Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Οι φωτογραφίες του άρθρου είναι των: Κωνσταντίνου Φάσσα, Γεωργίας Σιέττου, Στέλιου Δανιήλ
0

H απονομή των νέων «Queer Theatre Awards» πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 8 Ιουνίου στο Θέατρο Βικτώρια (Μαγνησίας 5), με παρουσιαστές τους ηθοποιούς Χάρη Αττώνη («I Am My Own Wife», «Αρμαντέηλ», «The Oh Fuck Moment») και Αντώνη Γκρίτση («Πολιτισμένα Ζώα», «Ωδές στον Πρίγκηπα»), αγαπητούς στο ευρύ κοινό και ως οι «Γριες» των τηλεοπτικών Ηρωίδων. Τη βραδιά σκηνοθέτησε ο Δημήτρης Κομνηνός (FiT, Φαλακρή Τραγουδίστρια, Σπιρτόκουτο, Fucking Games) ενώ τα κείμενα έγραψε ο Μανώλης Βαμβούνης (gkoultoura.gr). Η τελετή της απονομής τιμήθηκε από εκπροσώπους και συντελεστές όλων των υποψήφιων παραστάσεων από τη φετινή αλλά και προηγούμενες χρονιές.

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Αγαλματίδια απ' τον εικαστικό Μορφέα Παπουτσάκη

Ο Θεσμός

Με συνθημα το «Breaking Out», τα πρώτα περήφανα θεατρικά βραβεία της Αθήνας άλλαξαν φέτος όνομα και λειτουργούν πλέον υπό την αιγίδα του Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Athens Pride, ως επίσημο event του Pride Week. Τα «Queer Theatre Awards» είναι η φυσική εξέλιξη μιας προσπάθειας που ξεκίνησε τέσσερα χρόνια πριν στα πρότυπα των αντίστοιχων καλλιτεχνικών θεσμών στο εξωτερικό. Σκοπός των βραβείων από την πρώτη χρονιά δεν ήταν να θέσουν διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο «gay» και στο «straight» θέατρο, αλλά να αναδείξουν τις προσπάθειες για την περήφανη παρουσία και προβολή queer ή LGBT/ΛΟΑΤ (Λεσβιακή, Ομοφυλοφιλική, Αμφί, Τρανς) θεματικών και χαρακτήρων σε μια δύσκολη χρονική περίοδο όπου αυτές γίνονταν συχνά στόχος επιθέσεων μίσους, λογοκρισίας και περιθωριοποίησης. Με τη νέα ταυτότητα τους, τα Queer Theatre Awards αγκαλιάζουν και αναδεικνύουν ακόμα περισσότερο κάθε έκφανση του διαφορετικού και του ανατρεπτικού σε ορίζοντα φύλου ή σεξουαλικότητας, χωρίς αυτοπεριορισμούς. Τα βραβεία είναι μια συμπαραγωγή του περιοδικού Antivirus, του διαδικτυακού καναλιού GITV και του θεατρικού blog gkoultoura.gr.

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Ο τενόρος Paul Ζαχαριάδης

Η δεκάδα των υποψήφιων παραστάσεων για το μεγάλο βραβείο δίνουν μια αντιπροσωπευτική εικόνα του φετινού πλούσιου ρεπερτορίου, από εντυπωσιακές υπερπαραγωγές διάσημων musical και εμβληματικά έργα του διεθνούς queer ρεπερτορίου στην Εθνική σκηνή έως pocket ανεβάσματα νέων ελληνικών έργων και ανατρεπτικές για την ταυτότητα φύλου performances σε υπόγειους καλλιτεχνικούς χώρους.

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter

Οι Νικητές

Παράσταση της Χρονιάς αναδείχθηκε το «Τα Πικρά Δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ» του Φασμπίντερ σε σκηνοθεσία της Άντζελας Μπρούσκου με πρωταγωνίστρια την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη.

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Παράσταση της Χρονιάς: Τα Πικρά Δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ

Η παράσταση παρουσιάστηκε στη σκηνή του Ρεξ από το Εθνικό Θέατρο. Επιλέχτηκε με γνώμονες πέρα από το ξεχωριστό καλλιτεχνικό αποτέλεσμα σε όλους τους τομείς και τις ιδιαίτερες ερμηνείες της, επειδή αντιπροσωπεύει την σύγκλιση του underground με το mainstream που χαρακτήρισε τη φετινή χρονιά το θέατρο queer θεματολογίας. Η σκηνοθέτις Άντζελα Μπρούσκου παρέλαβε το βραβείο δηλώνοντας σε έντονο χειροκρότημα του κοινού: «Ευχαριστώ. Αισθάνομαι πολύ queer, συγκινημένη. Εύχομαι όλοι οι queer έρωτες, όλοι οι έρωτες οι προχωρημένοι και οι περιθωριοποιημένοι να μπουν σε ένα... νομοσχέδιο». Η παράσταση έρχεται να συμπληρώσει το πάνθεον των βραβευμένων παραστάσεων από προηγούμενες χρονιές: «Bent» (2011-12), «ο Μικρός Εγώ» (2012-13), και «Blue Devils of Tennessee» (2013-2014).

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Άντζελα Μπρούσκου

Το τιμητικό βραβείο Athens Pride για την Περήφανη Παράσταση της Χρονιάς πήγε στην παράσταση «Πρισίλα η Βασίλισσα της Ερήμου», η οποια πρέσβευσε με τον καλύτερο τρόπο το μήνυμα και την ζωντάνια του Pride στο ευρύ κοινό. Παραλαμβάνοντας το βραβείο εκ μέρους όλου του θιάσου και της παραγωγής, ο Φώτης Σεργουλόπουλος περιέγραψε την παράσταση ως ένα πολύ μεγάλο μάθημα επειδή ήταν η πιο mainstream gay παράσταση που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια η οποία είχε κάθε μέρα κοινό 1500 άτομα, με τις οικογένειες και τα παιδιά τους, για να δουν μια ιστορία ανθρώπων όπου μια drag queen έψαχνε το παιδί της. Αστειεύτηκε όμως και με το γεγονός πως οι μεγαλύτερες κυρίες σχολίαζαν μέσα στην παράσταση «πόσο του παν' τα λεοπάρ».

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Φώτης Σεργουλόπουλος - Βραβείο Athens Pride για το «Πρισίλα η Βασίλισσα της Ερήμου»

Kλείνοντας αφιέρωσε το βραβείο σε όλες τις διαφυλικές φίλες τους «μόνους άνδρες με αρχίδια που ήθελαν να βάλουν φούστα και έβαλαν» αλλά και σε «όλους όσους σε μικρά μπαρ, σε τουαλέτες μέσα, αλλάζουνε και έχουν μανία με το lipsync και το κάνουν εξαιρετικά, σε όλες τις drag queens του κόσμου».

Το βραβείο κοινού το οποίο ψηφίστηκε από τους επισκέπτες του site του περιοδικού Antivirus ανάμεσα στις 41 παραστάσεις με queer θεματική και πρωταγωνιστές που ξεχώρισαν μέσα στη χρονιά κέρδισε η παράσταση «FiT» με τη Ζώγια Σεβαστιανού σε σκηνοθεσία Δημήτρη Κομνηνού, η οποία συνεχιζόταν για δεύτερη επιτυχημένη χρονιά στο Θέατρο Βικτώρια.

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Βραβείο Κοινού: Oμάδα FiT

Τα βραβεία των ερμηνειών κέρδισαν οι τρεις πιο queer και ανατρεπτικοί ρόλοι της χρονιάς.

Η Παρθενόπη Μπουζούρη αποδέχτηκε το βραβείο για ερμηνεία σε γυναικείο ρόλο ως η βουβή αλλά εκφραστική Μαρλέν στα «Πικρά Δάκρυα της Πέτρα φον Καντ», διαβάζοντας ένα συγκινητικό απόσπασμα από το «Γράμμα Στους Ηθοποιούς. Υπέρ Λουί ντε Φυνές» του Valère Novarina.

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Ερμηνεία σε γυναικείο ρόλο: Παρθενόπη Μπουζούρη

Ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης βραβεύτηκε για την ερμηνεία του σε trans ρόλο ως Dr Frank-n-Furter στο «Rocky Horror Show» και με την ίδια προβοκατόρικη διάθεση του ρόλου σχολίασε μέσω επιστολής: «Αν δεν ήθελα να παρω αυτό το βραβείο σπίτι στο τζάκι μου (που δεν έχω) ευχαρίστως θα το χαριζα στον καθωσπρέπει αυτό κόσμο με την ευχή να το βάλουν στην κωλάρα τους».

Ο Κωνσταντίνος Ασπιώτης παραλαμβάνει το βραβείο για ερμηνεία σε trans ρόλο! Ακολουθεί ολόκληρο το μήνυμα που μας έστειλε...

Posted by Queer Theatre Awards on Thursday, 11 June 2015

Τέλος, ο Κωνσταντίνος Φαλελάκης κέρδισε το βραβείο αντρικής ερμηνείας για τον ρόλο του στο «Η Ζάλη των Ζώων Πριν τη Σφαγή» του Δημήτρη Δημητριάδη, τον οποίο ευχαρίστησε επειδή έγραψε «έναν από τους καλύτερους gay ρόλους στην ελληνική εργογραφία, με όλο το φάσμα που περιέχει ένας τέτοιος άνθρωπος, από το ευτελές ως το τραγικό». Στο τέλος πρόσθεσε: «Δεν θέλω να αφιερώσω το βραβείο αυτό στους γονείς μου, όχι επειδή είμαι κακός γιος, αλλά επειδή δεν θα ήταν καθόλου υπερήφανοι για αυτό το βραβείο», αφιερώνοντας το αντί αυτών στον Μηνα Χατζησάββα.

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Ερμηνεία σε αντρικό ρόλο: Κωνσταντίνος Φαλελάκης

Το βραβείο για πρωτότυπο έργο παρέλαβε για την «Κατερίνα» ο Αύγουστος Κορτώ, στο βιβλίο του οποίο είχε βασιστεί το κείμενο της παράστασης, σχολιάζοντας πως «η Κατερίνα δεν πρόλαβε να με δει ευτυχισμένο και να ησυχάσει λίγο από τη δυστυχία που την έτρωγε κατά καιρούς, αλλά πιστεύω πως αυτή όπως και κάθε γονιός προτιμά να δει το παιδί του ευτυχισμένο παρά μόνο του. Ας θυμόμαστε αυτό, οι γονείς εκπαιδεύονται, ο κόσμος εκπαιδεύεται, ας βοηθήσουμε με όποιον τρόπο μπορούμε να τον εκπαιδεύσουμε».

Όλοι οι νικητές των Αθηναϊκών Queer Theatre Awards 2015 Facebook Twitter
Θεατρικό κείμενο: Αύγουστος Κορτώ (και Γιώργος Νανούρης)

Το βραβείο σκηνοθεσίας απονεμήθηκε στον Δημήτρη Μαύρικιο για το «Ξαφνικά Πέρσι το Καλοκαίρι» του Tennessee Williams στο Θέατρο Οδού Κεφαλληνίας. Με επιστολή του υπογράμμισε την ανατρεπτική άποψη της σκηνοθεσίας του: «Ο Σεμπάστιαν δεν δολοφονείται ώστε να πάψει να υπάρχει η ομοφυλοφιλία επί σκηνής• αντίθετα, η αφήγηση του θανάτου του διατηρεί την οπτική και τη σεξουαλικότητά του ζωντανές». Σχολίασε ακόμη κάποιες αντιδράσεις κριτικών και κοινού στην παράσταση του: «Μπορεί ο αριθμός των κραυγαλέα ομοφοβικών να έχει περιοριστεί θεαματικά στα 55 χρόνια που πέρασαν από τότε, όμως, ας μη γελιόμαστε, μια σημερινή στρατιά κρυπτο-ομοφοβικών και ορισμένων δήθεν gay friendly είναι παρούσα, συχνά με αντιλήψεις που λίγο απέχουν από το παλιό ρατσιστικό μίσος».

Παρακολουθείστε σε video αποσπάσματα τη βραδιά της απονομής στη σελίδα του GITV στο youtube.

  

Οι Λίστα των Νικητών των Queer Theatre Awards 2015

Παράσταση της Χρονιάς: Τα Πικρά Δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ (Εθνικό Θέατρο, σκηνοθεσία Άντζελα Μπρούσκου)

Τιμητικό Βραβείο Athens Pride για την Περήφανη Παράσταση της Χρονιάς: Πρισίλα η Βασίλισσα της Ερήμου (Badminton, σκηνοθεσία Φωκάς Ευαγγελινός)

Βραβείο Κοινού Περιοδικού Antivirus: FiT (Θέατρο Βικτώρια, σκηνοθεσία Δημήτρης Κομνηνός)

Ερμηνεία σε trans ρόλο: Κωνσταντίνος Ασπιώτης – The Rocky Horror Show


Ερμηνεία σε γυναικείο ρόλο: Παρθενόπη Μπουζούρη – Τα Πικρά Δάκρυα της Πέτρα Φον Καντ


Ερμηνεία σε αντρικό ρόλο: Κωνσταντίνος Φαλελάκης – Η Ζάλη των Ζώων Πριν τη Σφαγή

Θεατρικό κείμενο: Γιώργος Νανούρης, Αύγουστος Κορτώ – Κατερίνα


Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μαυρίκιος – Ξαφνικά Πέρσι το Καλοκαίρι


Σκηνογραφία / Ενδυματολογία: Βασίλης Μαντζούκης, Γιάννης Μπρούζος και Μιχάλης Πανάδης – Σταγόνες Πάνω σε Καυτές Πέτρες


Πρωτότυπη μουσική: Μάνος Αντωνιάδης – Μικρές Ιστορίες Φόνων

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Κάνεις χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη σου ανάγκη

Χορός / «Κάνουμε χορό γιατί αυτή είναι η μεγάλη μας ανάγκη»

Με αφορμή την παράσταση EPILOGUE, ο διευθυντής σπουδών της σχολής της Λυρικής Σκηνής Γιώργος Μάτσκαρης και έξι χορευτές/χορεύτριες μιλούν για το δύσκολο στοίχημα τού να ασχολείται κανείς με τον χορό στην Ελλάδα σήμερα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαρία Κωνσταντάρου: «Ερωτεύτηκα αληθινά στα 58»

Οι Αθηναίοι / Μαρία Κωνσταντάρου: «Δεν παίζω πια γιατί δεν υπάρχουν ρόλοι για την ηλικία μου»

Μεγάλωσε χωρίς τη μάνα της, φώναζε «μαμά» μια θεία της, θυμάται ακόμα τις παιδικές της βόλτες στον βασιλικό κήπο. Όταν είπε πως θέλει να γίνει ηθοποιός, ο πατέρας της είπε «θα σε σφάξω». Η αγαπημένη ηθοποιός που έπαιξε σε μερικές από τις σημαντικότερες θεατρικές παραστάσεις αλλά και ταινίες της εποχής της είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Γιάννος Περλέγκας ανεβάζει τον «Κατσούρμπο» του Χορτάτση

Θέατρο / Γιάννος Περλέγκας: «Ο Κατσούρμπος μας είναι μια απόπειρα να γίνουμε πιο αθώοι»

Ο Γιάννος Περλέγκας σκηνοθετεί το έργο του Χορτάτση στο πλαίσιο του στο πλαίσιο του Κύκλου Ρίζες του Φεστιβάλ Αθηνών. Τον συναντήσαμε στις πρόβες όπου μας μίλησε για την αξία του Κρητικού συγγραφέα και του έργου του και την ανάγκη για περισσότερη λαϊκότητα στο θέατρο. Κάτι που φιλοδοξεί να μας δώσει με αυτό το ανέβασμα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ