Ο οριζόντιος ουρανοξύστης της Κίνας - Ένα θαύμα της μηχανικής

Ο οριζόντιος ουρανοξύστης της Κίνας - Ένα θαύμα της μηχανικής Facebook Twitter
CapitaLand Group
0

Το Raffles City Chongqing στην Κίνα, ο «οριζόντιος ουρανοξύστης», που θεωρείται από πολλούς ένα θαύμα της μηχανικής, βρίσκεται κοντά στην ολοκλήρωσή του. 

Το σύμπλεγμα κτιρίων, που έχει σχεδιαστεί από τον βραβευμένο αρχιτέκτονα Μοσέ Σαφντί, αναπτύσσεται σε 1,12 εκατομμύρια τετραγωνικά μέτρα, αποτελείται από οχτώ πύργους και μια γιγαντιαία γέφυρα που ενώνει τα κτίρια, η οποία αποκαλείται «οριζόντιος ουρανοξύστης». 

Η γέφυρα, μήκους 250 μέτρων, με το όνομα Crystal, θεωρείται μια από τις υψηλότερες στον κόσμο. 

Όταν εγκαινιαστεί θα προσφέρει μια πλατφόρμα θέασης, κήπους, πισίνα υπερχείλισης και πληθώρα εστιατορίων. Σαν να μην έφταναν αυτά, η γέφυρα θα μεταμορφώνεται τη νύχτα σε μια γιγαντιαία δέσμη φωτός, φωτίζοντας τον ουρανό.  

Παράλληλα θα διεξάγονται σόου φωτός. 

Το σύμπλεγμα Raffles City Chongqing θα περιλαμβάνει επίσης ένα εμπορικό κέντρο 230.000 τετραγωνικών μέτρων, 1.400 διαμερίσματα, ένα πολυτελές ξενοδοχείο και θα διαθέτει 160.000 τετραγωνικά μέτρα πολυτελών χώρων γραφείων.

Ο οριζόντιος ουρανοξύστης της Κίνας - Ένα θαύμα της μηχανικής Facebook Twitter
Ο οριζόντιος ουρανοξύστης της Κίνας - Ένα θαύμα της μηχανικής Facebook Twitter
Πώς θα δείχνει το πρότζεκτ όταν ολοκληρωθεί

Ένα φουτουριστικό νεύμα στο παρελθόν της Τσονγκτσίνγκ

Η ανέγερση του όγδοου και τελευταίου ουρανοξύστη του συμπλέγματος, το οποίο κόστισε 3,8 δισεκατομμύρια δολάρια, βρίσκεται στα τελικά στάδια, γεγονός που προμηνύει πως τα εγκαίνια του Raffles City Chongqing μπορεί να πραγματοποιηθούν εντός της χρονιάς. 

Έμπνευση για τη μορφή του συμπλέγματος αποτέλεσαν τα παραδοσιακά κινεζικά πλοία. Το γεγονός αυτό συνιστά ένα νεύμα στο παρελθόν της Τσονγκτσίνγκ, που υπήρξε ακμαίο εμπορικό λιμάνι. 

Το σύμπλεγμα βρίσκεται στο κέντρο της νοτιοδυτικής κινεζικής πόλης, στη συμβολή των ποταμών Γιανγκτσέ και Τζιαλινγκ. 

Η εταιρεία CapitaLand, από τις μεγαλύτερες κτηματομεσιτικές της Ασίας, ανακοίνωσε πως πλέον επικεντρώνεται στο εσωτερικό των κτιρίων με στόχο την ολοκλήρωσή του εντός του δευτέρου τριμήνου του 2019. 

Σύμφωνα με τον Lucas Loh, αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος και αρμόδιος πληροφοριών της CapitaLand China, μεταφέρονται ήδη δέντρα στη γέφυρα για να μεταφυτευθούν. 

«Μετά από έξι χρόνια κατασκευής με τη χρήση τεχνολογιών αιχμής, είμαστε περήφανοι να παρουσιάσουμε στην Raffles City Chongqing μια εικονική αρχιτεκτονική φόρμα που μοιάζει με ένα ισχυρό ιστίο που κινείται με δύναμη προς τα εμπρός στην ιστορική περιοχή της Τσονγκτσίνγκ», ανέφερε σε δήλωσή του.  

«Τοποθετημένο σε μια τοποθεσία που πρέπει να επισκεφθούν ντόπιοι και επισκέπτες, οι πελάτες μας ήδη ανταποκρίνονται θετικά στο Raffles City Chongqing», ανέφερε. 

Το σύμπλεγμα καταλαμβάνει 8,2 εκτάρια και πρόκειται για το όγδοο Raffles City που δημιουργεί η CapitaLand στην Κίνα. 



Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ