«Open Light»: Μια πρωτότυπη περφόρμανς σε μια βιτρίνα με φως, μουσική και λέξεις

Open Light: Μια περφόρμανς σε μια βιτρίνα με φως, μουσική και λέξεις Facebook Twitter
Συνειδητοποίησα ότι το Open Light γεννήθηκε και από την επιπλέον ανάγκη η πόλη και τα κτίριά της να πάψουν να είναι απρόσωπα, να σταματήσουν να είναι δεδομένα, εσωστρεφή και κλειστά σαν καταφύγια κάποιας επικείμενης καταστροφής που πλανάται στην ατμόσφαιρα.
0

Το Open Light είναι ένα πείραμα. Αυτοτελείς εικόνες ξεπροβάλλουν μέσα από μια δυναμική βιτρίνα, όπου φως, μουσική, ήχοι και λέξεις δημιουργούν έναν σκηνικό τόπο υπερέκθεσης, κατανάλωσης και έκφρασης τοπίων δημόσιων και ιδιωτικών.

Το Open Light, αποτελείται από 16 ψηφίδες - κομμάτια παραστατικού υλικού, που ακροβατούν στο σταυροδρόμι ανάμεσα στη φωτιστική εγκατάσταση και τη site specific performance. Οι θεατές είναι οι περαστικοί του δρόμου, η σκηνή είναι η βιτρίνα, δεν υπάρχουν θέσεις θεάτρου, δεν υπάρχει φουαγιέ, το φουαγιέ είναι το περίπτερο απέναντι. Το Open Light θα φιλοξενείται για έξι βράδια στον χώρο «Προσωρινός» (Δεινοκράτους 103), στις παρυφές του Κολωνακίου, μιας συνοικίας γνωστής για τα μαγαζιά και τις βιτρίνες της.  

Αν σταθείτε μπροστά στη μεγάλη τζαμένια πρόσοψη του «Προσωρινού», μέσα στους ήχους και τα φώτα της πόλης, διεκδικώντας ξανά τον δημόσιο χώρο και κοιτάζοντας σιωπηλά μέσα σας, εκεί, θα βρεθείτε απέναντι από τα παραστατικά υλικά, μαζί και πάλι για πρώτη φορά μετά από 6 μήνες, αντίκρυ ο ένας στον άλλον στη μέση του δρόμου, με το τζάμι της βιτρίνας ανάμεσα, και θα κοιταχτείτε κάτω από τον βραδινό ουρανό της Αθήνας.

Μέσα στις βραδινές πρόβες, η Γιούλα Μπούνταλη και η Χριστίνα Θανάσουλα μιλούν στη LiFO για την ιδέα, την προετοιμασία και την εμπειρία αυτής της περφόρμανς, που είναι προσωπική και δημόσια.

Το Open Light ως τίτλος είναι ένα κλείσιμο του ματιού και ένας φόρος τιμής στην ανεκτίμητη προσφορά των open mic βραδιών μουσικής, ποίησης και stand up σε κλαμπ ανά τον κόσμο, που αποτέλεσαν σημείο συνάντησης, έμπνευσης και εμπέδωσης μιας κουλτούρας δημόσιας ανταλλαγής και πειραματισμού ανάμεσα σε καλλιτέχνες και κοινό. . 

— Πού σας πετυχαίνουμε αυτή την στιγμή;

Γιούλα: Αυτές τις μέρες είμαστε στην πολύ χαρούμενη φάση όπου όλα τα βασικά στοιχεία της παράστασης –η βιτρίνα, το φως, τα κείμενα, οι μουσικές και οι ηχογραφήσεις– έχουν ολοκληρωθεί και μπορούμε να αρχίσουμε να τα τοποθετούμε μαζί. Είναι μια αφήγηση που «συναρμολογείται» από διαφορετικά υλικά. Και είμαστε πολύ τυχερές γιατί αυτές είναι και οι πρώτες μέρες που τα δοκιμάζουμε όλα αυτά όχι σε έναν σκοτεινό και έρημο δρόμο, αλλά σε μια Δεινοκράτους που έχει πια ζωή, έχει περαστικούς που ήδη στέκονται στον δρόμο ή το πεζοδρόμιο και παρακολουθούν τις μουσικές και τα φώτα να αλλάζουν καθώς εμείς στήνουμε το Open Light.  

Open Light: Μια περφόρμανς σε μια βιτρίνα με φως, μουσική και λέξεις Facebook Twitter
Η ιδέα ήρθε έτσι ξαφνικά, σκέφτηκα τι ωραία που θα ήταν να γινόταν μια παράσταση στον Προσωρινό, πίσω από την τζαμένια πρόσοψη, την βιτρίνα.

— Τι είναι το Open Light; 

Γιούλα: Ως τίτλος είναι ένα κλείσιμο του ματιού και ένας φόρος τιμής στην ανεκτίμητη προσφορά των open mic βραδιών μουσικής, ποίησης και stand up σε κλαμπ ανά τον κόσμο, που αποτέλεσαν σημείο συνάντησης, έμπνευσης και εμπέδωσης μιας κουλτούρας δημόσιας ανταλλαγής και πειραματισμού ανάμεσα σε καλλιτέχνες και κοινό. 

Όταν, λοιπόν, μου πρότεινε η Χριστίνα Θανάσουλα την ιδέα να φτιάξουμε μια παράσταση στον Προσωρινό, αποκλειστικά αφιερωμένη στο φως, ενθουσιάστηκα γιατί κούμπωσε και με τη δική μου διάθεση να ψάξω για έναν νέο τρόπο απεύθυνσης. Και η ιδέα ότι ο θεατής θα μπορούσε να είναι ο κάθε περαστικός με τον ίδιο τρόπο που είμαστε όλοι θεατές κάθε εμπορικής ή άλλης βιτρίνας της πόλης, μου φάνηκε κάτι εξαιρετικά δελεαστικό και σε επίπεδο συγγραφής κειμένων και σε επίπεδο υποκριτικής και ερμηνείας. Τι μπορεί, δηλαδή, να αφηγηθεί μια βιτρίνα και πόσες πολλές φωνές και ιστορίες μπορεί να εναλλάξει και με ποιον τρόπο. Και από αυτή την άποψη μάς αρέσει να ονομάζουμε όλο αυτό που κάνουμε ένα πείραμα.

Τέλος, κάλεσα σε αυτή την περιπέτεια και την Devika, DJ ηλεκτρονικής και πειραματικής μουσικής της οποίας τη δουλειά θαυμάζω και με συγκινεί ο ήχος, στην τρίτη συνεχόμενη συνεργασία μας, μετά το Όσοι Κοιμούνται στην Πειραματική του Εθνικού και τα Καπνοτόπια, πάλι στον Προσωρινό.

Χριστίνα: Η βιτρίνα είναι ένας χώρος-μη χώρος τελείως προσωρινός, δεν είναι «μέσα», ούτε «έξω», στο δικό μου μυαλό, προσδιορίζεται ως «κάπου στο ενδιάμεσο», μοιάζει με παράθυρο που δίνει επιλεκτικά πληροφορίες για το μέσα/το ιδιωτικό, απευθύνεται στο έξω/το δημόσιο.  Πάντα με εντυπωσίαζε ο εφήμερος κόσμος της βιτρίνας, πώς μεταμορφώνονται οι βιτρίνες με τις εποχές, η δύναμη της καλής βιτρίνας…  Όταν το 2016 κάναμε πρόβες για το «Δολοφόνο του Τόκιο» στον Προσωρινό, οι περαστικοί σταματούσαν και κοιτούσαν. Στα «Καπνοτόπια» το 2019 είχαμε τοποθετήσει ένα επιδαπέδιο λαμπατέρ έξω στον δρόμο, πάλι οι περαστικοί ρωτούσαν «τι γίνεται εδώ», οι γείτονες έδειχναν ενδιαφέρον, μας μιλούσαν.

Ήθελα να κάνουμε κάτι με πρωταγωνιστή τον χώρο και το στίγμα του στο αστικό τοπίο. Και στην άλλη μεριά της ζυγαριάς, υπήρχε το φως: ένα πολύ ισχυρό υλικό, υποσυνείδητος κώδικας θεατρικής δραματουργίας και ταυτόχρονα καταλυτικός παράγοντας της σωστής βιτρίνας. 

Open Light: Μια περφόρμανς σε μια βιτρίνα με φως, μουσική και λέξεις Facebook Twitter
Το Open Light θα φιλοξενείται για έξι βράδια στον χώρο «Προσωρινός» (Δεινοκράτους 103), στις παρυφές του Κολωνακίου, μιας συνοικίας γνωστής για τα μαγαζιά και τις βιτρίνες της.

— Μιλήστε μου για αυτή την ιδέα.

Χριστίνα: Η ιδέα ήρθε έτσι ξαφνικά, σκέφτηκα τι ωραία που θα ήταν να γινόταν μια παράσταση στον Προσωρινό, πίσω από την τζαμένια πρόσοψη, τη βιτρίνα. Το κοινό να στέκεται έξω, κάτι σαν θερινό σινεμά ή σαν συναυλία, να μπορεί να πιει την μπίρα του, να μιλήσει στον διπλανό του δίχως να έχει την αίσθηση ότι ενοχλεί. Να είμαστε έξω, να νιώθουμε ωραία. Να πειραματιστούμε με το φως, να δούμε πώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υλικό μέσα στη βιτρίνα δίχως να είναι διακοσμητικό, να γίνει κινητήριος δύναμη, αφετηρία. Και να κάνουμε κάτι που να είναι σαν lighting installation, αλλά να έχει και στοιχεία performance, να κάνουμε κάτι που δεν έχουμε κάνει ξανά, για το οποίο δεν υπάρχει συνταγή, εγχειρίδιο, να κάνουμε κάτι το οποίο δεν ξέρουμε ακριβώς πώς να το ονομάσουμε ή ποια είναι η διαδικασία του, όμως θέλουμε να το κάνουμε, να εμπιστευτούμε τα υλικά και να τα αναμείξουμε παράλογα τολμηρά. Και κάπως έτσι γεννήθηκε το Open Light. 

— Πώς κύλησε η δουλειά αυτούς τους μήνες όπου όλα ήταν περιορισμένα ή απαγορευμένα; 

Γιούλα: Σχεδιάζοντας τους τελευταίους μήνες το Open Light περπατούσα αρκετές ώρες καθημερινά με τον σκύλο μου σε μια έρημη πόλη και διάβαζα κείμενα πάνω στη σημασία της δημόσιας σφαίρας (από το The Arcade Project του Benjamin, τη Μητροπολιτική Αισθητική του Simmel, τα κείμενα του Πικιώνη για την πνευματική αξία του περπατήματος και του περιπατητή της πόλης, μέχρι τους Ανθρώπους του Δάσους της Annie Proulx που περιγράφει με τον πιο πρωτότυπο τρόπο την έξαρση της σπατάλης ενάντια στη φύση στις δυτικές κοινωνίες από το 1700 περίπου μέχρι τις μέρες μας) και συνειδητοποίησα ότι το Open Light γεννήθηκε και από την επιπλέον ανάγκη η πόλη και τα κτίριά της να πάψουν να είναι απρόσωπα, να σταματήσουν να είναι δεδομένα, εσωστρεφή και κλειστά σαν καταφύγια κάποιας επικείμενης καταστροφής που πλανάται στην ατμόσφαιρα. Αλλά να ανοίξουν, να αποκτήσουν εξωστρέφεια, να αφηγηθούν την ιστορία τους, τους λόγους που σχεδιάστηκαν όπως σχεδιάστηκαν και που χρησιμοποιούνται όπως χρησιμοποιούνται, σωστά ή λάθος.

Και τέλος, εμείς, οι κάτοικοι, οι πολίτες, οι περαστικοί, να ξαναζήσουμε στους δρόμους. Οι δρόμοι μιας πόλης δεν είναι ένα βιαστικό τράνζιτ, είναι προορισμός από μόνοι τους. Είναι ένας ανεκτίμητος τόπος ζωής, χαράς, συνάντησης, ελευθερίας, αντιπαράθεσης, ανταλλαγής, περισυλλογής, γαλήνης. Και η παράστασή μας θα ήθελα να αποτελέσει έναν τέτοιο τόπο και να συντείνει σε αυτή την εμπειρία του δρόμου. 

Χριστίνα: Πριν από δύο μήνες, στα τέλη Μαρτίου, στήσαμε κάποια φώτα και αρχίσαμε να δοκιμάζουμε ιδέες. Δοκιμάσαμε ντισκομπάλες, χριστουγεννιάτικα λαμπάκια, παλιά λαμπατέρ, φέραμε από το σπίτι μας πανωφόρια, μεσοφόρια, στέκες πριγκίπισσας και αρχίσαμε να παίζουμε. Περάσαμε ώρες μπροστά στη βιτρίνα, έξω στον δρόμο, να αλλάζουμε τη διαρρύθμιση, να μπαινοβγαίνουμε σε αυτόν τον καινούργιο κόσμο.

Open Light: Μια περφόρμανς σε μια βιτρίνα με φως, μουσική και λέξεις Facebook Twitter

 

Συντελεστές:

Κείμενο-Περφόρμανς: Γιούλα Μπούνταλη 

Σχεδιασμός Φωτισμών: Χριστίνα Θανάσουλα 

Μουσική: Devika

Βοηθός Φωτισμών-Φωτογραφίες: Μαριέττα Παυλάκη 

Voice-Music Production: ELIOT / Amour Records

Παραγωγή της Εταιρία Θεάτρου Διασπορά με την υποστήριξη του ΥΠ.ΠΟ.

Βασισμένο σε μια ιδέα της Χριστίνας Θανάσουλα 

Open Light

Ιστορίες μέσα από την βιτρίνα - Έξι βράδια στη Δεινοκράτους 

Προσωρινός – Δεινοκράτους 103 

28-29-30 Μαΐου & 4-5-6 Ιουνίου 2021

Έναρξη: 21:30

Διάρκεια: 40’ 

Είσοδος Ελεύθερη 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ