Γαλλία λίγο πριν την επανάσταση. Ο Μαρκήσιος καλεί έναν διάσημο Ηθοποιό στην έπαυλή του, με σκοπό να αξιοποιήσει την Υποκριτική του Τέχνη ως μέσον που θα τον οδηγήσει στην Αλήθεια. Ο Ηθοποιός εγκλωβίζεται μέσα σ' ένα πλέγμα κοινωνικών και θεατρικών συμβάσεων και οδηγείται σε αδιέξοδο. Το είναι και το φαίνεσθαι, η πραγματικότητα και η ψευδαίσθηση εναλλάσσονται με καταιγιστικούς ρυθμούς, καταλήγοντας σε μια «δηλητηριώδη» σχέση: μια αναμέτρηση ζωής και θανάτου. Είναι άραγε το ένστικτο της επιβίωσης ισχυρότερο από το ένστικτο του ηθοποιού; Ο Σιρέρα με συνεχείς ελιγμούς οδηγεί τον θεατή σε διαρκή αποπροσανατολισμό σχετικά με το τι είναι αλήθεια και τι ψέμα.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Κώστας Σπαθαράκης: «Δεν έχουμε αφηγήσεις για τις ερωτικές μας σχέσεις, για τα νιάτα μας»

Οι ΗΠΑ βομβάρδισαν τρεις πυρηνικές εγκαταστάσεις του Ιράν - «Οι στόχοι εξουδετερώθηκαν» είπε ο Τραμπ

Ο Ντόναλντ Τραμπ «τζογάρει» την προεδρία του με την εμπλοκή των ΗΠΑ στον πόλεμο με το Ιράν

Ιράν: Γιατί οι ΗΠΑ επέλεξαν τις πυρηνικές εγκαταστάσεις στο Φορντό, το Ισφαχάν και τη Νατάνζ

Λαμία: Νεκρός σε τροχαίο ο αντιδήμαρχος Κώστας Σταυρογιάννης

σχόλια