Ο γαλλικός Θίασος Περνέτ συναντά την ελληνική μπάντα Polkar στο Πεδίον του Άρεως

Ο γαλλικός Θίασος Περνέτ συναντά την ελληνική μπάντα Polkar στο Πεδίον του Άρεως Facebook Twitter
0

Στις 21 Ιουνίου, την Ημέρα της Μουσικής, ο γαλλικός Θίασος Περνέτ (Companie Pernette) θα συναντήσει τους Polkar, την ανερχόμενη ελληνική μπάντα, που κερδίζει όλο και περισσότερους φαν σε μια μεγάλη γιορτή με δωρεάν είσοδο στο Πεδίον του Άρεως.

Για ακόμα μία χρονιά, το Φεστιβάλ Αθηνών και το TV5MONDE διοργανώνουν την Ημέρα Γαλλοφωνίας, επιλέγοντας μία γαλλική παραγωγή από το καλοκαιρινό τους πρόγραμμα. Αυτήν τη φορά, θα συναντηθούν στην πλατεία Πρωτομαγιάς, στο Πεδίον του Άρεως, σε μία διαφορετική συναυλία με ελεύθερη είσοδο, που καταλήγει σε μία μεγάλη αυτοσχέδια χορογραφία.

Το TV5 MONDE θα βρίσκεται στο Πεδίον του Άρεως, προσκαλώντας σε αυτήν πρόσφυγες από δομές της πόλης, προκειμένου να συμμετάσχουν στη χαρούμενη αυτή γιορτή.

Εδώ και πολλά χρόνια, ο Θίασος Περνέτ (Compagnie Pernette) δημιουργεί παραστάσεις σε θέατρα αλλά και σε εξωτερικούς χώρους. Ο θίασος έχει καταξιωθεί στη Γαλλία για το σημαντικό καλλιτεχνικό έργο του, τις περιοδείες και την εκπαιδευτική του δράση που στοχεύει στην αλληλεπίδραση με διάφορα είδη κοινού.

Η χορογράφος και χορεύτρια Ναταλί Περνέτ έχει επινοήσει μορφές συλλογικού παιχνιδιού για κάθε είδος κοινού, με τη συμμετοχή τόσο επαγγελματιών χορευτών όσο και ερασιτεχνών. Κάθε συναυλία του θιάσου καταλήγει σε μία τεράστια χορογραφία, όπου το κοινό μπορεί να συμμετάσχει και να διασκεδάσει. Οι χοροί, που αρχικά σχεδιάστηκαν για να εκτελούνται στην ύπαιθρο, υλοποιήθηκαν εντέλει σε διάφορους χώρους και πήραν ποικίλες κοινωνικές μορφές, από γιορτή μέσα στην πόλη έως παράσταση σε κανονικό θέατρο, με το ίδιο πάντα ευεργετικό αποτέλεσμα: να κάνουν τον σύγχρονο χορό προσβάσιμο σε όλους, ενεργοποιώντας την κίνηση, διώχνοντας την επιφύλαξη, απελευθερώνοντας τη χαρά.

Ο Χορός Περνέτ έχει ελεύθερη είσοδο και η γιορτή θα ξεκινήσει στις 21:00.

Συντελεστές

Σύλληψη: Nathalie Pernette

Χορεύουν: Franck Gervais, πρώτος του χορού, Vincent Simon, Claire Malchrowicz

Τεχνικός: Stéphane Magnin

Με τους Polkar (ζωντανή ορχήστρα): Γιώργος Παπαγεωργίου (φωνητικά, γιουκαλίλι), Γιάννης Κυρατσός (ακουστική και ηλεκτρική κιθάρα, φωνητικά), Μιχάλης Καρανίκος (τρομπόνι), Γιώργος Αβραμίδης (τρομπέτα), Λάζαρος Πλιάμπας (τύμπανα), Χρήστος Γκαΐλας (μπάσο, φωνητικά)

Mε την υποστήριξη του Γαλλικού Ινστιτούτου Ελλάδος, της Περιφέρειας Αττικής και του Fluxum Foundation (Ελβετία)

O θίασος Περνέτ υποστηρίζεται από το Γαλλικό Υπουργείο Πολιτισμού και Επικοινωνίας (Ministère de la Culture et de la Communication), την Περιφερειακή Διεύθυνση πολιτιστικών της Μπουργκόν Φρανς Κοντέ (Direction régionale des affaires culturelles de Bourgogne-Franche-Comté), ως επιχορηγούμενος θίασος χορού και εργαστήριο καλλιτεχνικής παραγωγής (au titre de l'aide à la compagnie chorégraphique conventionnée et Atelier de Fabrique Artistique), την πόλη της Μπεζανσόν (la Ville de Besançon), το Περιφερειακό Συμβούλιο της Μποργκόν Φρανς-Κοντέ (le Conseil régional de Bourgogne Franche-Comté) και το Περιφερειακό Συμβούλιο της Ντουμπ (le Conseil départemental du Doubs).

Ο θίασος απέκτησε στάτους Εθνικού Θιάσου (CERNI) το 2017.

Η Ναταλί Περνέτ είναι συνεργαζόμενη δημιουργός στο Θέατρο - Εθνική σκηνή του Σαν Ναζαίρ (Théâtre - Scène nationale de Saint-Nazaire), στη Σεν Βοζ - Επιχορηγούμενη σκηνή του Επινάλ (Scènes Vosges - Scène conventionnée à Epinal) και στη Ριβ Γκος - Επιχορηγούμενη σκηνή χορού του Σαν Ετιέν του Ρουβρέ (Rive Gauche - Scène conventionnée danse de Saint- Etienne-du-Rouvray).

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.