10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Μαρούσα Θωμά
0

Οι Μίμοι

Το σπουδαίο σατιρικό έργο του Ηρώνδα συνεχίζει τις παραστάσεις του στο Θέατρο Σφενδόνη, σε σκηνοθεσία της Άννας Κοκκίνου. Οι μίμοι ήταν σύντομοι θεατρικοί διάλογοι, που ζωντάνευαν μυθολογικά επεισόδια ή στιγμιότυπα του καθημερινού βίου. Το μαγικό σύμπαν των Μίμων, πιο κοντά στις περιοχές της Νέας Κωμωδίας, έρχεται πληθωρικό και υποκριτικά ακραίο, ν' αποκαλύψει τις πρώτες ακόμα πηγές της έκφρασης, με επτά (όχι και τόσο καθημερινές) σκηνές καθημερινότητας. Κλασικοί χαρακτήρες, τους οποίους συναντάμε στους «Μίμους» του Ηρώνδα, μαστροποί, μεσίτρες, δάσκαλοι και βιοτέχνες, ζωντανεύουν την ατμόσφαιρα μιας πολιτείας που μοιάζει με τη δική μας.

Σκηνοθεσία: Άννα Κοκκίνου

Παίζουν: Ρηνιώ Κυριαζή, Νίκος Νίκας, Ρίτα Λυτού, Μαρίζα Θεοφυλακτοπούλου, Αλκίνοος Δωρής, Άννα Κοκκίνου, Ειρήνη Κουμπαρούλη

Info

«Οι Μίμοι» του Ήρωνδα

Θέατρο Σφενδόνη

Μακρή 4, Μακρυγιάννη (Μετρό στάση Ακρόπολη)

Μέχρι και Κυριακή 26 Μαΐου | Τετάρτη στις 18.30, Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00, Κυριακή στις 18.30

Τηλεφωνικές κρατήσεις: 215 515 8968 (Τετάρτη έως Κυριακή 14.00-21.00)

Προπώληση εισιτηρίων εδώ, στο ticketservices.gr και στο 210 72 34567.

Γιούγκερμαν

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Βάσια Αναγνωστοπούλου


Το συναρπαστικό μυθιστόρημα του συγγραφέα Μ. Καραγάτση συνεχίζει να ανεβαίνει στο Θέατρο Πορεία μέχρι και τις 2 Ιουνίου, σε σκηνοθεσία του Δημήτρη Τάρλοου. Όλο το έργο είναι ένα τεράστιο φλας μπακ που καταλήγει στην αποκάλυψη ενός γεγονότος από το παρελθόν, το οποίο σε όλη τη διάρκεια της παράστασης λειτουργεί συνεχώς, κάτω και γύρω από τα λόγια των βασικών ηρώων, χωρίς να φανερώνεται απόλυτα στον θεατή.

Από το Τάμερφορς, τον Πειραιά, την Αθήνα, την Μυτιλήνη, την Ακράτα, την Θεσσαλονίκη, την Κεντρική Ευρώπη, το Γκρενόμπλ, τον κοσμοπολιτισμό και τις ρίζες, παρουσιάζεται ένας ξέφρενος αλλά και ηδονικός εφιάλτης γεμάτος πάθη, μοναξιά, σκληρότητα, μα και βαθιά ανθρωπιά.

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Τάρλοου

Παίζουν: Γιάννης Στάνκογλου, Χρήστος Μαλάκης, Ζέτα Μακρυπούλια, Θάλεια Σταματέλου, Γιάννης Καπελέρης, Πολυδώρος Βογιατζής, Δημήτρης Πετρόπουλος, Γιάννης Νταλιάνης


Info

«Γιούγκερμαν» του Μ. Καραγάτση

Θέατρο Πορεία

Τρικόρφων 3-5, Πλατεία Βικτωρίας, 210 8210991, 210 8210082

Μέχρι την Κυριακή 2 Ιουνίου | Τετάρτη, Κυριακή 19:00, Πέμπτη, Παρασκευή 20:00, Σάββατο 20:30

Περισσότερες πληροφορίες για ώρες παραστάσεων και εισιτήρια εδώ

 

Οθέλλος

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Εβίτα Σκουρλέτη


Η τραγωδία «Οθέλλος» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ σε σκηνοθεσία Χάρη Φραγκούλη συνεχίζει τις παραστάσεις της στο Υπόγειο του Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν. Η ομάδα Kursk, που δημιουργήθηκε το 2012, παρουσιάζει το έργο που γράφτηκε το 1604 ή και ίσως λίγο νωρίτερα. Ένα έργο του κορυφαίου Σαίξπηρ, ο οποίος γεννήθηκε το 1564 και πέθανε το 1616 μια νύχτα μετά από μια παράσταση, με τους φίλους του σε μια ταβέρνα, όπου ήπιε πολύ.

Σκηνοθεσία: Χάρης Φραγκούλης

Παίζουν: Ασπασία-Μαρία Αλεξίου, Σοφία Κόκκαλη, Ανδρέας Κοντόπουλος, Ανδρέας Κωνσταντίνου, Κατερίνα Λούβαρη-Φασόη, Άγγελος Παπαδημητρίου, Γιάννης Παπαδόπουλος, Κορνήλιος Σελαμσής, Μιχάλης Τιτόπουλος


Info

«Οθέλλος» του Ουίλιαμ Σαίξπηρ

Υπόγειο | Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Πεσμαζόγλου 5, Αθήνα, 210 3228706

Έως 25 Μαΐου | Κάθε Πέμπτη, Παρασκευή και Σάββατο στις 21.00 και τις Κυριακές στις 20.00, (Επιπλέον παράσταση την Τετάρτη 22 Μαΐου στις 20.00)

Περισσότερες πληροφορίες και εισιτήρια εδώ.

 

Άνθρωποι και ποντίκια

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Καπλανίδης


Το έργο του Τζον Στάινμπεκ από το ομώνυμο βιβλίο του ξεκινά τον νέο κύκλο παραστάσεων στον Τεχνοχώρο Cartel, σε σκηνοθεσία του Βασίλη Μπισμπίκη. Mια σκληρή μα και βαθιά ανθρώπινη ιστορία διαψευσμένων ονείρων, που διαδραματίζεται σε μια μάντρα ανακύκλωσης, στην περιοχή του Βοτανικού δίπλα από τα hot spots των μεταναστών και προσφύγων.

Παραμένει επίκαιρη και διαχρονική αφού παρουσιάζει την αγωνιώδη και συγκινητική προσπάθεια των ανθρώπων του μόχθου για επιβίωση μέσα στις πιο δυσμενείς οικονομικές συνθήκες, τον ρατσισμό, την σημασία της φιλίας και των ιδανικών. Ο Στάινμπεγκ αναφέρεται με απόλυτο ρεαλισμό για ό,τι συμβαίνει τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή με σκηνές σεξουαλικού περιεχομένου και συχνά χυδαία γλώσσα που δεν έχουν τίποτε άσεμνο ή διαφορετικό από τους συνήθεις διαλόγους μιας σκληρής πραγματικότητας.

Σκηνοθεσία Βασίλης Μπισμπίκης

Παίζουν: Βασίλης Μπισμπίκης, Δημήτρης Δρόσος, Νικολέτα Κοτσαηλίδου, Στέλιος Τυριακίδης, Μάνος Καζαμίας, Γιώργος Σιδέρης, Γιανμάζ Ερντάλ, Θάνος Περιστέρης, Αγγέλα Πατσέλη

Info

«Άνθρωποι και ποντίκια» του Τζον Στάινμπεκ

Τεχνοχώρος Cartel

Μικέλη 4 και Αγ. Άννης Βοτανικός - Στάση μετρό Ελαιώνας, 693 9898258

Από Πέμπτη 9 Μαΐου έως και την Κυριακή 16 Ιουνίου | Κάθε Πέμπτη στις 20.30, κάθε Παρασκευή, Σάββατο και Κυριακή στις 21.15

Εισιτήρια στο ταμείο του Τεχνοχώρου Cartel και εδώ.  

 

Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Συνεχίζονται οι παραστάσεις του έργου «Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα» του Σάιμον Στίβενς στο Θέατρο Τζένη Καρέζη, σε σκηνοθεσία του Βαγγέλη Θεοδωρόπουλου. Πρόκειται για την ιστορία του Κρίστοφερ Τζον Φρλανσις Μπουν, ενός δεκαπεντάχρονου αγοριού με φοβερό μυαλό και εξαιρετικές ικανότητες στα μαθηματικά που προσπαθεί να λύσει το μυστήριο του σκοτωμένου σκύλου της γειτόνισσας γιατί πιστεύει πως ο δολοφόνος πρέπει να βρεθεί και να τιμωρηθεί. Παρά τις ικανότητές του όμως, είναι πολλά που δεν γνωρίζει ο Κρίστοφερ και θα τα μάθει σε αυτήν την γλυκόπικρη ιστορία για τον αυτισμό, την εφηβεία, την οικογένεια, τα μαθηματικά και τα χρώματα.

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος

Παίζουν: Γιάννης Νιάρρος, Μαρία Καλλιμάνη, Αλεξάνδρα Αϊδίνη, Θέμης Πάνου, Μαρία Κατσανδρή, Θύμιος Κούκιος, Γιώργος Γιαννακάκος, Βάσια Χρήστου, Σπύρος Κυριαζόπουλος


Info

«Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα» του Σάιμον Στίβενς

Θέατρο Τζένη Καρέζη

Ακαδημίας 3 Αθήνα

Από 3 έως 19 Μαΐου | Τετάρτη 19:00, Πέμπτη 21:00, Παρασκευή 21:00, Σάββατο 18:00 και 21:00, Κυριακή 19:00

Προπώληση εισιτηρίων εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.


Μύρτος

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου


Η ομάδα 4Frontal συνεχίζει τη σκηνική αναπαράσταση του λογοτεχνικού κειμένου του Παύλου Μάτεσι, «Μύρτος», στο Δώμα του Θεάτρου του Νέου Κόσμου, σε σκηνοθεσία του Θανάση Ζερίτη.

Η ιστορία λαμβάνει χώρα σε μία ελληνική κωμόπολη το 1939 και έχει ως πρωταγωνιστές τον οκτάχρονο Μύρτο, το αγόρι που κοιμάται εκ γενετής και ξυπνά σε ένα λογοτεχνικό σύμπαν που επαναπροσδιορίζει την έννοια της ενοχής, της κακίας και της αμαρτίας στη νοοτροπία της φαινομενικά καθωσπρέπει οικογένειας Γαβριήλ.

Σκηνοθεσία: Θανάσης Ζερίτης

Παίζουν: Χρηστίνα Γαρμπή, Σταύρος Γιαννουλάδης, Ευαγγελία Καρακατσάνη, Γιώργος Κισσανδράκης, Χάρης Κρεμμύδας


Info

«Μύρτος» του Πάυλου Μάτεσι

Δώμα | Θέατρο Νέου Κόσμου

Αντισθένους 7 και Θαρύπου, Αθήνα - Νέος Κόσμος, 210 9212900

Από 3 Μαΐου μέχρι 5 Μαΐου | Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή στις 21.00

Και 9 Μαΐου μέχρι 12 Μαΐου | Πέμπτη, Παρασκευή, Κυριακή στις 21.00

Περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση και τα εισιτήρια εδώ.

 

Ο Μισάνθρωπος

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Alex Kat


Συνεχίζονται οι παραστάσεις του θεατρικού έργου του Μολιέρου στην Κεντρική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου, σε σκηνοθεσία Γιάννη Χουβαρδά και την εξαιρετική, εκ νέου επεξεργασμένη μετάφραση, της Χρύσας Προκοπάκη.


Ο Αλσέστ, μέλος της «καλής κοινωνίας», είναι αθεράπευτα ερωτευμένος με τη Σελιμέν. Μισεί, όμως, όλους τους άλλους, καθώς όσοι τον περιστοιχίζουν επιδίδονται ανελέητα στην κολακεία, στον κοινωνικό σχολιασμό και στις ίντριγκες, στην υποκρισία και στο ψεύδος. Όταν ο Αλσέστ δει με τα μάτια του πως, η αγαπημένη του, διάγει ακριβώς αυτή τη ζωή που ο ίδιος απεχθάνεται, επιλέγει την αναχώρηση και τη μοναξιά. Ένας αθεράπευτα ειλικρινής ήρωας που απεχθάνεται την υποκρισία κερδίζει τη συμπάθεια και τον θαυμασμό.

Σκηνοθεσία: Γιάννης Χουβαρδάς

Παίζουν: Μιχαήλ Μαρμαρινός, Άλκηστις Πουλοπούλου, Χρήστος Λούλης, Δημήτρης Παπανικολάου, Έλενα Τοπαλίδου, Έμιλυ Κολιανδρή, Κωνσταντίνος Αβαρικιώτης, Λαέρτης Μαλκότσης, Γιάννης Βογιατζή.

Info

«Μισάνθρωπος» του Μολιέρου

Κεντρική Σκηνή | Εθνικό Θέατρο

Αγίου Κωνσταντίνου 22-24, Αθήνα, 210 5288170-171, 210 7234567

Έως Κυριακή 26 Μαΐου | Tετάρτη, Κυριακή στις 19:00, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 20:30

Εισιτήρια εδώ.

Περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Βρυκόλακες

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
«Βρυκόλακες» του Χένρικ Ίψεν.


Η sold out επιτυχία σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά παίρνει παράταση και έρχεται στο Θέατρο Τέχνης από τις 2 έως τις 19 Μαΐου, σε μία συμπαραγωγή με το Θέατρο του Νέου Κόσμου. Η παράσταση επιχειρεί να φωτίσει το εγκλωβιστικό σχήμα για την απελπιστικά επαναληπτική και αναπόδραστη μοίρα του ανθρώπου, σε ένα σύστημα αλληλεξαρτητικών σχέσεων και αέναης κίνησης, σε ένα περιβάλλον (ηχητικό και σκηνογραφικό) στοιχειωμένο από παιδικές μνήμες.

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Καραντζάς

Παίζουν: Ρένη Πιττακή, Ακύλλας Καραζήσης, Μιχάλης Σαράντης, Ιωάννα Κολλιοπούλου, Κώστας Μπερικόπουλος


Info

«Οι Βρυκόλακες» του Χένρικ Ίψεν

Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν

Φρυνίχου 14, Πλάκα, 210 3222464

Από 2 έως Κυριακή 19 Μαΐου | Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή 21:15

Εισιτήρια εδώ και στο ταμείο του θεάτρου.

 

Ύψωμα 731

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας


Η μουσικοθεατρική παράσταση «Ύψωμα 731» συνεχίζει επίσης στο Θέατρο Πορεία, σε μία σκηνοθεσία του Άρη Μπινιάρη. Το 1941, στο Ύψωμα 731, ο ολιγάριθμος ελληνικός στρατός κατορθώνει μια συντριπτική νίκη επί του πολυάριθμου ιταλικού στρατού του Μουσολίνι, στην προσπάθεια του τελευταίου να καταλάβει την Ελλάδα.

Στη μάχη που δόθηκε τα γεγονότα και οι αριθμοί αγγίζουν τη σφαίρα του παράδοξου όσον αφορά τον μικρό αριθμό των Ελλήνων οπλιτών αλλά και τους τρόπους με τους οποίους αντιμετώπισαν μία ιταλική επίθεση μυθικών διαστάσεων. Μια παράσταση για την αξία της ελευθερίας, με πληροφορίες που αντλούνται από εφημερίδες και μαρτυρίες της εποχής, καθώς και συνεντεύξεις και απομνημονεύματα ανθρώπων που συμμετείχαν στη μάχη, μεταστοιχειώνονται σε μουσική, κίνηση και λόγο.

Σκηνοθεσία: Άρης Μπινιάρης

Παίζουν: Άρης Μπινιάρης, Κώστας Σεβδάλης, Βίκτωρας Κουλουμπής, Πάνος Σαρδέλης, Χρήστος Γεωργόπουλος


Info

«Ύψωμα 731» του Άρη Μπινιάρη

Θέατρο Πορεία

Τρικόρφων 3-5, Πλατεία Βικτωρίας

Μέχρι την Τετάρτη 5 Ιουνίου | Δευτέρα, Τρίτη 21:15

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Περιμένοντας τον Γκοντό

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Γιώργος Καπλανίδης


Στο εμβληματικό έργο του Ιρλανδού Νομπελίστα Σάμιουελ Μπέκετ, οι δύο πρωταγωνιστές, ο Βλαδίμηρος και ο Εστραγκόν ονειρεύονται, περιμένοντας κάποιον κύριο Γκοντό. Λίγο παραπέρα, κινούνται και άλλες παραλλαγές του εαυτού τους, προκαλώντας την αίσθηση ότι στη θέση τους θα μπορούσαν να είναι κάποιοι άλλοι, όλοι όσοι έγιναν κατά καιρούς στη ζωή τους ή όλοι όσοι θα μπορούσαν να γίνουν και δεν έγιναν ποτέ.


Το νόημα του έργου βρίσκεται στο «περιμένοντας» και όχι στον ίδιο τον Γκοντό, την ταυτότητα του οποίου δε γνώριζε ούτε ο ίδιος ο συγγραφέας. Ένα από τα πιο αντιπροσωπευτικά έργα του Θεάτρου του Παραλόγου, μια «τραγικωμωδία σε δυο πράξεις», όπως τη χαρακτήρισε ο ίδιος ο Μπέκετ, αποτελεί ένα αριστούργημα της σύγχρονης δραματουργίας.

Σκηνοθεσία: Έλενα Μαυρίδου

Παίζουν: Γιάννης Κατσιμίχας, Δήμητρα Κούζα, Γιάννης Λεάκος, Έκτορας Λιάτσος, Μιχάλης Μιχαλακίδης, Φωτεινή Μποστανίτη

Info

«Περιμένοντας τον Γκοντό» του Σάμιουελ Μπέκετ

Θέατρο Χώρος

Πραβίου 6, Βοτανικός, 210 3426736

Έως 28 Μαΐου | Δευτέρα-Τρίτη στις 21.00

Εισιτήρια και περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

Προσωπική συμφωνία

10 θεατρικές παραστάσεις που συνεχίζονται μετά το Πάσχα Facebook Twitter
Φωτο: Πάτροκλος Σκαφίδας

Στο Από Μηχανής Θέατρο παρατείνεται μέχρι το Σάββατο 25 Μαΐου η «Προσωπική Συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ σε σκηνοθεσία Δημήτρη Μυλωνά.

Στη Ναζιστική Γερμανία, ο Βίλχελμ Φουρτβένγλερ θεωρείται ο σημαντικότερος Διευθυντής Ορχήστρας γι' αυτό και χαίρει της εύνοιας του Αδόλφου Χίτλερ. Μετά το τέλος του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, στο κατεχόμενο Βερολίνο, ο Φουρτβένγκλερ θα κατηγορηθεί για τη σχέση του με το Ναζιστικό καθεστώς και θα υποβληθεί σε ανάκριση από τους Αμερικανούς. Την ανάκριση του μαέστρου αναλαμβάνει ο ταγματάρχης Άρνολντ, ο οποίος δείχνει αποφασισμένος να αποδείξει πως ο μουσικός υπήρξε στέλεχος των Ναζί κι εκμεταλλεύτηκε τα προνόμια που του προσέφερε το Κόμμα.

Σκηνοθεσία: Δημήτρης Μυλωνάς

Παίζουν: Νικήτας Τσακίρογλου, Χρήστος Βαλαβανίδης, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Άννα Ελεφάντη, Μαρούσκα Παναγιωτοπούλου, Παναγιώτης Γουρζουλίδης, Κώστας Κουτρούλης, Δημήτρης Μπούρας

Info

«Προσωπική συμφωνία» του Ρόναλντ Χάργουντ

Από Μηχανής Θέατρο

Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο, 210 5232097

Μέχρι το Σάββατο 25 Μαΐου / Τετάρτη στις 18:00, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο στις 21:00, Κυριακή στις 18:00

Εισιτήρια εδώ.

 

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Καραθάνος: Ο θάνατος είναι μια αποθέωση 

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
THE LIFO TEAM
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Ούρλιχ Ράσε και το παρασκήνιο της ιστορίας της Ισμήνης

Θέατρο / Η σκηνή του Ούρλιχ Ράσε στριφογύριζε - και πέταξε έξω την Ισμήνη

Στην παράσταση που άνοιξε την Επίδαυρο, ο Γερμανός σκηνοθέτης επέλεξε να ανεβάσει μια Αντιγόνη χωρίς Ισμήνη. Η απομάκρυνση της Κίττυς Παϊταζόγλου φωτίζει τις λεπτές –και άνισες– ισορροπίες εξουσίας στον χώρο του θεάτρου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μέσα στη γοητεία και στον τρόμο του Δράκουλα

Πρώτες Εικόνες / Dracula: Η υπερπαραγωγή που έρχεται το φθινόπωρο στην Αθήνα

Ο Θάνος Παπακωνσταντίνου μιλά αποκλειστικά στη LiFO για την πιο αναμενόμενη παράσταση της επερχόμενης σεζόν, για τη διαχρονική γοητεία του μύθου που φαντάστηκε ο Μπραμ Στόκερ στα τέλη του 19ου αιώνα, για το απόλυτο και το αιώνιο μιας ιστορίας που, όπως λέει, τον «διαλύει».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ερωτευμένος με τον Κρέοντα

Θέατρο / Ο Rasche αγάπησε τον Κρέοντα περισσότερο από την Αντιγόνη

«Η εκφορά του λόγου παραδίδεται αμαχητί σε μια άκρατη δραματικότητα, σε ένα υπερπαίξιμο, σε μια βεβιασμένη εμφατικότητα, σε έναν στόμφο παλιακό που θα νόμιζε κανείς πως έχει εξαλειφθεί πλέον. Η σοβαροφάνεια σε όλο το (γοερό) μεγαλείο της». Έτσι ξεκίνησε φέτος η Επίδαυρος.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στο ζόφο του πολέμου

Θέατρο / Πολεμικοί Ανταποκριτές: Ψάχνοντας την αλήθεια μέσα στον ζόφο του πολέμου

Σε μια περίοδο που ο πόλεμος αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινότητάς μας, μια παράσταση εξετάζει όσα μεσολαβούν μεταξύ γεγονότος και πληροφορίας και πώς διαμορφώνουν την τελική καταγραφή και την ιστορική μνήμη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Θέατρο / Η τραγική ιστορία και η άγρια δολοφονία μιας θαρραλέας περφόρμερ

Όταν η Πίπα Μπάκα ξεκίνησε να κάνει oτοστόπ από την Ιταλία για να φτάσει στην Ιερουσαλήμ δεν φαντάστηκε ότι αυτό το ταξίδι-μήνυμα ειρήνης θα κατέληγε στον βιασμό και τη δολοφονία της. Mια παράσταση που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών αναφέρεται στην ιστορία της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Θέατρο / Ο Σίμος Κακάλας ξορκίζει τα χάλια μας με μια κωμωδία γέλιου και αίματος

Τα «Κακά σκηνικά» είναι «μια κωμική κόλαση» αφιερωμένη στη ζοφερή ελληνική πραγματικότητα, μια απόδραση από τα χάλια της χώρας, του θεάτρου, του παγκόσμιου γεωπολιτικού γίγνεσθαι, ένα ξόρκι στην κατάθλιψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Παπαδόπουλος: «Κάθε μορφή τέχνης χρειάζεται το εσωτερικό βάθος»

Θέατρο / Χρήστος Παπαδόπουλος: «Mε αφορά πολύ το "μαζί"»

Το «τρομερό παιδί» από τη Νεμέα που συμπληρώνει φέτος δέκα χρόνια στη χορογραφία ανοίγει το φετινό 31ο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας με τους Dance On Ensemble και το «Mellowing», μια παράσταση για τη χάρη και το σθένος της ωριμότητας.  
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ