Ευκαιρία να ξαναδούμε 5 επιτυχημένες παραστάσεις του Θεάτρου Νέου Κόσμου

Ευκαιρία να ξαναδούμε 5 επιτυχημένες παραστάσεις του Θεάτρου Νέου Κόσμου Facebook Twitter
Φωτ.: Γιώργος Καλφαμανώλης
0

Ιωάννα Κολλιοπούλου

Στέλλα Κοιμήσου

 

Η παράσταση μιλάει για την αγάπη. Την καταπιεσμένη αγάπη, πατημένη με βία στα έγκατα της γης. Την ξεχασμένη αγάπη, την καλά θαμμένη κάπου μέσα βαθιά. Την άγνωστη αγάπη, που για να την ανακαλύψεις πρέπει να ξαναγεννηθείς στην ενηλικίωση. Την ουσιαστική ερμηνεία της ως ελευθερία. Ας μιλήσουμε λοιπόν. Ας μιλήσουμε κι ας εξασκήσουμε λίγο παραπάνω τη γλώσσα, όσο μας είναι ακόμα οικεία, μπας και καταφέρουμε να επικοινωνήσουμε κάποια στιγμή. Με τον διπλανό μας, με τη μαμά και τον μπαμπά, με τη γάτα και το σκύλο, με τον τοίχο. Γιατί όχι και με το σύμπαν. Λίγο πριν τερματίσει το κοντέρ και απογοητευθούμε ολοκληρωτικά με το ανθρώπινο είδος. Ας παίξουμε το αγαπημένο μας παιχνίδι, να υπενθυμίσουμε στους εαυτούς μας πώς είναι να νιώθεις ζωντανός μέσα στο χάος.

«Στέλλα Κοιμήσου»: 5 & 6 Σεπτεμβρίου, 21:00, Δημοτικό Κηποθέατρο Παπάγου / 18 & 19 Σεπτεμβρίου, 21:00, Θέατρο Άλσους Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής» / 25 & 26 Σεπτεμβρίου, 21:00, Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη»

Γιάννης Νιάρρος

Στέλλα Κοιμήσου & Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα

Μέσα στο γλυκό κατακαλόκαιρο νιώθω τυχερός που έχω δουλειά! Το αίσθημα ευτέλειας που οι κυβερνώντες μας έκαναν να νιώσουμε, για άλλη μια φορά, με τροφοδότησε με παραπάνω αγάπη για το θέατρο και για τους καλλιτέχνες του. Χαίρομαι αφάνταστα που θα αποχαιρετήσω τον Κρίστοφερ σε εξωτερικό χώρο, κάτω από τα άστρα και τον γαλαξία (θα του άρεσε πολύ να παίξει εκεί). Χαίρομαι που θα παίξω τον Γιωργάκη από την οικογένεια Γερακάρη γιατί μου έχει λείψει. Αλλά πιο πολύ χαίρομαι που θα βρεθώ με τους συναδέλφους μου. Ακόμα κι εμείς οι ηθοποιοί απέναντι στην καραντίνα και τον πλήρη εξευτελισμό του επαγγέλματός μας φαίνεται να έχουμε ομαδοποιηθεί με έναν γλυκό, περίεργο τρόπο. Εύχομαι να συνεχισθεί αυτό και όταν τα πράγματα αρχίσουν να κυλούν κανονικά. Κάτω από τα άστρα λοιπόν, θέατρο καλοκαιρινό!

«Ποιος σκότωσε το σκύλο τα μεσάνυχτα»: Πέμπτη 23 & Παρασκευή 24 Ιουλίου, Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής» / Τρίτη 28 & Τετάρτη 29 Ιουλίου, Θέατρο Βράχων «Μελίνα Μερκούρη»

Ευκαιρία να ξαναδούμε 5 επιτυχημένες παραστάσεις του Θεάτρου Νέου Κόσμου Facebook Twitter
Φωτ.: Δομνίκη Μητροπούλου

Ελένη Ουζουνίδου

Σταματία το γένος Αργυροπούλου

Αχ αυτή η θεία Σταματία! Νομίζω πως είναι τρομοκρατημένη μ' αυτή την περίεργη κατάσταση της πανδημίας! Τη σκέφτομαι πολύ. Σίγουρα θα 'χει κλειστεί στο σπίτι της και δεν θα το κουνάει από κει. Όχι βέβαια πως τα μέτρα της κοινωνικής απόστασης της ήρθαν κι άσχημα. Δεν θα χρειάζεται να συναντά και την ξεδιάντροπη γειτόνισσα Ζωίτσα. Το μόνο που τη στενοχωρεί είναι οι καθημερινές επισκέψεις στην εκκλησία που πρέπει να γίνονται λιγότερο συχνά, με μεγάλη προσοχή. Κι ασφαλώς την πλήγωσαν βαθιά τα μέτρα της κυβέρνησης κατά τη διάρκεια του Πάσχα, όπου για πρώτη φορά δεν ακούστηκαν χαρμόσυνα οι καμπάνες της Αναστάσεως του Κυρίου. Τέλος πάντων... Εάν όλα πάνε καλά και τα κρούσματα συνεχίσουν να είναι λιγοστά, λέω κατά τα μέσα Σεπτεμβρίου να τη βγάλω μια βόλτα στον καθαρό αέρα, για να μας διηγηθεί τα πάθη της για ακόμα μια φορά.

«Σταματία το γένος Αργυροπούλου»: 16 Σεπτεμβρίου, Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής»

Ευκαιρία να ξαναδούμε 5 επιτυχημένες παραστάσεις του Θεάτρου Νέου Κόσμου Facebook Twitter
Φωτ.: Νίκος Καρανικόλας

Μάκης Παπαδημητρίου

Πέτρες στις τσέπες του

Ιδιαίτερο το φετινό καλοκαίρι. Ο κορωνοϊός άλλαξε το πρόγραμμα πολλών καλοκαιρινών παραγωγών, η τράπουλα ανακατεύτηκε πάλι (ορισμένοι έκαναν εμετό και δικαίως) κι εμείς τραβήξαμε το χαρτί που λέει «Πέτρες στις τσέπες του». Μετά από έναν χρόνο επιστρέφουμε και πάλι για την ένατη «τελευταία» παράσταση, μέχρι την επόμενη, εννοείται, ή μέχρι να αποφασίσουμε ότι δεν χρειάζεται να ανακοινώνουμε την επόμενη τελευταία και ότι θα παίζουμε τις «Πέτρες» περνώντας από όλο το ηλικιακό φάσμα των χαρακτήρων, σε πραγματικές ηλικίες πια...

«Πέτρες στις τσέπες του»: 18 Ιουλίου, Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής»

Ευκαιρία να ξαναδούμε 5 επιτυχημένες παραστάσεις του Θεάτρου Νέου Κόσμου Facebook Twitter
Φωτ.: Γκέλυ Καλαμπάκα

Γιώργος Χρυσοστόμου

Mute & Πέτρες στις τσέπες του

Η πανδημία με βρήκε ούτως ή άλλως κλεισμένο στο σπίτι, ήδη ενάμιση με δύο χρόνια πίσω. Τα τελευταία 18 χρόνια τακτοποιώ συνέχεια τα πράγματά μου. Οπότε δεν ήταν μεγάλη αλλαγή για μένα Είχα κόψει τη νύχτα, τη διασκέδαση τη νύχτα, τη δουλειά τη νύχτα. Αυτό που με πόνεσε με τον κορωνοϊό ήταν που κόπηκαν οι παραστάσεις του «Mute». Αλλά θα το αναστήσω τον Σεπτέμβριο σε κάποιες πιάτσες στην Αθήνα και από τον Οκτώβριο σε κλειστό θέατρο. Το «Mute» λειτούργησε προφητικά σε σχέση με την πανδημία, μια και αναφέρεται σε ανθρώπους κλεισμένους στα σπίτια τους. Μέσα από τον κορωνοϊό όμως ήρθα σε επαφή με νέα άτομα, όπως τον Θέμη Μουμουλίδη. Θελήσαμε να συνεργαστούμε έξι μήνες πριν, αλλάξαμε τρία έργα στην πορεία και καταλήξαμε στην «Αντιγόνη», στο ξαναδιάβασμα βασικά της Αντιγόνης με 6 άτομα. Μέσα από όλο αυτό προέκυψαν και οι «Πέτρες στις τσέπες του», στις 18 Ιουλίου στην Ηλιούπολη. Πάντα υπάρχει στο συρτάρι της καρδιάς και της ψυχής εμού και του συναδέλφου μου, Μάκη Παπαδημητρίου. Είναι ευχάριστο αυτό το τρένο.

«Mute»: 17 Σεπτεμβρίου, Δημοτικό Θέατρο Ηλιούπολης «Δημήτρης Κιντής»

Ευκαιρία να ξαναδούμε 5 επιτυχημένες παραστάσεις του Θεάτρου Νέου Κόσμου Facebook Twitter
Φωτ.: Δομνίκη Μητροπούλου
Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αυτή την άνοιξη είδαμε την τέχνη στις οθόνες μας

Ρεπορτάζ / Αυτή την άνοιξη είδαμε την τέχνη στις οθόνες μας

Πόσο προετοιμασμένοι ήταν και πώς ανταποκρίθηκαν οι πολιτιστικοί οργανισμοί της Ελλάδας στην ανάγκη για διάθεση ψηφιακού πολιτιστικού προϊόντος κατά τη διάρκεια του lockdown και πώς θα δημιουργηθεί το επόμενο διάστημα ψηφιακή τέχνη που να έχει λόγο ύπαρξης, μέχρι να επιστρέψουμε στα θέατρα, στα σινεμά και στις συναυλίες;
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
O αργός θάνατος του ελληνικού θεάτρου: Ποιος θα τον εμποδίσει;

Θέατρο / O αργός θάνατος του ελληνικού θεάτρου: Ποιος θα τον εμποδίσει;

Ακόμη κι αν διεξαχθούν εκδηλώσεις το καλοκαίρι, ο χώρος του θεάματος έχει ήδη πληγεί επικίνδυνα. Η αγωνία για τα υπό εξαγγελία μέτρα κορυφώνεται. Ένα μόνο είναι σίγουρο: η κρίση του Πολιτισμού θα είναι διαρκής και θα χρειαστεί γενναία αντιμετώπιση.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΓΙΑ 28 ΜΑΙΟΥ Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Θέατρο / Elena Souliotis: Η Ελληνίδα που θα γινόταν η επόμενη Κάλλας 

Σαν σήμερα, το 1943, γεννήθηκε η Ελληνίδα σοπράνο που διέπρεψε για μια ολόκληρη δεκαετία στην Ευρώπη και την Αμερική, αλλά κάηκε εξαιτίας μιας σειράς ιδιαίτερα απαιτητικών ρόλων, τους οποίους ερμήνευσε πολύ νωρίς. Ο κόντρα τενόρος Άρης Χριστοφέλλης, ένας από τους λίγους στην Ελλάδα που γνωρίζουν σε βάθος την πορεία της, περιγράφει την άνοδο και την πτώση της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Θέατρο / Δημήτρης Καπουράνης: «Το αόρατο νήμα που ενώνει τα παιδιά μεταναστών είναι το πένθος»

Από τους Αγίους Σαράντα της Αλβανίας μέχρι τη σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, η ζωή του βραβευμένου ηθοποιού, τραγουδιστή και σεναριογράφου είναι μια διαρκής προσπάθεια συμφιλίωσης με την απώλεια. Η παράσταση «Μια άλλη Θήβα» τον καθόρισε, ενώ ο ρόλος του στο «Brokeback Mountain» τού έσβησε κάθε ομοφοβικό κατάλοιπο. Δηλώνει πως αυτό που τον ενοχλεί βαθιά είναι η αδράνεια απέναντι σε όσα συμβαίνουν γύρω μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Μιχαήλ Μαρμαρινός: Το έπος μάς έμαθε να αναπνέουμε ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ

Θέατρο / Μιχαήλ Μαρμαρινός: «Από μια κοινωνία της αιδούς, γίναμε μια κοινωνία της ξεδιαντροπιάς»

Με τη νέα του παράσταση, ο Μιχαήλ Μαρμαρινός επιστρέφει στην Οδύσσεια και στον Όμηρο και διερευνά την έννοια της φιλοξενίας. Αναλογίζεται το «απύθμενο θράσος» της εποχής μας, εξηγεί τη στενή σχέση του έπους με το βίωμα και το θαύμα που χάσαμε και παραμένει σχεδόν σιωπηλός για τη νέα του θέση ως καλλιτεχνικός διευθυντής του Φεστιβάλ Αθηνών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Θέατρο / 13 λόγοι για να πάμε φέτος στο Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου

Τέχνη με φαντασία, αστείρευτη δημιουργία, πρωτοποριακές προσεγγίσεις: ένα επετειακό, εορταστικό, πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα για τα 70 χρόνια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου μέσα από 83 επιλογές από το θέατρο, τη μουσική και τον χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κυνηγώντας τον χαμένο χρόνο σε ένα έργο για την εξουσία

Θέατρο / «Δελφίνοι ή Καζιμίρ και Φιλιντόρ»: Ένα έργο για τη μόνιμη ήττα μας από τον χρόνο

Ο Θωμάς Μοσχόπουλος σκηνοθετεί και γράφει ένα έργο-παιχνίδι, εξετάζοντας τις σχέσεις εξουσίας, τον δημιουργικό αντίλογο και τη μάταιη προσπάθεια να ασκήσουμε έλεγχο στη ζωή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΧΛΟΗ ΟΜΠΟΛΕΝΣΚΙ: Σκηνογράφος-ενδυματολόγος του θεάτρου και της όπερας

Οι Αθηναίοι / Χλόη Ομπολένσκι: «Τι είναι ένα θεατρικό έργο; Οι δυνατότητες που δίνει στους ηθοποιούς»

Ξεκίνησε την καριέρα της ως βοηθός της Λίλα ντε Νόμπιλι, υπήρξε φίλη του Γιάννη Τσαρούχη, συνεργάστηκε με τον Κάρολο Κουν και τον Λευτέρη Βογιατζή, δούλεψε με τον Φράνκο Τζεφιρέλι και, για περισσότερο από 20 χρόνια, με τον Πίτερ Μπρουκ. Η διεθνούς φήμης σκηνογράφος και ενδυματολόγος Χλόη Ομπολένσκι υπογράφει τα σκηνικά και τα κοστούμια στην «Τουραντότ» του Πουτσίνι και αφηγείται τη ζωή της στη LiFO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Φάουστ» του Άρη Μπινιάρη, ένα μιούζικαλ από την Κόλαση

Θέατρο / Φάουστ: Ένα μιούζικαλ από την κόλαση

«Ζήσε! Μας λέει ο θάνατος, ζήσε!», είναι το ρεφρέν του τραγουδιού που επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά, εν μέσω ομαδικών βακχικών περιπτύξεων – Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για την παράσταση «Φάουστ» του Γκαίτε σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη στο Εθνικό Θέατρο.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Θέατρο / Η Αριάν Μνουσκίν τα βάζει με τους δράκους της Ιστορίας

Η μεγάλη προσωπικότητα του ευρωπαϊκού θεάτρου Αριάν Μνουσκίν επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών με το Θέατρο του Ήλιου για να μιλήσουν για τα τέρατα της Ιστορίας που παραμονεύουν πάντα και απειλούν τον ελεύθερο κόσμο. Με αφορμή την παράσταση που αποθεώνει τη σημασία του λαϊκού θεάτρου στην εποχή μας μοιραζόμαστε την ιστορία της ζωής και της τέχνης της, έννοιες άρρηκτα συνδεδεμένες, που υπηρετούν με πάθος την πρωτοπορία, την εγγύτητα που δημιουργεί η τέχνη και τη μεγαλειώδη ουτοπία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Νίκος Χατζόπουλος

Νίκος Χατζόπουλος / «Αν σκέφτεσαι μόνο το ταμείο, κάποια στιγμή το ταμείο θα πάψει να σκέφτεται εσένα»

Ο Νίκος Χατζόπουλος έχει διανύσει μια μακρά πορεία ως ηθοποιός, σκηνοθέτης, μεταφραστής και δάσκαλος υποκριτικής. Μιλά στη LIFO για το πόσο έχει αλλάξει το θεατρικό τοπίο σήμερα, για τα πρόσφατα περιστατικά λογοκρισίας στην τέχνη, καθώς και για τις προσεχείς συνεργασίες του με τον Γιάννη Χουβαρδά και τον Ακύλλα Καραζήση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Χορός / Τι θα δούμε φέτος στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας;

Maguy Marin, Χρήστος Παπαδόπουλος, Damien Jalet, Omar Rajeh και άλλα εμβληματικά ονόματα του χορού πρωταγωνιστούν στις 20 παραστάσεις του φετινού προγράμματος του 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας, που θα πραγματοποιηθεί από τις 18-27 Ιουλίου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Μια άλλη Θήβα»: Η πιο αθόρυβη επιτυχία της θεατρικής Αθήνας

The Review / «Μια άλλη Θήβα»: Η παράσταση-φαινόμενο που ξεπέρασε τους 100.000 θεατές

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την θεατρική παράσταση στο Θεάτρο του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου, που διανύει πλέον την τρίτη της σεζόν σε γεμάτες αίθουσες. Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας της; Το ίδιο το έργο ή οι δύο πρωταγωνιστές, ο Θάνος Λέκκας και ο Δημήτρης Καπουράνης, που καθήλωσαν το κοινό;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Θέατρο / «Διαβάζοντας Ευριπίδη καταλαβαίνεις πού πάτησε η ακροδεξιά»

Η Μαρία Πρωτόπαππα σκηνοθετεί την «Ανδρομάχη» στην Επίδαυρο, με άντρες ηθοποιούς στους γυναικείους ρόλους, εξερευνώντας τις πολιτικές και ηθικές διαστάσεις του έργου του Ευριπίδη. Η δημοκρατία, η ελευθερία, η ηθική και η ευθύνη ηγετών και πολιτών έρχονται σε πρώτο πλάνο σε μια πολιτική και κοινωνική τραγωδία με πολυδιάστατη δομή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Χρυσή Εποχή»

Αποστολή στο Νόβι Σαντ / Κωνσταντίνος Ρήγος: «Ήθελα ένα υπέροχο πάρτι όπου όλοι είναι ευτυχισμένοι»

Στη νέα παράσταση του Κωνσταντίνου Ρήγου «Χρυσή Εποχή», μια συμπαραγωγή της ΕΛΣ με το Φεστιβάλ Χορού Βελιγραδίου, εικόνες από μια καριέρα 35 ετών μεταμορφώνονται ‒μεταδίδοντας τον ηλεκτρισμό και την ενέργειά τους‒ σε ένα ολόχρυσο ξέφρενο πάρτι.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Απόπειρες για τη ζωή της: Ψάχνοντας την αλήθεια για τις υπέροχες, βασανισμένες γυναίκες και τις τραγικές εμπειρίες τους

Θέατρο / Η βάρβαρη εποχή που ζούμε σε μια παράσταση

Ο Μάρτιν Κριμπ στο «Απόπειρες για της ζωή της» που ανεβαίνει στο Θέατρο Θησείον σκιαγραφεί έναν κόσμο όπου κυριαρχεί ο πόλεμος, ο θάνατος, η καταπίεση, η τρομοκρατία, η φτώχεια, ο φασισμός, αλλά και ο έρωτας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
To νόημα τού να ανεβάζεις Πλάτωνα στην εποχή του ΤikTok

Άννα Κοκκίνου / To νόημα τού να ανεβάζεις το Συμπόσιο του Πλάτωνα στην εποχή του tinder

Η Άννα Κοκκίνου στη νέα της παράσταση αναμετριέται με το «Συμπόσιο» του Πλάτωνα και τις πολλαπλές όψεις του Έρωτα. Εξηγεί στη LiFO για ποιον λόγο επέλεξε να ανεβάσει το αρχαίο φιλοσοφικό κείμενο, πώς το προσέγγισε δραματουργικά και κατά πόσο παραμένουν διαχρονικά τα νοήματά του.
M. HULOT
«Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Θέατρο / «Άμα σε λένε “αδελφή”, πώς να δεχτείς την προσβολή ως ταυτότητά σου;»

Η παράσταση TERAΣ διερευνά τις queer ταυτότητες και τα οικογενειακά τραύματα, μέσω της εμπειρίας της αναγκαστικής μετανάστευσης. Μπορεί τελικά ένα μέλος της ΛΟΑΤΚΙΑ+ κοινότητας να ζήσει ελεύθερα σε ένα μικρό νησί;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Αντώνης Αντωνόπουλος από μικρός είχε μια έλξη για τα νεκροταφεία ή Όλα είναι θέατρο αρκεί να στρέψεις το βλέμμα σου πάνω τους ή Η παράσταση «Τελευταία επιθυμία» είναι ένα τηλεφώνημα από τον άλλο κόσμο

Θέατρο / «Ας απολαύσουμε τη ζωή, γιατί μας περιμένει το σκοτάδι»

Ο Αντώνης Αντωνόπουλος, στη νέα του παράσταση «Τελευταία Επιθυμία», δημιουργεί έναν χώρο όπου ο χρόνος για λίγο παγώνει, δίνοντάς μας τη δυνατότητα να συναντήσουμε τους νεκρούς αγαπημένους μας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ