Γαλλία λίγο πριν την επανάσταση. Ο Μαρκήσιος καλεί έναν διάσημο Ηθοποιό στην έπαυλή του, με σκοπό να αξιοποιήσει την Υποκριτική του Τέχνη ως μέσον που θα τον οδηγήσει στην Αλήθεια. Ο Ηθοποιός εγκλωβίζεται μέσα σ' ένα πλέγμα κοινωνικών και θεατρικών συμβάσεων και οδηγείται σε αδιέξοδο. Το είναι και το φαίνεσθαι, η πραγματικότητα και η ψευδαίσθηση εναλλάσσονται με καταιγιστικούς ρυθμούς, καταλήγοντας σε μια «δηλητηριώδη» σχέση: μια αναμέτρηση ζωής και θανάτου. Είναι άραγε το ένστικτο της επιβίωσης ισχυρότερο από το ένστικτο του ηθοποιού; Ο Σιρέρα με συνεχείς ελιγμούς οδηγεί τον θεατή σε διαρκή αποπροσανατολισμό σχετικά με το τι είναι αλήθεια και τι ψέμα.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΙ ΤΩΡΑ

Το World Press Photo αναστέλλει την αναγνώριση της φωτογραφίας «Το κορίτσι της ναπάλμ» - Ο λόγος

Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο κέντρο της Αθήνας το Σάββατο λόγω του Glitter Run του Athens Pride

Αφρικανική σκόνη: «Σχεδόν τρεις φορές πάνω από το όριο» σε αυτές τις περιοχές - Πότε υποχωρεί

Eurovision 2025: Η EBU επέπληξε την αλβανική συμμετοχή

Τουρκία: Με το «έτσι θέλω» υπέρβαροι πολίτες υφίστανται έλεγχο και μετρήσεις βάρους δημσίως

σχόλια