Ουάου!

Ουάου! Facebook Twitter
0

Μιλώντας με τη Beyonce έχεις την εντύπωση πως ακούς μια καλοκουρδισμένη μηχανή δημοσίων σχέσεων: Πιστευει στη σημασία του γάμου και της δέσμευσης, θέλει να αφήσει θετικό αντίκτυπο στον κόσμο και να εμπνέει θετικά τους θαυμαστές της γιατι ως γνωστόν η καλή μουσική δεν έχει σύνορα (μπλα, μπλα, μπλα). Βέβαια λίγα δευτερόλεπτα μόνο να τη δει κανείς live, αμέσως καταλαβαίνει γιατί η Beyonce ειναι σταρ - γεννήθηκε για να ειναι στη σκηνή· κάτι που σκοπέυει να μας δείξει κι από κοντά στις 8 Νοεμβρίου στο ΟΑΚΑ.

Ποιες θεωρείς ότι είναι οι μουσικές σου επιρροές; Ποια ήταν τα ακούσματα που επηρέασαν τη μουσική σου;

Όταν ήμουν παιδί, είχαμε πάντα μουσική στο σπίτι μας. Άκουγα όλα τα είδη  μουσικής. Η μουσική της Αρίθα Φράνκλιν, της Nταϊάνα Ρος, οι Supremes, oι αδελφοί Jackson, o Μichael Jackson. Λάτρευα και το ραδιόφωνο. Κατά κάποιον τρόπο με επηρέασαν όλα αυτά.

Το καινούργιο σου άλμπουμ «I am... Sasha Fierce» αποτελείται από δυο διαφορετικά cd· ένα με μπαλάντες και ένα με πιο R &B κομμάτια. Γιατί αισθανθήκες την ανάγκη να «κόψεις» το άλμπουμ στα δυο;

Τα δυο άλμπουμ δείχνουν τις διαφορετικές πλευρές της προσωπικότητας μου. Το «I am» είναι πιο απέριττο και αντιπροσωπεύει πιο πολύ εμένα και τους ανθρώπους που με ζουν καθημερινά. Ο δίσκος «Sasha Fierce» είναι πιο έντονος και δυναμικός κι αυτή είναι η πλευρά  μου που βλέπει ο κόσμος στη σκηνή.

Έχεις μιλήσει πολύ για το alter ego σου, τη Sasha Fierce και για το γεγονός ότι κάνει όλα όσα δεν κάνεις εσύ. Γιατί όμως χρειάζεσαι alter ego;

Νομίζω πως τους περισσότερους performers κάποιος ή κάτι τους κυριεύει όταν ερμηνεύουν. Μπορεί να είμαι πιο ήσυχη και συνεσταλμένη αλλά έχω και μια άλλη μου πλευρά που βγαίνει όταν ερμηνεύω ή όταν χρειάζεται να είμαι δυνατή και άφοβη. Η ξαδέρφη μου έδωσε σε αυτό το alter ego μου το όνομα Sasha. Σκέφτηκα πως θα 'χε ενδιαφέρον για τους θαυμαστές μου να δουν διαφορετικές πλευρές μου.

Οι L.Α. Times έγραψαν «To άλμπουμ "I Am... Sasha Fierce"  είναι το "Obama" άλμπουμ της Beyonce. Mέσα από αυτό το άλμπουμ βγαίνει ένας ποπ ήχος που δεν βάζει το χρώμα σε πρώτο πλάνο αλλά παρ' όλα αυτά τιμά τις ρίζες του στη μαύρη κοινότητα». Πώς σας φάνηκε αυτό;

Το διάβασα αυτό το άρθρο και νομίζω πως είναι ένα πολύ ωραίο κομπλιμέντο.  Προσπαθώ να δημιουργήσω μουσική για όλον τον κόσμο αλλά οι ρίζες μου είναι στο R&B και προσπαθώ να μένω πιστή σε αυτό που είμαι. Οι φαν μου αγαπούν και εκτιμούν την καλή μουσική χωρίς να σκέφτονται τις ταμπέλες ή τα είδη.

Στο single «Single Ladies (Put a ring on it)» λες «Γιατί αν σου άρεσε, θα έπρεπε να του είχες περάσει δαχτυλίδι». Δεν είναι λίγο παλιομοδίτικη διακύρηξη αυτή για ένα κορίτσι του 2009;

Νομίζω ότι η δέσμευση και ο γάμος είναι τόσο σημαντικά σήμερα, το 2009, όσο ήταν πάντα.

Αισθάνεσαι ότι υπάρχει ένα κομμάτι της παιδικής σου ηλικίας που χάθηκε στη σκληρή περίοδο των τουρνέ και των προβών για τις Destiny's Child; Θέλω να πω, δουλεύεις από 9 χρονών!

Φυσικά έχασα κάποια γεγονότα και πράγματα τα οποία έκαναν άλλα παιδιά αλλά δεν νομίζω πως έχασα την παιδική μου ηλικία. Απλώς ήταν διαφορετική από των άλλων. Πάντα είχα την οικογένειά μου μαζί μου και δούλευα με τους φίλους μου. Έζησα υπέροχες στιγμές και εμπειρίες βλέποντας τον κόσμο.

Είχες πολύ ενεργό ρόλο στην ορκωμοσία του Προέδρου Ομπάμα, αφού τραγούδησες για τον Μπαράκ και τη Μισέλ Ομπαμα στο χορό της ορκωμοσίας. Πώς αισθάνθηκες με τη συμμετοχή σου σε μια τόσο ιστορική στιγμή;

Ήταν από τις σημαντικότερες στιγμές της ζωής μου. Συμμετείχα από την υποψηφιότητά του ακόμα, και ήταν τιμή μου που μου ζήτησε να τραγουδήσω στο χορό της ορκομωσίας. Ακόμα και εάν δεν τραγουδούσα, ήταν τιμή μου να συμμετάσχω σε μια σημαντική στιγμή της ιστορίας.

Πού βλέπεις τον εαυτό σου σε 20 χρόνια;

Είκοσι χρόνια; Ουάου! Δεν νομίζω ότι έχω σκεφτεί τι θα κάνω πέραν των επόμενων πέντε χρόνων. Ελπίζω ότι θα συνεχίσω να εξελίσσομαι ως καλλιτέχνης και θα ήθελα να έχω κερδίσει κι ένα Οσκαρ μέχρι τότε. Κυρίως όμως ελπίζω να γίνω ένας άνθρωπος που εμπνέει κι ενθαρρύνει το κοινό και έχει θετικό αντίκτυπο στον κόσμο. Προσωπικά ελπίζω να καταφέρω να είμαι ευτυχισμένη, να απολαύσω την οικογένειά μου, τα ταξίδια και αυτά που έχει να προσφέρει η ζωή.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Ο Χελμός δεν είναι απλά ένα μουσικό φεστιβάλ και αυτό θα το βλέπετε κάθε χρόνο»

Μουσική / «Θα τρέχει ο κόσμος στο βουνό και στο κρύο για φεστιβάλ;» Κι όμως, έτρεξε

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του Helmos Mountain Festival, Αλέξης Άγριος, εξηγεί πώς γεννήθηκε η ιδέα για το φεστιβάλ, τι συνέβαλε στην επιτυχία του, ποια φιλόδοξα projects ετοιμάζονται για φέτος και πώς, πέρα από μουσικό γεγονός, έδωσε ώθηση στον τουρισμό της περιοχής.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Καλά, πάλι για τη ραπ θα λέμε;

Guest Editors / «Γιατί απαιτούμε από τη ραπ να είναι κάτι άλλο από αυτό που όντως είναι;»

Το μεγαλύτερο κομμάτι του κοινού που ήρθε σε επαφή με τη ραπ τα τελευταία χρόνια ξαφνικά ανακάλυψε, ομολογουμένως με άσχημο τρόπο, τι ήταν αυτό που προηγουμένως εκθείαζε ως ποίηση του περιθωρίου.
ΚΩΣΤΑΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ
«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ZOLA JESUS INTERVIEW

Μουσική / Η Zola Jesus δεν φοβάται το σκοτάδι, το κατοικεί

Λίγο πριν την εμφάνισή της στην Αθήνα, η Ρωσοαμερικανίδα καλλιτέχνιδα μιλά στη LIFO για το πώς δημιουργεί τη σκοτεινή και ατμοσφαιρική μουσική της, που ξεφεύγει από τα καθιερωμένα είδη, καθώς και για το πώς η ίδια αντιστέκεται στην επίθεση που δέχονται σήμερα οι θηλυκότητες.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Μουσική / Κ. Βήτα: «Στο ρεμπέτικο τραγουδούσαν κι έσπαγαν τα μάρμαρα στους τάφους»

Στον νέο του δίσκο «Εννιά νούφαρα απ’ τη νεκρή όχθη», ο Κ. Βήτα διασκευάζει εννιά τραγούδια της Μαρίκας Παπαγκίκα και της Σωτηρίας Μπέλλου, αναδεικνύοντας τη διαχρονική δυναμική του ρεμπέτικου, που συνεχίζει να συγκινεί βαθιά μέχρι και σήμερα.
M. HULOT
«Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / «Εικόνες από μια έκθεση»: Ένα μουσικό έργο-περιπλάνηση σε έκθεση ζωγραφικής

Η Ματούλα Κουστένη μιλά για το σαγηνευτικό αυτό έργο που απεικονίζει τους πίνακες μιας έκθεσης σε μια τεράστια παλέτα ηχοχρωμάτων, τα οποία πολλαπλασιάζονται στην ιδιοφυή ενορχήστρωση του Μορίς Ραβέλ.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
10 εξαιρετικά techno clubs στην Ευρώπη και στον κόσμο

Μουσική / 10 κορυφαία techno clubs για το 2025 που αξίζουν το ταξίδι

Το clubbing μπορεί να μην είναι πια αυτό που ήταν στα ’90s και πολλά θρυλικά clubs να αποτελούν παρελθόν, όμως, η techno μουσική γνωρίζει νέα άνθηση. Συγκεντρώσαμε μερικά από τα καλύτερα techno clubs για το 2025.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΟΥΡΛΑΚΟΣ
Οι Adriatique έρχονται για πρώτη φορά στην Ελλάδα / Οι Adriatique στα λατομεία Διονύσου: Η techno συναντά την αρχαία Ελλάδα / «Είμαστε ενθουσιασμένοι που τα λατομεία Διονύσου θα φιλοξενήσουν το σόου των Adriatique»

Μουσική / Ο άνθρωπος πίσω από τα πολυσυζητημένα events στο λατομείο Διονύσου (και των Adriatique)

O 23χρονος Hennes Alt, εμπνευστής του πρότζεκτ που θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το διεθνούς φήμης μουσικό σόου «X» των Adriatique, μιλά στη LiFO για την ιστορική σημασία του χώρου, όπου μέχρι και σήμερα εξορύσσεται το περίφημο πεντελικό μάρμαρο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Π.Ι.Ε.Β.: Πολλές φορές με τη δυστοπία αυνανιζόμαστε και λίγο

Μουσική / Π.Ι.Ε.Β.: «Φοβάμαι μη γίνει το spoken word η νέα Ντουμπάι»

Το «Detroit» είναι το νέο άκρως χορευτικό άλμπουμ του Π.Ι.Ε.Β., σε παραγωγή του Viktoras, που φέρνει την αστική ποίηση και το spoken word στα κλαμπ και ο ήχος του είναι βγαλμένος από «τα όνειρα που είδαμε μετά από ένα πάρτι μεθυσμένοι».
M. HULOT
Lola δώστα όλα: Η Μαρίνα Σάττι μας κερνάει χαρά και κάθεται σαν κόκαλο στο λαιμό

Μουσική / Lola, δώσ' τα όλα: Η Μαρίνα Σάττι μας κερνάει χαρά και κάθεται σαν κόκαλο στον λαιμό

Το νέο άλμπουμ POP TOO της Μαρίνας Σάττι κατορθώνει ένα εξαιρετικό ακομπλεξάριστο πάντρεμα, αποδεικνύοντας ακόμα μία φορά πως παίζει με τους δικούς της κανόνες και αποτελεί μία κατηγορία από μόνη της.
M. HULOT ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ ΓΙΑΝΝΑΚΗ