NEO VIDCAST

Ποιό περιοδικό κάνει τα καλύτερα εξώφυλλα στον κόσμο;

Ποιό περιοδικό κάνει τα καλύτερα εξώφυλλα στον κόσμο; Facebook Twitter
0

Από την επανεκκίνηση του περιοδικού που έγινε το 2010 μέχρι σήμερα, η δημιουργική ομάδα πάλεψε πολύ για να αλλάξει την εικόνα του Businessweek, από κάτι το οποίο ταίριαζε καλύτερα σε προθάλαμο οδοντιατρείου, σε ένα δυναμικό, διασκεδαστικό και οπτικά ενδιαφέρον έντυπο, γράφει το Gizmodo.

Ποιό περιοδικό κάνει τα καλύτερα εξώφυλλα στον κόσμο; Facebook Twitter
Ποιό περιοδικό κάνει τα καλύτερα εξώφυλλα στον κόσμο; Facebook Twitter

Η σημερινή εικόνα του περιοδικού είναι αποτέλεσμα του διευθυντή του δημιουργικού, Robert Vargas, και της υποδιευθύντριας, Trace Ma, μαζί με τον Richard Turley, ο οποίος επέβλεψε την επανεκκίνηση του περιοδικού και όρισε τη νέα γλώσσα οπτικής επικοινωνίας. Η αλλαγή έγινε όμως και με τη βοήθεια του εκδότη, Josh Tyrangiel. Ο Tyrangiel δημιούργησε τις προϋποθέσεις, έτσι ώστε οι άνθρωποι της εικόνας και οι άνθρωποι της γλώσσας να συνεργάζονται ισότιμα, πλάι πλάι. «Αυτό νομίζω ότι δεν γίνεται πουθενά αλλού», είπε η Ma.

Ποιό περιοδικό κάνει τα καλύτερα εξώφυλλα στον κόσμο; Facebook Twitter

To ίντερνετ λειτουργεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς και αυτό δημιουργεί μεγάλη πίεση σε ένα έντυπο. Οι γραφίστες έχουν πολύ λίγες μέρες για να στήσουν ένα πολυσέλιδο τεύχος. Όταν οι γραφίστες ολοκληρώσουν τις σελίδες τους, οι εικόνες τοποθετούνται σε έναν τοίχο και όλοι συντελεστές του περιοδικού έχουν την ευκαιρία να τις δουν και να τις σχολιάσουν. Έτσι οι σχεδιαστές ακούν τα σχόλια από τους πάντες, όχι μόνο από όσους δουλεύουν στο δημιουργικό τμήμα. «Γενικά, όταν ο κόσμος γελάει, η ιδέα λειτουργεί. Όταν υπάρχει σιωπή και μπερδεμένα πρόσωπα, είναι το φιλί του θανάτου, και ξεκινάμε από την αρχή», λέει ο Vargas. Τα τεύχη αποστέλλονται κάθε Τετάρτη και συχνά οι σχεδιαστές βλέπουν την τελική εκδοχή εκείνη την ημέρα.

Ποιό περιοδικό κάνει τα καλύτερα εξώφυλλα στον κόσμο; Facebook Twitter
Η διαδικασία για τη δημιουργία εξώφυλλου με τίτλο «Coke has a fat problem»

Πέρα από την εσωτερική διαδικασία, το περιοδικό επιτρέπει μια ματιά και στους αναγνώστες. Κάθε εβδομάδα δημοσιεύει το "How we made it" όπου αναλύεται η δημιουργική διαδικασία πίσω από κάθε εξώφυλλο. «Τα καλά είναι μάλλον αυτά που έχουμε παραδεχτεί ότι αντιμετωπίσαμε εμπόδια, ή δεν ήμασταν σίγουροι για την αρχική ιδέα, και είχαμε πολλές αποτυχημένες εκδοχές μέχρι να καταλήξουμε στην τελική μορφή», λέει o Vargas. Αυτό δίνει και μια ευκαιρία στους αναγνώστες να γνωριστούν με την προσωπικότητα του περιοδικού. «Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παρουσιάσουμε στους αναγνώστες τον διάλογο και να δείξουμε ότι μεταξύ άλλων, κάθε εβδομάδα διασκεδάζουμε πολύ κατά την δημιουργία του περιοδικού.»

 

 

Design
0

NEO VIDCAST

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR