COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
3

 

 Πριν από δυο-τρία χρόνια ένα νέο μικρό ξενοδοχείο άνοιξε τις πόρτες του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, τραβώντας κατευθείαν την προσοχή μας. Ήταν στα σίγουρα κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί στην πόλη, αλλά είχαμε συναντήσει πάμπολλες φορές σε ταξίδια μας στην Ευρώπη:

Χρώμα, πολύ χρώμα, pop αισθητική, design και υπηρεσίες πεντάστερης πολυτελούς διαμονής και τιμές...hostel.

Ο Φώτης και η Χριστίνα Δρακοπούλου είναι δύο αδέρφια στα early 30s τους.

Η Χριστίνα σπούδασε διαιτολόγος και άσκησε για χρόνια το επάγγελμα της, ενώ ο Φώτης σπούδασε ξενοδοχειακά, και εργάστηκε σε μεγάλα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Κάποια στιγμή αποφάσισε να επιστρέψει στην Θεσσαλονίκη έχοντας κατά νου μία καινούρια ιδέα:

Ένα low cost budget luxury ξενοδοχείο με λίγα σχετικά δωμάτια, που θα άλλαζε άρδην το πρόσωπο του αστικού τουρισμού της πόλης στα ευρωπαϊκά πρότυπα της casual, γρήγορης, κι έξυπνης διαμονής.

Με βασική φιλοσοφία να δημιουργήσουν έναν χώρο ο οποίος θα άρεσε πρώτα από όλα στους ίδιους, ανέλαβαν μόνοι τους - χωρίς την βοήθεια διακοσμητών κι αρχιτεκτόνων- το στήσιμο του COLORS στα πέριξ της πολύβουης Βαλαωρίτου, το οποίο έχει από φέτος και καινούριο "αδερφάκι", το COLORS Ladadika Central, που στεγάζεται σε ένα από τα ξεχωριστά διατηρητέα κτίρια της πόλης.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Και οι δύο αγαπάμε πολύ τα ταξίδια, και θέλαμε να φέρουμε στη Θεσσαλονίκη όλη αυτή την σύγχρονη τουριστική εμπειρία που μας άρεσε, και που θεωρούσαμε ότι έλειπε από την πόλη" φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

Με δωμάτια στα οποία υπάρχουν κονσόλες Nintedo Wii, Fair Trade είδη περιποίησης, mp3 docks, δωρεάν WiFi, μηχανές Espresso, και υπηρεσίες όπως πρωινό στο κρεβάτι (χωρίς έξτρα χρέωση) ό,τι ώρα κι αν ξυπνήσεις (επιτέλους!), late check-out, δυνατότητα ενοικίασης fixed gear ποδηλάτων, δανειστική βιβλιοθήκη, bookcrossing zone, και εκθέσεις φωτογραφίας, έπιασα τον εαυτό μου να μετανιώνει που είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης (και όχι τουρίστρια). Και οι τιμές; Ξεκινούν από 45-50 ευρώ την βραδιά, για ένα δίκλινο deluxe, και το ανώτερο που μπορούν να φτάσουν είναι γύρω στα 70 ευρώ, για τις σουίτες.

Συναντήσαμε την Χριστίνα και τον Φώτη στο καινούριο ξενοδοχείο στα Λαδάδικα, και τα μάθαμε όλα!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ Full Screen ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΟΣΤ, Ή ΑΠΛΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Πώς προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας ενός low cost σύγχρονου ξενοδοχείου;

- Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό παρατηρήσαμε ότι υπάρχει μια ενδιάμεση τάξη ξενοδοχείων, όπου μπορείς να μένεις σε ένα πιο όμορφο και casual περιβάλλον επιλέγοντας εσύ τις υπηρεσίες που θέλεις. Οι τιμές τους ήταν πολύ λογικές, και η λειτουργία αυτών των ξενοδοχείων χαρακτηρίζονταν από έξυπνες, γρήγορες και sustainable πρακτικές.

-Δεν αποτέλεσε η αβέβαιη οικονομική κατάσταση της χώρας ανασταλτικό παράγοντα για να ξεκινήσετε μία νέα επιχείρηση εν μέσω κρίσης;

-Θα έλεγα πως όχι. Όταν έχεις μια καλή ιδέα, μην περιμένεις. Αν είσαι σίγουρος για αυτό που θες να δημιουργήσεις και προβλέπεις ότι το μοντέλο είναι οικονομικά βιώσιμο, τότε ο μόνος λόγος να μην το επιχειρήσεις είναι o φόβος της αποτυχίας. Από την αρχή ξέραμε ότι το εγχείρημα μας θα προσελκύσει κόσμο, καθώς είναι κάτι που έλειπε και φάνηκε ότι σωστά προβλέψαμε.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Αν δεν κάνω λάθος επιμεληθήκατε εξ' ολοκλήρου μόνοι σας την διακόσμηση των ξενοδοχείων. Πώς και δεν ζητήσατε την βοήθεια ειδικών;

- Ήμασταν από την αρχή ξεκάθαροι σ' αυτό που θέλαμε. Άνετους, φρέσκους και φωτεινούς χώρους, και όμορφο αλλά  budget design, όπως  ακριβώς θα ήθελες να είναι και το σπίτι σου. Τα σπίτια μας είναι πλέον πιο ανάλαφρα και fun, πότε γιατί να επιλέγουμε να μείνουμε σε ένα ξενοδοχείο με βαριές βελούδινες κουρτίνες και σκούρα, πνιγηρά χρώματα;

Αρχικά συνεργαστήκαμε με γνωστό διακοσμητή της πόλης, χωρίς  όμως επιτυχία, μιας που το όραμα μας δεν συμφωνούσε. Διακόψαμε την συνεργασία και την διακόσμηση ανέλαβαν εξ' ολοκλήρου η Χριστίνα και η συνεργάτιδα μας η Σοφία, που είναι γραφίστρια και έχει εμπειρία στην διακόσμηση.

 

- Τι είναι αυτό που καθιστά την δική σας φιλοσοφία ξεχωριστή, σε σχέση με τις υπόλοιπες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που έχουμε συνηθίσει;

- Είδαμε ότι η πόλη δεν χρειαζόταν ένα ακόμα ξενοδοχείο το οποίο θα χρέωνε 120 ευρώ την νύχτα με παροχές 5 αστεριών αλλά απρόσωπο σέρβις. Στον αντίποδα ήταν τα υπόλοιπα ξενοδοχεία τα οποία χρέωναν λιγότερο από 50 ευρώ δίνοντας όμως ελάχιστα στους επισκέπτες, ενώ αρκετά από αυτά ήταν σε κακή κατάσταση.

Εμείς θέλαμε να προσφέρουμε κάτι ενδιάμεσο: Value-for-Money Accommodation. Θέλουμε να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες, οι οποίοι αισθάνονται ότι αυτά που πληρώνουν για την διαμονή τους είναι σε λογικά πλαίσια. Μένουν πολύ κεντρικά, σε πεντακάθαρα δωμάτια και σε χαρούμενους χώρους και πληρώνουν μόνο για ότι καταναλώνουν. Δεν χρειάζονται άλλες κρυφές χρεώσεις, ούτε υπηρεσίες τις οποίες δεν χρησιμοποιεί ο επισκέπτης.

Κάτι άλλο που νομίζουμε ότι έλειπε στην πόλη είναι η γνήσια Ελληνική φιλοξενία. Η φιλοξενία, δηλαδή, εκείνη που νιώθεις όταν επισκέπτεσαι έναν μικρό ξενώνα. Γνωρίζεσαι με τα άτομα που σε φιλοξενούν, και νιώθεις ότι αυτός που δουλεύει το κάνει ευχάριστα. Θέλουμε ο κάθε επισκέπτης να νιώθει σαν το σπίτι του, να μας ξέρει με τα μικρά μας ονόματα. Να του μεταδώσουμε έναν ενθουσιασμό. Του προτείνουμε δραστηριότητες που θα κάναμε κι εμείς οι ίδιοι, του λύνουμε απορίες, και βοηθάμε όπου μπορούμε, ακόμα και στο υπόλοιπο της εξερεύνησής του στην Ελλάδα.

Σ' αυτή τη ζεστασιά βοηθά και η Θεσσαλονίκη, καθώς δεν έχει ακόμα αποκτήσει ακραίο τουριστικό χαρακτήρα, και επισκεπτόμενος την νιώθεις πραγματικά πώς εδώ έχεις ένα σπίτι μακριά από το σπίτι σου.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

- Ποιο είναι το προφίλ ενός τυπικού επισκέπτη των COLORS;

-Με μεγάλη μας χαρά διαπιστώνουμε ότι το όραμά μας βρίσκει ανταπόκριση, και μάλιστα σε όλες τις ηλικίες.

Οι άνθρωποι που έρχονται σε εμάς έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Είναι αρκετά έως πολύ ταξιδεμένοι, ξέρουν τι θέλουν, και το έχουν ψάξει αρκετά.

Στην εποχή του Trip Advisor, των online reviews, και των social media, οι καλές κριτικές τραβούν τους επόμενους επισκέπτες, οι οποίοι ξέρουν περίπου τι θα συναντήσουν. Τον χειμώνα οι περισσότεροι επισκέπτες είναι από την Ελλάδα, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες από το εξωτερικό, κυρίως από τα Βαλκάνια, την κεντρική Ευρώπη, και την Αμερική.

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Το καινούριο ξενοδοχείο στεγάζεται σε ένα διατηρητέο κτίριο στα Λαδάδικα. Ποια είναι η ιστορία του;

- Το κτίριο πρωτο-χτίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα, και λειτούργησε σαν ξενοδοχείο ονόματι : "Το Κεντρικόν". Η γειτονιά είχε διάφορες επιχειρήσεις με είδη βρώσιμα, αποθήκες και εμπορικά καταστήματα. Από κάποια στιγμή και μετά οι ανάγκες της περιοχής άλλαξαν και όντας δίπλα στο Λιμάνι, μέσα σε μια τότε κακόφημη γειτονιά, το ξενοδοχείο έγινε οίκος ανοχής . Η γειτονιά των Λαδάδικων άλλαξε ολοκληρωτικά κατά την δεκαετία του 90΄,  και όλες οι τέτοιου είδους επιχειρήσεις έκλεισαν. Η περιοχή αναβαθμίστηκε, πεζοδρομήθηκε και τα κτίρια χαρακτηρίστηκαν ως διατηρητέα.

Το κτίριο παρέμεινε ακατοίκητο για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι το 2010 οπότε και φιλοξένησε την Ουκρανική Πρεσβεία. Πέρσι ανακαινίστηκε ολοκληρωτικά και φιλοξενεί έκτοτε το COLORS Central.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

-Πρόκειται δηλαδή για ένα εκατονταετές κτίσμα. Τι αρχιτεκτονικές αλλαγές και επεμβάσεις κάνατε;

-Είχαμε τη δυνατότητα να συμμετάσχουμε στην ανακαίνιση του διατηρητέου, οπότε υπήρχαν επεμβάσεις στο σχεδιασμό των δωματίων από την αρχή. Το κτίριο ήταν πανέμορφο, οπότε διατηρήσαμε όλα τα στοιχεία της αίγλης του διατηρητέου προσθέτοντας όμως πολύ χρώμα, με στόχο ένα αποτέλεσμα μοντέρνο αλλά και ζεστό. Ο επισκέπτης από έξω περιμένει κάτι άλλο και ξαφνιάζεται ευχάριστα μπαίνοντας.

Διατηρήσαμε τα παλιά εκείνα στοιχεία τα οποία μας γοητεύουν ακόμα: Τα μωσαϊκά, τις γύψινες διακοσμήσεις, τους ψηλοτάβανους χώρους, την παραδοσιακή κιγκαλερία και την εξωτερική διακόσμηση. Επεμβήκαμε στα χρώματα και στην εσωτερική διακόσμηση, παντρεύοντας την παράδοση με τη νέα τάση  της μίνιμαλ αισθητικής και του φρέσκου.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

Για την Θεσσαλονίκη

-Πόσο τουριστική πόλη είναι η Θεσσαλονίκη, αλήθεια; Και τι είναι αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο τους επισκέπτες της;

-Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς την εξωστρέφεια της πόλης, και σ' αυτό βοήθησε κατά την γνώμη μας και η νέα Δημαρχεία.

Τη Θεσσαλονίκη δεν τη γνώριζαν στο εξωτερικό και τη μαθαίνουν τώρα με τις φθηνές αεροπορικές πτήσεις αλλά και ως την Ευρωπαϊκή Πόλη Νέων 2014. Οι τουρίστες λατρεύουν το γεγονός ότι δεν έχει χαλάσει ο χαρακτήρας της πόλης, το ότι έχει μία τόσο ενδιαφέρουσα και ζωντανή ιστορία, είναι προσβάσιμη, ασφαλής όλο το 24ωρο, και πάρα πολύ ζωντανή και νεανική.

Οι περισσότερο θέλουν να επεκτείνουν τη διαμονή τους, γιατί δεν περίμεναν να τους αρέσει τόσο η πόλη, πράγμα που μας κάνει κι εμάς πολύ περήφανους.

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

-Για το τέλος, δώστε μας το δικό σας Top 5 τουριστικών tips για την πόλη. Τι είναι αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει ένας επισκέπτης της;

-1. Ας ξεκινήσει από το Λευκό Πύργο, παίρνοντας το hop-on/ hop-off λεωφορείο του Δήμου (νούμερο 50) που μέσα σε λιγότερο από μία ώρα σε ταξιδεύει μέσα από όλα τα σημαντικά μνημεία της πόλης, και μαθαίνεις λίγη από τη γοητευτική ιστορία της. Θεωρούμε ότι μόνο αν γνωρίζεις κάποια πράγματα για την ιστορία μπορείς να καταλάβεις τους ανθρώπους, την αρχιτεκτονική, τη φιλοσοφία, το φαγητό, ακόμα και τις ιδιορρυθμίες μιας πόλης.

2. Να χαθεί στα σοκάκια της Άνω Πόλης με μια φωτογραφική μηχανή, και να κατηφορίσει σιγα-σιγά προς τη θάλασσα.

3. Πολύ βασική είναι και η βόλτα δίπλα στη θάλασσα. Προτείνουμε περπάτημα όλες τις ώρες, ραχάτι στις ξύλινες αποβάθρες, και σίγουρα ποδηλατάδα.

4. Φαγητό σε κάποιο από τα αγαπημένα μας στέκια: Όμικρον στα Λαδάδικα, Σέμπρικο στη Φράγκων και Ελιά-Λεμόνι στη Βαλαωρίτου για γνήσιες Ελληνικές γεύσεις.

5. Δεν έχεις κάνει τίποτα αν δε ζήσεις τη νυχτερινή ζωή της ακούραστης Θεσσαλονίκης. Καφέ στην παραλία (μουσείο Φωτογραφίας) ή στη Ζεύξιδος, μετά κοκτέιλ στο LaDoze, Cantina Troricana και ποτό στο Μπορ Ντε Λο, Θερμαϊκό και Ήλιο. Για σβήσιμο, προτιμήστε το Φλου, το Ταξίδι, το Berlin, ή αλλιώς για ελληνικά ακούσματα τη Λεωφόρο Νίκης, κοντά στα Λαδάδικα.

Χρειάζονται άνετα παπούτσια, οπωσδήποτε!

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central

*COLORS Ladadika Central

Οπλοποιού 1, Λαδάδικα

Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2316 007 676

 

Design
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική συναντά τη λειτουργία και το μέτρο

Με σύγχρονα εργαλεία, καθαρές συνθετικές αρχές και βαθιά γνώση του εργοταξίου, το γραφείο LKMK architects αποτυπώνει έναν αρχιτεκτονικό λόγο που ισορροπεί μεταξύ δημιουργικότητας και τεχνικής ακρίβειας.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

ADM 2025: The Urban Issue / Η συλλογική ευφυΐα στην υπηρεσία του αρχιτεκτονικού σχεδιασμού

Με έδρα την Αθήνα και έργα σε όλη την Ελλάδα, το αρχιτεκτονικό γραφείο The Hive Architects χτίζει ένα δημιουργικό μοντέλο συνεργασίας που αντλεί έμπνευση από τη συλλογικότητα, την τοπική ταυτότητα και τη σύγχρονη καθημερινή ζωή.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

ADM 2025: The Urban Issue / Η αρχιτεκτονική ως τοπίο και η αναδιαμόρφωση της ελληνικής κατοικίας

Καθώς η νέα ελληνική αρχιτεκτονική αναζητά τρόπους να συνδυάσει τη νοηματική πυκνότητα με τον χωρικό στοχασμό, το γραφείο Façade ξεχωρίζει για την ακρίβεια, τη θεωρητική συνέπεια και τη βαθιά σύνδεση με το τοπίο.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
 Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

ADM 2025: The Urban Issue / Οι «δυό Μουριές» και ο Χατζηδάκις

Πώς η λαϊκή αρχιτεκτονική της Τήνου, δύο άγριες μουριές και οι «Πασχαλιές μέσα από τη νεκρή γη» του Χατζιδάκι συναντιούνται σε μια σύγχρονη κατοικία.
ΓΡΑΦΕΙ Η ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΔΑΛΙΑΝΗ ΤΩΝ CREATIVE ARCHITECTS / ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΓΙΩΡΓΗΣ ΓΕΡΟΛΥΜΠΟΣ
Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

ADM 2025: The Urban Issue / Όταν η τοπική γλώσσα εκφράζει το διεθνές design

Το αρχιτεκτονικό γραφείο The KS Project, με ιδρύτρια την Κωνσταντίνα Συνγκιρίδη, απαντά στην πρόκληση της σύγχρονης αρχιτεκτονικής να ισορροπήσει ανάμεσα στην πίεση της τουριστικής ανάπτυξης και την ανάγκη για ουσιαστικό σχεδιασμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR / 3D VISUALIZATION: MARIA NEFELI PACHTA
Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

ADM 2025: The Urban Issue / Σχεδιάζοντας το τοπίο, την εμπειρία και το μέλλον

Με έδρα την Κρήτη και έργα που καλύπτουν την κλίμακα από την κατοικία έως τη δημόσια ανάπλαση, το αρχιτεκτονικό γραφείο Lefteris Tsikandilakis + Architects οικοδομεί ένα πλούσιο και συνθετικό αρχιτεκτονικό ιδίωμα, σε διαρκή διάλογο με τον τόπο, το φως και τον πολιτισμό.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
Αρχιτεκτονική στο μεταίχμιο της πόλης και του νερού

ADM 2025: The Urban Issue / Αρχιτεκτονική στο μεταίχμιο της πόλης και του νερού

Τρεις πόλεις. Τρία παράθυρα προς το νερό. Κάθε ξενοδοχείο των WOBI - STYLIANIDIS HATZIΥIANNAKIS ARCHITECTS είναι και μια μικρή χειρονομία συνάντησης ανάμεσα στον ξένο και τον τόπο, στον κάτοικο και τον επισκέπτη, στον άνθρωπο και το περιβάλλον του.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR

σχόλια

2 σχόλια
ειχα πάει στις αρχές που είχαν ανοίξει κ ειναι απλά υπέροχο!!!! κυριολεκτικά όνομα και πράγμα!!! λατρεμένο Colors! (βέβαια αν δεν τονίσεις καλά το r και παρακούσει κι ο άλλος καταλήγεις να γελάς μέχρι δακρύων :Ρ )
Αν και σαν διακοσμητρια μου τη δίνουν αυτοί που νομίζουν πως δεν μας χρειάζονται και καταλήγουν να κάνουν το χώρο σκατά αλλά "δυστυχώς" πρέπει να παραδεχτώ ότι τα παιδιά το έχουν. Πάρα πολύ ωραίοι χώροι! Εχουν πάρει το funky χαρακτήρα του στυλ pop art χώρις να καταλήξουν σε υπερβολές. Μπράβο!
με κάθε σεβασμό στο επάγγελμα σου.. δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα με το να χρησιμοποιεί ο καθένας το προσωπικό του γούστο. και εν πάση περιπτώσει τι είναι αυτό που καθορίζει κάτι "σκατά"? Δηλαδή επειδή κάποιος δεν ονομάζεται διακοσμητής δεν μπορεί και να διακοσμεί κιόλας?