Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
3

1. Η καλύτερη διαφήμιση για επιβραδυντικό προφυλακτικό

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Τα σπερματοζωάρια έχουν κυριολεκτικά κατασκηνώσει στους όρχεις. Διαφημιστικό πρακτορείο Age Comunicações, São Paulo. 2010

2. Η πιο τρελή διαφήμιση για προφυλακτικό XL

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Η ινδική εταιρεία προφυλακτικών μεγέθους ΧL, Adam, επέλεξε αυτή τη διαφήμιση για να προωθήσει τα προιόν της. Ο άντρας με τα πλούσια προσόντα κάθεται στην άλλη άκρη της πισίνας και ικανοποιεί τη γυναίκα που βρίσκεται απέναντί του. Αστεία λεπτομέρεια είναι ο βάτραχος, έξω από την πισίνα, ο οποίος χρειάζεται τη βοήθεια μεγεθυντικού φακού για να βρει το μόριό του. 2010

3. Η πιο πρακτική διαφήμιση προφυλακτικού

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Του 2009. H φρικτή τοποθέτηση των προϊόντων στο διαφημιστικό φυλλάδιο λειτουργεί ευεργετικά για την προώθηση των προφυλακτικών της μάρκας Cupid Διαφημιστικό Πρακτορείο: Publicis.

4.

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Του 2010. Η ευτυχία βρίσκεται στα παιδιά των άλλων. Αυτό είναι το μήνυμα που επιχειρεί να περάσει η έξυπνη διαφήμιση της μάρκας Tulipan.

5.

Οι καλύτερες διαφημίσεις προφυλακτικών της τελευταία δεκαετίας Facebook Twitter
Από το 2007. Ακόμα και στις βροχερές μέρες τα ζευγάρια, ομοφυλόφιλα ή ετερόφυλα, μπορούν να είναι σίγουρα για την προστασία τους, μα φυσικά με τα προφυλακτικά Jontex.

6. Το καλύτερο διαφημιστικό σποτάκι για μάρκα προφυλακτικών

Λαγουδάκια φτιαγμένα από προφυλακτικά διασκεδάζουν την κάθε στιγμή. 2008.

7. Η καλύτερη διαφήμιση προφυλακτικού

Πρόκειται για διαφήμιση του λεπτότερου προφυλακτικού στον κόσμο. Δύο εραστές τρέχουν να συναντηθούν μεταξύ τους, η απόσταση μεταξύ τους καταγράφεται σε χιλιοστά.

[via]

Design
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανοίγει στη Νάουσα η πρώτη Βιβλιοθήκη Οίνου της χώρας μας στη μνήμη του Γιάννη Μπουτάρη

Design / Η πρώτη βιβλιοθήκη για το κρασί στην Ελλάδα. Ο Γιάννης Μπουτάρης θα ήταν περήφανος

Ένας ιδιότυπος πολυχώρος που στοχεύει στην ευαισθητοποίηση του ντόπιου πληθυσμού σε ό,τι αφορά το κρασί, τη γαστρονομία και τη βιωσιμότητα, ξεκινά τη λειτουργία του στη Νάουσα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο μάγος της οικειότητας

Design / Μιχάλης Αναστασιάδης: «Υπάρχει φλυαρία στο design, λείπει η αυθεντικότητα»

Σε μια καριέρα 30 σχεδόν χρόνων σχεδίασε φωτιστικά, έπιπλα και αντικείμενα που μαρτυρούν έναν αναγεννησιακό δημιουργό, ο οποίος καταπιάνεται με τα υλικά, τη λειτουργικότητα και την τεχνολογία, σχεδιάζοντας την ποίηση τού καθημερινού. Με αφορμή την πρώτη του ατομική έκθεση στην Ελλάδα που μόλις εγκαινιάστηκε, ο Μιχάλης Αναστασιάδης μίλησε στη LifO.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Design / Ένα σπίτι με εκατοντάδες φυτά που όλα έχουν τη θέση τους

Το διαμέρισμα του εικαστικού Αργύρη Αγγελή είναι γεμάτο φυτά και ετερόκλητα στοιχεία. Ο ίδιος λέει ότι o εκλεκτικισμός -το mix 'n' match, όπως θα λέγαμε σήμερα- είναι το κλειδί των επιλογών του στη διακόσμηση.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
“Ο κόσμος της φιλοξενίας είναι ένας κόσμος χωρίς σύνορα”: όλα όσα έγιναν στη δεύτερη διοργάνωση του HOTEL EXPERIENCE το διήμερο 18&19 Οκτωβρίου 2025 στη Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.

Design / Πώς το Hotel Experience μεταμόρφωσε την Τεχνόπολη σε ατμοσφαιρική ξενοδοχειακή εμπειρία

Με συμμετοχή 8000 επισκεπτών, 120 ομιλητών και 70 εταιρειών υλικών και κατασκευής, το Hotel Experience ανέδειξε την ελληνική φιλοξενία ως διεθνή συζήτηση, όπου η αρχιτεκτονική και η επενδυτική στρατηγική συνυπάρχουν στο ίδιο τραπέζι.
LIFO NEWSROOM
Το ταξίδι του Δημήτρη Πικιώνη από τη Μαδρίτη στην οδό Πειραιώς 

Design / Χάρη στον Δημήτρη Πικιώνη ο δρόμος προς την Ακρόπολη είναι ένα έργο τέχνης

Μια νέα έκθεση για τον Δημήτρη Πικιώνη στο Μουσείο Μπενάκη αποκαλύπτει τη σπουδαιότητα αυτού του εμπνευσμένου Έλληνα εικαστικού, αρχιτέκτονα, στοχαστή και όσα του οφείλουν η Αθήνα και οι σύγχρονοι Έλληνες.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ

σχόλια

2 σχόλια
Η διαφήμιση προφυλακτικού στην ελληνική τηλεόραση με το χαρακτηριστικό τραγουδάκι: Μάθετε με, ωραία μου πουλάκια μάθετε με... Και στην επόμενη στροφή: κελαηδήστε, ωραία μου πουλάκια κελαηδήστε! Εμπνευσμένος ο διαφημιστής :)