COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
3

 

 Πριν από δυο-τρία χρόνια ένα νέο μικρό ξενοδοχείο άνοιξε τις πόρτες του στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, τραβώντας κατευθείαν την προσοχή μας. Ήταν στα σίγουρα κάτι που δεν είχαμε ξαναδεί στην πόλη, αλλά είχαμε συναντήσει πάμπολλες φορές σε ταξίδια μας στην Ευρώπη:

Χρώμα, πολύ χρώμα, pop αισθητική, design και υπηρεσίες πεντάστερης πολυτελούς διαμονής και τιμές...hostel.

Ο Φώτης και η Χριστίνα Δρακοπούλου είναι δύο αδέρφια στα early 30s τους.

Η Χριστίνα σπούδασε διαιτολόγος και άσκησε για χρόνια το επάγγελμα της, ενώ ο Φώτης σπούδασε ξενοδοχειακά, και εργάστηκε σε μεγάλα ξενοδοχεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Κάποια στιγμή αποφάσισε να επιστρέψει στην Θεσσαλονίκη έχοντας κατά νου μία καινούρια ιδέα:

Ένα low cost budget luxury ξενοδοχείο με λίγα σχετικά δωμάτια, που θα άλλαζε άρδην το πρόσωπο του αστικού τουρισμού της πόλης στα ευρωπαϊκά πρότυπα της casual, γρήγορης, κι έξυπνης διαμονής.

Με βασική φιλοσοφία να δημιουργήσουν έναν χώρο ο οποίος θα άρεσε πρώτα από όλα στους ίδιους, ανέλαβαν μόνοι τους - χωρίς την βοήθεια διακοσμητών κι αρχιτεκτόνων- το στήσιμο του COLORS στα πέριξ της πολύβουης Βαλαωρίτου, το οποίο έχει από φέτος και καινούριο "αδερφάκι", το COLORS Ladadika Central, που στεγάζεται σε ένα από τα ξεχωριστά διατηρητέα κτίρια της πόλης.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
"Και οι δύο αγαπάμε πολύ τα ταξίδια, και θέλαμε να φέρουμε στη Θεσσαλονίκη όλη αυτή την σύγχρονη τουριστική εμπειρία που μας άρεσε, και που θεωρούσαμε ότι έλειπε από την πόλη" φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

Με δωμάτια στα οποία υπάρχουν κονσόλες Nintedo Wii, Fair Trade είδη περιποίησης, mp3 docks, δωρεάν WiFi, μηχανές Espresso, και υπηρεσίες όπως πρωινό στο κρεβάτι (χωρίς έξτρα χρέωση) ό,τι ώρα κι αν ξυπνήσεις (επιτέλους!), late check-out, δυνατότητα ενοικίασης fixed gear ποδηλάτων, δανειστική βιβλιοθήκη, bookcrossing zone, και εκθέσεις φωτογραφίας, έπιασα τον εαυτό μου να μετανιώνει που είμαι κάτοικος Θεσσαλονίκης (και όχι τουρίστρια). Και οι τιμές; Ξεκινούν από 45-50 ευρώ την βραδιά, για ένα δίκλινο deluxe, και το ανώτερο που μπορούν να φτάσουν είναι γύρω στα 70 ευρώ, για τις σουίτες.

Συναντήσαμε την Χριστίνα και τον Φώτη στο καινούριο ξενοδοχείο στα Λαδάδικα, και τα μάθαμε όλα!

ΔΕΙΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΠΑΤΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ Full Screen ΣΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΠΟΣΤ, Ή ΑΠΛΑ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Πώς προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας ενός low cost σύγχρονου ξενοδοχείου;

- Ταξιδεύοντας στο εξωτερικό παρατηρήσαμε ότι υπάρχει μια ενδιάμεση τάξη ξενοδοχείων, όπου μπορείς να μένεις σε ένα πιο όμορφο και casual περιβάλλον επιλέγοντας εσύ τις υπηρεσίες που θέλεις. Οι τιμές τους ήταν πολύ λογικές, και η λειτουργία αυτών των ξενοδοχείων χαρακτηρίζονταν από έξυπνες, γρήγορες και sustainable πρακτικές.

-Δεν αποτέλεσε η αβέβαιη οικονομική κατάσταση της χώρας ανασταλτικό παράγοντα για να ξεκινήσετε μία νέα επιχείρηση εν μέσω κρίσης;

-Θα έλεγα πως όχι. Όταν έχεις μια καλή ιδέα, μην περιμένεις. Αν είσαι σίγουρος για αυτό που θες να δημιουργήσεις και προβλέπεις ότι το μοντέλο είναι οικονομικά βιώσιμο, τότε ο μόνος λόγος να μην το επιχειρήσεις είναι o φόβος της αποτυχίας. Από την αρχή ξέραμε ότι το εγχείρημα μας θα προσελκύσει κόσμο, καθώς είναι κάτι που έλειπε και φάνηκε ότι σωστά προβλέψαμε.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Αν δεν κάνω λάθος επιμεληθήκατε εξ' ολοκλήρου μόνοι σας την διακόσμηση των ξενοδοχείων. Πώς και δεν ζητήσατε την βοήθεια ειδικών;

- Ήμασταν από την αρχή ξεκάθαροι σ' αυτό που θέλαμε. Άνετους, φρέσκους και φωτεινούς χώρους, και όμορφο αλλά  budget design, όπως  ακριβώς θα ήθελες να είναι και το σπίτι σου. Τα σπίτια μας είναι πλέον πιο ανάλαφρα και fun, πότε γιατί να επιλέγουμε να μείνουμε σε ένα ξενοδοχείο με βαριές βελούδινες κουρτίνες και σκούρα, πνιγηρά χρώματα;

Αρχικά συνεργαστήκαμε με γνωστό διακοσμητή της πόλης, χωρίς  όμως επιτυχία, μιας που το όραμα μας δεν συμφωνούσε. Διακόψαμε την συνεργασία και την διακόσμηση ανέλαβαν εξ' ολοκλήρου η Χριστίνα και η συνεργάτιδα μας η Σοφία, που είναι γραφίστρια και έχει εμπειρία στην διακόσμηση.

 

- Τι είναι αυτό που καθιστά την δική σας φιλοσοφία ξεχωριστή, σε σχέση με τις υπόλοιπες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις που έχουμε συνηθίσει;

- Είδαμε ότι η πόλη δεν χρειαζόταν ένα ακόμα ξενοδοχείο το οποίο θα χρέωνε 120 ευρώ την νύχτα με παροχές 5 αστεριών αλλά απρόσωπο σέρβις. Στον αντίποδα ήταν τα υπόλοιπα ξενοδοχεία τα οποία χρέωναν λιγότερο από 50 ευρώ δίνοντας όμως ελάχιστα στους επισκέπτες, ενώ αρκετά από αυτά ήταν σε κακή κατάσταση.

Εμείς θέλαμε να προσφέρουμε κάτι ενδιάμεσο: Value-for-Money Accommodation. Θέλουμε να έχουμε ευχαριστημένους πελάτες, οι οποίοι αισθάνονται ότι αυτά που πληρώνουν για την διαμονή τους είναι σε λογικά πλαίσια. Μένουν πολύ κεντρικά, σε πεντακάθαρα δωμάτια και σε χαρούμενους χώρους και πληρώνουν μόνο για ότι καταναλώνουν. Δεν χρειάζονται άλλες κρυφές χρεώσεις, ούτε υπηρεσίες τις οποίες δεν χρησιμοποιεί ο επισκέπτης.

Κάτι άλλο που νομίζουμε ότι έλειπε στην πόλη είναι η γνήσια Ελληνική φιλοξενία. Η φιλοξενία, δηλαδή, εκείνη που νιώθεις όταν επισκέπτεσαι έναν μικρό ξενώνα. Γνωρίζεσαι με τα άτομα που σε φιλοξενούν, και νιώθεις ότι αυτός που δουλεύει το κάνει ευχάριστα. Θέλουμε ο κάθε επισκέπτης να νιώθει σαν το σπίτι του, να μας ξέρει με τα μικρά μας ονόματα. Να του μεταδώσουμε έναν ενθουσιασμό. Του προτείνουμε δραστηριότητες που θα κάναμε κι εμείς οι ίδιοι, του λύνουμε απορίες, και βοηθάμε όπου μπορούμε, ακόμα και στο υπόλοιπο της εξερεύνησής του στην Ελλάδα.

Σ' αυτή τη ζεστασιά βοηθά και η Θεσσαλονίκη, καθώς δεν έχει ακόμα αποκτήσει ακραίο τουριστικό χαρακτήρα, και επισκεπτόμενος την νιώθεις πραγματικά πώς εδώ έχεις ένα σπίτι μακριά από το σπίτι σου.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

- Ποιο είναι το προφίλ ενός τυπικού επισκέπτη των COLORS;

-Με μεγάλη μας χαρά διαπιστώνουμε ότι το όραμά μας βρίσκει ανταπόκριση, και μάλιστα σε όλες τις ηλικίες.

Οι άνθρωποι που έρχονται σε εμάς έχουν ένα κοινό χαρακτηριστικό: Είναι αρκετά έως πολύ ταξιδεμένοι, ξέρουν τι θέλουν, και το έχουν ψάξει αρκετά.

Στην εποχή του Trip Advisor, των online reviews, και των social media, οι καλές κριτικές τραβούν τους επόμενους επισκέπτες, οι οποίοι ξέρουν περίπου τι θα συναντήσουν. Τον χειμώνα οι περισσότεροι επισκέπτες είναι από την Ελλάδα, ενώ τους καλοκαιρινούς μήνες από το εξωτερικό, κυρίως από τα Βαλκάνια, την κεντρική Ευρώπη, και την Αμερική.

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

-Το καινούριο ξενοδοχείο στεγάζεται σε ένα διατηρητέο κτίριο στα Λαδάδικα. Ποια είναι η ιστορία του;

- Το κτίριο πρωτο-χτίστηκε στις αρχές του 20ου αιώνα, και λειτούργησε σαν ξενοδοχείο ονόματι : "Το Κεντρικόν". Η γειτονιά είχε διάφορες επιχειρήσεις με είδη βρώσιμα, αποθήκες και εμπορικά καταστήματα. Από κάποια στιγμή και μετά οι ανάγκες της περιοχής άλλαξαν και όντας δίπλα στο Λιμάνι, μέσα σε μια τότε κακόφημη γειτονιά, το ξενοδοχείο έγινε οίκος ανοχής . Η γειτονιά των Λαδάδικων άλλαξε ολοκληρωτικά κατά την δεκαετία του 90΄,  και όλες οι τέτοιου είδους επιχειρήσεις έκλεισαν. Η περιοχή αναβαθμίστηκε, πεζοδρομήθηκε και τα κτίρια χαρακτηρίστηκαν ως διατηρητέα.

Το κτίριο παρέμεινε ακατοίκητο για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι το 2010 οπότε και φιλοξένησε την Ουκρανική Πρεσβεία. Πέρσι ανακαινίστηκε ολοκληρωτικά και φιλοξενεί έκτοτε το COLORS Central.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

-Πρόκειται δηλαδή για ένα εκατονταετές κτίσμα. Τι αρχιτεκτονικές αλλαγές και επεμβάσεις κάνατε;

-Είχαμε τη δυνατότητα να συμμετάσχουμε στην ανακαίνιση του διατηρητέου, οπότε υπήρχαν επεμβάσεις στο σχεδιασμό των δωματίων από την αρχή. Το κτίριο ήταν πανέμορφο, οπότε διατηρήσαμε όλα τα στοιχεία της αίγλης του διατηρητέου προσθέτοντας όμως πολύ χρώμα, με στόχο ένα αποτέλεσμα μοντέρνο αλλά και ζεστό. Ο επισκέπτης από έξω περιμένει κάτι άλλο και ξαφνιάζεται ευχάριστα μπαίνοντας.

Διατηρήσαμε τα παλιά εκείνα στοιχεία τα οποία μας γοητεύουν ακόμα: Τα μωσαϊκά, τις γύψινες διακοσμήσεις, τους ψηλοτάβανους χώρους, την παραδοσιακή κιγκαλερία και την εξωτερική διακόσμηση. Επεμβήκαμε στα χρώματα και στην εσωτερική διακόσμηση, παντρεύοντας την παράδοση με τη νέα τάση  της μίνιμαλ αισθητικής και του φρέσκου.

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

Για την Θεσσαλονίκη

-Πόσο τουριστική πόλη είναι η Θεσσαλονίκη, αλήθεια; Και τι είναι αυτό που εντυπωσιάζει περισσότερο τους επισκέπτες της;

-Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει σημαντικά βήματα προς την εξωστρέφεια της πόλης, και σ' αυτό βοήθησε κατά την γνώμη μας και η νέα Δημαρχεία.

Τη Θεσσαλονίκη δεν τη γνώριζαν στο εξωτερικό και τη μαθαίνουν τώρα με τις φθηνές αεροπορικές πτήσεις αλλά και ως την Ευρωπαϊκή Πόλη Νέων 2014. Οι τουρίστες λατρεύουν το γεγονός ότι δεν έχει χαλάσει ο χαρακτήρας της πόλης, το ότι έχει μία τόσο ενδιαφέρουσα και ζωντανή ιστορία, είναι προσβάσιμη, ασφαλής όλο το 24ωρο, και πάρα πολύ ζωντανή και νεανική.

Οι περισσότερο θέλουν να επεκτείνουν τη διαμονή τους, γιατί δεν περίμεναν να τους αρέσει τόσο η πόλη, πράγμα που μας κάνει κι εμάς πολύ περήφανους.

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO

 

-Για το τέλος, δώστε μας το δικό σας Top 5 τουριστικών tips για την πόλη. Τι είναι αυτό που πρέπει οπωσδήποτε να κάνει ένας επισκέπτης της;

-1. Ας ξεκινήσει από το Λευκό Πύργο, παίρνοντας το hop-on/ hop-off λεωφορείο του Δήμου (νούμερο 50) που μέσα σε λιγότερο από μία ώρα σε ταξιδεύει μέσα από όλα τα σημαντικά μνημεία της πόλης, και μαθαίνεις λίγη από τη γοητευτική ιστορία της. Θεωρούμε ότι μόνο αν γνωρίζεις κάποια πράγματα για την ιστορία μπορείς να καταλάβεις τους ανθρώπους, την αρχιτεκτονική, τη φιλοσοφία, το φαγητό, ακόμα και τις ιδιορρυθμίες μιας πόλης.

2. Να χαθεί στα σοκάκια της Άνω Πόλης με μια φωτογραφική μηχανή, και να κατηφορίσει σιγα-σιγά προς τη θάλασσα.

3. Πολύ βασική είναι και η βόλτα δίπλα στη θάλασσα. Προτείνουμε περπάτημα όλες τις ώρες, ραχάτι στις ξύλινες αποβάθρες, και σίγουρα ποδηλατάδα.

4. Φαγητό σε κάποιο από τα αγαπημένα μας στέκια: Όμικρον στα Λαδάδικα, Σέμπρικο στη Φράγκων και Ελιά-Λεμόνι στη Βαλαωρίτου για γνήσιες Ελληνικές γεύσεις.

5. Δεν έχεις κάνει τίποτα αν δε ζήσεις τη νυχτερινή ζωή της ακούραστης Θεσσαλονίκης. Καφέ στην παραλία (μουσείο Φωτογραφίας) ή στη Ζεύξιδος, μετά κοκτέιλ στο LaDoze, Cantina Troricana και ποτό στο Μπορ Ντε Λο, Θερμαϊκό και Ήλιο. Για σβήσιμο, προτιμήστε το Φλου, το Ταξίδι, το Berlin, ή αλλιώς για ελληνικά ακούσματα τη Λεωφόρο Νίκης, κοντά στα Λαδάδικα.

Χρειάζονται άνετα παπούτσια, οπωσδήποτε!

COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Rooms & Apartments
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: Γ. Πλανάκης/LIFO
COLORS: Στο πιο ξεχωριστό και pop ξενοδοχείο της Θεσσαλονίκης Facebook Twitter
φωτ.: COLORS Ladadika Central

*COLORS Ladadika Central

Οπλοποιού 1, Λαδάδικα

Θεσσαλονίκη

Τηλ.: 2316 007 676

 

Design
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Αθηναία αρχιτέκτων Ελίζα Μάνωλα «μεταφράζει» την αγγλική εξοχή

Design / Η Ελίζα Μάνωλα ξαναζωντανεύει παλιά εξοχικά σπίτια της βρετανικής υπαίθρου

Με σεβασμό στην ιστορική αρχιτεκτονική τους, την ιδιαιτερότητα των τεχνοτροπιών και των λεπτομερειών τους, η Αθηναία αρχιτέκτονας προτείνει τον δικό της σύγχρονο σχεδιασμό, εγκαθιστά σε αυτά τα διατηρητέα κτίρια μια αισθητική απαλλαγμένη από κλισέ.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΠΕΤΗΣ
Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT

σχόλια

2 σχόλια
ειχα πάει στις αρχές που είχαν ανοίξει κ ειναι απλά υπέροχο!!!! κυριολεκτικά όνομα και πράγμα!!! λατρεμένο Colors! (βέβαια αν δεν τονίσεις καλά το r και παρακούσει κι ο άλλος καταλήγεις να γελάς μέχρι δακρύων :Ρ )
Αν και σαν διακοσμητρια μου τη δίνουν αυτοί που νομίζουν πως δεν μας χρειάζονται και καταλήγουν να κάνουν το χώρο σκατά αλλά "δυστυχώς" πρέπει να παραδεχτώ ότι τα παιδιά το έχουν. Πάρα πολύ ωραίοι χώροι! Εχουν πάρει το funky χαρακτήρα του στυλ pop art χώρις να καταλήξουν σε υπερβολές. Μπράβο!
με κάθε σεβασμό στο επάγγελμα σου.. δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το πρόβλημα με το να χρησιμοποιεί ο καθένας το προσωπικό του γούστο. και εν πάση περιπτώσει τι είναι αυτό που καθορίζει κάτι "σκατά"? Δηλαδή επειδή κάποιος δεν ονομάζεται διακοσμητής δεν μπορεί και να διακοσμεί κιόλας?