(They are) Still Corners

(They are) Still Corners Facebook Twitter
0

Έχουμε ήδη κάνει αναφορές στην ονειρική ποπ των Still Corners. Το buzz γύρω απ’ το όνομά τους χτίστηκε με την κυκλοφορία του ντεμπούτου άλμπουμ τους «Creatures of an hour», που κυκλοφόρησε πέρσι από την Sub Pop. Οι new wave κιθάρες, σε συνδυασμό με τα φωνητικά της Tessa Murray που θυμίζουν νανούρισμα, τους καθιέρωσαν στον χώρο του μουσικού Τύπου ως τους νέους dream pop darlings. Η επερχόμενη συναυλία στην Αθήνα είναι μια ευκαιρία για να διαπιστώσουμε αν ισχύουν όλα τα καλά λόγια που ακούγονται γι’ αυτούς.

Η μουσική σας συχνά περιγράφεται ως dream pop, με αναφορές σε σχήματα όπως οι Cocteau Twins, οι Slowdive, οι Mazzy Star κ.ά. Αυτό έχει να κάνει με κάποια κατηγοριοποίηση από τα μέσα, ή είστε όντως επηρεασμένοι από αυτό το μουσικό είδος και προσπαθείτε ν’ ακούγεστε ως μια dream pop μπάντα;

Μπορώ να δω ομοιότητες με όσα αναφέρονται. Ο ήχος είναι ατμοσφαιρικός, ονειρικός, αλλά στην πραγματικότητα δεν γίνεται προσπάθεια να μοιάσουμε ηχητικά σ’ αυτές τις μπάντες ή να είμαστε dream pop. Για παράδειγμα, δεν έχω ακούσει ποτέ στη ζωή μου Slowdive, αλλά πάντοτε αγαπούσα τους Cocteau Twins. Νομίζω πως αυτά τα πράγματα έχουν έναν τρόπο να φιλτράρονται μέσα σου και να βγαίνουν προς τα έξω με μια άλλη, δική τους μορφή.

Θα μπορούσατε πολύ εύκολα ν’ ανήκετε στη δεκαετία του ’80: η παραγωγή έχει μια eighties αίσθηση, τα ντραμς θυμίζουν κάποιο παλιό άλμπουμ των Cure. Τι θα ήταν διαφορετικό, αν οι Still Corners σχηματίζονταν στα ‘80s;

Αυτό είναι πολύ ενδιαφέρον γιατί πολύ συχνά μας λένε πως ακουγόμαστε σαν να προερχόμαστε απ’ τα ‘60s! Αν όντως υπήρχαμε στα ‘80s, θα χρησιμοποιούσαμε καταρχάς πολύ περισσότερο σπρέι για τα μαλλιά. Δεν θα υπήρχε το ίντερνετ, οπότε θα έπρεπε να βρούμε άλλους τρόπους γα να μας προσέξει ο κόσμος. Τα μικρότερα στούντιο παραγωγής δεν ήταν τόσο ανεπτυγμένα, όπως σήμερα, επομένως θα ήμασταν στο έλεος κάποιου μεγαλύτερου στούντιο. Επίσης, θα συλλέγαμε πολύ περισσότερους δίσκους, απ’ τη στιγμή που δεν θα υπήρχαν τα mp3.

Έχετε βρεθεί ξανά στην Ελλάδα; Γνωρίζετε ποια είναι η κατάσταση αυτήν τη στιγμή στη χώρα;

Έχω βρεθεί στην Κεφαλονιά, η οποία ήταν υπέροχη. Παρακολουθούμε όλοι τις ειδήσεις, οπότε έχουμε μια ιδέα του τι γίνεται στην Ελλάδα αυτήν τη στιγμή. Θα ήταν πολύ ωραίο να έρθουμε και να μιλήσουμε με ανθρώπους εκεί, ώστε ν’ ακούσουμε τις απόψεις τους.

Ποια ήταν η ανταπόκριση απ'την κυκλοφορία του «Creatures of an hour»; Είναι κάπως περίεργο το γεγονός ότι κυκλοφόρησε στη Sub Pop, μια εταιρεία όχι και τόσο οικεία με τον dream pop ήχο;

Πριν από μερικές εβδομάδες έλαβα ένα πραγματικά ωραίο σημείωμα από κάποιον που έλεγε πως ο δίσκος αυτός τον βοήθησε να βγάλει το γυμνάσιο. Πράγματα σαν κι αυτό σε κάνουν να αισθάνεσαι πως όντως προσφέρεις κάτι.

Τι μουσική ακούτε αυτό τον καιρό;

Michel Rubini, Lower Dens, Neon Indian και τα νέα άλμπουμ των Trailer Trash Tracys και των Air.

Το artwork του άλμπουμ σας μου θύμισε έντονα το εξώφυλλο του άλμπουμ «Yearbook 1» των Σουηδών Studio. Ποιος το επιμελήθηκε;

Το εξώφυλλο το επιμελήθηκε ο Scott Campbell. Την υπόθεση την ανέλαβε ο Jeff (σ.σ. Jeff Kleinsmith) από τη Sub Pop, ο οποίος με έφερε σε επαφή μαζί του, και διαπίστωσα πόσο πολύ μου άρεσε η δουλειά του.

Έχετε επιρροές από ταινίες; Η μουσική σας έχει μια έντονα κινηματογραφική αίσθηση. Ποιο είναι το καλύτερο φιλμ που είδατε τελευταία;

Οπωσδήποτε έχουμε επιρροές από ταινίες. Κάποια φιλμ έχουν ένα πολύ ιδιαίτερο vibe μέσα τους - πάρε για παράδειγμα το Mulholland Drive ή τις ταινίες του Χίτσκοκ. Έχουν μια μυστηριώδη ατμόσφαιρα, την οποία λατρεύω. Κατά κάποιον τρόπο προσπαθώ να εγκλωβίσω αυτή την ατμόσφαιρα και να τη μεταφέρω σε έναν δίσκο. Η τελευταία ταινία που είδα πρόσφατα και μου άρεσε πολύ είναι το Strangers on a train του Χίτσκοκ, την οποία είχα να δω πολλά χρόνια και μου άρεσε ακόμα περισσότερο τώρα.

Τι έχουμε να περιμένουμε απ’ το λάιβ σας στην Αθήνα; Θα υπάρχουν διάφορα visuals, για παράδειγμα;

Στις συναυλίες παίζουμε πάντα λίγο πιο δυνατά κι έχουμε διάφορες προβολές στη σκηνή από πίσω, όσο παίζουν τα κομμάτια. Μας αρέσει επίσης να παίζουμε με χαμηλά φώτα - ελπίζουμε έτσι να σας μεταφέρουμε σε μια άλλη διάσταση.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ