ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος υπογράφει την πρώτη του σκηνοθεσία στην Επίδαυρο απ' όταν ανέλαβε τη διεύθυνση του θεσμού, με τις Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη. Φωτο: Γιώργος Καλφαμανώλης
1

Με κεντρική θεματική «Πολιτεία και Πολίτης», αυτό που σύμφωνα με τον διευθυντή του Φεστιβάλ Βαγγέλη Θεοδωρόπουλο συνιστά την «οπτική της τραγωδίας ως μελέτης πολιτειακής κρίσης η οποία παίρνει διαστάσεις εμφύλιας σύρραξης», οι παραστάσεις των φετινών Επιδαυρίων εστιάζουν στη σχέση πολιτείας και πολιτών, ενώ παράλληλα θέτουν μια σειρά από ερωτήματα για τη διαχρονική φύση αυτής της σχέσης.


Έτσι, η αυλαία σηκώνεται στις 29 και 30 Ιουνίου με τους Αχαρνείς του Αριστοφάνη σε απόδοση, σκηνοθεσία και χορογραφία Κώστα Τσιάνου, σκηνογραφία και κοστούμια Γιάννη Μετζικώφ και πρωταγωνιστές τους Πέτρο Φιλιππίδη, Παύλο Χαϊκάλη, Τάκη Παπαματθαίου και Πυγμαλίωνα Δαδακαρίδη.

Info: Κώστας Τσιάνος - Αχαρνείς, του Αριστοφάνη

Παίζουν: Πέτρος Φιλιππίδης, Παύλος Χαϊκάλης, Κώστας Κόκλας, Πυγμαλίων Δαδακαρίδης, Τάκης Παπαματθαίου.

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου 29-30/6, 21:00

 
Στις 6 και 7 Ιουλίου ο Τσέζαρις Γκραουζίνις επιστρέφει με το πρώτο έργο της τριλογίας της Ορέστειας του Αισχύλου, τον Αγαμέμνονα, με τους Γιάννη Στάνκογλου, Μαρία Πρωτόπαππα, Αργύρη Πανταζάρα, Ιώβη Φραγκάτου και Θοδωρή Κατσαφάδο.

Info: Τσέζαρις Γκραουζίνις - Αγαμέμνων, του Αισχύλου

Παίζουν: Μαρία Πρωτόπαππα, Γιάννης Στάνκογλου, Αργύρης Πανταζάρας, Ιώβη Φραγκάτου, Θοδωρής Κατσαφάδος

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 6-7/7, 21:00

 

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ο Αγαμέμνων του Αισχύλου σε σκηνοθεσία Τσέζαρις Γκραουζίνις. Φωτο: Τάσος Τομόγλου


Ακολουθούν οι δύο παραστάσεις του Εθνικού Θεάτρου, το οποίο επαναλαμβάνει τη συνεργασία του με έναν ακόμα σημαντικό διεθνή οργανισμό κι έτσι παρουσιάζει στις 13 και 14 Ιουλίου, σε συμπαραγωγή με το Κρατικό Θέατρο της Σερβίας, τον Πλούτο του Αριστοφάνη σε σκηνοθεσία Νικίτα Μιλιβόγεβιτς.

Ο Σέρβος σκηνοθέτης με την έντονη και μακρόχρονη παρουσία στο ελληνικό θέατρο κατεβαίνει πρώτη φορά στο αρχαίο θέατρο, παρουσιάζοντας μια βαλκάνια προσέγγιση του έργου, με Έλληνες και Σέρβους ηθοποιούς να στοχάζονται πάνω στο μεγάλο και αιώνιο θέμα της κατανομής του πλούτου και τις αναγωγές του στο σήμερα.

Στους κεντρικούς ρόλους οι Γιώργος Γάλλος, Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Στέλιος Ιακωβίδης, Μάνος Βακούσης, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Γιάννης Κότσιφας, Κώστας Κορωναίος, Μιχάλης Τιτόπουλος, Μαρία Διακοπαναγιώτου. Τον Χορό ερμηνεύουν Σέρβοι ηθοποιοί.

Info: Εθνικό Θέατρο - Νικίτα Μιλιβόγεβιτς - Πλούτος, του Αριστοφάνη

Παίζουν: Γιώργος Γάλλος, Μανώλης Μαυροματάκης, Βασίλης Χαραλαμπόπουλος, Μάνος Βακούσης, Γαλήνη Χατζηπασχάλη, Γιάννης Κότσιφας, Κώστας Κορωναίος, Μαρία Διακοπαναγιώτου και Χορός μουσικών από την Ορχήστρα του Εθνικού Θεάτρου του Βελιγραδίου

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 13-14/7, 21:00

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ο Σέρβος σκηνοθέτης με την έντονη και μακρόχρονη παρουσία στο ελληνικό θέατρο κατεβαίνει πρώτη φορά στο αρχαίο θέατρο με τον Πλούτο του Αριστοφάνη. Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Επίσης, στην πρώτη του κάθοδο στην Επίδαυρο με το Εθνικό, στις 20 και 21 Ιουλίου, ο Θάνος Παπακωνσταντίνου παρουσιάζει την Ηλέκτρα του Σοφοκλή σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά. Γραμμένο μέσα στη δίνη του Πελοποννησιακού Πολέμου, το έργο φέρει έντονα τα σημάδια της παθολογίας του πολέμου, μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους από τον θεϊκό λόγο στην ανθρώπινη πράξη.

Η Αλεξία Καλτσίκη ερμηνεύει τον ομώνυμο ρόλο, η Μαρία Ναυπλιώτου την Κλυταιμνήστρα, ο Αλέξανδρος Μαυρόπουλος τον Ορέστη, ο Χρήστος Λούλης τον Αίγισθο, η Ελένη Μολέσκη τη Χρυσόθεμη, ο Μάριος Παναγιώτου τον Πυλάδη και ο Νίκος Χατζόπουλος τον παιδαγωγό.

Info: Εθνικό Θέατρο - Θάνος Παπακωνσταντίνου - Ηλέκτρα, του Σοφοκλή

Παίζουν: Αλεξία Καλτσίκη, Μαρία Ναυπλιώτου, Αλέξανδρος Μαυρόπουλος, Χρήστος Λούλης, Ελένη Μολέσκη, Μάριος Παναγιώτου, Νίκος Χατζόπουλος

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 20-21/7, 21:00

 

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Στην πρώτη του κάθοδο στην Επίδαυρο με το Εθνικό, στις 20 και 21 Ιουλίου, ο Θάνος Παπακωνσταντίνου παρουσιάζει την Ηλέκτρα του Σοφοκλή σε μετάφραση Γιώργου Χειμωνά. Φωτο: Ελίνα Γιουνανλή


Στις 27 και 28 Ιουλίου ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος υπογράφει την πρώτη του σκηνοθεσία στην Επίδαυρο απ' όταν ανέλαβε τη διεύθυνση του θεσμού, με τις Θεσμοφοριάζουσες του Αριστοφάνη σε μετάφραση του Παντελή Μπουκάλα και μουσική Νίκου Κυπουργού.

Η διανομή συμπεριλαμβάνει τους Μάκη Παπαδημητρίου, Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλο, Γιώργο Χρυσοστόμου, Γιώργο Παπαγεωργίου. Θεσμοφοριάζουσες οι Νάντια Κοντογεώργη, Μαρία Κατσανδρή, Άνδρη Θεοδότου, Ελένη Ουζουνίδου και άλλες, επίσης εκλεκτές ηθοποιοί.

Info: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος - Θεσμοφοριάζουσες, του Αριστοφάνη

Παίζουν: Μάκης Παπαδημητρίου, Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος, Γιώργος Χρυσοστόμου, Γιώργος Παπαγεωργίου, Νάντια Κοντογεώργη, Μαρία Κατσανδρή, Άνδρη Θεοδότου, Ελένη Ουζουνίδου, Βαλέρια Δημητριάδου, Ειρήνη Μακρή, Κατερίνα Μαούτσου, Ίριδα Μάρα, Φραγκίσκη Μουστάκη, Ελένη Μπούκλη, Ηλέκτρα Σαρρή, Νατάσα Σφενδυλάκη, Αντιγόνη Φρυδά

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 27-28/7, 21:00


Στις 3 και 4 Αυγούστου το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει τον Ορέστη του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Γιάννη Αναστασάκη και μετάφραση Γιώργου Μπλάνα. Ερμηνεύουν ο Χρίστος Στυλιανού τον Ορέστη, η Ιωάννα Κολλιοπούλου την Ηλέκτρα και ο Χριστόδουλος Στυλιανού τον Μενέλαο.

Info: ΚΘΒΕ - Γιάννης Αναστασάκης - Ορέστης, του Ευριπίδη

Παίζουν: Ιωάννα Κολλιοπούλου, Δάφνη Λαμπρόγιαννη, Νικόλας Μαραγκόπουλος, Δημήτρης Μορφακίδης, Δημοσθένης Παπαδόπουλος, Μαριάννα Πουρέγκα, Κώστας Σαντάς, Χρήστος Στέργιογλου, Χριστόδουλος Στυλιανού, Χρίστος Στυλιανού

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 3-4/8, 21:00

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος παρουσιάζει τον Ορέστη του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία Γιάννη Αναστασάκη. Φωτο: Γιάννης Αναστασάκης


Στις 10 και 11 Αυγούστου η «εθνική κωμωδίας», δηλαδή οι Λάκης Λαζόπουλος, Σοφία Φιλιππίδου, Δημήτρης Πιατάς και Αντώνης Καφετζόπουλος, μαζί με άλλους εξαιρετικούς ηθοποιούς, σε σκηνοθεσία Κώστα Φιλίππογλου, παρουσιάζουν τους Βατράχους του Αριστοφάνη.

Info: Κώστας Φιλίππογλου - Βάτραχοι, του Αριστοφάνη

Παίζουν: Λάκης Λαζόπουλος, Σοφία Φιλιππίδου, Δημήτρης Πιατάς, Αντώνης Καφετζόπουλος

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου, 10-11/8, 21:00

 

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ο Κώστας Φιλίππογλου, σκηνοθετεί τους Βατράχους του Αριστοφάνη. Φωτο: Πάνος Γιαννακόπουλος


Τέλος, στις 17 και 18 Αυγούστου ο κοσμοπολίτης και διανοούμενος, ένας από τους σημαντικότερους σκηνογράφους και σκηνοθέτες του γαλλικού θεάτρου και της όπερας, Γιάννης Κόκκος, παρουσιάζει, αφού πρώτα κάνει πρεμιέρα στο 54ο Φεστιβάλ Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου των Συρακουσών (8 Μαΐου - 8 Ιουλίου), τον Οιδίποδα επί Κολωνώ του Σοφοκλή. Οιδίποδας ο Massimo de Francovich και Θησέας ο Sebastiano Lo Monaco.

Info: Γιάννης Κόκκος - Οιδίπους επί Κολωνώ, του Σοφοκλή

Παίζουν: Massimo de Francovich, Sebastiano Lo Monaco, Roberta Caronia, Stefano Santospago, Fabrizio Falco, Eleonora de Luca, Danilo Nigrelli, Sergio Mancinelli, Davide Sbrogiο'

Σε συνεργασία με τo INDA (Ινστιτούτο Αρχαίου Δράματος του Φεστιβάλ Συρακουσών)

Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου

17-18/8, 21:00, με ελληνικούς υπέρτιτλους

 

Φεστιβάλ Επιδαύρου: 8 παραστάσεις αρχαίου δράματος που θα δούμε φέτος στο ωραιότερο θέατρο του κόσμου Facebook Twitter
Ένας από τους σημαντικότερους σκηνογράφους και σκηνοθέτες του γαλλικού θεάτρου και της όπερας, ο Γιάννης Κόκκος παρουσιάζει τον Οιδίποδα επί Κολωνώ του Σοφοκλή. Φωτο: Gianni Luigi Carnera

 

Όλες οι παραπάνω παραστάσεις έχουν αγγλικούς υπέρτιτλους.

Θέατρο
1

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ