Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
0

 

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Η μετακόμιση μου στην Νέα Υόρκη από την Χαβάη μόνο με ελάχιστα χρήματα και τα σύνεργα ζωγραφικής ήταν το πιο τρομακτικό πράγμα που έκανα στην ζωή μου μέχρι τώρα, και έκανα τα πάντα για να μην χρειαστεί να γυρίσω πίσω. Τελικά έμεινα...

  

O ζωγράφος που αγάπησε το ίντερνετ την τελευταία εβδομάδα είναι ο Hula. Τα γυναικεία πρόσωπα που ζωγράφισε κάπου στην Χαβάη, το μέρος από όπου κατάγεται, καθισμένος σε μια σανίδα του σερφ έγιναν  γρήγορα viral. Στην συνέντευξη που παραχώρησε στο LIFO.gr δίνει την εντύπωση ενός παθιασμένου με την τέχνη του ανθρώπου. Περιμένω ήδη για το επόμενο  καλλιτεχνικό «χτύπημα» εντός ή εκτός στούντιο. Είμαι σίγουρος ότι δεν θα περάσει απαρατήρητο.

Πες μας λίγα πράγματα για εσένα.

Το όνομα μου είναι Sean Yoro(Hula) γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Χαβάη στο ανατολικό κομμάτι του Oahu. Μετακόμισα στην Νέα Υόρκη το 2012 για να ακολουθήσω καριέρα στις τέχνες. Δεν είχα ορίσει ένα δρόμο καριέρας στο μυαλό μου, όμως ήθελα να λειτουργήσω με τα πάθη μου και να δω που θα με πήγαινε.

Η ζωή μου παραμένει πιστή στα πάθη μου, όπου και να με οδηγήσουν.

Τι επηρεάζει περισσότερο την δουλειά σου;

H δουλειά μου, είτε είναι σε καμβά ή σε τοίχο, έχει ως πηγή έμπνευσης τον ωκεανό και τα νησιά από τα οποία κατάγομαι.

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter

Ποια είναι η πιο έντονη ανάμνηση που έχεις από την παιδική σου ηλικία;

Για κάποιο λόγο είναι η πρώτη φορά που με τσίμπησε τσούχτρα. Ήμουν 7 ή 8 ετών και δεν θυμάμαι να γνώριζα  πόσο πολύ θα πονούσα. Πετάχτηκα πάνω και άρχισα να ξύνομαι σε όλο μου το σώμα προσπαθώντας να αφαιρέσω τα κεντριά από πάνω μου. Εξαπλώθηκαν σε όλο μου το σώμα και κατέληξα ξαπλωμένος για το υπόλοιπο της ημέρας. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή την στιγμή χάους.

Σου λείπει σήμερα κάτι από την Χαβάη στην νέα σου ζωή στην Νέα Υόρκη;

Το προφανές είναι οι παραλίες και τα κύματα, όμως σε ένα βαθύτερο επίπεδο, μου λείπει το «Aloha» πνεύμα για το οποίο είμαστε γνωστοί οι Χαβανέζοι. Δεν είναι κάτι το οποίο μπορώ να εξηγήσω ακριβώς όμως μεγαλώνοντας αισθάνεσαι ότι σε περικλείει μια ζεστή αγκαλιά από τους ανθρώπους και το μέρος σου. Μια εμπιστοσύνη κοινή με αυτούς που είτε γνωρίζεις προσωπικά είτε όχι.

Μίλησε μου λίγο για την τελευταία σου δουλειά, τα πορτραίτα γυναικών κοντά στον ωκεανό και το μέρος στο οποίο τα δημιούργησες.

Το πρότζεκτ εξελίχθηκε αργά. Δούλευα με διαφορετικά concepts που είχαν να κάνουν με το νερό, και μετά από κάποιες υποβρύχιες φωτογραφήσεις που είχα με τα μοντέλα, μου ήρθε η ιδέα. Σκέφτηκα ότι χρειαζόμουν ένα σκάφος για να ζωγραφίσω τα  murals, όμως μετά από κάποιες δοκιμές και λάθη βρήκα έναν τρόπο να χρησιμοποιώ το κουπί πάνω στην σανίδα μου. Δεν μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένες πληροφορίες για τις περιοχές των έργων μου, αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι είναι εγκαταλελειμμένες περιοχές. Αυτό με βοήθησε τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά, ώστε να ζωγραφίσω με ασφάλεια χωρίς να έχω πρόβλημα.

Πιστεύεις ότι ο καλλιτέχνης έχει κάποια υποχρέωση στην κοινωνία;

Αν και δεν νομίζω ότι κάθε καλλιτέχνης έχει κάποια υποχρέωση στην κοινωνία( αφού όλοι κάνουμε τέχνη για διαφορετικούς λόγους) προσωπικά αισθάνομαι υποχρεωμένος να αναφερθώ σε θέματα που χρειάζεται να αντιμετωπιστούν, όπως η κλιματική αλλαγή.

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter

Ποιο είναι το αγαπημένο σου μέρος στην Χαβάη;

Χωρίς αμφιβολία η Βόρεια Ακτή του Oahu. Είναι το μέρος όπου μεγάλωσα και πέρασα τον περισσότερο χρόνο της ζωής μου και είναι ένα μοναδικό μέρος. Κατά την διάρκεια του χειμώνα το μέρος είναι γεμάτο κύματα και τουρίστες. Το καλοκαίρι είναι έρημο και θυμίζει λίμνη. Είχα τις καλύτερες(και χειρότερες) στιγμές μου εδώ, μέσα και έξω από το νερό

Ποιο είναι το μεγαλύτερο κοινωνικό πρόβλημα στην Χαβάη σήμερα;

To Oahu, το νησί στο οποίο μεγάλωσα έχει αλλάξει προς το χειρότερο τα τελευταία χρόνια που μετακόμισα στην Νέα Υόρκη, εξαιτίας του υπερπληθυσμού του. Η γη του δεν μπορεί να αντέξει τόσους πολλούς ανθρώπους αλλά ούτε και την ανάπτυξη που συμβαίνει αυτή την στιγμή. Το traffic και το υψηλό κόστος ζωής είναι μόνο μερικά από τα προβλήματα που έχουν προκύψει από την ανάπτυξη της περιοχής. Εύκολη λύση δεν υπάρχει για αυτά τα προβλήματα, όμως ανησυχώ για το βαρύ τίμημα που θα χρειαστεί να πληρώσει το μέρος τα χρόνια που έρχονται.

Ένα top5 με τους αγαπημένους σου καλλιτέχνες και ένα σύντομο σχόλιο για τον καθένα;

Είναι μόνο δύο αλλά έχω πραγματική εμμονή με αυτούς.

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Istaavan Sandorfi- Μου αρέσει η μίξη υπερρεαλισμού με ένα άγγιγμα σουρεαλισμού που έχει η δουλειά του...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Richard Schmidt- Τα βιβλία του ήταν η Βίβλος μου τα πρώτα χρόνια που μάθαινα πώς να ζωγραφίζω

Ολοκλήρωσε τις φράσεις:

To Surfing είναι η κύρια σχέση μου με τον ωκεανό

Η ζωγραφική είναι ο φυσικός μου τρόπος να επικοινωνώ με ιδέες και συναισθήματα

Η ζωή μου παραμένει πιστή στα πάθη μου όπου και να με οδηγήσουν

Κάνε μια ερώτηση στον εαυτό σου(απάντησε την εάν θες!)

Ποιος σε εμπνέει περισσότερο από όλους;

Θα έλεγα o Danny Way, o μύθος του skateboarding, και ο Arnold Schwarzenegger. Και οι δύο με εμπνέουν καθημερινά με την ικανότητα που διαθέτουν να μην τα  παρατούν ποτέ και να εμπιστεύονται τον εαυτό τους στο άγνωστο. Η μετακόμιση μου στην Νέα Υόρκη από την Χαβάη μόνο με ελάχιστα χρήματα και τα σύνεργα ζωγραφικής ήταν το πιο τρομακτικό πράγμα που έκανα στην ζωή μου μέχρι τώρα, και έκανα τα πάντα για να μην χρειαστεί να γυρίσω πίσω. Τελικά έμεινα. Έχω να ευχαριστήσω για αυτό, αυτούς τους δυο, για την έμπνευση που μου έδωσαν.

Ποιο είναι το αγαπημένο σου καλοκαιρινό κομμάτι;

Μπορεί να φανεί  ως μια τυπική Χαβανέζικη απάντηση, όμως είναι το “Brushfire Fairytales” του Jack Johnson. Ολόκληρο το άλμπουμ έχει ένα γλυκό καλοκαιρινό vibe και με κάνει να επιστρέφω στην παραλία όποτε και όπου το ακούσω.

Μπορείς να μας στείλεις μια φωτογραφία με κάτι που αγαπάς;

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Η πρώτη μου παλέτα. Δεν την χρησιμοποιώ πια, όμως έχω περάσει μέρες στην άμμο με αυτή προσπαθώντας να βρω για τον αντίχειρα μου την κατάλληλη γωνία. Έτσι δεν θα μπορούσα να την πετάξω, αν και πολυχρησιμοποιημένη.

 

Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Στην Νέα Υόρκη μου λείπει το «Aloha» πνεύμα για το οποίο είμαστε γνωστοί οι Χαβανέζοι. Δεν είναι κάτι το οποίο μπορώ να εξηγήσω ακριβώς όμως μεγαλώνοντας αισθάνεσαι ότι σε περικλείει μια ζεστή αγκαλιά από τους ανθρώπους και το μέρος σου. Μια εμπιστοσύνη κοινή με αυτούς που είτε γνωρίζεις προσωπικά είτε όχι...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Δεν μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένες πληροφορίες για τις περιοχές των έργων μου, αυτό που μπορώ να σου πω είναι ότι είναι εγκαταλελειμμένες περιοχές. Αυτό με βοήθησε τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά, ώστε να ζωγραφίσω με ασφάλεια χωρίς να έχω πρόβλημα...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
H δουλειά μου, είτε είναι σε καμβά ή σε τοίχο, έχει ως πηγή έμπνευσης τον ωκεανό και τα νησιά από τα οποία κατάγομαι...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter
Η ζωγραφική είναι ο φυσικός μου τρόπος να επικοινωνώ με ιδέες και συναισθήματα...
Ο μοναδικός οδηγός του Hula είναι το πάθος Facebook Twitter

 

Περισσότερα για τον Hula στο site του

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Αρτεμίσια και το πρωτο-φεμινιστικό κεντρί της

Εικαστικά / Η Αρτεμίσια Τζεντιλέσκι ήταν πολύ περισσότερο από μια εκδικήτρια ηρωίδα της ζωγραφικής

Μια νέα έκθεση στο Παρίσι επιχειρεί να αναδείξει το έργο της γενναίας καλλιτέχνιδας της μπαρόκ ζωγραφικής του 17ου αιώνα, με την πρώιμη φεμινιστική προσέγγιση, μέσα από μια φρέσκια οπτική, φωτίζοντας πτυχές πέρα από τη μυθολογία της προσωπικής της τραγωδίας και παρουσιάζοντας έργα της για πρώτη φορά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Εικαστικά / Γύζης, Παρθένης, Τσαρούχης σε μια εξαιρετική έκθεση στα Χανιά

Η έκθεση «Διαδρομές στην τέχνη. Έργα από τη Συλλογή της Τράπεζας της Ελλάδος» στη Δημοτική Πινακοθήκη Χανίων ξεδιπλώνει 150 χρόνια εικαστικής δημιουργίας μέσα από 99 έργα εμβληματικών και σύγχρονων δημιουργών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Ρεπορτάζ / Ο ντετέκτιβ της Σεβίλλης και οι πλαστοί πίνακες του Ελ Γκρέκο

Στο βιβλίο του «Ο πλαστογράφος του Φράνκο», ένας ντετέκτιβ από τη Σεβίλλη ισχυρίζεται πως μεγάλα μουσεία, μεταξύ των οποίων και η ελληνική Εθνική Πινακοθήκη, έχουν αγοράσει πιστά αντίγραφα έργων του Ελ Γκρέκο.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μέσα στο εργαστήριο του Χριστόφορου Κατσαδιώτη 

Εικαστικά / Ο Χριστόφορος Κατσαδιώτης αναδεικνύει το άχρηστο σε τέχνη

Το εργαστήριο του χαράκτη, όπου ξεδιπλώνεται ένα σύμπαν βγαλμένο από κάποιο σκοτεινό παραμύθι, μεταφέρεται προσωρινά σε μια σχεδόν κρυμμένη αίθουσα του μουσείου Μπενάκη, στην οδό Πειραιώς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Άνοιξε το πολυαναμενόμενο πρώτο μουσείο μετανάστευσης

Εικαστικά / Fenix: Το πρώτο μουσείο μετανάστευσης άνοιξε στο Ρότερνταμ

Τι κοινό έχουν ένα πλοίο που κατασχέθηκε από τη Λαμπεντούζα, ένα κομμάτι του Τείχους του Βερολίνου και δύο γιγάντιες φωτεινές μπλε παντόφλες; Όλα βρίσκουν τη θέση τους στο νέο μουσείο της Ολλανδίας που επικεντρώνεται εξ ολοκλήρου στη μετανάστευση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος ξέρουν περισσότερα απ’ όσα περίμενα για την Τζένη Χειλουδάκη

Εικαστικά / O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος ξέρουν περισσότερα απ’ όσα περίμενα για την Τζένη Χειλουδάκη

O Χρήστος Οικονόμου και ο Ζώης Γέρος είναι δυο νεαροί ζωγράφοι και δυο πολύ καλοί φίλοι. Τους έφερε κοντά η αγάπη για τη μυθολογία, την τέχνη και μια ανεξήγητη εμμονή με την Τζένη Χειλουδάκη. Τα έργα τους πραγματεύονται το τραύμα με τρόπο ωμό και βαθύ. Παρά τα όσα θα πίστευαν πολλοί, διαψεύδουν τις φήμες που τους θέλουν ζευγάρι…
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Μυστήρια του σύμπαντος και σύγχρονα έργα τέχνης σε μια έκθεση στο Αστεροσκοπείο Αθηνών

Εικαστικά / Μυστήρια του σύμπαντος και σύγχρονα έργα τέχνης σε μια έκθεση στο Αστεροσκοπείο Αθηνών

Η έκθεση με τίτλο «Κοσμική Σκόνη/Άγνωστες Γαίες» αντλεί έμπνευση από την προσωπικότητα και το έργο του Γερμανού αστρονόμου Ιούλιου Σμιτ, διευθυντή του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών κατά τον 19ο αι., και μας προσκαλεί να περιηγηθούμε ανάμεσα σε μακρινούς πλανήτες και σε γήινα, απτά υλικά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καραβάτζιο: Κανείς δεν είχε ζωγραφίσει έτσι πριν από αυτόν

Guest Editors / Καραβάτζιο: Κανείς δεν είχε ζωγραφίσει έτσι πριν από αυτόν

Η έκθεση «Caravaggio 2025» αποτελεί μια σπάνια ευκαιρία για τους λάτρεις της τέχνης να έρθουν σε επαφή με τον ρεαλισμό και τη συναισθηματική δύναμη του ανυπέρβλητου καλλιτέχνη του μπαρόκ, ο οποίος επαναπροσδιόρισε την εικαστική αφήγηση και έθεσε τα θεμέλια της σύγχρονης ζωγραφικής.
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ
Ο Άγγελος Παπαδημητρίου ανάγει το κοινό γούστο σε καλλιτεχνική χειρονομία μεγάλης δυναμικής 

Εικαστικά / Το νέο έργο του Άγγελου Παπαδημητρίου είναι ένα εικονοστάσι για τα όνειρά μας

Ο αγαπημένος καλλιτέχνης επιστρέφει με ένα νέο έργο-εγκατάσταση στην Πινακοθήκη του Μουσείου Βορρέ, έναν χαιρετισμό στην Ελλάδα της Κάλλας και του Καβάφη, του Αττίκ και της Στέλλας Γκρέκα· μιας εποχής μεγάλης ευαισθησίας που έχει πια χαθεί.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να κοιτάμε τα ζώα; Δικαιοσύνη για τη μη ανθρώπινη ζωή

Εικαστικά / Η πρώτη μεγάλη έκθεση για τα δικαιώματα των ζώων στο ΕΜΣΤ

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έκθεση που έχει διοργανώσει το ΕΜΣΤ και για την πρώτη μεγάλη έκθεση με θέμα την ευημερία των ζώων διεθνώς, στην οποία συμμετέχουν περισσότεροι από 60 καλλιτέχνες από 25 χώρες (από Ευρώπη, Ασία, Αφρική και Αμερική) – πάνω από 200 έργα καταλαμβάνουν όλους τους ορόφους του μουσείου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Romaine Brooks: Συμφωνία σε γκρι από μια ξεχασμένη κυρία της ζωγραφικής

Εικαστικά / Romaine Brooks: Η ζωγράφος με το ανδρόγυνο στυλ που έσπασε όλα τα ταμπού της εποχής της

Μια πρωτοπόρος καλλιτέχνιδα που έζησε μια συναρπαστική και αντισυμβατική ζωή, μέσα στη δίνη των «Roaring Twenties», δημιουργώντας τέχνη πέρα από τα κυρίαρχα ρεύματα του καιρού της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Εικαστικά / «Allspice» στο Μουσείο Ακρόπολης: Mια έκθεση για τις αρπαγές, τις λεηλασίες, τις διώξεις των πολιτισμών

Ο Michael Rakowitz, χρησιμοποιώντας αντισυμβατικές προσεγγίσεις, ανοίγει έναν διάλογο με έργα συγκινητικά, φανερά πολιτικά, υπενθυμίζοντάς μας την επανάληψη οδυνηρών γεγονότων της Ιστορίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κατερίνα Βαγενά: «Δεν καταλαβαίνω γιατί φερόμαστε λες και το να μεγαλώνεις είναι αρρώστια»

Οι Αθηναίοι / «Δεν έκανα την Κιμωλία για τα λεφτά αλλά για να δείξω αυτό που είμαι»

Eίναι η ιδιοκτήτρια της Κιμωλίας, του art café που έγινε σημείο αναφοράς στην Πλάκα. Δηλώνει αυτοδίδακτη στα πάντα και πιστεύει στη δύναμη των ανθρώπων να ξαναγεννιούνται. Η Κατερίνα Βαγενά είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΛΑΣΚΑΡΙΝΑ ΛΙΑΚΑΚΟΥ
CHECK ANTISOCIAL

Εικαστικά / Antisocial: Η Φρόσω Πίνη έφερε την τέχνη σε ένα θρυλικό αθηναϊκό αφτεράδικο

Στη στοά της Λεωκορίου, στου Ψυρρή, η Φρόσω με αφοσίωση δίνει ζωή σε έναν χώρο τέχνης που κάνει τους Αθηναίους να φτάνουν στην Cantina Social πιο νωρίς απ’ ό,τι είχαν συνηθίσει — και έτσι, τουλάχιστον, έχουν μαζί τους τα γυαλιά ηλίου· just in case.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Ximena Maldonado Sánchez: «cardón, carmín y ola»

Εικαστικά / «Τα έργα μου δεν είναι φωτογραφίες, ούτε καρτ ποστάλ»

Η 26χρονη Μεξικανή ζωγράφος Ximena Maldonado Sánchez παρουσιάζει σε μία νέα έκθεση στην γκαλερί Bernier/Eliades στην Αθήνα μια τοπιογραφία με κάκτους, υπόγεια νερά και το κόκκινο του πάθους, που θυμίζει έντονα την πατρίδα της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Μάιος γεμάτος τέχνη: Όλες οι εκθέσεις που δεν πρέπει να χάσεις

Εικαστικά / Ένας Μάιος γεμάτος τέχνη: 24 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Οικολογία, αποικιοκρατία, εξουσία, η σχέση μας με τα ζώα, μετανάστευση, ρατσισμός: Η εικαστική κίνηση της Αθήνας σήμερα αναδεικνύει τα φλέγοντα και επίκαιρα θέματα που απασχολούν τους σύγχρονους εικαστικούς.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μπάμπης Ρετζεπόπουλος: Ένας ανένταχτος, εκλεκτικός και ασυμβίβαστος καλλιτέχνης

Εικαστικά / Η αθώα, ανόθευτη, παιδική ματιά στο έργο του Μπάμπη Ρετζεπόπουλου

Η Πινακοθήκη του Δήμου Αθηναίων τιμά με μία αναδρομική έκθεση τον, γνωστό και ως Babis R., ζωγράφο και χαράκτη, έναν ανένταχτο καλλιτέχνη που, πέρα από το πολύτιμο εικαστικό του έργο, μάς άφησε παρακαταθήκη την ακεραιότητά του και την απροκατάληπτη στάση του απέναντι στην τέχνη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ