Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW)

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter
0

O Alessandro Foglino είναι ένας πολυπράγμων Ιταλός. Τα τελευταία δύο χρόνια βρίσκεται στην Αθήνα για να ξεφύγει από το comfort zone του και να απολαύσει τον ελληνικό τρόπο ζωής, όπως λέει ο ίδιος. Σπούδασε σχεδιασμό προϊόντων στο Politecnico di Milano και δουλεύει ως freelance γραφίστας και εικονογράφος, διακοσμητής και ξυλουργός. Είναι μάλιστα ο συνιδρυτής του Bricheco, ενός social-carpentry την καρδιά του Μιλάνου.

Εκεί ανέπτυξε το πάθος του για το ξύλο και τα ανακυκλωμένα υλικά στην επιπλοποιία και στη διακόσμηση, πέρασαν όμως αρκετά χρόνια για να πραγματοποιήσει μία από τις ιδέες του, τη συλλογή κρανίων ζώων, τα οποία έπειτα θα επεξεργαζόταν για να μπορούν να λειτουργούν ως διακοσμητικά. Σήμερα διαθέτει μια πλούσια συλλογή που ανανεώνεται συνεχώς. Μερικά από αυτά μάλιστα τα πουλάει στο eΒay, αλλά δεν είναι και λίγα εκείνα που έχουν καταλήξει σε tattoo studios της πόλης. 

Πότε άρχισαν να σε ενδιαφέρουν τα κρανία ζώων και άρχισες να τα συλλέγεις;

Εδώ και πολλά χρόνια είχα την ιδέα να αρχίσω να συλλέγω κρανία και να δουλεύω με αυτά στα διάφορα πρότζεκτ μου. Πάντα με ενθουσίαζαν, τα βρίσκω εξαιρετικά όμορφα και ενδιαφέροντα. Ξεκίνησα τελικά τη συλλογή όταν ήρθα στην Ελλάδα.

Δεν αγοράζω κρανία, καθώς θέλω να ξέρω την προέλευσή τους. Δεν θέλω να έχω στη συλλογή μου κρανία από ζώα που έχουν σκοτωθεί σε κυνήγι ή έχουν αποκτηθεί με οποιονδήποτε άλλο, ανήθικο τρόπο.

Δεν σου έχει πει ποτέ κανείς ότι ίσως βρίσκει λίγο ανατριχιαστικό αυτό που κάνεις;

Δεν νιώθω ότι αυτό που κάνω είναι ανατριχιαστικό. Οι άνθρωποι θεωρούν ανατριχιαστικό ό,τι τους τρομάζει, π.χ. τον θάνατο. Εξάλλου, η συλλογή μου είναι 100% cruelty/creepy-free, εφόσον τα κρανία απλώς τα βρίσκω στη φύση. Νομίζω ότι το σχήμα τους είναι πολύ γοητευτικό, μια όμορφη γιορτή του κύκλου της ζωής. Είναι ένα αντιπροσωπευτικό κομμάτι της, το μοναδικό για το οποίο μπορούμε να είμαστε σίγουροι, εδώ που τα λέμε. 

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter

Πόσα κρανία έχεις στη συλλογή σου; Είναι όλα προς πώληση; Πώς αποφασίζεις την τιμή τους; 

Δεν ήταν εξαρχής ο κύριος σκοπός μου η πώληση, για να είμαι ειλικρινής. Αυτήν τη στιγμή νομίζω ότι έχω περίπου 30 κρανία. Πραγματικά, έχω χάσει το μέτρημα, καθώς τελευταία έχω πουλήσει αρκετά. Πολλά φεύγουν, γρήγορα όμως τα αντικαθιστώ. Η τιμή ενός κρανίου εξαρτάται από τη σπανιότητά του, τις διαστάσεις του και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. 

Πού ψάχνεις για κρανία; 

Κατά τη γνώμη μου, τα ελληνικά νησιά έχουν αποδειχθεί το καλύτερο μέρος μέχρι τώρα! Δάση, χωράφια και βουνά είναι γεμάτα κρανία ζώων.

Ποιου ζώου το κρανίο είναι πιο δύσκολο να βρεις;

Του δεινοσαύρου, υποθέτω.

 

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter

Αφού βρεις ένα κρανίο, πώς ακριβώς το επεξεργάζεσαι;

Δεν μπορώ να αποκαλύψω ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο τα επεξεργάζομαι. Έχω τα μυστικά μου. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι στο Διαδίκτυο, αλλά μου αρέσει να το κάνω με τον δικό μου τρόπο! Συνήθως κάνω έναν πολύ καλό καθαρισμό, δεν χρησιμοποιώ όμως λευκαντικές χημικές ουσίες. Πολλοί ταριχευτές το κάνουν αυτό, καθώς έτσι τα κρανία δείχνουν όμορφα και «ολοκαίνουρια». Ωστόσο, εμένα δεν μου αρέσει αυτό, γιατί έτσι δεν φαίνονται φυσικά. 


Σε ενδιαφέρουν συγκεκριμένα είδη ζώων; 

Μου αρέσουν και με ενδιαφέρουν όλα τα είδη κρανίων, ωστόσο τα πιο εντυπωσιακά είναι όσα έχουν κέρατα. 

Ποιου ζώου το κρανίο δεν θα σ’ ενδιέφερε ποτέ; 

Του ανθρώπου.

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter
Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter

Υπάρχει κάποιο κρανίο που θα ήθελες να συλλέξεις, αλλά σου είναι πολύ δύσκολο;

Απλώς συλλέγω ό,τι βρίσκω στις βόλτες μου στη φύση. Δεν αγοράζω κρανία, καθώς θέλω να ξέρω την προέλευσή τους. Δεν θέλω να έχω στη συλλογή μου κρανία από ζώα που έχουν σκοτωθεί σε κυνήγι ή έχουν αποκτηθεί με οποιονδήποτε άλλο, ανήθικο τρόπο. 

— Σου ’χει συμβεί ποτέ κάτι περίεργο κατά τη συλλογή κρανίων;  

Είχα μια αστεία εμπειρία στη Λήμνο. Πλησίασα έναν γέρο βοσκό που είχε μερικά κατσίκια και ρώτησα ευγενικά με τα σπαστά ελληνικά μου: «Γεια σας, μήπως έχετε κρανία από κατσίκια; Ξέρετε, με κέρατα και τέτοια;». Με κοίταξε σκεφτικός για λίγο και μετά είπε: «Όχι, τα πετάμε. Θέλετε ένα πεπόνι;». Πίστεψέ με, μου έδωσε το πιο γλυκό πεπόνι που έχω φάει ποτέ. 

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter
Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter
Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter

Μπορείς να βρεις τα κρανία του Alessandro στο eΒay αλλά και στον λογαριασμό του στο Instagram


Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ώρα για Comicdom CΟΝ 2025 / Comicdom CΟΝ Athens 2025: Όλα όσα δεν πρέπει να χάσεις

Design / Comicdom CΟΝ Athens 2025: Όλα όσα δεν πρέπει να χάσεις

Το μεγαλύτερο φεστιβάλ κόμικς στην Ελλάδα επιστρέφει στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, από 16 έως 18 Μαΐου, φιλοξενώντας 180 Έλληνες και ξένους καταξιωμένους δημιουργούς. Δείτε όλα τα highlights του φετινού προγράμματος.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Χάρρυ Σάξον: «Η ιστορία δικαιώνει τους αδικημένους»

Graphic Novel / Χάρρυ Σάξον: «Οι τρανς άντρες υπάρχουμε κι ας το αγνοεί πολύς κόσμος»

Με αφορμή την παρουσίαση του queer κόμικ του «Ο Τηλέμαχος και το Δέρας» στο 9ο Comic Con, ο Χάρρυ Σάξον μιλά για την επιστροφή του μετά από απουσία 13 ετών, για το ταξίδι της φυλομετάβασής του, και για την παρουσία όλων και περισσότερων ΛΟΑΤΚΙ+ δημιουργών στον χώρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Design / Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της Ήρας Κατσαντώνη και του Αλέξανδρου Πάτση στο Μετς κι ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο χώρο με μία «κρεμαστή» κουζίνα που δεσπόζει και γωνιές μυστικές που οδηγούν στη «Χώρα των Θαυμάτων».
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ