Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
To ξενοδοχείο Flavia βρίσκεται στα περίχωρα της Οαχάκα και κατασκευάστηκε σε μια τοποθεσία με απότομη κλίση και θέα στην κοντινή οροσειρά. Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior

Ένα μπουτίκ ξενοδοχείο που μοιάζει με γλυπτό

0

Το μεξικανικό αρχιτεκτονικό γραφείο RootStudio ολοκλήρωσε ένα ξενοδοχείο από σκυρόδεμα στην Οαχάκα, το οποίο κατασκευάστηκε σταδιακά ως «κατοικήσιμο γλυπτό».

To ξενοδοχείο Flavia βρίσκεται στα περίχωρα της Οαχάκα και κατασκευάστηκε σε μια τοποθεσία με απότομη κλίση και θέα στην κοντινή οροσειρά.

«Δεν ήταν ένα έργο που αναπτύχθηκε σε πρόγραμμα τρισδιάστατης σχεδίασης. Το ξενοδοχείο σχεδιάστηκε καθώς προχωρούσε η κατασκευή του» δήλωσε το αρχιτεκτονικό γραφείο RootStudio, με επικεφαλής τους João Boto Caiero και Fulvio Capurso.

Το κτίριο οργανώνεται γύρω από μια κεντρική αυλή γεμάτη με ενδημική βλάστηση που επιλέχθηκε από τον αρχιτέκτονα τοπίου Luis Zárate, χαρακτηριστικό που εμπνεύστηκε από τους παραδοσιακούς χώρους των σπιτιών της Οαχάκα. Το τελικό αποτέλεσμα προτρέπει τον επισκέπτη να εξερευνήσει και να ανακαλύψει τους επιμέρους χώρους αυτού του ξενοδοχείου-γλυπτού.

Οι εσωτερικοί χώροι έχουν σχεδιαστεί με έμφαση στις πολυτελείς λεπτομέρειες, όπως το μαρμάρινο δάπεδο, τα δερμάτινα έπιπλα αντίκες και η πλούσια, υφασμάτινη διακόσμηση.

Οι εσωτερικοί χώροι έχουν σχεδιαστεί με έμφαση στις πολυτελείς λεπτομέρειες, όπως το μαρμάρινο δάπεδο, τα δερμάτινα έπιπλα αντίκες και η πλούσια, υφασμάτινη διακόσμηση.

Καθένα από τα δωμάτια έχει ελαφρώς διαφορετικό σχεδιασμό. Το RootStudio συνεργάστηκε με διάφορους καλλιτέχνες για τους εσωτερικούς χώρους, όπως οι Sabino Guisu, Adán Paredes και Luis Zárate.

Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Ξενοδοχείο Flavia: ένα μπουτίκ ξενοδοχείο-γλυπτό Facebook Twitter
Φωτ.: Lizzet Ortiz & Deslior
Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Το Myran, ο ναός του σκανδιναβικού design φέρνει στην Αθήνα το The Wrong Shop

Design / Το Myran φέρνει στην Αθήνα το μοναδικό design του Wrong Shop

Για δύο περίπου μήνες, το μεγαλύτερο μέρος της έκθεσης θα καταλάβουν τα έργα του Erwan Bouroullec, ενός από τους πιο σημαντικούς σύγχρονους σχεδιαστές, ο οποίος μάλιστα θα παρευρεθεί σε αυτήν μαζί με τον Sebastian Wrong, ιδρυτή των The Wrong Shop και Established & Sons.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Find Sanctuary

Design / Find Sanctuary: Ψηφιακή αποτοξίνωση στη φύση

Πολυτελείς μικροκαμπίνες προσφέρουν ένα απαράμιλλο περιβάλλον για εργασία εξ αποστάσεως ή απλή αναψυχή, επιτρέποντας στους επισκέπτες να βυθιστούν στη φύση και ταυτόχρονα να παραμείνουν συνδεδεμένοι με τον σύγχρονο κόσμο.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ