Surfin' USA

Surfin' USA Facebook Twitter
0
Πώς προέκυψε η επανένωση του συγκροτήματος;

Δεν θα τη χαρακτήριζα επανένωση. Για περισσότερο από 10 χρόνια παίζαμε τραγούδια των Sublime με τους Long Beach Dub All Stars, αλλά και με τους Long Beach Shortbus. Πριν από μερικά χρόνια, πέτυχα έναν πιτσιρικά να τραγουδάει το «Saw Red» κι αμέσως κατάλαβα πως αυτό είναι. Ήταν ο Rome. Όλοι μας παρότρυναν να κρατήσουμε τη μουσική των Sublime ζωντανή και τώρα βρήκαμε την ενέργεια να ηχογραφήσουμε καινούργιο υλικό και να διαδώσουμε τη μουσική μας σε μέρη που δεν είχε φτάσει στο παρελθόν.

Αντιμετωπίσατε προβλήματα με την οικογένεια του Nowell για τη χρήση του ονόματος. Πώς τα ξεπεράσατε;

Οι δικηγόροι πάντα προσπαθούν να περιπλέξουν τα πράγματα. Το ευρύτερο οικογενειακό περιβάλλον και πολλοί φίλοι μας στήριξαν. Τώρα, έχουμε αφήσει πίσω μας αυτή την κατάσταση και θέλουμε να εστιάσουμε στη μουσική, όπως θα ήθελε κι ο Brad. Άλλωστε, κάθε μέρα στις συναυλίες μας το χαμόγελο ενός πιτσιρικά από το κοινό δικαιώνει την απόφασή μας και μας κάνει να θέλουμε να συνεχίσουμε.

Θεωρείστε μια από τις μπάντες που βγάλατε την punk rock σκηνή σε μεγαλύτερα ακροατήρια. Πιστεύετε πως τώρα έχει επιστρέψει πάλι σε πιο underground σκηνές;

Δεν ξέρω αν ήταν punk rock, χιπ χοπ, ska ή κάτι άλλο. It’s the California sound, baby. Είναι ο ήχος που θες ν’ ακούσεις όταν έχεις καβαλήσει τη σανίδα σου, το ηλιοβασίλεμα. Σήμερα, αυτό που ονομάζεται punk rock μάλλον έχει μεγαλώσει ακόμα περισσότερο, αλλά, αν μας ρωτήσεις, αυτό συμβαίνει για τελείως λάθος λόγους. Βιντεοκλίπ, μέικ-απ και εντυπωσιακά ρούχα δεν ήταν ποτέ μέρος της κουλτούρας μας. Όταν, τουλάχιστον, μεγαλώναμε εμείς.

Έχει αλλάξει κάτι στον δίσκο που ολοκληρώσατε και θα κυκλοφορήσει σύντομα;

Είναι Sublime φίλε, ο ήχος του Long Beach. Ο Rome είναι πολύ ταλαντούχος και νιώθουμε πως ήταν πάντα εκεί. Δεν ξέρω πόσο θα κρατήσει αυτό, αλλά δίνουμε ό,τι έχουμε κι ελπίζουμε ν' αξίζει τον κόπο.

Σας λείπει κάτι από τις παλιές μέρες της βιομηχανίας ή νιώθετε πιο άνετοι τώρα, όπως έχουν εξελιχθεί τα πράγματα;

Η μουσική βιομηχανία ήταν πάντα περίεργη. Έπρεπε να κάνουμε πολλά κόλπα και τότε για να μας προσέξει κάποιος. Κανείς δεν μας ήθελε. Δεν μας έκλειναν συναυλίες, ούτε μπορούσαμε να κάνουμε ένα συμβόλαιο κάπου. Οπότε, δεν μας νοιάζει τίποτα. Πρέπει να πιστεύεις στον εαυτό σου και ν’ απολαμβάνεις τη διαδρομή.

Δεν έχω καταφέρει να βρω πολλές πληροφορίες για την παλιά μασκότ σας, τον σκύλο που είχατε ονομάσει Louie Dog. Τι θυμάσαι από τη συναυλία που όρμησε στο κοινό;

Ο Louie ήταν μια γλύκα. Από τη δυνατή ένταση στις συναυλίες μας είχε σχεδόν κουφαθεί ο κακομοίρης και για να τον βρούμε του φωνάζαμε από τα μικρόφωνα. Όσο για εκείνη τη φορά που όρμησε στο κοινό κι άρπαξε έναν τύπο... του άξιζε. Αν και δεν έχω ξεκάθαρη γνώμη για το κοινό στην Ευρώπη, έχω ακούσει πως είστε θεότρελοι. Για να δούμε αν οι Έλληνες θ’ ανταποκριθούν στις προσδοκίες μας!

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ