Στην χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Η έκθεση Gloryland ξεδιπλώνεται γύρω από την οικογένεια του πάστορα Wolford και την εξάσκηση της πίστης τους. Φωτ.: Robert LeBlanc

Στη γη του Ιησού και του όφεως

0

Η φωτογραφική έκθεση Gloryland του Robert LeBlanc εστιάζει στην τελευταία πεντηκοστιανή εκκλησία της Δυτικής Βιρτζίνια. Απομονωμένα μέσα στην οροσειρά των Απαλαχίων, στο Squire της Δυτικής Βιρτζίνια, τα μέλη του Οίκου του Ιησού ακολουθούν τους οιωνούς και χρησιμοποιούν φίδια και το δηλητήριό τους ως βασικά στοιχεία της λειτουργίας τους.

Σύμφωνα με το κατά Μάρκον Ευαγγέλιο (16:17-18) οι πιστοί της πεντηκοστιανής εκκλησίας πιστεύουν ότι εάν το Άγιο Πνεύμα βρίσκεται πραγματικά μέσα τους, τότε μπορούν να αντέξουν την κατάποση δηλητηρίου, το κάψιμο από φωτιά κ.ο.κ.

Τέτοιες πρακτικές είναι χαρακτηριστικές των πεντηκοστιανών ιερέων και ευαγγελιστών. Η κατανάλωση δηλητηρίου (συνήθως στρυχνίνης) και ο χειρισμός των κροταλιών, κατά τη διάρκεια της θείας λειτουργίας, λειτουργούν ως απόδειξη της πίστης και της σωτηρίας τους στο όνομα του Ιησού.

Η έκθεση Gloryland ξεδιπλώνεται γύρω από την οικογένεια του πάστορα Wolford και την εξάσκηση της πίστης τους. Σύμφωνα με τον LeBlanc ο ήχος των κροταλιών γεμίζει τον αέρα κατά τη διάρκεια της λειτουργίας καθώς μια σειρά από κουτιά απλώνεται πίσω από την άμβωνα. Ταυτόχρονα ηχεί ένα μείγμα από delta blues και bluegrass, ένα ιδιαίτερο μουσικό στυλ γι’ αυτό το είδος λατρείας.

Η αίσθηση της εγκατάλειψης διατρέχει το Gloryland. Στην έκθεση παρουσιάζεται η πλευρά μιας ξεχασμένης Αμερικής. Φαίνεται πως οι κάτοικοι του Squire ξεφεύγουν μέσω της πίστης τους από την ολοκληρωτική λησμονιά και η επιβίωση από το ρίσκο του κινδύνου τους επιβραβεύει.

Η αίσθηση της εγκατάλειψης διατρέχει το Gloryland. Στην έκθεση παρουσιάζεται η πλευρά μιας ξεχασμένης Αμερικής. Φαίνεται πως οι κάτοικοι του Squire ξεφεύγουν μέσω της πίστης τους από την ολοκληρωτική λησμονιά και η επιβίωση από το ρίσκο του κινδύνου τους επιβραβεύει. Δεν είναι όμως πάντα αναίμακτη αυτή η διαδικασία. Πολλοί από τους πιστούς έχασαν τη ζωή τους έπειτα από το δάγκωμα κροταλία. 

Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc
Στη χώρα του Ιησού και του όφεως Facebook Twitter
Φωτ.: Robert LeBlanc

Η φωτογραφική έκθεση «Gloryland» παρουσιάστηκε στην γκαλερί Fahey/Klein του Λος Άντζελες.

Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο κόσμος μας μέσα απο τα βραβεία του World Press Photo 2024

Φωτογραφία / Ο κόσμος μας μέσα από 28 βραβευμένες φωτογραφίες του World Press Photo 2024

Αντιπροσωπεύοντας τις πιο προβεβλημένες αλλά και παραγνωρισμένες ιστορίες, τα βραβευμένα έργα στρέφουν το βλέμμα σε μερικά από τα πιο σημαντικότερα ζητήματα που αντιμετωπίζει ο κόσμος σήμερα.
THE LIFO TEAM
Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Φωτογραφία / Μπερτ Χάρντι: Μια έκθεση για έναν σπουδαίο, λησμονημένο φωτορεπόρτερ

Χάρη στην αυτοπεποίθηση και το θάρρος του, δημιούργησε κάποιες από τις πιο εμβληματικές εικόνες πολέμου του 20ού αιώνα αλλά και σουρεαλιστικές, πνευματώδεις φωτογραφίες δρόμου. Είναι περισσότερο γνωστός για τη ζεστή και ανθρώπινη αποτύπωση της καθημερινής Βρετανίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πηνελόπη Γερασίμου

Οι Αθηναίοι / Πηνελόπη Γερασίμου: «Βαρεθήκαμε στα υπόγεια, η διασκέδαση πρέπει να στραφεί προς το φως»

Η μουσική είναι απόλυτα συνδεδεμένη με τη δουλειά της, τα τελευταία χρόνια καταγράφει με τον φακό της μερικά από τα πιο σημαντικά events της Aθήνας. Η φωτογράφος που γνωρίζει καλά πώς κινείται η νύχτα της πόλης ξέρει πως πια παίζουν και πάρτι στα οποία δεν «χωράει», γιατί εκείνοι που τα διοργανώνουν δεν θέλουν να τα μάθει.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ