Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη

Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη Facebook Twitter
Σε ένα από τα βίντεο της έκθεσης ο σωσίας του Έμινεμ βρίσκεται χαμένος ανάμεσα σε δαχτυλίδια καπνού, ενώ σε ένα άλλο είναι καλυμμένος με μουστάρδα.
0

Ο Eminem επιχειρεί αυτή την περίοδο ένα ηχηρό comeback στα μουσικά δρώμενα, πράγμα που δηλώνει ακόμα και ο τίτλος του επερχόμενου album του («Revival»). Εκτός από το να επιστρατεύσει την Beyoncé στο «Walk on Water», μια συνεργασία που λειτουργεί ως το πρώτο single-κράχτης και έχει ήδη σκαρφαλώσει στα ψηλά των charts σε Βρετανία και Αμερική, ο διασημότερος λευκός ράπερ φαίνεται όμως πως εμπνέει και τον κόσμο της τέχνης.

Ο Alex Da Corte, καλλιτέχνης με έδρα τη Φιλαδέλφεια, μοιάζει πάρα πολύ με τον Eminem, σε βαθμό που θα ήταν κρίμα να μην το εκμεταλλευτεί! Όλα ξεκίνησαν το 2013, όταν ένας φίλος του τού έστειλε μια φωτογραφία του ράπερ, θεωρώντας κατά λάθος ότι η γνωστή φιγούρα του και τα χαρακτηριστικά κοντοκουρεμμένα μαλλιά του ανήκαν στον Da Corte. 

Αυτό το λάθος έβαλε τον καλλιτέχνη σε σκέψεις για το πώς θα μπορούσε ο διάσημος Slim Shady να είναι στην πραγματικότητα, κάτω από τη σκληρή επιφάνεια, και τον έκανε να αρχίσει όχι μόνο να ντύνεται σαν αυτόν αλλά και να βάφει τα μαλλιά του και να αντιγράφει τις κινήσεις του, σε μια προσπάθεια να αντιληφθεί αν θα μπορούσε ακόμα και να ταυτιστεί στην κλίση του προς τη βία και τον μισογυνισμό - στοιχεία της προσωπικότητας του Eminem για τα οποία ο Da Corte νιώθει αποστροφή.

Η πρώτη προσπάθεια του Da Corte να εξερευνήσει μια πιο ανθρώπινη πλευρά του Eminem άρχισε με ένα απλό μπολ με δημητριακά. Ντυμένος όπως ο ράπερ, έτρωγε τα δημητριακά για τις ανάγκες ενός βίντεο που προβλήθηκε στο Ντιτρόιτ. Ακολούθησαν δουλειές πιο σχετικές με τον Eminem σε μια άλλη έκθεση για την νεοϋορκέζικη γκαλερί Joe Sheftel.

Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη Facebook Twitter
Ο Alex Da Corte στο βίντεο «True Life» του 2013

Τώρα ο Da Corte επιστρέφει για να ολοκληρώσει την «τριλογία» ενασχόλησής του με τον Eminem, παράλληλα με το comeback του ράπερ, με τρία νέα βίντεο που προβάλλονται στην πρώτη προσωπική έκθεση του καλλιτέχνη στη Βρετανία, συγκεκριμένα στην γκαλερί Josh Lilley του Λονδίνου. Σε ένα από αυτά βρίσκεται χαμένος ανάμεσα σε δαχτυλίδια καπνού, ενώ σε ένα άλλο είναι καλυμμένος με μουστάρδα.

Κάποια από τα props των βίντεο εκτίθενται στην γκαλερί, μαζί με ένα γλυπτό-ομοίωμα μεγάλου μεγέθους ενός sneaker Adidas, καθώς και με άλλα έργα του καλλιτέχνη. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει μια κορόνα με neon φώτα που παραπέμπει στο γνωστό εστιατόριο Pat's King of Steaks της Φιλαδέλφειας, γνωστό για τις διακρίσεις και την επιμονή του να μιλούν όλοι οι πελάτες αποκλειστικά αγγλικά. 

Alex da Corte. ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katharina Worf (@katharinaworf) στις

#alexdecortebadland #witchesbrew #colours #modernart #offtoseethewizard

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martha (@marthashacolas) στις

Badlands #alexdecorte @_joshlilley

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη H A N N A G H R O S E (@hannaghrose) στις

#alexdecortebadland #modernart #colours #bongsallday #bongsbaby

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martha (@marthashacolas) στις

Sneakers anyone? Alex da Corte has just landed @_joshlilley gallery

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jo Stella-Sawicka (@jostellasawicka) στις

#AlexDaCorte Bad Land at #joshlilley

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη michael g (@gesamtkunstwerks) στις

 

Η έκθεση Bad Land του Alex Da Corte συνεχίζεται ως τις 23 Δεκεμβρίου στην Josh Lilley Gallery.

 

Με πληροφορίες από το W.

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τζένη Μαρκέτου

Οι Αθηναίοι / Τζένη Μαρκέτου: «Οι καλλιτέχνες δεν έχουμε ανακαλύψει τον τροχό»

Στην Αμερική έμαθε πως η τέχνη είναι κοινωνική υπόθεση, πως ο κόσμος δεν εξαντλείται στις γκαλερί. Η πρώτη της παρέμβαση σε δημόσιο χώρο, που προκάλεσε αντιδράσεις, της δίδαξε ότι ένα έργο οφείλει να μοιάζει σαν να υπήρχε πάντα εκεί. Με τη νέα της εγκατάσταση στο Μέγαρο Μουσικής μάς υπενθυμίζει ότι δεν είμαστε οι πρωταγωνιστές της φύσης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Σεπτέμβρης της Art Athina 2025

Εικαστικά / Art Athina 2025: Το τώρα και το μετά της σύγχρονης τέχνης

Ζωγραφική, γλυπτική, φωτογραφία, ψηφιακή τέχνη: Το ανάγλυφο του παγκόσμιου εικαστικού χάρτη έτσι όπως διαμορφώνεται μέσα από την ελληνική και ξένη παραγωγή, και αναδεικνύεται στην ετήσια φουάρ που πραγματοποιείται ξανά στο Ζάππειο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης πέταξε τον Πλάτωνα σε ένα escape room για την Μπιενάλε

Εικαστικά / Ο Ανδρέας Αγγελιδάκης μετατρέπει το σπήλαιο του Πλάτωνα σε escape room

Με τo «Δωμάτιο Απόδρασης», μια εγκατάσταση ερευνητική και παιγνιώδη, βασισμένη στην ιδέα της φιλοσοφίας και την παραίσθηση του ψηφιακού κόσμου, θα μας εκπροσωπήσει στην 61η Μπιενάλε Βενετίας ο καταξιωμένος εικαστικός και αρχιτέκτονας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο συναρπαστικός εξπρεσιονισμός του Ζορζ Ρουό 

Εικαστικά / Ζορζ Ρουό: Ο μεγάλος λησμονημένος του εξπρεσιονισμού

Ο Γάλλος ζωγράφος και χαράκτης συνδέθηκε με τα κινήματα της μοντέρνας τέχνης στις αρχές του 20ού αιώνα αλλά ξεχάστηκε μετά τον θάνατό του. Μια έκθεση με σημαντικά του έργα τον επαναφέρει στο προσκήνιο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«ΤΕΧΝΗ – ΔΙΑΓΩΝΙΟΣ»: Η διαρκής συμβολή των δύο ομάδων στην ανεπανάληπτη πολιτισμική κίνηση της Θεσσαλονίκης

Εικαστικά / «Διαγώνιος» και «Τέχνη»: Πρόσφεραν παιδεία στη Θεσσαλονίκη. Τώρα συναντιούνται ξανά σε μια έκθεση

Η «Διαγώνιος» του Ντίνου Χριστιανόπουλου και η Καλλιτεχνική Εταιρεία «Τέχνη» επιστρέφουν στο προσκήνιο μέσα από ένα αφιέρωμα στο Τελλόγλειο Ίδρυμα, που αναδεικνύει δύο ιστορικές ομάδες της πνευματικής ζωής της Θεσσαλονίκης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «λίστα Τραμπ» και τα «απαράδεκτα έργα τέχνης» οδηγούν σε μια άλλη Αμερική

Εικαστικά / Tο μένος του Τραμπ για το Smithsonian: Λογοκρισία, ρατσισμός, λίστες με «απαράδεκτα» έργα

Με στόχο το μεγαλύτερο συγκρότημα μουσείων και ερευνητικών κέντρων στον κόσμο, ο Τραμπ επιχειρεί να ασκήσει έλεγχο και λογοκρισία σε έργα τέχνης και στο περιεχόμενο εκθέσεων, κατηγορώντας το Smithsonian ως «woke» και απειλώντας με περικοπές της χρηματοδότησής του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Εικαστικά / Το σπίτι-μουσείο της Πολίν Καρπίδα βγάζει τους θησαυρούς του στο σφυρί (μέχρι κεραίας)

Μια από τις πιο εξέχουσες συλλέκτριες στην Ευρώπη, η οποία έχει αφήσει το αποτύπωμά της και στην Ύδρα, αποφάσισε να πουλήσει τη συλλογή σουρεαλιστικής και μεταπολεμικής τέχνης που στεγάζει στο σπίτι της στο Λονδίνο -τη μεγαλύτερη αυτού του είδους- σε μια δημοπρασία-ορόσημο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χάρις Επαμεινώνδα: Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις

Εικαστικά / Χάρις Επαμεινώνδα: «Η γλώσσα μου δεν είναι οι λέξεις»

Η βραβευμένη με Αργυρό Λέοντα Κύπρια εικαστικός συνθέτει έναν κόσμο θραυσμάτων, αποκομμάτων της εσωτερικότητας, με ελλειπτικές εικόνες, τον οποίο μας προκαλεί να ανακατασκευάσουμε μέσα από τη σταδιακή του αποκάλυψη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
 Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Εικαστικά / Μαρία Λοϊζίδου και Πέτρος Μώρης στη 13η Μπιενάλε του Λίβερπουλ

Οι δύο καλλιτέχνες με καταγωγή από Κύπρο και Ελλάδα αντίστοιχα, παρουσιάζουν νέα έργα τους σε μια από τις σημαντικότερες εικαστικές διοργανώσεις της Βρετανίας που φιλοξενεί 30 καλλιτέχνες και συλλογικότητες, με αναθέσεις και θεματικές που έχουν να κάνουν με τη γεωγραφία και τις αξίες που διαπερνούν την πόλη αυτή: καταγωγή και μνήμη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μια έκθεση για την πολύχρωμη, πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Εικαστικά / Μια έκθεση για την πολύχρωμη και πολύπλοκη Αθήνα στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο

Ο Τόνι Μιλάκης καταγράφει μια πόλη που η πραγματικότητα προσφέρει τις καλύτερες ζωγραφικές λύσεις, που ακόμη και το πιο ευφάνταστο μυαλό ενός καλλιτέχνη δεν μπορεί να τις επινοήσει.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
CHECK Ο Ζαν Φρανσουά Μιλέ και η ατέρμονη γοητεία της φύσης και των εργατών της γης

Εικαστικά / Ζαν Φρανσουά Μιλέ: ο ζωγράφος που ο Βαν Γκογκ αποκαλούσε «πρωτοπόρο»

«Όσο το σκέφτομαι, τόσο περισσότερο νομίζω ότι ο Μιλέ πίστευε σε κάτι ανώτερο» έγραφε ο Βαν Γκογκ για τον «ζωγράφο των χωρικών» αλλά και έναν από τους σημαντικότερους εκπροσώπους του γαλλικού ρεαλισμού. Η Εθνική Πινακοθήκη του Λονδίνου τον τιμά με μια μεγάλη έκθεση.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ