Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες;

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
0

Όταν σχεδίασαν την επόμενη καλλιτεχνική περίοδο στη Στέγη, μέσα σε μια πολύ σκληρή περίοδο, το ερώτημα που κυριαρχούσε ήταν:  «Τι θα γίνει; Όταν καταρρέει το σύστημα της καθημερινότητας τι θα γίνει με το κομμάτι του πολιτισμού;»

«Ιδανικά, θέλουμε να σκεφτόμαστε ότι ο πολιτισμός δεν είναι απαραίτητος, αλλά λόγος για να ζούμε», αναφέρει η αναπληρώτρια διευθύντρια της Στέγης, Αφροδίτη Παναγιωτάκου. «Αυτό όμως αφορά κυρίως το κοινό. Υπάρχει και μια άλλη πλευρά. Των επαγγελματιών του χώρου του πολιτισμού. Ένας άνεργος ηθοποιός  είναι εξίσου άνεργος με έναν άνεργο επιστήμονα. Και η ανεργία είναι η ίδια τιμωρία για όλους τους παθιασμένους με τη δουλειά τους ανθρώπους. Και ότι η τέχνη δεν είναι χόμπι. Να σημειώσουμε εδώ ότι πολύς κόσμος που βλέπουμε και άλλος τόσος που δεν γνωρίζουμε δουλεύει σε μια παραγωγή.»

Η ιστορία που αφηγείται αυτή η φωτογράφιση είναι ότι οι Έλληνες δημιουργοί είναι τα αγαθά μας. Που πρέπει να βοηθάμε να ανοίξουν τα φτερά τους και να απελευθερώνουν τις δυνάμεις τους παντού. Και να δημιουργήσει μια σχέση οικειότητας και εξοικείωσης του πολιτισμού με αυτόν που τον απολαμβάνει.

«Πολύ συχνά αναρωτιόμαστε και αναλύουμε τι ρόλο παίζουμε στο πολιτιστικό τοπίο», μας λέει η Αφροδίτη Παναγιωτάκου. «Δεν είμαστε ένα ξενοδοχείο παραγωγών αλλά μια στέγη καλλιτεχνών που σκέπτονται και παράγουν τη δική τους πραγματικότητα σε σχέση με την πραγματικότητα. Οι Έλληνες είναι εντελώς στην καρδιά της Στέγης και εννοούμε όλους αυτούς που παράγουν πολιτισμό ασχέτως ιθαγένειας και υπηκοότητας στην χώρα. Αλλά και τους Έλληνες που παράγουν μέσα στον κόσμο. Έτσι δημιουργηθήκαμε, για να υποστηρίξουμε τον σύγχρονο ελληνικό πολιτισμό. Πράγμα το οποίο συνδέεται με το ρόλο που έχει παίξει το Ίδρυμα Ωνάση. Χιλιάδες Έλληνες δημιουργοί έχουν υπάρξει χορηγούμενοι του Ιδρύματος τα τελευταία 40 χρόνια. Έτσι αναλάβαμε την ευθύνη να υποστηρίζουμε όλους αυτούς που αυτή τη στιγμή έχουν «χτυπήσει σε τοίχο». Αυτό ήρθε μαζί με μια άλλη απόφαση του Ιδρύματος να στηρίξει την ελληνική δημιουργία και σε άλλους οργανισμούς, πολύ δυναμικά φέτος. Θα είναι ο μέγας χορηγός όλης της σεζόν του Εθνικού θεάτρου. Θα συνεργαστούμε σε μια μεγάλη έκθεση με το Μουσείο Μπενάκη και θα στηρίξουμε πολλά μουσικά σχήματα που θα παίζουν σε όλους τους οργανισμούς.  Εμείς λοιπόν δίνουμε στους καλλιτέχνες τις προϋποθέσεις να απελευθερώσουν όλες τις δημιουργικές τους δυνάμεις χωρίς να παρεμβαίνουμε στο περιεχόμενο. Και να εξασφαλίζουμε μια άρτια παραγωγή. Μπορεί να έρθει κάποιος στη Στέγη και να μη του αρέσει η παράσταση. Αυτό δε θα το πει ποτέ για την παραγωγή».

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Θάνος Σαμαράς

Σε αυτό το καλωσόρισμα της καλλιτεχνικής περιόδου, η Στέγη κάνει την πρώτη της παραγωγή με μια φωτογράφιση. Η αποθέωση των Ελλήνων δημιουργών μέσα από την καλλιτεχνική μεταμόρφωση. Μια παραγωγή στην οποία μπορούμε να συστηθούμε για άλλη μια φορά και να μην αναγνωρίσουμε ίσως,  τα πρόσωπα που θαυμάζουμε επί σκηνής  μέσα από ένα παιχνίδι θεάτρου, μέσα στο μοτίβο μιας αισθητικής που απελευθερώνει την εικόνα, τη σχέση, αλλά και το πόσο πολύτιμοι είναι για εμάς. Σε ρόλους που ούτε οι ίδιοι ήξεραν ότι θα έπαιζαν. Ως πολύτιμο φορτίο αυτού που λέγεται πολιτισμός αυτής της χώρας.

 

Η ιστορία που αφηγείται αυτή η φωτογράφιση είναι ότι οι Έλληνες δημιουργοί είναι τα αγαθά μας. Που πρέπει να βοηθάμε να ανοίξουν τα φτερά τους και να απελευθερώνουν τις δυνάμεις τους παντού. Και να δημιουργήσει μια σχέση οικειότητας και εξοικείωσης του πολιτισμού με αυτόν που τον απολαμβάνει.

Καλλιτεχνικός διευθυντής της παραγωγής, ένας Έλληνας που ζει στο εξωτερικό τα τέσσερα τελευταία χρόνια, ο Θάνος Σαμαράς. Ηθοποιός, σκηνοθέτης, μόνιμος συνεργάτης των μεγαλύτερων περιοδικών μόδας του κόσμου, έφερε από τη Νέα Υόρκη πολλές βαλίτσες με αντικείμενα, τα παλιά κεφάλια που όπως φαίνεται τον  ακολουθούν παντού, μακιγιάζ, μαλλιά, ρούχα, βιβλία.

«Δεν σκέφτηκα ότι έπαιζα με τους συναδέλφους μου με διαφορετικό από τον κανονικό τρόπο», μας λέει. «Η ιδέα λοιπόν ήταν  ένας ψεύτικος κόσμος,  άψυχος, κατασκευασμένος, ο οποίος έχει αναφορές και με τεχνάσματα, σε κάνει να νιώθεις, να σκέφτεσαι ότι είναι Θέατρο. Δεν ήθελα να μοιάζουν σαν χαρακτήρες από μια παράσταση. Αγαπώ και μελετώ το παλιό σινεμά, κινήματα όπως η art deco, το art nouveau, το brutalism, το dada, από τον Serge Lutens και τον Fassbinder. Έτσι λειτούργησα όπως πάντα. Αυθόρμητα και με ένστικτο. Δεν κάθισα με λογικά επιχειρήματα να κάνω διανομή. Κάποιους απλώς ήθελα να τους δω όπως δεν τους είχα δει ποτέ, κάποιους ήθελα να τους δω όπως τους έβλεπα πάντα με άλλους να πάω κόντρα με την εικόνα του εαυτού που μοιάζουν να έχουν.  Όλοι ήταν αναπάντεχα ανοιχτοί. Κάποιοι και λίγο περισσότερο. Θα σας αφηγηθώ τι συνέβη με τη Μαρία Σκουλά. Δεν είχαμε δουλέψει ποτέ μαζί στο παρελθόν.

Αφού είχε κάνει το καθήκον της ως ανδρείκελο στο σετ και είχαμε λίγα λεπτά περίσσια, ο χαρακτήρας που είχαμε φτιάξει δεν είχε εκτονώσει τη φόρα του και κάναμε μια σειρά από πορτραίτα -εκτός προγράμματος- που είναι ίσως οι αγαπημένες μου εικόνες. Έγραψα στο ημερολόγιο μου "καθώς πετούσα περούκες και φρύδια πάνω στη Μαρία Σκουλά, στα γρήγορα, στα όρθια, στη θέση της στεκόταν η Κρoύτε, δασκάλα δημοτικού αρρένων σε Βελγική επαρχία, που απεχθάνεται τους μαθητές της και το βράδυ πίνει ουίσκι, γίνεται πολύ πικρή και βγαίνει παγανιά να βρει να κάνει έρωτα με εργάτες. Φυσικά, όπως με όλα τα τέρατα, η Κρούτε ήταν κάποτε ένα λουλούδι. " Αυτό συνέβη με κάποιους από τους φωτογραφιζόμενους. Ήταν πολύ διασκεδαστικό».

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Λίντα Καπετανέα

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Άννα Κοκκίνου

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Εύη Σαουλίδου

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ρούλα Πατεράκη

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Εύα Μανιδάκη

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Δημήτρης Καραντζάς, Εύη Σαουλίδου

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ανέστης Αζάς

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Διώνη Κουρτάκη

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Αγγελική Παπούλια

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Αγγελική Παπούλια

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ανέστης Αζάς

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Εύη Σαουλίδου

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ακύλας Καραζήσης

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Μαρία Σκουλά

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Κωνσταντίνος Βήτα

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Πρόδρομος Τσινικόρης

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Κωνσταντίνος Βήτα

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Ιώ Βουλγαράκη

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Πρόδρομος Τσινικόρης- Μαρία Σκουλά

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Μαρία Σκουλά- Χρήστος Πασσαλής

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Δέσποινα Κούρτη

Ποιοι είναι οι πολύτιμοι Έλληνες; Facebook Twitter
Αφροδίτη Παναγιωτάκου- Νίκος Αθανασόπουλος



 

Η ανατομία μιας φωτογράφισης:

Οι backstage φωτογραφίες είναι των Beetroot Design Group

 

Σύλληψη/Αrt direction/φωτογραφία Θάνος Σαμαράς

Production design Εύα Μανιδάκη, Θανάσης Δεμίρης

Eνδυματολόγος Νικόλας Γεωργίου

Mακιγιάζ Μαρίτα Πολίτου

Κομμώσεις The Witch of Capri

Mανικιούρ Άννα Αλμπάνη 

Retouching Δημήτρης Ρήγας

 

Βοηθός Θ. Σαμαρά Χρήστος Μπαϊραμπάς

Βοηθοί σκηνογράφου Δάφνη Κούτρα, Δήμητρα Σουρλαντζή

Βοηθοί ενδυματολόγου Έλενα Παπασταύρου, Έλενα Ψάλτη, Γιώργος Καραπέτης, Μαρία-Σεσίλ Ιγγλέση, Μαριλού Θεοδωρίδου, Βανέσα Χατζηγιαννάκη, Τurbina

 

 Backstage Video by Alaska

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Εικαστικά / Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Η καλλιτεχνική πρωτοπορία εκτός συνόρων και έργα που ενσωματώνουν και συνάμα απεικονίζουν φυσικά τοπία και τις απροσδιόριστες ανθρώπινες παρεμβάσεις που αυτά προδίδουν, στο νέο πρόγραμμα του μουσείου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε – ενεργεί, αντιδρά και μεταβάλλεται συνεχώς»

Εικαστικά / Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε»

Η εικαστικός μιλάει για την εγκατάσταση με την οποία θα εκπροσωπήσει στην Μπιενάλε της Βενετίας το 2026 την Κύπρο, για την επιρροή της χώρας στο έργο της και για τη θέση του καλλιτέχνη στη σύγχρονη κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το μαγευτικό, υπερβατικό σύμπαν της Yayoi Kusama προσγειώνεται στην Ευρώπη

Εικαστικά / Tα πλοκάμια και οι κολοκύθες της Yayoi Kusama προσγειώνονται στην Ευρώπη

Από τη Βασιλεία ξεκίνησε η ευρωπαϊκή περιοδεία της μεγάλης αναδρομικής έκθεσης της πιο διάσημης και πιο επιτυχημένης εν ζωή εικαστικού στον κόσμο, με περισσότερα από 300 έργα που καλύπτουν επτά δεκαετίες.
THE LIFO TEAM
Τι μυστήριο κρύβει η ιστορία της αυτοπροσωπογραφίας του Κουρμπέ;

Εικαστικά / «Ο απελπισμένος»: Ο περίφημος πίνακας του Κουρμπέ εκτίθεται ξανά μετά από 20 χρόνια

Ίσως το πιο γνωστό έργο του μεγάλου Γάλλου ζωγράφου, «Ο απελπισμένος» θα εκτεθεί στο Μουσείο Ορσέ αρχικά και έπειτα στο Μουσείο Art Mill στη Ντόχα. Ποια είναι η ιστορία του; Σε ποιον ανήκει τώρα ο πίνακας;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα έκθεση αναδεικνύει τη συμβολή των γυναικών στην τέχνη της γεωμετρικής αφαίρεσης

Εικαστικά / Έξι γυναίκες. Έξι πρωτοποριακές καλλιτέχνιδες της γεωμετρικής αφαίρεσης

Έργα των Όπυ Ζούνη, Etel Adnan, Samia Halaby, Saloua Raouda Choucair, Ebtisam Abdulaziz και Lubna Chowdhary, αποτελούν το υλικό της έκθεσης του Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη που ξεκίνησε μόλις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Εικαστικά / Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Αμέτρητες είναι οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από την έκδοση «Ελληνικαί Εθνικαί Ενδυμασίαι», φέρνοντας στο φως την επίδραση που άσκησε η ενδυμασία στη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και στην κυρίαρχη μόδα του Μεσοπολέμου.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Και λοιπόν τι;»: Μία έκθεση στον Ταύρο «φωτίζει» το θρυλικό άλμπουμ των Εν Πλω

Εικαστικά / «Οι Εν πλω άφησαν πίσω τραγούδια που συνδέουν όσους ονειρεύονται με παρόμοιο τρόπο»

Έγιναν θρύλοι της εγχώριας μουσικής σκηνής με την κυκλοφορία ενός μόνο άλμπουμ. Μετά, εξαφανίστηκαν. Ο Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου, ο Απόστολος Βασιλόπουλος και η Μαρία-Θάλεια Καρρά επιμελήθηκαν, μετά από δεκαετή έρευνα, μια έκθεση για ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ελληνικής δισκογραφίας. Mίλησαν στη LifO.
M. HULOT
Με Chryssa και Iannis Xenakis η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Εικαστικά / Με Chryssa και Ιάννη Ξενάκη η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Μέσα από 100 έργα και 40 καλλιτέχνες επιχειρείται η διερεύνηση της διεθνούς εξέλιξης του κινήματος το οποίο από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 επαναπροσδιόρισε ριζικά την έννοια του καλλιτεχνικού έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Εικαστικά / Aμερικανικός σουρεαλισμός; Κι όμως υπάρχει. Απλώς δεν το γνώριζε κανείς

Μια έκθεση στο Μουσείο Γουίτνεϊ ενώνει διαφορετικές φωνές και αποκαλύπτει την άγνωστη ως τώρα τάση Αμερικανών καλλιτεχνών που στράφηκαν στον σουρεαλισμό για να εκφράσουν την ταραχώδη δεκαετία του '60.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
"Η κούνια" του Φραγκονάρ: Στο φως τα ζουμερά μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Εικαστικά / «Η Κούνια» του Φραγκονάρ: Τα μυστικά και η ίντριγκα του πιο αυθάδικου έργου του ροκοκό

Η περίφημη «Κούνια» με τη σκηνοθεσία της συνεύρεσης των σωμάτων και των ψυχών με τρόπο ακόλαστο, πονηρό ή ανοιχτό σε μια νέα ηθική, έργο – σταρ της περίφημης συλλογής Wallace στο Λονδίνο, αποκαταστάθηκε φέρνοντας στο φως άτακτες λεπτομέρειες που ενισχύουν την αυθάδεια του έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ειρήνη Παναγοπούλου

Εικαστικά / Ειρήνη Παναγοπούλου: Η μεγάλη Ελληνίδα συλλέκτρια Τέχνης μιλά στη LIFO

Η γνωστή συλλέκτρια μιλά στη LiFO για το ταξίδι της στην τέχνη μέσα από τη συγκρότηση της μεγάλης και σπάνιας συλλογής της, μέρος της οποίας θα δούμε με αφορμή την έκθεση «Fernweh ή νοσταλγία για άγνωστους τόπους».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ