Τα βραβευμένα animation των Moth collective για τους New York Times και τη Guardian.

Τα βραβευμένα animation των Moth collective για τους New York Times και τη Guardian. Facebook Twitter
0
Τα βραβευμένα animation των Moth collective για τους New York Times και τη Guardian. Facebook Twitter
Οι Moth Collective είναι ένα στούντιο animation που δίνει έμφαση στο design και στην αφήγηση ενδιαφέρουσων ιστοριών.

Οι Moth Collective είναι ένα πολυ-βραβευμένο στούντιο animation που απο από την Ελληνίδα εικονογράφο και animator Μαρία-Margaux Τσακίρη-Scanatovits και τους Daniel Chester και Dave Prosser. Οι τρεις animators δημιουργήσαν το γραφείο τους αμέσως μόλις αποφοίτησαν από το Royal College of Art του Λονδίνου το 2010. «Δημιουργήσαμε την κολεκτίβα ως πλατφόρμα για την δημιουργία μη εμπορικών πρότζεκτ που μας ενδιέφεραν από καλλιτεχνικής και ιδεολογικής άποψης», λέει η Μαρία-Margaux.

Το ενδιαφέρον τους για την ποίηση, την πολιτική και το περιβάλλον τους οδήγησε γρήγορα σε συνεργασίες με τη WWF και τη συμμετοχή τους σε ένα ντοκιμαντέρ μεγάλου μήκους, το Maidentrip (2013). Από τότε οι Moth Collective έχουν δημιουργήσει πολλές ταινίες μικρού μήκους για οργανισμούς όπως η NSPCC και το πρόγραμμα Global Canopy και ξεχώρισαν για την ευαισθησία στον τρόπο που προσέγγιζαν αμφιλεγόμενα θέματα. Δίνουν μεγάλη έμφαση στο design και στην αφήγηση των ιστοριών. «Ο στόχος μας είναι να αναπτυχθούμε ως στούντιο, να δουλέψουμε και σε άλλα πρότζεκτ που μας ενδιαφέρουν και που μας προσφέρουν καλλιτεχνική και ηθική ικανοποίηση», λένε.

Δημιουργήσαμε την κολεκτίβα ως πλατφόρμα για την δημιουργία μη εμπορικών πρότζεκτ που μας ενδιέφεραν από καλλιτεχνικής και ιδεολογικής άποψης

Σήμερα, οι Moth Collective είναι ένα στούντιο animation φημισμένο για τις εικονογραφήσεις τις οποίες σχεδιάζουν στο χέρι και για το 2D animation. Έχουν συνεργαστεί με πελάτες όπως οι New York Times, η Kiehls, η RayBan και η Ninja Tune και τα έργα τους έχουν βραβευτεί σε φεστιβάλ σε όλο τον κόσμο. Η υποψηφιότητα τους για το βραβείο BAFTA για το animation «Matter Fisher» το 2011, το βραβείο από τα British Animation για το «HIAS: For the Refugee» το 2016 και ένα Βραβείο D&AD για τη δουλειά τους «Modern Love: A Kiss, Deferred» για τους New York Times, είναι κάποια από αυτά. «Νιώθουμε τόσο ευγνώμονες που γνωριστήκαμε και ότι έχουμε αναπτύξει μία στενή φιλία και μπορούμε να συνεργαζόμαστε. Ζούμε σε μία υπέροχη πόλη, κάνοντας αυτό που αγαπάμε και θα ήταν αλαζονεία αν ζητάγαμε κάτι παραπάνω. Ίσως το μόνο που θα μπορούσαμε να ζητήσουμε είναι ένα στούντιο με περισσότερο φως ή μεγαλύτερο παράθυρο. Κατά τα άλλα ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και να έχουμε πάντα καλές δουλειές».

 

The Last Job on Earth - The Guardian from Moth.

New York Times - Modern Love from Moth.

Strangers Trailer from Late Night Work Club.

 

Mountain from Moth.

I Will Miss You (2013) from Moth.

Matter Fisher from Moth.

 

http://mothcollective.co.uk/

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ