NEO VIDCAST

Einstürzende Neubauten

Einstürzende Neubauten Facebook Twitter
0
Μετά από 30 χρόνια με τους Neubauten, σου πέρασε ποτέ από το μυαλό πως έκανες ό,τι είχες να κάνεις με την μπάντα;

Επειδή δεν ήταν ποτέ το μοναδικό πράγμα που έκανα, όπως και τα υπόλοιπα μέλη της μπάντας, δεν κουράστηκα ποτέ. Μόνο όταν αποφάσισα να σταματήσω να δουλεύω με τον Cave έπρεπε ουσιαστικά να διαλέξω αν θέλω να δουλεύω με τους Bad Seeds ή τους Neubauten.

Μέχρι πριν λίγα χρόνια με το μοντέλο μικρών συνδρομών από τους οπαδούς σας ουσιαστικά χρηματοδοτήσατε διάφορες κυκλοφορίες σας. Τι εντυπώσεις έχεις από αυτό το εγχείρημα;

Προφανώς, από τη στιγμή που ολοκληρώθηκε αυτό το επιχείρημα με τις διάφορες ηχογραφήσεις, μπορείς να πεις πως πέτυχε. Δεν το αντιμετωπίσαμε, άλλωστε, ως κάποιου είδους ρίσκο, αφού έτσι κι αλλιώς μέσω της μουσικής βιομηχανίας δεν θα μπορούσε να γίνει. Προσφέραμε υλικό στους οπαδούς μας χωρίς μεσάζοντες, οπότε δύσκολα θα μπορούσε να αποτύχει κάτι τέτοιο.

Και ποια νομίζεις πως είναι η κατάσταση της βιομηχανίας αυτήν τη στιγμή;

Είναι απαραίτητο να αλλάξουν οι νόμοι των πνευματικών δικαιωμάτων. Είναι εκτός πραγματικότητας. Το πρόβλημα δεν είναι η παράνομη διακίνηση, αλλά η υπάρχουσα νόμιμη διαδικασία. Είναι ξεπερασμένη. Πρέπει να αλλάξει ολόκληρο το σύστημα. Να σου πω την αλήθεια, να πάει στο διάολο η μουσική βιομηχανία. Αν δεν είναι ήδη εκεί.

Με τη Γερμανία και την Ελλάδα να είσαι στο επίκεντρο της οικονομικής κατάστασης της Ευρώπης, πιστεύεις πως η μουσική θα έπρεπε να ασχολείται με τέτοια θέματα;

Δεν μπορώ να σου μεταφέρω το κλίμα στη Γερμανία για να μπορέσουμε να το συζητήσουμε κιόλας, μια και μοιράζω το χρόνο μου μεταξύ Πεκίνου και το Σαν Φρανσίσκο. Αλλά η μουσική με τίποτα δεν πρέπει να ασχολείται με τέτοια θέματα. Δεν πιστεύω στη μουσική με μηνύματα ή κάτι τέτοιο.

Μόλις κυκλοφόρησες καινούργιο δίσκο με τον Alva Noto. Πόσο πολύ σε ενδιαφέρει η ηλεκτρονική μουσική και κατ'επέκταση η χορευτική;

Για τη χορευτική μουσική μάλλον έχω γεράσει. Για μένα, άλλωστε, έχει να κάνει κυρίως με τον χορό. Προορίζεται για το κλαμπ, με συγκεκριμένο ήχο και συγκεκριμένη διάθεση από το κοινό. Για παράδειγμα, πιστεύω πως δεν μπορείς να κρίνεις το τέκνο, αν δεν χορέψεις με αυτό. Αν δεν περάσεις 6 ώρες σε ένα κλαμπ με σωστό ηχοσύστημα. Για εκεί προορίζεται, έτσι πρέπει να κρίνεται. Επειδή δεν πολυβγαίνω, δεν είμαι ο κατάλληλος για να κρίνω τη χορευτική μουσική. Αλλά με ενδιαφέρει πολύ ο ηλεκτρονικός ήχος, γι' αυτό και συνεργάστηκα με τον Alva Noto. Τον ξέρω 20 χρόνια και εδώ και αρκετό καιρό δουλεύουμε μαζί.

Τι σου αρέσει πιο πολύ στην Αθήνα;

Το χταποδάκι.

0

NEO VIDCAST

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Private Recordings»: Στο δωμάτιο του Μίκη

Μουσική / Σε πρόβα με τον Μίκη, ενώ το σταθερό κουδουνίζει μάταια

Τέσσερα χρόνια μετά τον θάνατο του μεγάλου Έλληνα συνθέτη, το διπλό άλμπουμ «Private Recordings» φέρνει στο φως ανέκδοτες ηχογραφήσεις του ίδιου του Μίκη Θεοδωράκη, που ξαναζωντανεύουν το αξεπέραστο μουσικό του αποτύπωμα.
ΧΑΡΙΛΑΟΣ ΤΡΟΥΒΑΣ
Νίκος Ζιώγαλας

Μουσική / Νίκος Ζιώγαλας: «Δεν ξέρεις ποτέ πώς θα τα φέρει η ζωή, να είσαι ευγενικός, να παλεύεις για την καλοσύνη»

Aπό πολύ νωρίς, η μουσική τον χτύπησε στο δόξα πατρί, μπήκε σε αυτό το τριπ και δεν βγήκε ποτέ. «Σαν star του σινεμά», «Πάρε με απόψε πάρε με», «Βασιλική», «Βέροια, Θεσσαλονίκη, Αθήνα», «Πέρασε η μπόρα» και για πολλά ακόμα τραγούδια ευθύνεται ο τραγουδιστής και τραγουδοποιός που σήμερα αφηγείται τη ζωή του στη LifO
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μαντόνα: «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω ακριβώς τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Μουσική / «Είμαι σκληρή, φιλόδοξη και ξέρω τι θέλω. Αν αυτό με κάνει σκύλα, δεν πειράζει»

Pop icon, μίλησε για το woman empowerment πριν υπάρξει καν ο όρος, gay icon, fashion icon, η απόλυτη σταρ, η πιο πετυχημένη γυναίκα μουσικός όλων των εποχών, όπως και να τη χαρακτηρίσει κανείς, είναι μία και μοναδική και ήρθε για να αλλάξει τα πάντα.
M. HULOT