Ο γραφικός χαρακτήρας του David Bowie εξηγεί γιατί στ' αλήθεια ήταν φτιαγμένος από αστερόσκονη

Ο γραφικός χαρακτήρας του David Bowie εξηγεί γιατί στ' αλήθεια ήταν φτιαγμένος από αστερόσκονη Facebook Twitter
1
Ο γραφικός χαρακτήρας του David Bowie εξηγεί γιατί στ' αλήθεια ήταν φτιαγμένος από αστερόσκονη Facebook Twitter
Για κάποιον που αγαπούσε τόσο τους πειραματισμούς, είναι εκπληκτικό το ότι παρουσιάζει έναν αργόσυρτο γραφικό χαρακτήρα, με όρθια ελαφρώς αριστερόστροφα γράμματα και φροντισμένες δομές

Μετά τον θάνατο του David Bowie ήταν λογικό να αρχίσουν οι δημοπρασίες σπάνιων αντικειμένων που βρέθηκαν κατά καιρούς στα χέρια συλλεκτών και κυρίως χειρόγραφα με στίχους του, που απ’ ό,τι λένε και οι γραφολόγοι μαρτυρούν ότι ο καλλιτέχνης ήταν όντως ένα πλάσμα φτιαγμένο από... αστερόσκονη.

Κάποιος που έγραφε, σχεδιάζοντας μικρά κυκλάκια πάνω από το γράμμα “i” της αγγλικής αλφαβήτου και τα “d”, τα “l” και τα “t” μοιάζουν με χαρούμενες ζωγραφιές… Σύμφωνα με τα όσα διέγνωσε ο διάσημος γραφολόγος ο Adam Brand -  ο ίδιος που είχε την τύχη να ρίξει μια ματιά και στα... εξαίσια γραπτά του Kanye West, o γραφικός χαρακτήρας του Bowie αντανακλά τα περισσότερα στοιχεία της ιδιόρρυθμης περσόνας του. Και να τι λέει: «Για κάποιον που αγαπούσε τόσο τους πειραματισμούς, είναι εκπληκτικό το ότι παρουσιάζει έναν αργόσυρτο γραφικό χαρακτήρα, με όρθια ελαφρώς αριστερόστροφα γράμματα και φροντισμένες δομές», λέει ο Brand, βασιζόμενος στο χειρόγραφο των στίχων του “The Jean Genie”, του 44χρονου, όταν το έγραψε Bowie.

 

Ο γραφικός χαρακτήρας του David Bowie εξηγεί γιατί στ' αλήθεια ήταν φτιαγμένος από αστερόσκονη Facebook Twitter
Και αυτά τα “i” με την τελίτσα – κύκλο από πάνω τους; Τι σήμαιναν κατά τον ειδικό;

O γραφολόγος επισημαίνει ότι η ευαισθησία του καλλιτέχνη είναι εμφανής στα “d”, που μοιάζουν με μπαλονάκια, κάτι, όμως, που μαρτυρά και μια μικρή πίεση. Ακόμη κι αυτή η αίσθηση του απόκοσμου και απόμακρου που κρατά απόσταση απ’ όσα μπορεί να τον πληγώσουν αποτυπώνεται στον γραφικό χαρακτήρα του Bowie, σύμφωνα με τον γραφολόγο, καθώς άλλωστε και η ανάγκη του καλλιτέχνη να αλλάζει περσόνες, να μεταμορφώνεται, να θέλει να συναναστρέφεται με ανθρώπους, αλλά να μην επιτρέπει να τον πλησιάσουν υπερβολικά σε συναισθηματικό επίπεδο.

Σύμφωνα με τον ειδικό, ο τρόπος με τον οποίο έγραφε ο Bowie, κάνοντας χρήση στενών έντονων γραμμών και δυνατών, σχεδόν τυπωμένων γραμμάτων, αποκαλύπτει πολλά για τις οργανωτικές ικανότητες που διέθετε ο καλλιτέχνης, για τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε με το μυαλό τις καταστάσεις γύρω του, ακόμη κι αν η καρδιά του του έλεγε να ακολουθήσει έναν διαφορετικό δρόμο. Και αυτά τα “i” με την τελίτσα – κύκλο από πάνω τους; Ο γραφολόγος το εξηγεί ως την ανάγκη του Bowie να κάνει την παρουσία του αισθητή, να ξεχωρίσει. «Και αυτό είναι κάτι που σίγουρα πέτυχε», καταλήγει.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Μουσική / O Πασχάλης Τερζής δεν προκάλεσε ποτέ, ούτε έβλαψε κανένα

Ένας από τους σημαντικότερους λαϊκούς τραγουδιστές μίλησε στη LiFO λίγο πριν αποσυρθεί από το τραγούδι. Με αφορμή τις ανακοινώσεις για την επιστροφή του αναδημοσιεύουμε μια σπάνια συνέντευξη.
ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΣΚΟΪ́ΤΗΣ
Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Μουσική / Οι Hume Assine έφτιαξαν ένα dance κομμάτι που το διαμορφώνεις όπως θες!

Το «For those dancing alone in their apartment» είναι ένα μουσικό πείραμα για όσα άτομα ψάχνουν ευκαιρία να ξεφύγουν, χορεύοντας μόνα στο σαλόνι, στην κουζίνα, στο υπνοδωμάτιο, ανάλογα με τη διάθεσή τους και για όσο το επιθυμούν.
M. HULOT
Ody Icons Περφόρμερ, μουσικός, δραματουργός, συνθέτης 

Οι Αθηναίοι / Ody Icons: «Δεν γίνεται να μη διεκδικήσεις τον χώρο που σου αναλογεί»

Περφόρμερ, μουσικός. Μεγάλωσε σε περιβάλλον που αγαπούσε την Ανατολή, ήταν λαϊκό και καθόλου εστέτ, κι αυτό επηρέασε τη μουσική του. Γι' αυτό δεν καταλαβαίνει τι εννοούν στην Ελλάδα όταν τον ρωτούν «γιατί τόσο τουμπερλέκι;». Ο Ody Icons αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Σεμίνα Διγενή / Παύλος Σιδηρόπουλος: «Είχε μια θλίψη για τα μακρινά αριστουργήματα»

Ένα ηχητικό ντοκιμαντέρ της Σεμίνας Διγενή για τον αγνό πρίγκηπα του rock and roll. Ακούγονται:  Δημήτρης Πουλικάκος, Μελίνα Σιδηροπούλου,  Δήμητρα Γαλάνη, Κώστας Φέρρης, Γιάννης Αγγελάκας κ.α.
THE LIFO TEAM
Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Μουσική / Οι νέοι λόκαλ DJs που ένα βράδυ θα σου «σώσουν τη ζωή»

Σιχαίνονται τις πελατειακές σχέσεις, είναι unapologetic, αγαπούν τα συμπεριληπτικά dancefloors, αδιαφορούν για τον αλγόριθμο και προσπαθούν να επιβιώσουν σε μια πολύ ανταγωνιστική σκηνή. 7 νέοι λόκαλ DJs μιλούν στη LifO.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Γιώργος Χατζηνάσιος

Μουσική / Γιώργος Χατζηνάσιος: «Ότι τι; Είναι ηλίθιοι όσοι ακούνε ελαφρολαϊκά;»

Έγινε συνθέτης για να μπορέσει να παντρευτεί τη γυναίκα του. Πιστεύει πως όποιος λέξη «ελαφρός» είναι απαίσια. Πρόλαβε την εποχή που τους τραγουδιστές τούς καταλάβαινες από τον ήχο της φωνής τους - τώρα δεν τους ξεχωρίζει. Ο Γιώργος Χατζηνάσιος αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
M. HULOT
Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral χορευτικά πάρτι της χρονιάς

Μουσική / Dievers Party: Πώς δυο φίλες έφτιαξαν τα πιο viral πάρτι της χρονιάς

Η Βάσω Καζαντζίδου και η Μαρινέλα Αμπντουραχμάνι γνωρίστηκαν τυχαία σε ένα αθηναϊκό κλαμπ. Δύο χρόνια μετά, αυτή η συνάντηση γέννησε ένα από τα πιο δημοφιλή mobile queer events σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Η τριπλή δύναμη του Μπετόβεν

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών παρουσιάζει το Τριπλό Κοντσέρτο του Λούντβιχ βαν Μπετόβεν με τρεις λαμπερούς σολίστ: ο Μαξίμ Βενγκέροφ, ο Στίβεν Ίσερλις και η Θεοδοσία Ντόκου ενώνονται υπό την μπαγκέτα του Φίνεγκαν Ντάουνι Ντίαρ την Παρασκευή 5 Δεκεμβρίου στο Μέγαρο Μουσικής.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
MARCEL DETTMANN INTERVIEW

Μουσική / Marcel Dettmann: «Η τέκνο δεν γεννήθηκε για VIP τραπέζια»

Ένας από τους επιδραστικότερους εκπροσώπους της τέκνο, λίγες μέρες πριν από την εμφάνισή του στο Ωδείο Αθηνών, μιλάει για την αγαπημένη του μουσική ως έναν τρόπο να σχετίζεται με τον κόσμο και την πολιτική του nightlife.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Τίνα Τέρνερ (1939-2023): Ένας αληθινός θρύλος

Μουσική / Τίνα Τέρνερ: «Ούτε ένας δεν με αγάπησε στη ζωή μου, ούτε καν ο πατέρας και η μάνα μου»

Παρ’ όλες τις επιτυχίες και τις εκρηκτικές εμφανίσεις, η Τίνα Τέρνερ έζησε τα πρώτα σαράντα χρόνια της ζωής της με μοναξιά, κακοποίηση και στερημένη από αγάπη. Ο τρόπος που άφησε πίσω της τον τρόμο και την ενδοοικογενειακή βία και έγινε σύμβολο τόλμης και περηφάνιας και η πορεία της προς τη σαρωτική επιτυχία είναι είναι τα βασικά στοιχεία που συνθέτουν το παζλ της ζωής της.
M. HULOT

σχόλια

1 σχόλια
Τι σπουδαία Επιστήμη η Γραφολογία βρε παιδί μου...Θυμάμαι κάποιο άρθρο ενός γραφολόγου ο οποίος συνέκρινε τις υπογραφές του Ναπολέοντα σε διάφορες φάσεις της καριέρας του. Ισχυριζόταν λοιπόν πως στην τζίφρα που έβαλε ο Αυτοκράτορας σε κάποιο έγγραφο καθώς έμπαινε στην φλεγομένη Μόσχα μετά την μάχη του Μποροντίνο (σημ: o Βοναπάρτης παρέλαβε από τους Ρώσους καμμένη γη--κατ'αναλογία με το Πασόκ το '81 και τον φουκαρά τον Τσίπρα πέρυσι), μπορούσε, λέει, να διακρίνει κανείς τον φλεγόμενο τρούλο του Αγίου Βασιλείου...Αν κοίταζε δηλαδή πολυ πολύ προσεκτικά, και με την βοήθεια, ενδεχομένως, ναρκωτικών.