους, ενίσχυσε άλλους, σύμπτυξε κάποιες σκηνές και έκοψε το ιλαροτραγικό τέλος. Έτσι, κατέστησε το έργο πιο συμπαγές, με μικρότερη διάρκεια και πιο σφιχτή ροή.


Επιπλέον, με τον τρόπο που δίδαξε τους ρόλους στους ηθοποιούς ισορρόπησε τα δραματικά στοιχεία με στιγμές ελαφράδας και χιούμορ, κυρίως μέσω του τρόπου που ερμήνευσε η «κιτσοπουλική» Ιωάννα Μαυρέα τον ρόλο της νταντάς και η Φωτεινή Μπαξεβάνη τον ρόλο της χαζούλας Μελανίας Νικολάγεβνα.

Τα παιδιά του Ήλιου στο Θέατρο Τέχνης είναι μια παράσταση που πρέπει να δεις Facebook Twitter
Καιρό είχα να δω τη μικρή σκηνή του Υπογείου να αναπνέει (το λέω γιατί τα κουρέλια και τα βαμβάκια, ως βασικό σκηνογραφικό στοιχείο που έχουμε δει σε πρόσφατες παραγωγές του, προκαλούν ένα αίσθημα ασφυξίας στον θεατή)...


Όλοι οι ηθοποιοί καταφέρνουν να αποδώσουν τον ρόλο τους με τρόπο που να αποτυπώνεται ξεκάθαρα ένα βασικό χαρακτηριστικό της ιδιοσυγκρασίας και του ψυχισμού τους. Παρατηρούσα με αμείωτη προσοχή την Κωνσταντίνα Τάκαλου στον ρόλο της νευρωτικής Ελιζαβέτας να ζωγραφίζει εμμονικά σχέδια πάνω στα χέρια και στα πόδια της, με ανεπαίσθητα πειραγμένο τρόπο ομιλίας και κίνησης, και τη διακριτική μελαγχολία του Μάκη Παπαδημητρίου στον ρόλο του κυνικού κτηνιάτρου που την αγαπά. Την αισθαντική ερμηνεία της Μαρίας Καλλιμάνη στον ρόλο της Γελένα, που ανακαλεί ευθέως την Ελένα του «Θείου Βάνια», και τον Χάρη Φραγκούλη, σε έναν ρόλο διαφορετικό απ' ό,τι άλλο έχει ερμηνεύσει μέχρι σήμερα, να αποδεικνύει τις μεγάλες του δυνατότητες. Τον καλό Γιάννη Κότσιφα στον ρόλο του ζωγράφου Βάγκιν και τον Άρη Ντελία σε δύο μικρούς ρόλους. Όλοι αποτελούσαν ένα δεμένο σύνολο στο οποίο τα άτομα δεν απορροφώνταν αλλά ξεχώριζαν, έτσι ώστε οι συγκρούσεις τους (εσωτερικές οι περισσότερες) να αποδίδονται ανάγλυφα.


Καιρό είχα να δω τη μικρή σκηνή του Υπογείου να αναπνέει (το λέω γιατί τα κουρέλια και τα βαμβάκια, ως βασικό σκηνογραφικό στοιχείο που έχουμε δει σε πρόσφατες παραγωγές του, προκαλούν ένα αίσθημα ασφυξίας στον θεατή). Ο Βασίλης Παπατσαρούχας αξιοποίησε όλο τον σκηνικό χώρο, αποφεύγοντας τοίχους και χωρίσματα, και με αντικείμενα που δεν μπούκωναν την όψη. Οι γυάλινοι δοκιμαστικοί σωλήνες και τα χρωματιστά υγρά τους δέσποζαν σ' ένα τραπέζι στο βάθος, και σε συνδυασμό με την ταπετσαρία του τοίχου, έδιναν μια ευχάριστη, μοντέρνα νότα στη συνολική εικόνα.


Είναι μια παράσταση που αξίζει να δείτε!


Θέατρο Τέχνης «Κάρολος Κουν»-Υπόγειο

Πεσμαζόγλου 5,Κέντρο
11/11- 7/2
Τετ., Κυρ.: 20:00, Πέμ., Σάβ. 21:15
Τιμη : € 5-18

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ