Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του

Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
0

Ποια είναι η πιο ζωηρή εικόνα που έχεις από την παιδική σου ηλικία ;

Αυτό που μου έρχεται κατευθείαν, είναι μια μεγαλειώδης τούμπα, επικών διαστάσεων που είχα φάει γύρω στην 2α-3η δημοτικού. Η εξίσωση ήταν: ποδήλατο + πολύ μεγάλη κατηφόρα + του σκοτωμού + λακκούβα + μπροστινό φρένο μέσα στη λακκούβα = αυτό που καταλαβαίνεις…(πρέπει να πέταγα για 30 – 40 μέτρα)

Ποιες εικόνες σου έρχονται στο μυαλό από τα 80s όταν δημιουργούσες τέχνη στους δρόμους της πόλης;

Παγκάκια, πεζούλια που καθόμουν ή στα μεγάλα... ντουζένια να έχει τύχει να κάνω κάτι σε κάνα τοίχο που δεν έβλεπε με την πρώτη κανείς! Λίγο πιο μετά είχα την τύχη να κάνω σε τοίχο-τοίχο, κάτι άξιο λόγου. Π.χ στο υπόγειο ενός φίλου και τα συναφή.

Η Αθήνα στα 80ς για ένα ανήλικο δεν είχε καμία σχέση με το σήμερα. Οπότε σαν... πόλη θα θεωρήσω τις γειτονιές που έπαιζα. Τώρα εγώ να ζωγραφίσω ήθελα μόνο. Αυτό που μπορώ να θυμηθώ ήταν την εξαιρετική δυσκολία να βρεις μαρκαδόρο οινοπνεύματος. Για spray ούτε λόγος. Του χειρίστου είδους σε χρωματοπωλείο και με την καχυποψία ότι δεν είσαι hooligan!!

Αν δεν το έχω ζήσει, αν δεν το ζω , δεν μπορώ να στο «πω». Το θέμα μου είναι να σου πω μια αληθινή ιστορία. Πραγματική. Το αν θα βρει ο άλλος κάτι κοινό του, αυτό για μένα είναι η ζεύξη.

   

Αφιερώθηκες στην τέχνη αφήνοντας πίσω σου μια δεκαετή καριέρα στα οικονομικά. Και όλα αυτά το 2011 όταν η οικονομική κρίση είχε ξεκινήσει. Το να παρατάς τα πάντα για να αφιερωθείς στην τέχνη χωρίς να ξέρεις που θα σε βγάλει μου φαίνεται γενναίο. Δεν είναι όμως και μια πολυτέλεια για λίγους;

Ήταν μια απόφαση που μου την χρώσταγα. Πολλά χρόνια. Από τότε με το βραβείο στην Ιαπωνία το 1987. Την υποτροφίαΆγγελος Προεστός. Φωτο:Marios Sabanis που πήρα και ποτέ δεν πήγα το 1992. Απλά το 2011 ήταν που ένιωσα την ωριμότητα μέσα μου, να το ακολουθήσω με όλες μου τις δυνάμεις. Με όποιο κόστος. Γιατί είχε. Και πάρα πολύ μεγάλο . Έως πάρα πολύ σκληρό. Σε όλα τα επίπεδα. Πίστεψε με. Το εφαλτήριο πάντως αυτής της απόφασης, ήταν το ότι μετά τον «θαυμαστό» κόσμο των επιχειρήσεων , ήθελα διακαώς να διδάξω. Και τα κατάφερα και το έκανα. Για 4 χρόνια. Τα οποία και σκόπιμα δεν τα προσθέτω στα «βρώμικα» πρώτα 10. Είναι 10+4 λοιπόν.   

Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τίποτα ξεχωριστό , από τον οποιοδήποτε ακολουθεί αυτό που αγαπάει. Απλά εγώ ανήκω σε αυτούς που ή πας με όλα ή άστο για άλλη φορά. Με τα ημίμετρα στη ζωή μου δεν τα πήγα καλά. Αυτή αν θες ήταν και είναι η δική μου «πολυτέλεια». Γενναίος λοιπόν δεν θα έλεγα ότι είμαι. Συνειδητοποιημένος ναι. Πρώτα για μένα. Απλά είχε φτάσει πια η ώρα να το κάνω. Τίποτα λιγότερο. Τίποτα περισσότερο.

Μίλησε μου για το πώς εμπνεύστηκες το «The One».

Το ”One” ήταν ένας αποχαιρετισμός και μια νέα αρχή ταυτόχρονα. Το ξεκίνησα από τον πάτο του βυθού. Και ανέβαινα. Μέχρι που έφτασα στην επιφάνεια. Και πήρα ανάσα. Και κατάλαβα ότι η Αγάπη δεν είναι να σε τραβάει στους πάτους. Η Αγάπη είναι αυτό το «Ένα» που σε κάνει να ζεις. Για αυτό και θέλει καθαρό ουρανό και φως. Ότι θα βρεις μόνο στην επιφάνεια.

Παρόλο που το “One” παρέμεινε αλώβητο για περίπου 8 μήνες (πλέον ζήτημα να έχει μείνει κανένα εκατοστό από το πρωτότυπο έργο), υπάρχει η συνέχεια του σε πίνακα. Που με τη σειρά του ήρθε και έφερε κάτι επόμενο. Kαι αυτό , κάτι άλλο.

Πάντως για την ιστορία, σε λίγες μέρες θα «σηκώσω» κάτι αντίστοιχο του “One”. Πολύ πιο μεγάλο όμως. Σε εντελώς προστατευμένο χώρο. Και με παραλήπτες τα παιδιά του δημοτικού του Λεοντείου Πατησίων. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι απλά θα λέγεται τι άλλο; ”Two” .   

Τι είναι αυτό που έχει ασκήσει την μεγαλύτερη επιρροή στην τέχνη σου;

Οι καταστάσεις που έχω ζήσει. Παντού. Από δουλειά μέχρι σχέσεις. Αν δεν το έχω ζήσει, αν δεν το ζω , δεν μπορώ να στο «πω». Το θέμα μου είναι να σου πω μια αληθινή ιστορία. Πραγματική. Το αν θα βρει ο άλλος κάτι κοινό του, αυτό για μένα είναι η ζεύξη.

Ένα top5 με τους αγαπημένους σου καλλιτέχνες και ένα σχόλιο για τον καθένα;

Θα στους βάλω χρονολογικά λοιπόν. Από το 1985 ως τώρα.

 

Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου τίποτα ξεχωριστό , από τον οποιοδήποτε ακολουθεί αυτό που αγαπάει. Απλά εγώ ανήκω σε αυτούς που ή πας με όλα ή άστο για άλλη φορά. Με τα ημίμετρα στη ζωή μου δεν τα πήγα καλά. Αυτή αν θες ήταν και είναι η δική μου «πολυτέλεια»...

Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Benito Jiacovitti (ο σχεδιαστής του Cocobill) – Απίστευτο γέλιο
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Keith Harring (όπως τον πρωτοείδα το 1985 στο βιβλίο “Breakdance η ιστορία του και πώς να μάθετε “) – Χρώμα
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Edika (να’ναι καλά το ΠΑΡΑΠΕΝΤΕ) - Σενάριο
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Miro (έχουμε γεννηθεί την ίδια μέρα) - Συναίσθημα

Ως καλλιτέχνης έχεις κάποια υποχρέωση απέναντι στην κοινωνία;

Ναι. Ξεκάθαρα. Μια από τις «πυξίδες» μου , είναι ένα πολύ σύντομο video της Nina Simone που φέρει τον τίτλο “ An artist’s duty ”. Το με «καλύπτει» είναι πολύ λίγο σαν λέξη.

Ένα μεγάλης κλίμακας έργο σε δημόσιο χώρο ενισχύει το εγώ σου σε σύγκριση με έναν πίνακα;

Δεν θα το έλεγα. Για μένα το να ντύσεις έναν εξωτερικό χώρο, η επιτυχία είναι να δέσει αρμονικά με τον περιβάλλοντα χώρο. Και σίγουρα ο άλλος θα το προσέξει πολύ λιγότερο, εκτός και αν το βλέπει από μια σωστή απόσταση. Οπότε θεωρώ ότι έχει την βαρύτητα ενός καλαίσθητου μοτίβου.

Στον πίνακα τώρα τα πράγματα ζορίζουν. Εκεί έχεις την πειθαρχία των διαστάσεων. Σε αυτόν τον όποιο χωροταξικό περιορισμό θα βγάλω ότι έχω μέσα μου. Και επειδή θα βγαίνει μέσα σε περιθώρια, την ένταση του, τη νιώθω 100φορές πιο δυνατή από μια τοιχοποιία 100 τ.μ.

 

Ποιος είναι για εσένα ο ιδανικός θεατής των έργων σου;

Όποιος καταρχήν του αρέσουν τα χαρούμενα χρώματα και μετέπειτα θα ήθελε να ακούσει μια αληθινή ιστορία.

Συμπλήρωσε τις φράσεις:

Ένας κριτικός τέχνης είναι δυνατόν να είναι και … φοροτεχνικός;

Η τέχνη είναι ό,τι σε γεμίζει χαρά.

Η ζωή μου είναι μια ιστορία που κάθε μέρα παλεύω για τη συνέχεια της.

Ευτυχία είναι να μην κοροϊδεύεις τον εαυτό σου.

Φαντάσου τον εαυτό σου ως ταξιδιώτη μέσα στον χρόνο. Τι θα έλεγες στον 16χρονο εαυτό σου;

Να μην ανησυχώ. Και να μην έκοβα τα μαλλιά μου !! (δεν κάνω πλάκα, ακόμα το μετανιώνω)

Τα μελλοντικά σου σχέδια;

Ένα app βασισμένο πάνω σε ένα από τα στυλ που ζωγραφίζω, είναι σε εξέλιξη ως προς το στήσιμό του και ευελπιστώ να παρουσιασθεί όπως το φαντάζομαι κάποια στιγμή. Το concept της είναι να μπαίνει ο χρήστης πρώτα στη διάθεση ενός παιχνιδιού εικόνων που να τον οδηγεί στη δημιουργία μιας σύνθεσης, ανάμεσα σε ..256 (και κάτι ψιλά) δις μπορεί και τρις (κι όμως ναι) συνδυασμούς. Με το Project αυτό βρίσκομαι κάτω από το βλέμμα της θερμοκοιτίδας νεοφυών επιχειρήσεων του Δήμου Αθηναίων και του ΕΒΕΑ. Και προσπαθώ να το φέρω σε σειρά.

Κατά τα αλλά, αυτήν την περίοδο συμμετέχω μέχρι τις 30/9, στην ομαδική έκθεση ΕΚΤΥΠΑ στην Gallery 9 στην Πλατεία Κολιάτσου, έχω έτοιμο υλικό για την 3η μου ατομική έκθεση (πιστεύω μετά το καλοκαίρι πια να παρουσιασθεί) και κάποια στιγμή – μετά από 4 χρόνια – ίσως και επιτέλους να καταφέρω να πάω κάπου για βιταμίνη … sea.

Μπορείς να μου στείλεις μια φωτογραφία με κάτι που αγαπάς πολύ;


Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Αλέξης Ακριθάκης (εκ Λεοντείου ορμώμενος και αυτός – άσχετο αν δεν αποφοίτησε!) - Ένταση

Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Μετά χαράς! Σου στέλνω πραγματικά το πιο αγαπημένο μου σχέδιο. Το ονομάζω «boing-boing». Όταν το δεις θα καταλάβεις γιατί το έχω σήμα κατατεθέν!
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Η Αθήνα στα 80ς για ένα ανήλικο δεν είχε καμία σχέση με το σήμερα. Οπότε σαν ..πόλη θα θεωρήσω τις γειτονιές που έπαιζα. Τώρα εγώ να ζωγραφίσω ήθελα μόνο. Αυτό που μπορώ να θυμηθώ ήταν την εξαιρετική δυσκολία να βρεις μαρκαδόρο οινοπνεύματος...
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Το ”One” ήταν ένας αποχαιρετισμός και μια νέα αρχή ταυτόχρονα.
Ο Άγγελος Προεστός και οι πολύχρωμοι κόσμοι του Facebook Twitter
Το ξεκίνησα από τον πάτο του βυθού. Και ανέβαινα. Μέχρι που έφτασα στην επιφάνεια. Και πήρα ανάσα. Και κατάλαβα ότι η Αγάπη δεν είναι να σε τραβάει στους πάτους. Η Αγάπη είναι αυτό το «Ένα» που σε κάνει να ζεις. Για αυτό και θέλει καθαρό ουρανό και φως. Ότι θα βρεις μόνο στην επιφάνεια...

Περισσότερα για τον Άγγελο Προεστό στην σελίδα του στο Facebook

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «λίστα Τραμπ» και τα «απαράδεκτα έργα τέχνης» οδηγούν σε μια άλλη Αμερική

Εικαστικά / Tο μένος του Τραμπ για το Smithsonian: Λογοκρισία, ρατσισμός, λίστες με «απαράδεκτα» έργα

Με στόχο το μεγαλύτερο συγκρότημα μουσείων και ερευνητικών κέντρων στον κόσμο, ο Τραμπ επιχειρεί να ασκήσει έλεγχο και λογοκρισία σε έργα τέχνης και στο περιεχόμενο εκθέσεων, κατηγορώντας το Smithsonian ως «woke» και απειλώντας με περικοπές της χρηματοδότησής του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Εικαστικά / Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Μια από τις πιο εξέχουσες συλλέκτριες στην Ευρώπη, η οποία έχει αφήσει το αποτύπωμά της και στην Ύδρα, αποφάσισε να πουλήσει τη συλλογή σουρεαλιστικής και μεταπολεμικής τέχνης που στεγάζει στο σπίτι της στο Λονδίνο -τη μεγαλύτερη αυτού του είδους- σε μια δημοπρασία-ορόσημο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χάρις Επαμεινώνδα: Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις

Εικαστικά / Χάρις Επαμεινώνδα: «Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις»

Η βραβευμένη με Αργυρό Λέοντα Κύπρια εικαστικός συνθέτει έναν κόσμο θραυσμάτων, αποκομμάτων της εσωτερικότητας, με ελλειπτικές εικόνες, τον οποίο μας προκαλεί να ανακατασκευάσουμε μέσα από τη σταδιακή του αποκάλυψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Εικαστικά / Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Οι δύο καλλιτέχνες με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα αντίστοιχα, παρουσιάζουν νέα έργα τους σε μια από τις σημαντικότερες εικαστικές διοργανώσεις της Βρετανίας που φιλοξενεί 30 καλλιτέχνες και συλλογικότητες, με αναθέσεις και θεματικές που έχουν να κάνουν με τη γεωγραφία και τις αξίες που διαπερνούν την πόλη αυτή: καταγωγή και μνήμη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση για την πολύχρωμη, πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εικαστικά / Μια έκθεση για την πολύχρωμη και πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Ο Τόνι Μιλάκης καταγράφει μια πόλη που η πραγματικότητα προσφέρει τις καλύτερες ζωγραφικές λύσεις, που ακόμη και το πιο ευφάνταστο μυαλό ενός καλλιτέχνη δεν μπορεί να τις επινοήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Ο Ζαν Φρανσουά Μιλέ και η ατέρμονη γοητεία της φύσης και των εργατών της γης

Εικαστικά / Ζαν Φρανσουά Μιλέ: ο ζωγράφος που ο Βαν Γκογκ αποκαλούσε «πρωτοπόρο»

«Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι ο Μιλέ πίστευε σε κάτι ανώτερο» έγραφε ο Βαν Γκογκ για τον «ζωγράφο των χωρικών» αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του γαλλικού ρεαλισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου τον τιμά με μια μεγάλη έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το Μοναστήρι του Καρόλου: Το μουσείο του «κομμωτή των σταρ»

Εικαστικά / Κάρολος: O «κομμωτής των σταρ» έχει πλέον δικό του μουσείο στα Χανιά

Το «Μοναστήρι του Καρόλου», ένα ενετικό κτίσμα του 1583 και κατοικία του αυτοδίδακτου δημιουργού από το 1991, έχει μετατραπεί σε ένα μοναδικό καταφύγιο όπου συνυπάρχουν η ιστορία της κομμωτικής, έργα Ελλήνων και ξένων καλλιτεχνών μαζί με μνήμες της Μαρίας Κάλλας, της Μπριζίτ Μπαρντό αλλά και της Μαντάμ Ορτάνς.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

Εικαστικά / Γιγάντιοι φαλλοί, το σεξ ως ζωτική δύναμη: Τα «ερωτικά» του Takis αναστατώνουν ακόμα

«Τα έργα του αποθεώνουν την ικανότητα του έρωτα να μας αποσπά από την ιδέα του θανάτου». Και έχουμε την ευκαιρία να τα δούμε στην αναδρομική έκθεση του Ιδρύματος Γουλανδρή στην Άνδρο, και στην Αθήνα. Όλα σχεδόν, εκτός από το πιο γνωστό του, το οποίο οι επιμελητές απέρριψαν ως «κραυγαλέο»...
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το Fondation Louis Vuitton υποδέχεται 270 έργα του Gerhard Richter σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση

Εικαστικά / Gerhard Richter: «Τώρα που δεν απέμειναν ιερείς ή φιλόσοφοι, οι καλλιτέχνες είναι οι σημαντικότεροι άνθρωποι στον κόσμο»

270 έργα ενός από τους σημαντικότερους εν ζωή ζωγράφους θα εκτεθούν το φθινόπωρο στο Fondation Louis Vuitton σε μια μεγάλη αναδρομική έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Εικαστικά / Μια αθέατη ως τώρα πλευρά της Φρίντα Κάλο στη Θεσσαλονίκη

Μια διεθνής έκθεση με 241 φωτογραφίες, που μέχρι πρόσφατα δεν είχαν δει το φως δημοσιότητας και αποκαλύπτουν άγνωστες πτυχές της ζωής της πιο διάσημης ζωγράφου του 20ού αιώνα, κάνει στάση το φθινόπωρο στη συμπρωτεύουσα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Έκθεση αφισών στην Ύδρα μιας Ελλάδας ανόθευτης και ταπεινής

Εικαστικά / Πώς διαφήμιζε η Ελλάδα τον εαυτό της στο εξωτερικό από το ’30 έως το ’60;

Μια σειρά αφισών του ΕΟΤ, σε μια έκθεση που φιλοξενείται στην οικία Λαζάρου Κουντουριώτη, αποκαλύπτει τις πρώτες απόπειρες και τα αρχικά βήματα του ελληνικού τουρισμού, με την υπογραφή σημαντικών Ελλήνων καλλιτεχνών.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Εικαστικά / Νίκος Τρανός: «Η τέχνη είναι ένα πολύ αποτελεσματικό αντικαταθλιπτικό» 

Έχει βοσκήσει πρόβατα, έχει πουλήσει κουλούρια και έχει δουλέψει στην οικοδομή, μέχρι που αποφάσισε ότι το μόνο που ήθελε να γίνει είναι καλλιτέχνης. Τελικά, εξελίχθηκε σε έναν από τους κορυφαίους και διεθνώς αναγνωρισμένους Έλληνες δημιουργούς. Ο πρώην πρύτανης της ΑΣΚΤ είναι άνθρωπος από σπάνια πάστα.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Οι πρώτοι ομοφυλόφιλοι» και η γέννηση μιας νέας ταυτότητας

Εικαστικά / «Οι πρώτοι ομοφυλόφιλοι» και η γέννηση μιας νέας ταυτότητας

Μια μεγάλη έκθεση στο Σικάγο εξετάζει την γκέι ταυτότητα ως ιστορικό φαινόμενο μέσα από 300 έργα που δημιουργήθηκαν κυρίως στην περίοδο μεταξύ του 1869, όταν δημοσιεύτηκε για πρώτη φορά η λέξη «ομοφυλόφιλος», και του 1939
THE LIFO TEAM
Η Χίλμα αφ Κλιντ έβρισκε γαλήνη ζωγραφίζοντας λουλούδια

Εικαστικά / Η Χίλμα αφ Κλιντ έβρισκε γαλήνη ζωγραφίζοντας λουλούδια

Σε μια σειρά έργων που παρουσιάζει το θαύμα της ανθοφορίας των λουλουδιών και των φυτών, μια από τις πιο αξιοσέβαστες καλλιτέχνιδες της Σουηδίας στρέφεται σε έναν κόσμο ομορφιάς, γαλήνης και ισορροπίας για να αποκαλύψει αλήθειες για την ανθρώπινη κατάσταση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το «Πλέγμα των Κυκλάδων» και μια έκθεση που μας ταξιδεύει στις διαχρονικές του συνδέσεις

Εικαστικά / Το «Πλέγμα των Κυκλάδων» και μια έκθεση για τις διαχρονικές του συνδέσεις

Μπορεί η σύγχρονη τέχνη να συνομιλήσει δημιουργικά με την αρχαία πολιτιστική κληρονομιά; Στην ΕΦΑ Κυκλάδων πίστεψαν στο «στοίχημα» και έτσι προέκυψε μια έκθεση με ξεχωριστό ενδιαφέρον στο Αρχαιολογικό Μουσείο Ίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ