Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη

Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη Facebook Twitter
Σε ένα από τα βίντεο της έκθεσης ο σωσίας του Έμινεμ βρίσκεται χαμένος ανάμεσα σε δαχτυλίδια καπνού, ενώ σε ένα άλλο είναι καλυμμένος με μουστάρδα.
0

Ο Eminem επιχειρεί αυτή την περίοδο ένα ηχηρό comeback στα μουσικά δρώμενα, πράγμα που δηλώνει ακόμα και ο τίτλος του επερχόμενου album του («Revival»). Εκτός από το να επιστρατεύσει την Beyoncé στο «Walk on Water», μια συνεργασία που λειτουργεί ως το πρώτο single-κράχτης και έχει ήδη σκαρφαλώσει στα ψηλά των charts σε Βρετανία και Αμερική, ο διασημότερος λευκός ράπερ φαίνεται όμως πως εμπνέει και τον κόσμο της τέχνης.

Ο Alex Da Corte, καλλιτέχνης με έδρα τη Φιλαδέλφεια, μοιάζει πάρα πολύ με τον Eminem, σε βαθμό που θα ήταν κρίμα να μην το εκμεταλλευτεί! Όλα ξεκίνησαν το 2013, όταν ένας φίλος του τού έστειλε μια φωτογραφία του ράπερ, θεωρώντας κατά λάθος ότι η γνωστή φιγούρα του και τα χαρακτηριστικά κοντοκουρεμμένα μαλλιά του ανήκαν στον Da Corte. 

Αυτό το λάθος έβαλε τον καλλιτέχνη σε σκέψεις για το πώς θα μπορούσε ο διάσημος Slim Shady να είναι στην πραγματικότητα, κάτω από τη σκληρή επιφάνεια, και τον έκανε να αρχίσει όχι μόνο να ντύνεται σαν αυτόν αλλά και να βάφει τα μαλλιά του και να αντιγράφει τις κινήσεις του, σε μια προσπάθεια να αντιληφθεί αν θα μπορούσε ακόμα και να ταυτιστεί στην κλίση του προς τη βία και τον μισογυνισμό - στοιχεία της προσωπικότητας του Eminem για τα οποία ο Da Corte νιώθει αποστροφή.

Η πρώτη προσπάθεια του Da Corte να εξερευνήσει μια πιο ανθρώπινη πλευρά του Eminem άρχισε με ένα απλό μπολ με δημητριακά. Ντυμένος όπως ο ράπερ, έτρωγε τα δημητριακά για τις ανάγκες ενός βίντεο που προβλήθηκε στο Ντιτρόιτ. Ακολούθησαν δουλειές πιο σχετικές με τον Eminem σε μια άλλη έκθεση για την νεοϋορκέζικη γκαλερί Joe Sheftel.

Ηχηρό το comeback του Eminem, όχι μόνο στη μουσική αλλά και στην τέχνη Facebook Twitter
Ο Alex Da Corte στο βίντεο «True Life» του 2013

Τώρα ο Da Corte επιστρέφει για να ολοκληρώσει την «τριλογία» ενασχόλησής του με τον Eminem, παράλληλα με το comeback του ράπερ, με τρία νέα βίντεο που προβάλλονται στην πρώτη προσωπική έκθεση του καλλιτέχνη στη Βρετανία, συγκεκριμένα στην γκαλερί Josh Lilley του Λονδίνου. Σε ένα από αυτά βρίσκεται χαμένος ανάμεσα σε δαχτυλίδια καπνού, ενώ σε ένα άλλο είναι καλυμμένος με μουστάρδα.

Κάποια από τα props των βίντεο εκτίθενται στην γκαλερί, μαζί με ένα γλυπτό-ομοίωμα μεγάλου μεγέθους ενός sneaker Adidas, καθώς και με άλλα έργα του καλλιτέχνη. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει μια κορόνα με neon φώτα που παραπέμπει στο γνωστό εστιατόριο Pat's King of Steaks της Φιλαδέλφειας, γνωστό για τις διακρίσεις και την επιμονή του να μιλούν όλοι οι πελάτες αποκλειστικά αγγλικά. 

Alex da Corte. ??

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Katharina Worf (@katharinaworf) στις

#alexdecortebadland #witchesbrew #colours #modernart #offtoseethewizard

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martha (@marthashacolas) στις

Badlands #alexdecorte @_joshlilley

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη H A N N A G H R O S E (@hannaghrose) στις

#alexdecortebadland #modernart #colours #bongsallday #bongsbaby

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Martha (@marthashacolas) στις

Sneakers anyone? Alex da Corte has just landed @_joshlilley gallery

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Jo Stella-Sawicka (@jostellasawicka) στις

#AlexDaCorte Bad Land at #joshlilley

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη michael g (@gesamtkunstwerks) στις

 

Η έκθεση Bad Land του Alex Da Corte συνεχίζεται ως τις 23 Δεκεμβρίου στην Josh Lilley Gallery.

 

Με πληροφορίες από το W.

Εικαστικά
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο ζωοπλάστης γλύπτης Ευριπίδης Βαβούρης (1911-1987) 

Εικαστικά / Ευριπίδης Βαβούρης: Πέρα από το «Λαγωνικό» της Φωκίωνος Νέγρη

Ο δημιουργός του γνωστού αγάλματος της Κυψέλης υπήρξε ένας στοχαστικός γλύπτης της Αθήνας με αξιόλογη πορεία, που απέδιδε πειστικά και με μεγάλη ευαισθησία τα κατοικίδια ζώα. Μια επίσκεψη στο ατελιέ του, που έχει διατηρηθεί σε άψογη κατάσταση, αποτέλεσε το ερέθισμα για να τον ανακαλύψουμε και να τον επανεκτιμήσουμε. 
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Εικαστικά / Ένας Ιούνιος γεμάτος τέχνη: 28 εκθέσεις που αξίζει να δείτε

Μια σειρά από εκθέσεις σημαντικών καλλιτεχνών χαρακτηρίζουν την έναρξη του καλοκαιριού. Από τα Plásmata 3 της Στεγης έως την αναδρομική έκθεση του Takis κι από τη Marlene Dumas έως την Charline von Heyl.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μαρλέν

Εικαστικά / Marlene Dumas: «Η τέχνη είναι πάντοτε μια πράξη εναντίον της βίας»

Η κορυφαία Νοτιοαφρικανή ζωγράφος παρουσιάζει την πρώτη ατομική της έκθεση στην Ελλάδα, στην οποία τα έργα της διαλέγονται με αρχαιότητες από τις μόνιμες συλλογές του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Πρόδρομος Τσιαβός: «Στην παρουσία μας στον δημόσιο χώρο ο στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση αλλά να ακούσουμε, να συζητήσουμε, να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Plāsmata 3 / Πρόδρομος Τσιαβός: «Στόχος μας δεν είναι απλά να κάνουμε μια έκθεση, αλλά να αφήσουμε κάτι πίσω μας»

Ο επικεφαλής Ψηφιακής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Ιδρύματος Ωνάση μιλά με υπόκρουση τα ασταμάτητα τιτιβίσματα των πουλιών που έρχονται από τα σκιερά δέντρα του Πεδίου του Άρεως.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα σε μια συνάντηση με τη σύγχρονη τέχνη σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά

Εικαστικά / Η Ραλλού Μάνου, ο Γρηγόρης Σεμιτέκολο και η Ναυσικά Πάστρα «συνομιλούν» με τη σύγχρονη τέχνη

Οι τρεις Έλληνες πρωτοπόροι καλλιτέχνες που στιγμάτισαν την ελληνική δημιουργία, σε μια απρόσμενη διαγενεακή συνάντηση με τη Sagg Napoli και τον Mungo Thomson, σε ένα εργοστάσιο στον Πειραιά.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
PLASMATA 3 TOPIC

Plāsmata 3 / Plāsmata 3: «Ο πιο σύντομος δρόμος είναι πάντα ο λιγότερο ενδιαφέρων»

Η Αφροδίτη Παναγιωτάκου, καλλιτεχνική διευθύντρια του Ιδρύματος Ωνάση, επιμελείται μαζί με την ομάδα της Στέγης μια έντυπη «ξενάγηση» στην έκθεση «Plāsmata 3: We’ve met before, haven’t we?», που παρουσιάζεται στο Πεδίον του Άρεως.
THE LIFO TEAM
O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Εικαστικά / O Jean Tinguely σατίριζε την εξάρτησή μας από την τεχνολογία πολύ πριν το AI

Τα παράξενα μηχανικά γλυπτά του πρωτοποριακού καλλιτέχνη –του οποίου φέτος γιορτάζονται τα 100 χρόνια από τη γέννησή του με εκθέσεις σε όλο τον κόσμο– αποτελούν ένα σαρδόνιο σχόλιο και για τη σύγχρονη κοινωνία.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
2ο κομμάτι Αφροδίτη

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 2

«Μας αρέσει η παρέκκλιση και η απόκλιση. Στη ζωή, γενικά. Στους ανθρώπους. Και στην τέχνη. Και εδώ. Από τον Ροδώνα στη Γαρδένια, από τις Αριές στο θέατρο Αλίκη. Οι σπείρες έχουν φτιαχτεί για να τις περπατήσεις και τα παρτέρια για να σταθείς».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
Αφροδίτη 5.

Onassis Stegi / Ξενάγηση στα Plāsmata: Κεφάλαιο 5

«Και έχεις τόσα να πεις με τα έργα που θα συναντήσεις. Σαν τα ταξίδια. Τα αληθινά ταξίδια, όχι αυτά που κάνεις για δουλειά. Τα άλλα. Εκείνα που κάνεις με παρέα και πιάνετε κουβέντα με αγνώστους χωρίς βιασύνη. Εκείνα που παίρνεις τον χρόνο σου για να χορτάσεις τις λεπτομέρειες».
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΟΥ
«Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Εικαστικά / «Για μια γυναίκα, το να κοιτάζει είναι από μόνο του μια πολιτική πράξη»

Αμφισβητώντας τις παραδοσιακές απεικονίσεις του ερωτισμού, η Ελένη Μπαγάκη, η Σοφία Μιτσώλα και η Janice Nowinski προσφέρουν τρεις διαφορετικές οπτικές για το τι σημαίνει να βλέπεις –και να σε βλέπουν– με τους δικούς σου όρους.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ