Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη

Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη Facebook Twitter
Σε ένα από τα βίντεο της έκθεσης ο σωσίας του Έμινεμ βρίσκεται χαμένος ανάμεσα σε δαχτυλίδια καπνού, ενώ σε ένα άλλο είναι καλυμμένος με μουστάρδα.
0

Ο Eminem επιχειρεί αυτή την περίοδο ένα ηχηρό comeback στα μουσικά δρώμενα, πράγμα που δηλώνει ακόμα και ο τίτλος του επερχόμενου album του («Revival»). Εκτός από το να επιστρατεύσει την Beyoncé στο «Walk on Water», μια συνεργασία που λειτουργεί ως το πρώτο single-κράχτης και έχει ήδη σκαρφαλώσει στα ψηλά των charts σε Βρετανία και Αμερική, ο διασημότερος λευκός ράπερ φαίνεται όμως πως εμπνέει και τον κόσμο της τέχνης.

Ο Alex Da Corte, καλλιτέχνης με έδρα τη Φιλαδέλφεια, μοιάζει πάρα πολύ με τον Eminem, σε βαθμό που θα ήταν κρίμα να μην το εκμεταλλευτεί! Όλα ξεκίνησαν το 2013, όταν ένας φίλος του τού έστειλε μια φωτογραφία του ράπερ, θεωρώντας κατά λάθος ότι η γνωστή φιγούρα του και τα χαρακτηριστικά κοντοκουρεμμένα μαλλιά του ανήκαν στον Da Corte. 

Αυτό το λάθος έβαλε τον καλλιτέχνη σε σκέψεις για το πώς θα μπορούσε ο διάσημος Slim Shady να είναι στην πραγματικότητα, κάτω από τη σκληρή επιφάνεια, και τον έκανε να αρχίσει όχι μόνο να ντύνεται σαν αυτόν αλλά και να βάφει τα μαλλιά του και να αντιγράφει τις κινήσεις του, σε μια προσπάθεια να αντιληφθεί αν θα μπορούσε ακόμα και να ταυτιστεί στην κλίση του προς τη βία και τον μισογυνισμό - στοιχεία της προσωπικότητας του Eminem για τα οποία ο Da Corte νιώθει αποστροφή.

Η πρώτη προσπάθεια του Da Corte να εξερευνήσει μια πιο ανθρώπινη πλευρά του Eminem άρχισε με ένα απλό μπολ με δημητριακά. Ντυμένος όπως ο ράπερ, έτρωγε τα δημητριακά για τις ανάγκες ενός βίντεο που προβλήθηκε στο Ντιτρόιτ. Ακολούθησαν δουλειές πιο σχετικές με τον Eminem σε μια άλλη έκθεση για την νεοϋορκέζικη γκαλερί Joe Sheftel.

Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη Facebook Twitter
Ο Alex Da Corte στο βίντεο «True Life» του 2013

Τώρα ο Da Corte επιστρέφει για να ολοκληρώσει την «τριλογία» ενασχόλησής του με τον Eminem, παράλληλα με το comeback του ράπερ, με τρία νέα βίντεο που προβάλλονται στην πρώτη προσωπική έκθεση του καλλιτέχνη στη Βρετανία, συγκεκριμένα στην γκαλερί Josh Lilley του Λονδίνου. Σε ένα από αυτά βρίσκεται χαμένος ανάμεσα σε δαχτυλίδια καπνού, ενώ σε ένα άλλο είναι καλυμμένος με μουστάρδα.

Κάποια από τα props των βίντεο εκτίθενται στην γκαλερί, μαζί με ένα γλυπτό-ομοίωμα μεγάλου μεγέθους ενός sneaker Adidas, καθώς και με άλλα έργα του καλλιτέχνη. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει μια κορόνα με neon φώτα που παραπέμπει στο γνωστό εστιατόριο Pat's King of Steaks της Φιλαδέλφειας, γνωστό για τις διακρίσεις και την επιμονή του να μιλούν όλοι οι πελάτες αποκλειστικά αγγλικά. 

Alex da Corte. ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katharina Worf (@katharinaworf) στις

#alexdecortebadland #witchesbrew #colours #modernart #offtoseethewizard

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martha (@marthashacolas) στις

Badlands #alexdecorte @_joshlilley

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη H A N N A G H R O S E (@hannaghrose) στις

#alexdecortebadland #modernart #colours #bongsallday #bongsbaby

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martha (@marthashacolas) στις

Sneakers anyone? Alex da Corte has just landed @_joshlilley gallery

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jo Stella-Sawicka (@jostellasawicka) στις

#AlexDaCorte Bad Land at #joshlilley

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη michael g (@gesamtkunstwerks) στις

 

Η έκθεση Bad Land του Alex Da Corte συνεχίζεται ως τις 23 Δεκεμβρίου στην Josh Lilley Gallery.

 

Με πληροφορίες από το W.

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ρόι Λιχτενστάιν: Ο πρωτοπόρος της pop art που έβαλε τον Mίκι Μάους στα μουσεία

Σαν σήμερα / Ρόι Λιχτενστάιν: Ήταν όντως ο «χειρότερος καλλιτέχνης» της εποχής του;

Σαν σήμερα γεννήθηκε ο πρωτοπόρος καλλιτέχνης της pop art που με το γενναίο έργο του ειρωνεύτηκε το κλασικό, έβαλε τον Mίκι Μάους σε μουσεία και γκαλερί και άλλαξε οριστικά τους κανόνες της σύγχρονης τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μόλις τελείωσε το αριστούργημά του, ο Γκογκέν επιχείρησε να αυτοκτονήσει

Εικαστικά / Μόλις τελείωσε το αριστούργημά του, ο Γκογκέν επιχείρησε να αυτοκτονήσει

Ο πίνακας με τίτλο «Από πού ερχόμαστε; Τι είμαστε; Πού πάμε;» θα ήταν η τελευταία του διαθήκη, ένα έργο που θα έλυνε επιτέλους, όπως ο ίδιος έλεγε, το «παράδοξο μεταξύ του κόσμου των συναισθημάτων και του κόσμου του μυαλού».
THE LIFO TEAM
Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Εικαστικά / Ο ευά παπαδάκης φέρνει την ποίηση στα Ζαγοροχώρια

Το πρώτο διεθνές πολυθεματικό φεστιβάλ ποίησης «Σολοικισμός», έρχεται το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Οκτωβρίου 2025 στον Ελαφότοπο, στα Ζαγοροχώρια. Ο εμπνευστής και καλλιτεχνικός διευθυντής του μίλησε στη LifO.
M. HULOT
Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Εικαστικά / Δυο νέες εκθέσεις στο φθινοπωρινό πρόγραμμα του ΕΜΣΤ

Η καλλιτεχνική πρωτοπορία εκτός συνόρων και έργα που ενσωματώνουν και συνάμα απεικονίζουν φυσικά τοπία και τις απροσδιόριστες ανθρώπινες παρεμβάσεις που αυτά προδίδουν, στο νέο πρόγραμμα του μουσείου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΠΕΞ Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε – ενεργεί, αντιδρά και μεταβάλλεται συνεχώς»

Εικαστικά / Μαρίνα Ξενοφώντος: «Η μνήμη δεν είναι κάτι που απλώς κουβαλάμε»

Η εικαστικός μιλάει για την εγκατάσταση με την οποία θα εκπροσωπήσει στην Μπιενάλε της Βενετίας το 2026 την Κύπρο, για την επιρροή της χώρας στο έργο της και για τη θέση του καλλιτέχνη στη σύγχρονη κοινωνία.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το μαγευτικό, υπερβατικό σύμπαν της Yayoi Kusama προσγειώνεται στην Ευρώπη

Εικαστικά / Tα πλοκάμια και οι κολοκύθες της Yayoi Kusama προσγειώνονται στην Ευρώπη

Από τη Βασιλεία ξεκίνησε η ευρωπαϊκή περιοδεία της μεγάλης αναδρομικής έκθεσης της πιο διάσημης και πιο επιτυχημένης εν ζωή εικαστικού στον κόσμο, με περισσότερα από 300 έργα που καλύπτουν επτά δεκαετίες.
THE LIFO TEAM
Τι μυστήριο κρύβει η ιστορία της αυτοπροσωπογραφίας του Κουρμπέ;

Εικαστικά / «Ο απελπισμένος»: Ο περίφημος πίνακας του Κουρμπέ εκτίθεται ξανά μετά από 20 χρόνια

Ίσως το πιο γνωστό έργο του μεγάλου Γάλλου ζωγράφου, «Ο απελπισμένος» θα εκτεθεί στο Μουσείο Ορσέ αρχικά και έπειτα στο Μουσείο Art Mill στη Ντόχα. Ποια είναι η ιστορία του; Σε ποιον ανήκει τώρα ο πίνακας;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μια νέα έκθεση αναδεικνύει τη συμβολή των γυναικών στην τέχνη της γεωμετρικής αφαίρεσης

Εικαστικά / Έξι γυναίκες. Έξι πρωτοποριακές καλλιτέχνιδες της γεωμετρικής αφαίρεσης

Έργα των Όπυ Ζούνη, Etel Adnan, Samia Halaby, Saloua Raouda Choucair, Ebtisam Abdulaziz και Lubna Chowdhary, αποτελούν το υλικό της έκθεσης του Ιδρύματος Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β. & Μ. Θεοχαράκη που ξεκίνησε μόλις.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Εικαστικά / Όταν ο Αντώνης Μπενάκης απέδειξε ότι οι Ελληνικές ενδυμασίες είναι Υψηλή Ραπτική

Αμέτρητες είναι οι ιστορίες που κρύβονται πίσω από την έκδοση «Ελληνικαί Εθνικαί Ενδυμασίαι», φέρνοντας στο φως την επίδραση που άσκησε η ενδυμασία στη διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης και στην κυρίαρχη μόδα του Μεσοπολέμου.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
«Και λοιπόν τι;»: Μία έκθεση στον Ταύρο «φωτίζει» το θρυλικό άλμπουμ των Εν Πλω

Εικαστικά / «Οι Εν πλω άφησαν πίσω τραγούδια που συνδέουν όσους ονειρεύονται με παρόμοιο τρόπο»

Έγιναν θρύλοι της εγχώριας μουσικής σκηνής με την κυκλοφορία ενός μόνο άλμπουμ. Μετά, εξαφανίστηκαν. Ο Κωνσταντίνος Χατζηνικολάου, ο Απόστολος Βασιλόπουλος και η Μαρία-Θάλεια Καρρά επιμελήθηκαν, μετά από δεκαετή έρευνα, μια έκθεση για ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια της ελληνικής δισκογραφίας. Mίλησαν στη LifO.
M. HULOT
Με Chryssa και Iannis Xenakis η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Εικαστικά / Με Chryssa και Ιάννη Ξενάκη η μεγάλη έκθεση για τον μινιμαλισμό στο Παρίσι

Μέσα από 100 έργα και 40 καλλιτέχνες επιχειρείται η διερεύνηση της διεθνούς εξέλιξης του κινήματος το οποίο από τις αρχές της δεκαετίας του 1960 επαναπροσδιόρισε ριζικά την έννοια του καλλιτεχνικού έργου.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Εικαστικά / Πολλές, πάρα πολλές εκθέσεις τον Οκτώβριο στην Αθήνα. Και καλές μάλιστα

Από την έκθεση του Juergen Teller στο ολοκαίνουργιο Onassis Ready, στην ποιητική αρχιτεκτονική του Πικιώνη και στις έξι πρωτοποριακές γυναικείες φωνές της γεωμετρικής αφαίρεσης. Αυτόν τον μήνα οι λέξεις «μουσείο» και «γκαλερί» θα ακούγονται πολύ συχνά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

Εικαστικά / Τζον Σίνγκερ Σάρτζεντ: Ο ζωγράφος των στυλάτων της εποχής του επιστρέφει

H έκθεση στο Μουσείο Ορσέ συγκεντρώνει 90 έργα του Αμερικανού στυλίστα ζωγράφου, εστιάζοντας στην πιο καθοριστική περίοδο του έργου του. Aνάμεσά τους και η περίφημη «Madame X», το πιο διάσημο έργο του.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Εικαστικά / Φρα Αντζέλικο: «Ένας μεγάλος ζωγράφος, ένας άγιος άνθρωπος»

Η έκθεση «Beato Angelico», συγκεντρώνει στο Palazzo Strozzi και στο Mουσείο του Αγίου Μάρκου στη Φλωρεντία περισσότερα από 140 έργα με δάνεια από 70 συλλογές ιδιωτών και μουσείων και φιλοδοξεί να εδραιώσει τη φήμη του Φρα Αντζέλικο ως κορυφαίου δασκάλου της Αναγέννησης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Εικαστικά / Γιατί η Νυχτερινή Περίπολος του Ρέμπραντ αποτελεί μέχρι σήμερα ένα μυστήριο της Τέχνης

Πεθαίνει σαν σήμερα το 1669 ο φλαμανδός ζωγράφος Ρέμπραντ φαν Ράιν. Αυτός ο πίνακας υπήρξε η πραγματική αιτία της οικονομικής καταστροφής του καλλιτέχνη ή πρόκειται περί θεωρίας συνωμοσίας;
THE LIFO TEAM
«Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Εικαστικά / «Πρωτόλεια»: Οι πρώτες πινελιές αλλάζουν μέσα στα χρόνια αλλά πάντα κάτι μένει

Η νέα έκθεση του Μουσείου Μπενάκη, χαρτογραφεί την πορεία έντεκα Ελλήνων και Ελληνίδων εικαστικών και θέτει ένα πολύ ενδιαφέρον ερώτημα: «Σε μια πορεία πλούσια, γεμάτη ανατροπές αλλά και επαναλήψεις, ποιες ήταν οι πρωτόλειες αναζητήσεις τους, στις οποίες επέτρεψαν ακολούθως να εισχωρήσουν στις ώριμες αποφάσεις τους»
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ