Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter
14

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

Πώς να είναι άραγε οι άνθρωποι που επιλέγουν να αφιερώσουν ολόκληρη την ζωή τους ταριχεύοντας, καλλωπίζοντας, και διατηρώντας ανατριχιαστικά πτώματα ζώων;

Ο φωτογράφος Mike McGregor, ο οποίος μεγάλωσε σε ένα περιβάλλον γεμάτο από ταριχευμένα ζώα και σε μία οικογένεια κυνηγών, διερευνά τη σχέση μεταξύ των ταριχευτών και των «ζώων» τους στην σειρά φωτογραφιών του Preserve (Διατήρηση).

Ενώ οι πρωταγωνιστές του (όλοι φωτογραφημένοι στα εργαστήρια τους στην βορειοανατολική Αμερική) δεν μοιάζουν εκ πρώτης όψεως να έχουν τίποτα κοινό μεταξύ τους , φαίνονται να δείχνουν όλοι μία σχεδόν τρυφερή οικειότητα στα  ψεύτικα-νεκρά ζώα τους...

 

1.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

2.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

3.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

4.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

5.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

6.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

7.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

8.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

9.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

10.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

11.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

12.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

13.

Πορτρέτα ταριχευτών με τα 'δημιουργήματα' τους. Facebook Twitter

 

[ via ]

Φωτογραφία
14

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Φωτογραφία / «Απαγορεύεται η είσοδος στους γονείς»: Εφηβικά δωμάτια στις δεκαετίες του ’80 και του ΄90

Τριάντα χρόνια μετά την πρώτη του κυκλοφορία επανεκδίδεται αυτό τον μήνα το φωτογραφικό λεύκωμα της Adrienne Salinger με πορτρέτα εφήβων στα υπνοδωμάτιά τους, σε μια εποχή πριν τα smartphones και τα social media.
THE LIFO TEAM
Nelly's: Η μεγαλύτερη αναδρομική έκθεση για τη σπουδαιότερη Ελληνίδα φωτογράφο

Φωτογραφία / Nelly's: Η κορυφαία Ελληνίδα φωτογράφος

Πεθαίνει σαν σήμερα η γυναίκα που είναι μέχρι τις μέρες μας η πιο γνωστή Ελληνίδα φωτογράφος. Ποια ήταν η Έλλη Σουγιουλτζόγλου; Και πώς έφτασε να φωτογραφίζει διάσημες χορεύτριες στην Ακρόπολη; Η Αλίκη Τσίργιαλου, υπεύθυνη των φωτογραφικών αρχείων του Μουσείου Μπενάκη μας εξηγεί.
M. HULOT
«Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Φωτογραφία / «Τράβηξα τη φωτογραφία ενώ λιμοκτονούσα κι ο ίδιος»: Η ιστορία της εικόνας-σύμβολο του λιμού στη Γάζα

Ο φωτορεπόρτερ Αχμέντ αλ-Αρίνι περιγράφει τις συνθήκες που οδήγησαν στην φωτογραφία που έχει κάνει το γύρο του κόσμου ως σύμβολο της ανθρωπιστικής καταστροφής που μαστίζει τη Λωρίδα.
THE LIFO TEAM
Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Φωτογραφία / Spyros Rennt: «Το nightlife είναι καταφύγιο για τους queer ανθρώπους»

Ο Αθηναίος φωτογράφος που έχει καταγράψει την ξέφρενη –αλλά και τρυφερή– νυχτερινή ζωή του Βερολίνου μπορεί να άργησε να βρει τον δρόμο του, αλλά μέσα από τη φωτογραφία νιώθει ότι τελικά η διαδρομή του απέκτησε ένα νόημα.
M. HULOT
Μια έκθεση με φωτογραφίες του Α. Εμπειρίκου που δεν έχουν παρουσιαστεί ποτέ πριν 

Φωτογραφία / Φωτογραφίες του Ανδρέα Εμπειρίκου παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε μια νέα έκθεση

54 φωτογραφίες από το πολύτιμο αρχείο του θα παρουσιαστούν από την Eleftheria Tseliou Gallery, στον χώρο της Τοσίτσα 3, σε μια έκθεση που επιχειρεί να αναδείξει πως υπήρξε εξίσου σημαντικός ως φωτογράφος, όσο και ως ποιητής και ψυχαναλυτής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Βιβλίο / «Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Στο νέο του βιβλίο, «Lost Things Found», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Hyper Hypo, ο εικαστικός φωτογράφος Αντώνης Θεοδωρίδης εξερευνά τον μαγικό κόσμο της υπαίθριας αγοράς του Ελαιώνα.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Το φωτογραφικό έργο της Ανιές Βαρντά σε μια νέα έκθεση/ Το Παρίσι της Ανιές Βαρντά έχει χιούμορ/ Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία/ Το ανορθόδοξο και διψασμένο για ζωή βλέμμα της Ανιές Βαρντά

Φωτογραφία / Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία

Μία νέα έκθεση στο Μουσείο Καρναβαλέ στο Παρίσι παρουσιάζει το ελάχιστα γνωστό φωτογραφικό έργο της σπουδαίας Γαλλίδας σκηνοθέτριας της Νουβέλ Βαγκ, αναδεικνύοντας τη λοξή και χιουμοριστική ματιά της στην πόλη του Παρισιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

8 σχόλια
Χαρακτηριστικό παράδειγμα μικροψυχίας του ανθρώπινου είδους και απόδειξη ότι η ύπαρξή μας στον κόσμο είναι η αιτία που υποφέρουν εκατομμύρια είδη στον πλανήτη, μόνο και μόνο επειδή ζουν μαζί μας. Θα περίμενα λίγη μεγαλύτερη ευαισθησία από τη lifo. Μην βολευτεί κανείς πίσω από το πρόσχημα της υποκειμενικότητας της αισθητικής. Μην βαυκαλίζεστε. Όταν πρόκειται για τη ζωή και το θάνατο, παύει να είναι "επιλογή" σου αν σου αρέσει ή όχι, αν το υιοθετείς ή όχι. Το δικαίωμα στη ζωή ανήκει σε όλα τα ζώα του πλανήτη με τον ίδιο τρόπο που ανήκει σε εμάς, και η πρακτική της ταρίχευσης (όπως και κάθε μορφή εκμετάλλευσης των ζώων) είναι φρικτά αποτροπιαστική, δημιούργημα του μοναδικού είδους που υποτίθεται ότι γνωρίζει να ξεχωρίσει το σωστό από το λάθος.
Αν και είμαι αντίθετη γενικά με αυτό το "επάγγελμα", μπορώ να κατανοήσω ένα ταριχευμένο λιοντάρι ή λύκο ή ελάφι....Το ταριχευμένο άλογο όμως αδυνατώ.....
κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα έχουν για να σκοτώνουν πανέμορφα πλασματάκια, να τα παραγεμίζουν με ό,τι σκατά, και να τα θαυμάζουν μετά, νεκρά και παγωμένα στο χρόνο. όσο για τα μουσεία φυσικής ιστορίας, υπάρχει μια μεγάλη συζήτηση σχετικά με το τι εκθέματα θα έπρεπε να έχουν - ανάλογα και με το τι σκοπούς εξυπηρετούν.
Για τα κόκκινα μάτια δεν ξέρω, μπορεί να είναι διαδικασία της ταρίχευσης (?) πάντως το υπόλοιπο είναι απλά ένα περίεργο ελαφάκι.. http://en.wikipedia.org/wiki/Tufted_deer
blance, σκέψου αυτό που είπες λίγο καλύτερα. Τι να τα κάνουμε τα μουσεία φυσικής ιστορίας αν για να φτιαχτούν προϋποτίθενται δολοφονίες αθώων πλασμάτων; Ποια ιστορία και ποια επιστήμη, όταν αυτή δεν υπηρετεί την ευζωία όλων των πλασμάτων του κόσμου και δεν δείχνει τον ίδιο σεβασμό στην ύπαρξή τους;