Masturbation goes cloud

Masturbation goes cloud Facebook Twitter
0
Γιατί διαλέξατε αυτό το προβοκατόρικο όνομα;

Δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος. Η επιλογή του δεν έγινε ύστερα από πολλή σκέψη. Πάντα μου άρεσαν τα τρελά, περίεργα κι ασυνάρτητα νοήματα που βγαίνουν αν μεταφράσεις στ’ αγγλικά, λέξη προς λέξη, ελληνικές εκφράσεις.

Ποιες είναι οι καλλιτεχνικές/αισθητικές αναφορές κι επιρροές σου;

Για μουσικές επιρροές θα μπορούσα να μιλάω ατελείωτα. Ένας δίσκος που έχω ακούσει αμέτρητες φορές, και ακόμα τον ακούω με ευχαρίστηση, είναι το «Emperor Tomato Ketchup» των Stereolab. Αυτός ο δίσκος αλλά και όλη η δισκογραφία των Stereolab μ’ έχει επηρεάσει πολύ, πιστεύω. Επίσης, το «Fore» των Ganger, το «Isn’t Αnything» των My Βloody Valentine, οι Dianogah, οι Slowdive, οι Broadcast, έργα του Steve Reich, και κυρίως το «Drumming», καθώς και το «Still Lives» του Alvin Lucier. Από κινηματογράφο, ο Λουίς Μπουνιουέλ είναι ο αγαπημένος μου σκηνοθέτης και θα μπορούσα να ξεχωρίσω ταινίες του όπως ο Γαλαξίας, το Φάντασμα της ελευθερίας και ο Εξολοθρευτής Άγγελος.

Πολλοί σας καταχωρούν στις αθηναϊκές μπάντες που αναβιώνουν τον kraut ήχο, όπως και οι Baby Guru. Συμφωνείς;

Μια φίλη μου είχε χαρακτηρίσει τη μουσική μας ως «autistic rock», είδος το οποίο, βέβαια, δεν υπάρχει, αλλά μου είχε φανεί έξυπνο κι εύστοχο σχόλιο, καθώς η μονοτονία κι η συνεχής επανάληψη ρυθμών και μοτίβων είναι κάτι που μας αρέσει πολύ. Νομίζω πως δεν είμαστε τόσο επηρεασμένοι από μπάντες της kraut σκηνής των ‘70s όσο από μεταγενέστερες, οι οποίες έχουν επηρεαστεί από την kraut σκηνή. Επίσης, έχουμε επιρροές και από math rock μπάντες, αλλα, γενικά, πιστεύω ότι επιρροές υπάρχουν απ’ όλα όσα έχουμε ακούσει μέχρι τώρα. Οι Baby Guru, μια και τους ανέφερες, μας αρέσουν πολύ.

Ποιο είναι το πιο παράξενο πράγμα που έχεις ακούσει ποτέ;

Το «La Legende d’ Eer» του Ιάννη Ξενάκη. Είναι πολύ παράξενο, αλλά με ωραίο τρόπο.

Σε ποιο νησί θα θέλατε να κάνετε ένα λάιβ;

Στη Νίσυρο, στο ηφαίστειο. Είναι εκπληκτικό να στέκεσαι στον κρατήρα του και γύρω σου να βλέπεις μόνο πετρώματα με περίεργα χρώματα και καπνούς να βγαίνουν από μικρές τρύπες στο έδαφος. Το μόνο κακό είναι ότι μυρίζει πολύ άσχημα το θειάφι.

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ