Η Ελένη Φιλίνη αφηγείται τη ζωή της στη LIFO Facebook Twitter
Πιστεύω ότι δεν είμαι καθόλου δήθεν ως άνθρωπος, γι' αυτό και έχω την αγάπη του κόσμου. Από κει και πέρα, και σε μοναστήρι να κλειστώ, πάντα ο κακοήθης θα βρει κάτι να πει. Άσε που από μικρό παιδάκι κοίταζα πάντα ψηλά, μπροστά. Φωτο: Πάρις Ταβιτιάν / LIFO

Ελένη Φιλίνη: «Η πρώτη φορά που με ρώτησαν "Πώς διατηρούμαι έτσι;" ήμουν ακριβώς 30»

0

Από πέντε ετών που ήρθα στην Αθήνα είμαι Πατησιώτισσα. Οι γονείς μου, αν και δεν είχαν καμία σχέση με τα καλλιτεχνικά, χόρευαν πολύ ωραία. Ο μπαμπάς μου, μάλιστα, είχε πάρει και βραβεία, όταν εγώ ήμουν πολύ μικρή, σε διαγωνισμούς χορού ροκ εν ρολ! Χόρευε, επίσης, το ωραιότερο ζεϊμπέκικο! Η μαμά μου, πάλι, όταν χόρευε, έμοιαζε σαν να πετούσε, να μην πατάει στη γη! Ήμουν μοναχοπαίδι.

• Εμφανισιακά είμαι ένα κράμα και των δύο. Τους έχω χάσει, τον μπαμπά μου πριν από πολλά χρόνια, τη μαμά πριν από τέσσερα. Όταν ήμουν στο δημοτικό, ο μπαμπάς έπαθε μια μεγάλη οικονομική καταστροφή. Έφυγε και πήγε στον αδερφό του, στον Παναμά, και συντηρούσε την οικογένεια στέλνοντας χρήματα. Κάθε δύο χρόνια μας επισκεπτόταν –δεν ήταν εύκολες τότε οι μετακινήσεις– κι εμένα μου έλειπε απίστευτα η παρουσία του. Η μητέρα μου ήταν η καλύτερή μου φίλη. Ο θάνατός της μου κόστισε όσο δεν φαντάζεται κανείς που έχει χάσει τόσο δικό του άνθρωπο.

• Από πολύ μικρή εκδήλωσα καλλιτεχνικά ενδιαφέροντα, όπως κάνουν συνήθως τα κοριτσάκια. Μου άρεσαν η Σίρλεϊ ΜακΛέιν, η Μπάρμπρα Στρέιζαντ, η Λίζα Μινέλι. Είχα, δηλαδή, πιο δυτικά πρότυπα, αφού σπούδαζα χορό από εννιά ετών. Ασχολήθηκα με την υποκριτική όταν κατάλαβα ότι ο χορός θα είχε κάποτε ημερομηνία λήξης.

Για το θέμα της βιντεοκασέτας έχω να πω ότι έγιναν κάποιες δουλειές πολύ καλύτερες από αυτές της μετέπειτα ιδιωτικής τηλεόρασης. Δούλεψα με πολλούς, αξιόλογους σκηνοθέτες και συμπρωταγωνιστές, τον Τσιβιλίκα, τον Ευαγγελόπουλο, με πάρα πολύ κόσμο! Έγιναν σίγουρα και προχειρότητες, απλώς εκείνοι που μεταπήδησαν στην ιδιωτική τηλεόραση συνήθιζαν να θάβουν εκείνες τις δουλειές. Γιατί, στην τηλεόραση δεν έγιναν προχειρότητες; Στον κινηματογράφο, στο θέατρο;

• Tο ξεκίνημα έγινε όταν με είδαν σε κάποιες επιδείξεις. Ήθελαν κορίτσια για πασαρέλα, με πήραν, κάναμε πρόβες και αμέσως μπήκα και στην τηλεόραση. Πρέπει να πω ότι έκανα τηλεόραση πριν ακόμα τελειώσω το σχολείο.

• Δούλευα από τα 15 μου. Το πρωί πήγαινα σχολείο και το βράδυ χόρευα επαγγελματικά. Παρότι δεν ήμασταν φτωχή αλλά μια μέση οικογένεια, ήθελα την οικονομική ανεξαρτησία μου. Κανείς ποτέ δε μου είπε να πάω να δουλέψω.

Η Ελένη Φιλίνη αφηγείται τη ζωή της στη LIFO Facebook Twitter
Tο ξεκίνημα έγινε όταν με είδαν σε κάποιες επιδείξεις. Ήθελαν κορίτσια για πασαρέλα, με πήραν, κάναμε πρόβες και αμέσως μπήκα και στην τηλεόραση. Πρέπει να πω ότι έκανα τηλεόραση πριν ακόμα τελειώσω το σχολείο. Φωτο: Πάρης Ταβιτιάν / LIFO

• Δεν έπαιξα σε τόσα σίριαλ, όσα αναγράφονται στη Wikipedia στο λήμμα με το όνομά μου – άσε που είναι όλο ανακρίβειες. Έγραφαν ότι γεννήθηκα 7 Μαΐου και ότι είμαι 60 ετών. Έχω γεννηθεί στις 14 Μαΐου και σίγουρα δεν είμαι ακόμα 60! Επίσης, γράφτηκε ότι έπαιζα σε σίριαλ το 1974 – αν είναι δυνατόν! Το συγκεκριμένο σίριαλ ξεκίνησε το '74, τερματίστηκε το '80 κι εγώ εμφανίστηκα στο τελευταίο εξάμηνο των επεισοδίων του. Ο καθένας μπορεί τελικά να γράφει αβασάνιστα ό,τι του κατεβαίνει στο Ίντερνετ. Πάντως, την πρώτη φορά που με ρώτησε δημοσιογράφος «Πώς τα καταφέρνετε και διατηρείστε έτσι;» ήμουν ακριβώς τριάντα ετών (γέλια).

• Παρατηρώ αλλαγές στη νύχτα από το 2000 και μετά, εκεί που παλιότερα γέμιζαν τα μαγαζιά από ανθρώπους μεγαλύτερης ηλικίας. Τώρα βλέπω πολλή νεολαία, παιδιά κάτω των 25-30 ετών. Δεν μπορώ να ξέρω πού οφείλεται αυτό. Η νεολαία το '80 θα πήγαινε σε μία ντίσκο ή σε ένα κουτουκάκι, όχι όμως στα μπουζούκια. Το ξέρω γιατί εμφανιζόμουν τότε σε μεγάλα μαγαζιά, όπως η Νεράιδα. Παράλληλα, παιδί ήμουν και ζούσα την εδραίωση της τηλεόρασης με σίριαλ όπως οι «Ιερόσυλοι» ή το «Ορκιστείτε παρακαλώ» με τον Γιάννη Μιχαλόπουλο. Αργότερα, το 1990-91 έκανα και τηλεπαιχνίδι με τον Ευαγγελόπουλο. Συγκριτικά με τη σημερινή εποχή που τα έχουμε ισοπεδώσει όλα, η δεκαετία του '80 ήταν πιο ρομαντική και γι' αυτό έρχονται στιγμές που τη νοσταλγώ.

• Στον κινηματογράφο μεγάλη στιγμή ήταν η συμμετοχή μου στη Μέδουσα του Γιώργου Λαζόπουλου το '97, που έναν χρόνο μετά πήρε το 3ο βραβείο στο Διεθνές Φεστιβάλ Φανταστικού Κινηματογράφου στο Χιούστον. Στο ίδιο φεστιβάλ τώρα, πριν από 20 μέρες, πήρε το 2ο βραβείο η Αποπληρωμή, η ταινία που κάναμε με τον Αλέξανδρο Λεονταρίτη. Πρέπει να είμαι η μοναδική Ελληνίδα ηθοποιός με δύο παρουσίες σε αυτό το φεστιβάλ.

• Για το θέμα της βιντεοκασέτας έχω να πω ότι έγιναν κάποιες δουλειές πολύ καλύτερες από αυτές της μετέπειτα ιδιωτικής τηλεόρασης. Δούλεψα με πολλούς, αξιόλογους σκηνοθέτες και συμπρωταγωνιστές, τον Τσιβιλίκα, τον Ευαγγελόπουλο, με πάρα πολύ κόσμο! Έγιναν σίγουρα και προχειρότητες, απλώς εκείνοι που μεταπήδησαν στην ιδιωτική τηλεόραση συνήθιζαν να θάβουν εκείνες τις δουλειές. Γιατί, στην τηλεόραση δεν έγιναν προχειρότητες; Στον κινηματογράφο, στο θέατρο; Ποιος κοροϊδεύει ποιον; Η υποκρισία αυτή δεν αντέχεται! Θα μπορούσα να έχω κάνει 80 βιντεοταινίες, όπως έκαναν άλλοι συνάδελφοι, γιατί τα χρήματα ήταν πολλά τότε, και επιλεκτικά έκανα 22-23 περίπου.

• Πιστεύω ότι δεν είμαι καθόλου δήθεν ως άνθρωπος, γι' αυτό και έχω την αγάπη του κόσμου. Από κει και πέρα, και σε μοναστήρι να κλειστώ, πάντα ο κακοήθης θα βρει κάτι να πει. Άσε που από μικρό παιδάκι κοίταζα πάντα ψηλά, μπροστά. Μου 'λεγε η μάνα μου «κοίτα, παιδάκι μου, τον δρόμο», όμως εγώ μόνο ψηλά κοίταζα. Θεωρώ, όμως, εξίσου «επικίνδυνο» το να σε αγαπούν οι πάντες.

Η Ελένη Φιλίνη αφηγείται τη ζωή της στη LIFO Facebook Twitter
Δούλευα από τα 15 μου. Το πρωί πήγαινα σχολείο και το βράδυ χόρευα επαγγελματικά. Παρότι δεν ήμασταν φτωχή αλλά μια μέση οικογένεια, ήθελα την οικονομική ανεξαρτησία μου. Κανείς ποτέ δε μου είπε να πάω να δουλέψω. Φωτο: Πάρης Ταβιτιάν / LIFO

• Θυμάμαι ένα αστείο περιστατικό: γυρίζαμε με τον Κώστα Καραγιάννη μια ταινία, την Μπλόφα, που βασιζόταν στο Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη. Σε μια ερωτική σκηνή που έπρεπε ο Παύλος Ευαγγελόπουλος να με πετάξει στο κρεβάτι, όπως το έκανε, έσπασε το κρεβάτι κι εγώ βρέθηκα στο πάτωμα με τα παπλώματα και τα σανίδια στο κεφάλι μου. Για μισή ώρα δεν μπορούσαμε να σταματήσουμε από τα γέλια. Πήγε στο βρόντο όλη η ερωτική σκηνή.

• Υπήρξαν καταστάσεις που ζημίωσαν αυτήν τη γενιά των ηθοποιών του '80. Από τη Ρένα Παγκράτη που αυτοκτόνησε –αυτή, βέβαια, ανήκε στη δεκαετία του '70– μέχρι την Καιτούλα τη Φίνου που δουλέψαμε την ίδια περίοδο, δεν μπορώ ειλικρινά να γνωρίζω τους λόγους που η ζωή των ανθρώπων παίρνει μια συγκεκριμένη πορεία. Και από την άλλη, υπάρχουν περιπτώσεις όπως η Βίνα Ασίκη, η οποία ήταν ήδη όνομα όταν δουλεύαμε μαζί και σήμερα ζει κάπου στο Πόρτο Ράφτη με τον χορευτή-χορογράφο σύζυγό της, Ορέστη Δημητρίου.

• Δεν έχω παντρευτεί ποτέ, ούτε παιδιά έκανα. Όχι από στάση ζωής, έτυχε. Δηλαδή, όταν πλησίαζε να γίνει κάτι τέτοιο, δεν ήμουν εγώ ώριμη, έτοιμη. Ήθελα να εξιδανικεύω αυτό το κομμάτι στη ζωή μου. Έχω αγαπήσει κι ερωτευθεί πολύ. Στη ζωή μου θυμάμαι πάντα τις καλές στιγμές, αλλά όταν βιώνω τις άσχημες, τότε είμαι απόλυτα βυθισμένη σ' αυτές. Μπορεί να στενοχωριέμαι, αλλά το ξεπερνάω γρήγορα. Μια γλυκιά μελαγχολία μπορεί να την έχω ως άνθρωπος, όπως και όλοι οι καλλιτέχνες φαντάζομαι. Δεν το βάζω κάτω παρ' όλα αυτά, έχω μάθει να παλεύω.

• Στίχους γράφω από τα 12 μου. Με θυμάμαι παιδί να γράφω ποιήματα. Μαζεύτηκε έτσι πολύ υλικό, το οποίο κατά καιρούς μού ερχόταν να το εκδώσω, αλλά το άφηνα. Έλεγα «Για ποιον λόγο; Αυτά είναι προσωπικά μου πράγματα, η ζωή μου, η ψυχή μου». Μια μέρα ο ξάδερφός μου, ο Παύλος Καρποδίνης, που γράφει τραγούδια, μου ζήτησε ποιήματά μου. Τα μελοποίησε όλα! Γράφω έντεχνους στίχους εγώ, μπαλάντες κυρίως. Σκοπεύω να βγάλω CD μαζί με την έκδοση σε βιβλίο των ποιημάτων μου. Υπάρχουν συνθέτες με τους οποίους έχω μιλήσει και φτιάχνουμε μαζί τραγούδια. Μέχρι το τέλος του χρόνου ελπίζω να κυκλοφορήσει ένα πολυσυλλεκτικό CD με μένα στο τραγούδι και στους στίχους. Όποτε τραγουδάω είμαι η Ελένη, ενώ στην τηλεόραση και στο θέατρο είμαι ο εκάστοτε ρόλος.

 
Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
THE LIFO TEAM
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ