Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group

Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group Facebook Twitter
Μια υπερπαραγωγή με 34 συντελεστές επί σκηνής σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα.
0

Chicago, The Musical

Το θεαματικό Chicago, ένα από τα κορυφαία μιούζικαλ όλων των εποχών, έρχεται στο ιστορικό θέατρο Ολύμπια - Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας», που για πρώτη φορά ανοίγει τις πόρτες του σε ένα έργο διεθνούς φήμης. Μια υπερπαραγωγή με 34 συντελεστές επί σκηνής σε σκηνοθεσία Γιάννη Κακλέα και απόδοση κειμένου από τον Γεράσιμο Ευαγγελάτο. Το έργο των Τζον Κάντερ, Φρεντ Εμπ και Μπομπ Φόσι πραγματεύεται τον κυνισμό των media και τις αδικίες του δικονομικού συστήματος, ενώ βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα που συνέβησαν τη δεκαετία του 1920. Παίζουν οι Νάντια Μπουλέ, Μαρία Διακοπαναγιώτου, Μίνως Θεοχάρης, Γιάννης Ποιμενίδης και σε διπλή διανομή στον ρόλο του δικηγόρου Billy Flynn ο Αιμιλιανός Σταματάκης και ο Αργύρης Πανταζάρας. Στον ρόλο της Mama Morton η εξαιρετική Δάφνη Λαμπρόγιαννη. Οι χορογραφίες είναι της Chali Jennings, η μουσική διεύθυνση του Αλέξιου Πρίφτη, τα κοστούμια του Γιώργου Σεγρεδάκη και τα σκηνικά του Μανόλη Παντελιδάκη.

Θέατρο Ολύμπια- Δημοτικό Μουσικό Θέατρο «Μαρία Κάλλας», Ακαδημίας 59, 210 3711200

Από 11/12 για περιορισμένες παραστάσεις

*Ρreviews με μειωμένο εισιτήριο 13-15/11


Βερβερίτσα Reloaded

Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group Facebook Twitter
Η Βερβερίτσα επιστρέφει στο θέατρο Λαμπέτη με ανανεωμένο καστ.

Για δεύτερη χρονιά μετά την τεράστια περσινή επιτυχία της έρχεται η Βερβερίτσα Reloaded, σε κείμενο και σκηνοθεσία του Νίκου Μουτσινά. Επιστρέφει στο θέατρο Λαμπέτη με ανανεωμένο καστ, αλλά με την ίδια pop art αισθητική που την έκανε να ξεχωρίσει. Στο επίκεντρο βρίσκεται ένα σύγχρονο ζευγάρι που στο πέρασμα του χρόνου αντιμετωπίζει οικείες καταστάσεις καθημερινής τρέλας. Μια ξεκαρδιστική κωμωδία που περιγράφει μια σειρά αστείων και τρομακτικών γεγονότων με αφορμή μια βερβερίτσα. Παίζουν: Νίκος Μουτσινάς, Ματίνα Νικολάου, Φανή Γεωργακοπούλου, Σύνθια Μπάτση, Ελευθερία Μπενοβία. Η σκηνοθεσία είναι του Νίκου Μουτσινά, τα σκηνικά της Μαρίας Φιλίππου και τα κοστούμια του Βαγγέλη Ζάχου.

Θέατρο Λαμπέτη, Λεωφ. Αλεξάνδρας 106, 210 6435706


Του Κουτρούλη ο γάμος

Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group Facebook Twitter
Σμαράγδα Καρύδη και Νίκος Κουρής.

Η Σμαράγδα Καρύδη υπογράφει τη σκηνοθεσία της εμβληματικής κωμωδίας και πρωταγωνιστεί μαζί με τον Νίκο Κουρή, που κρατάει τον ρόλο του Κουτρούλη. Το έργο του Αλέξανδρου Ρίζου Ραγκαβή παρουσιάστηκε το 1845, μόλις 15 χρόνια μετά την ίδρυση του ελληνικού κράτους. Όλα τα θέματα που θίγει, η διαφθορά, το πελατειακό κράτος, τα ρουσφέτια, η αναξιοκρατία, ο αρχοντοχωριατισμός, η ξενομανία, η διαπλοκή, η σχέση Τύπου και εξουσίας και ο κοινωνικός διχασμός, είναι τα ίδια που μας απασχολούν σχεδόν 200 χρόνια αργότερα. Η παράσταση διατηρεί τη γλώσσα στην οποία γράφτηκε, με κάποιες αναγκαίες περικοπές χάριν δραματουργικής οικονομίας, καθώς και με κάποιες εμβόλιμες σύγχρονες προσθήκες κειμένων και πρωτότυπων τραγουδιών, παντρεύοντας το τότε με το σήμερα. Παίζουν οι Σμαράγδα Καρύδη, Νίκος Κουρής, Κώστας Κορωναίος, Ευγενία Σαμαρά, Σπύρος Χατζηαγγελάκης, Γιώργος Ψυχογιός, Βασίλης Παπαγεωργίου, Αλέξανδρος Τσώτσης, Γιώργος Σουλεϊμάν, Τάσος Ροδοβίτης, Αντώνης Κυριακάκης, Οδυσσέας Κωνσταντόπουλος και Μυρσίνη Δημοπούλου. Τη μουσική της παράστασης υπογράφει ο Μίνως Μάτσας, τα σκηνικά ο Γιώργος Γαβαλάς, τα κοστούμια ο Νίκος Χαρλαύτης, τις χορογραφίες η Μπέττυ Δραμισιώτη και τους στίχους η Σοφία Καψούρου.

Νέο Θέατρο Βασιλάκου, Προφήτου Δανιήλ 3 & Πλαταιών, Κεραμεικός, 211 0132002-5

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Τετ. 20:00, Πέμ.-Παρ. 21:00, Σάβ. 18:00 & 21:00, Κυρ. 19:00


Μαμά®

Παραγωγές υψηλών προδιαγραφών από την People Entertainment Group Facebook Twitter
Φωτο: Σπύρος Μπακάλης

Για 2η χρονιά ανεβαίνει η πετυχημένη παράσταση του βραβευμένου έργου της Marta Barcelo που σκηνοθετεί ο Γιώργος Σουλεϊμάν. Η σχέση μεταξύ μάνας και παιδιού εξετάζεται σε αυτό το εξαίρετο δείγμα της σύγχρονης σκηνής του ισπανικού θεάτρου. Με μια πλοκή σχεδόν κινηματογραφική, μας φέρνει αντιμέτωπους με ερωτήματα που αφορούν την ουσία της σχέσης μητέρας και παιδιού, πέρα από κοινωνικά στερεότυπα, και αναζητά το μυστικό της «ευτυχίας» στο σπίτι, που μπορεί απλώς να κρύβεται σε μια συνταγή για κανελόνια. Η παραδοσιακή μορφή οικογένειας είναι το μοναδικό μοντέλο στο οποίο το παιδί θα μεγαλώσει με αγάπη; Τι θα γινόταν αν μπορούσαμε να διαλέγουμε τους γονείς και τα παιδιά μας; Η Ελένη Καστάνη, ως μητέρα, ερμηνεύει έναν ρόλο ζωής και η Ευγενία Σαμαρά ξεδιπλώνει την υποκριτική της ικανότητα στον ρόλο της κόρης. Η μετάφραση είναι της Μαρίας Χατζηεμμανουήλ.

Νέο Θέατρο Βασιλάκου, Προφήτου Δανιήλ 3 & Πλαταιών, Κεραμεικός, 211 0132002-5

Ημέρες & ώρες παραστάσεων: Δευτ.-Τρ. 21:15

 

Προπώληση εισιτηρίων viva.gr. Πληροφορίες και ομαδικές κρατήσεις 2168004868. www.people.gr

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ