ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW)

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter
0

O Alessandro Foglino είναι ένας πολυπράγμων Ιταλός. Τα τελευταία δύο χρόνια βρίσκεται στην Αθήνα για να ξεφύγει από το comfort zone του και να απολαύσει τον ελληνικό τρόπο ζωής, όπως λέει ο ίδιος. Σπούδασε σχεδιασμό προϊόντων στο Politecnico di Milano και δουλεύει ως freelance γραφίστας και εικονογράφος, διακοσμητής και ξυλουργός. Είναι μάλιστα ο συνιδρυτής του Bricheco, ενός social-carpentry την καρδιά του Μιλάνου.

Εκεί ανέπτυξε το πάθος του για το ξύλο και τα ανακυκλωμένα υλικά στην επιπλοποιία και στη διακόσμηση, πέρασαν όμως αρκετά χρόνια για να πραγματοποιήσει μία από τις ιδέες του, τη συλλογή κρανίων ζώων, τα οποία έπειτα θα επεξεργαζόταν για να μπορούν να λειτουργούν ως διακοσμητικά. Σήμερα διαθέτει μια πλούσια συλλογή που ανανεώνεται συνεχώς. Μερικά από αυτά μάλιστα τα πουλάει στο eΒay, αλλά δεν είναι και λίγα εκείνα που έχουν καταλήξει σε tattoo studios της πόλης. 

Πότε άρχισαν να σε ενδιαφέρουν τα κρανία ζώων και άρχισες να τα συλλέγεις;

Εδώ και πολλά χρόνια είχα την ιδέα να αρχίσω να συλλέγω κρανία και να δουλεύω με αυτά στα διάφορα πρότζεκτ μου. Πάντα με ενθουσίαζαν, τα βρίσκω εξαιρετικά όμορφα και ενδιαφέροντα. Ξεκίνησα τελικά τη συλλογή όταν ήρθα στην Ελλάδα.

Δεν αγοράζω κρανία, καθώς θέλω να ξέρω την προέλευσή τους. Δεν θέλω να έχω στη συλλογή μου κρανία από ζώα που έχουν σκοτωθεί σε κυνήγι ή έχουν αποκτηθεί με οποιονδήποτε άλλο, ανήθικο τρόπο.

Δεν σου έχει πει ποτέ κανείς ότι ίσως βρίσκει λίγο ανατριχιαστικό αυτό που κάνεις;

Δεν νιώθω ότι αυτό που κάνω είναι ανατριχιαστικό. Οι άνθρωποι θεωρούν ανατριχιαστικό ό,τι τους τρομάζει, π.χ. τον θάνατο. Εξάλλου, η συλλογή μου είναι 100% cruelty/creepy-free, εφόσον τα κρανία απλώς τα βρίσκω στη φύση. Νομίζω ότι το σχήμα τους είναι πολύ γοητευτικό, μια όμορφη γιορτή του κύκλου της ζωής. Είναι ένα αντιπροσωπευτικό κομμάτι της, το μοναδικό για το οποίο μπορούμε να είμαστε σίγουροι, εδώ που τα λέμε. 

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter

Πόσα κρανία έχεις στη συλλογή σου; Είναι όλα προς πώληση; Πώς αποφασίζεις την τιμή τους; 

Δεν ήταν εξαρχής ο κύριος σκοπός μου η πώληση, για να είμαι ειλικρινής. Αυτήν τη στιγμή νομίζω ότι έχω περίπου 30 κρανία. Πραγματικά, έχω χάσει το μέτρημα, καθώς τελευταία έχω πουλήσει αρκετά. Πολλά φεύγουν, γρήγορα όμως τα αντικαθιστώ. Η τιμή ενός κρανίου εξαρτάται από τη σπανιότητά του, τις διαστάσεις του και την κατάσταση στην οποία βρίσκεται. 

Πού ψάχνεις για κρανία; 

Κατά τη γνώμη μου, τα ελληνικά νησιά έχουν αποδειχθεί το καλύτερο μέρος μέχρι τώρα! Δάση, χωράφια και βουνά είναι γεμάτα κρανία ζώων.

Ποιου ζώου το κρανίο είναι πιο δύσκολο να βρεις;

Του δεινοσαύρου, υποθέτω.

 

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter

Αφού βρεις ένα κρανίο, πώς ακριβώς το επεξεργάζεσαι;

Δεν μπορώ να αποκαλύψω ακριβώς τον τρόπο με τον οποίο τα επεξεργάζομαι. Έχω τα μυστικά μου. Υπάρχουν πολλές μέθοδοι στο Διαδίκτυο, αλλά μου αρέσει να το κάνω με τον δικό μου τρόπο! Συνήθως κάνω έναν πολύ καλό καθαρισμό, δεν χρησιμοποιώ όμως λευκαντικές χημικές ουσίες. Πολλοί ταριχευτές το κάνουν αυτό, καθώς έτσι τα κρανία δείχνουν όμορφα και «ολοκαίνουρια». Ωστόσο, εμένα δεν μου αρέσει αυτό, γιατί έτσι δεν φαίνονται φυσικά. 


Σε ενδιαφέρουν συγκεκριμένα είδη ζώων; 

Μου αρέσουν και με ενδιαφέρουν όλα τα είδη κρανίων, ωστόσο τα πιο εντυπωσιακά είναι όσα έχουν κέρατα. 

Ποιου ζώου το κρανίο δεν θα σ’ ενδιέφερε ποτέ; 

Του ανθρώπου.

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter
Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter

Υπάρχει κάποιο κρανίο που θα ήθελες να συλλέξεις, αλλά σου είναι πολύ δύσκολο;

Απλώς συλλέγω ό,τι βρίσκω στις βόλτες μου στη φύση. Δεν αγοράζω κρανία, καθώς θέλω να ξέρω την προέλευσή τους. Δεν θέλω να έχω στη συλλογή μου κρανία από ζώα που έχουν σκοτωθεί σε κυνήγι ή έχουν αποκτηθεί με οποιονδήποτε άλλο, ανήθικο τρόπο. 

— Σου ’χει συμβεί ποτέ κάτι περίεργο κατά τη συλλογή κρανίων;  

Είχα μια αστεία εμπειρία στη Λήμνο. Πλησίασα έναν γέρο βοσκό που είχε μερικά κατσίκια και ρώτησα ευγενικά με τα σπαστά ελληνικά μου: «Γεια σας, μήπως έχετε κρανία από κατσίκια; Ξέρετε, με κέρατα και τέτοια;». Με κοίταξε σκεφτικός για λίγο και μετά είπε: «Όχι, τα πετάμε. Θέλετε ένα πεπόνι;». Πίστεψέ με, μου έδωσε το πιο γλυκό πεπόνι που έχω φάει ποτέ. 

Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter
Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter
Ο Alessandro Foglino έφαγε το πιο γλυκό πεπόνι της ζωής του, ψάχνοντας το κρανίο ενός κατσικιού (ΝSFW) Facebook Twitter

Μπορείς να βρεις τα κρανία του Alessandro στο eΒay αλλά και στον λογαριασμό του στο Instagram


Design
0

ΦΩΤΙΕΣ ΤΩΡΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Με έδρα την Αθήνα και έργα σε όλη την Ελλάδα, το αρχιτεκτονικό γραφείο The Hive Architects χτίζει ένα δημιουργικό μοντέλο συνεργασίας που αντλεί έμπνευση από τη συλλογικότητα, την τοπική ταυτότητα και τη σύγχρονη καθημερινή ζωή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

Καθώς η νέα ελληνική αρχιτεκτονική αναζητά τρόπους να συνδυάσει τη νοηματική πυκνότητα με τον χωρικό στοχασμό, το γραφείο Façade ξεχωρίζει για την ακρίβεια, τη θεωρητική συνέπεια και τη βαθιά σύνδεση με το τοπίο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
 Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

ADM 2025: The Urban Issue / Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

Πώς η λαϊκή αρχιτεκτονική της Τήνου, δύο άγριες μουριές και οι «Πασχαλιές μέσα από τη νεκρή γη» του Χατζιδάκι συναντιούνται σε μια σύγχρονη κατοικία.
ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΑΛΙΑΝΗ ΤΩΝ CREATIVE ARCHITECTS / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΗΣ ΓΕΡΟΛΥΜΠΟΣ
Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

ADM 2025: The Urban Issue / Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

Το αρχιτεκτονικό γραφείο The KS Project, με ιδρύτρια την Κωνσταντίνα Συνγκιρίδη, απαντά στην πρόκληση της σύγχρονης αρχιτεκτονικής να ισορροπήσει ανάμεσα στην πίεση της τουριστικής ανάπτυξης και την ανάγκη για ουσιαστικό σχεδιασμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR / 3D VISUALIZATION: MARIA NEFELI PACHTA
Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

ADM 2025: The Urban Issue / Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

Με έδρα την Κρήτη και έργα που καλύπτουν την κλίμακα από την κατοικία έως τη δημόσια ανάπλαση, το αρχιτεκτονικό γραφείο Lefteris Tsikandilakis + Architects οικοδομεί ένα πλούσιο και συνθετικό αρχιτεκτονικό ιδίωμα, σε διαρκή διάλογο με τον τόπο, το φως και τον πολιτισμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR