Η ονειρική pop των Still Corners απόψε στην Αθήνα

Η ονειρική pop των Still Corners απόψε στην Αθήνα Facebook Twitter
«Με τον καινούργιο δίσκο μας ακολουθήσαμε απλά το ένστικτό μας και το αφήσαμε να μας οδηγήσει στα τραγούδια, στον ήχο, στη μουσική. Δεν πολυσκεφτήκαμε το πώς θα είναι ο ήχος, δεν απορρίψαμε τραγούδια».
0

Αν είναι να περιμένουμε κάτι καλό στη μουσική στο κοντινό μέλλον, τότε αυτό σίγουρα θα έρχεται πάντα από κάτι «εστέτ τύπους» που κουβαλάνε μέσα τους το στιλ, τα σύμβολα και την αγάπη για τη μουσική, όπως έκαναν παλιότερα και όσοι τους επηρέασαν.

Ο λόγος για τον Αμερικανό Greg Hughes και τη Βρετανίδα Tessa Murray, το ντουέτο δηλαδή των Still Corners που σχηματίστηκαν λίγο μετά την τυχαία συνάντηση των δυο τους, το καλοκαίρι του 2009, σε έναν σταθμό στον υπόγειο του Λονδίνου. Ήταν «μουσικός έρωτας» με την πρώτη ματιά αφού έναν χρόνο μετά κυκλοφόρησαν το πρώτο τους σινγκλ με τίτλο «Don't fall in love», για να ακολουθήσουν τα πρώτα άλμπουμ τους στην περίφημη δισκογραφική Sub Pop.

Με επιρροές και αναφορές από τον Vangelis και τον Leonard Cohen, μέχρι τον Ennio Morricone και τους Roxy Music της δεκαετίας του '80 οι Still Corners φτιάχνουν μουσική κινηματογραφική, κιθαριστική και ονειρική. Πρόσφατα μάλιστα στο τελευταίο τους άλμπουμ το «Slow Air» επιστρέφουν στη φόρμα των πρώτων χρόνων, όπως και τους αγάπησε το κοινό τους μετά από ένα πέρασμα σε πιο σκοτεινά και ηλεκτρονικά ηχητικά μονοπάτια με το άλμπουμ του 2016, στη δική τους Wrecking Light Records, το «Dead Blue».

Ο Vangelis είναι ένας από τους αγαπημένους μας καλλιτέχνες όλων των εποχών. Οι μελωδίες του, η αίσθηση του χώρου και φυσικά η ατμόσφαιρά του που είναι μοναδικά. Είναι μαγικό το γεγονός ότι ένας μουσικός με οδηγό τα πλήκτρα του μπορεί και στήνει ολόκληρες συμφωνίες.

Το κοινό τους πια σε ολόκληρο τον κόσμο μεγαλώνει και θα το ανακαλύψουμε και σύντομα στην Αθήνα, στο club Gagarin. Μιλήσαμε μαζί τους τηλεφωνικά, λίγο πριν προσγειωθούν στην Ελλάδα και να τι μας είπαν:

«Νιώθουμε ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή ένα ρεύμα για τη μουσική μας και τον καινούργιου μας δίσκο το "Slow Air", ένα ρεύμα που είχε ξεκινήσει πριν από λίγο καιρό και πλέον μεγαλώνει, μέρα με τη μέρα. Με τον καινούργιο δίσκο μας ακολουθήσαμε απλά το ένστικτό μας και το αφήσαμε να μας οδηγήσει στα τραγούδια, στον ήχο, στη μουσική. Δεν πολυσκεφτήκαμε το πώς θα είναι ο ήχος, δεν απορρίψαμε τραγούδια. Ό,τι μας έκανε να νιώθουμε όμορφα είναι μέσα σε αυτό το δίσκο».

— Αναφέρετε τον Vangelis (Papathanasiou) ως μια σημαντική επιρροή στον ήχο σας και την αισθητική σας. Μπορείτε να μας πείτε πώς και με ποιον τρόπο;

Ο Vangelis είναι ένας από τους αγαπημένους μας καλλιτέχνες όλων των εποχών. Οι μελωδίες του, η αίσθηση του χώρου και φυσικά η ατμόσφαιρά του που είναι μοναδικά. Υπάρχει ένα υπέροχο ντοκιμαντέρ για τον Vangelis, το Journey to Ithaca, το οποίο και σου προτείνουμε να δεις, γιατί δίνει μια πολύ πλήρη εικόνα τόσο του studio του όσο και του πώς δουλεύει ως μουσικός και συνθέτης. Είναι μαγικό το γεγονός ότι ένας μουσικός με οδηγό τα πλήκτρα του μπορεί και στήνει ολόκληρες συμφωνίες. Υπέροχος μουσικός!

— Υπάρχουν άλλοι Έλληνες μουσικοί που γνωρίζετε;

Αγαπάμε τους Baby Guru και το group στο οποίο έπαιζε ο Vangelis, τους Afrodite's Child.

— Αν κρυφοκοιτούσα τώρα στη δισκοθήκη σας, τι βινύλια θα έβλεπα;

Τελευταία ακούμε πολύ το album του Chet Baker Sings, το «Avalon» των Roxy Music, το «Graceland» του Paul Simon, το «All Melody» του Nils Frahm και το «Pavilion of Dreams» του Harold Budd.

— Και από καινούργιες μουσικές;

Ονόματα όπως του Mark Pritchard, του Todd Terje και του Nils Frahm είναι αυτά που ακούμε τον τελευταίο καιρό.

 

Still Corners - Black Lagoon

— Ταξιδεύετε πολύ για προσωπικούς λόγους αλλά και επαγγελματικούς. Τι σας αρέσει να κάνετε όταν ταξιδεύετε, πώς περνάτε τον χρόνο σας;

Ο καθένας μας κάνει και κάτι διαφορετικό. Στον Greg αρέσει πολύ να χαζεύει έξω από το παράθυρο και να κρατάει σημειώσεις ενώ σε μένα να διαβάζω και να ακούω μουσική. Το πιο διασκεδαστικό πράγμα που έχουμε ανακαλύψει τον τελευταίο καιρό είναι ότι ακούμε τη βιογραφία του Keith Richards σε audio book. Έχουμε ακούσει περίπου 15 ώρες και η συνολική του διάρκεια είναι 23 ώρες. Για εμάς είναι σαν παιχνίδι τόσο διασκεδαστικό γιατί όταν ακούμε τις ιστορίες που αφορούν τα τραγούδια και τις ηχογραφήσεις σταματάμε την αφήγηση, βάζουμε τα τραγούδια, τα ακούμε και παρατηρούμε τις πληροφορίες που δίνει το βιβλίο γύρω από αυτά. Ανάμεσα σε άλλους αφηγητές είναι και ο Johnny Depp και φυσικά ο Keith Richards με αυτή τη βαθιά και χαρακωμένη χαρακτηριστική φωνή του. Ακόμη και αν κάποιος έχει διαβάσει το «Life», είναι εμπειρία να το ακούσεις σε audio book.

— Να υποθέσω ότι διαβάζετε rock βιογραφίες μουσικών;

Ναι! (με μια φωνή και οι δύο) Μας αρέσει πολύ η αυτοβιογραφία του Tony Visconti (στενός συνεργάτης του David Bowie) το ίδιο και του Slash του κιθαρίστα των Guns'n Roses. Η αυτοβιογραφία που είναι σοκαριστική αλλά και διασκεδαστική ταυτόχρονα είναι των Motley Crew το "The Dirt: Confessions of the world's most notorius rock band".

— Το κοινό σας στην Αθήνα θα είναι περισσότερο από ποτέ. Τι θα ακούσουμε αυτή τη φορά στο live;

Θα έχουμε υπέροχα και ατμοσφαιρικά visuals και χαμηλωμένα φώτα. Στη σκηνή θα είμαστε 3 μουσικοί, ο υπέροχος drummer μας, η Tessa στα keyboards και στα φωνητικά και εγώ (Greg) στην κιθάρα. Σε αυτή την περιοδεία ροκάρουμε περισσότερο και το show μας θα αποτελείται από τραγούδια από όλα μας τα albums, κάτι σαν ένα best of.

— Σας ευχαριστώ, θα τα πούμε από κοντά στην Αθήνα.

Σε ευχαριστούμε εμείς. Θα σε δούμε από κοντά.

 

Still Corners - Don't fall in love

Info

Still Corners

21/11, 21:00

Gagarin 205 (Λιοσίων 205, 210 8547 600-1)

Εισιτήρια: 18 Ευρώ

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Χρόνια Πολλά Μαντόνα! / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT
«Love to love you baby»: Αυτό είναι το τραγούδι που γέννησε τη Disco

Μουσική / «Love to love you baby»: Το τραγούδι των 23 οργασμών που γέννησε τη Disco

Με 23 οργασμούς και τη βοήθεια του μάγου Τζόρτζιο Μορόντερ, η Ντόνα Σάμερ, μισό αιώνα πριν, εγκαινίασε επίσημα, με το επικό και ατελείωτα ερωτικό «Love to love you baby», την ντίσκο μουσική, ένα είδος που πολεμήθηκε λυσσαλέα λίγα χρόνια μετά την επέλασή του και κρατάει γερά μέχρι σήμερα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ