Φωτιά τώρα στου Ρέντη

Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη

Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Με φόντο τη δεκαετία του 1930, σε μια Ελλάδα που αλλάζει ραγδαία, ξεδιπλώνεται η ιστορία της Μαρίνας, μιας γυναίκας τολμηρής και ακαταμάχητης. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
0

Στη Δήλο ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της τηλεοπτικής μεταφοράς της «Μεγάλης Χίμαιρας» του Μ. Καραγάτση, μίας από τις πιο φιλόδοξες παραγωγές της ΕΡΤ που έγινε σε συνεργασία με τις εγχώριες Foss Productions και Boo Productions, και την ιταλική εταιρεία παραγωγής Mompracem Films. Η Beta Film θα κάνει διεθνή διανομή με κύριο στόχο η σειρά να κάνει αντίστοιχα διεθνή καριέρα.

Αποτελείται από έξι επεισόδια που θα προβληθούν από την ΕΡΤ και το Ertflix. Καθένα διαρκεί γύρω στα 60 λεπτά, τη σκηνοθεσία τους έχει αναλάβει ο Βαρδής Μαρινάκης και το σενάριο έχει γράψει ο Παναγιώτης Ιωσηφέλης. Πρωταγωνιστούν η Ιταλο-ελληνίδα Φωτεινή Πελούζο στον τραγικό ρόλο της Μαρίνας, ο Αντρέας Κωνσταντίνου στον ρόλο του συζύγου της, Γιάννη, ο Δημήτρης Κίτσος ως ο μικρότερος αδελφός του, Μηνάς, και η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη στον ρόλο της πεθεράς της, Αννεζιώς Ρεΐζαινας.

Πρόκειται για πιστή μεταφορά του βιβλίου, λίγο πιο σύγχρονη, με μόνη αλλαγή τον τόπο καταγωγής της πρωταγωνίστριας: η Γαλλία αντικαταστάθηκε από την Ιταλία.

Με φόντο τη δεκαετία του 1930, σε μια Ελλάδα που αλλάζει ραγδαία, ξεδιπλώνεται η ιστορία της Μαρίνας, μιας γυναίκας τολμηρής και ακαταμάχητης, ξένης όχι μόνο σ’ έναν τόπο που τελικά δεν την αποδέχεται αλλά και στον ίδιο της τον εαυτό. Το έργο, μέσα από μια βαθιά προσωπική διαδρομή, φωτίζει ζητήματα γυναικείας ταυτότητας, επιθυμίας και κοινωνικής καταπίεσης με τρόπο τολμηρό και σύγχρονο.

«Το έργο δεν είναι καθόλου συντηρητικό, είναι σοκαριστικό, θα έλεγα. Για εμάς ήταν πολύ σημαντικό να μη μυρίζει ναφθαλίνη. Σίγουρα διαδραματίζεται το 1930, αλλά οι ήρωες είναι 100% μοντέρνοι».

Τα απαιτητικά γυρίσματα ξεκίνησαν το 2024 και πραγματοποιήθηκαν στην Ερμούπολη της Σύρου, όπου εκτυλίσσεται η κύρια πλοκή του μυθιστορήματος, στην Αθήνα, την Ιταλία, την Τεργέστη και, τέλος, στη Μύκονο, τη Δήλο και τη Ρηνεία.

Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Τα απαιτητικά γυρίσματα ξεκίνησαν το 2024 και πραγματοποιήθηκαν στην Ερμούπολη της Σύρου. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής

Για τις ανάγκες τους εργάστηκαν πάνω από 150 βοηθητικοί ηθοποιοί, ιστορικοί σύμβουλοι, τεχνικοί, ενδυματολόγοι, σκηνογράφοι και ειδικοί στα VFX (οπτικά εφέ) που δούλεψαν για να αποδοθεί η εποχή λεπτομερώς και με σεβασμό στο πνεύμα του έργου – από τα σκηνικά μέχρι το κουμπί ενός σακακιού. Ακούστηκε ότι ο αριθμός των κομπάρσων που συμμετείχαν ήταν πάνω από 2.000.

Στη Δήλο τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο, στο σημείο όπου βρίσκονταν οι περίφημοι Λέοντες των Ναξίων. Ήταν μια μεγάλη, περιπετειώδης ήμερα που ξεκίνησε από νωρίς, με τον ήλιο να καίει και το καραβάκι που σε πάει στο ιερό νησί να κουνάει απίστευτα. Το συνεργείο άρχισε να τραβάει τις πρώτες σκηνές κυρίως στη θάλασσα, γύρω από τη Ρηνεία, πριν μεταφερθεί και γίνει το οριστικό cut μέσα στη Δήλο λίγο πριν δύσει ο ήλιος και με τη θερμοκρασία να πέφτει αισθητά. Τα εντυπωσιακά πλάνα που είδαμε να γυρίζονται από κοντά είναι από το τρίτο επεισόδιο.

Στη διαδρομή-θρίλερ του γυρισμού λόγω αέρα, σε μια σύντομη κουβέντα με τους ηθοποιούς, που επαίνεσαν –ειδικά η Πελούζο– την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη, τη μόνη απούσα από τα γυρίσματα, για την πολύτιμη βοήθειά της, συζητήσαμε για τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν όσον αφορά τον ρόλο τους· η Φωτεινή Πελούζο ανέφερε ότι το κρύο ήταν ο χειρότερος εχθρός κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων και ο Δημήτρης Κίτσος τα γαλλικά, συγκεκριμένα ένα επεισόδιο, όπως μας αποκάλυψε, όπου οι ήρωες σχολιάζουν το μυθιστόρημα του Φλομπέρ, «Madame Bovary», στα γαλλικά.

Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στη Δήλο τα γυρίσματα πραγματοποιήθηκαν στον αρχαιολογικό χώρο, στο σημείο όπου βρίσκονταν οι περίφημοι Λέοντες των Ναξίων. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη στον ρόλο της πεθεράς της Μαρίνας, Αννεζιώς Ρεΐζαινας. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Ο Αντρέας Κωνσταντίνου στον ρόλο του συζύγου της Μαρίνας, Γιάννη. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
«Δεν μπορεί κανένα ελληνικό κανάλι, ούτε η δημόσια τηλεόραση, να στηρίξει τόσο φιλόδοξες παραγωγές χωρίς χρηματοδότηση από το εξωτερικό». Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής

Δεν είναι αυτή η μόνη γλώσσα που ακούγεται στη σειρά όμως, αφού, όπως μας αποκάλυψε ο Στέλιος Κοτιώνης, ένας από τους παραγωγούς της σειράς, ενάμισι επεισόδιο είναι στα ιταλικά. Όσον αφορά την ίδια την παραγωγή και το πόσο δύσκολο ήταν να υλοποιηθεί, δήλωσε: «Δεν μπορεί κανένα ελληνικό κανάλι, ούτε η δημόσια τηλεόραση, να στηρίξει τόσο φιλόδοξες παραγωγές χωρίς χρηματοδότηση από το εξωτερικό», ενώ για την επιλογή του συγκεκριμένου βιβλίου εξήγησε πως «είναι ένα αριστούργημα της ελληνικής λογοτεχνίας, οπότε, όταν ήρθε η πρόταση να αναλάβω αυτήν τη σειρά, δεν μπορούσα να πω όχι. Επίσης, ως εταιρεία και ως παραγωγό, καθετί ανέφικτο μάς ιντριγκάρει πολύ να το κάνουμε πράξη».

Να σημειώσουμε εδώ ότι φημολογούνταν από το 2022 πως η «Μεγάλη Χίμαιρα» επρόκειτο να μεταφερθεί στη μεγάλη οθόνη από την ΕΡΤ σε σκηνοθεσία του Ντέμη Ηλιάδη. Τη σκηνοθεσία, τελικά, ανέλαβε ο Βαρδής Μαρινάκης, ο οποίος χαρακτήρισε την εμπειρία του στα γυρίσματα της Τεργέστης «απελευθερωτική», ενώ θεωρεί ότι το πιο δύσκολο κομμάτι των γυρισμάτων ήταν στο νεοκλασικό στη Σύρο.

«Είναι ένα επικό έργο, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα δράμα δωματίου, δηλαδή όσο προχωράει η ιστορία, σιγά-σιγά, από τα ταξίδια επικεντρώνεται στο δράμα και στη σύγκρουση που βιώνουν η οικογένεια και η ηρωίδα μέσα σε αυτό το σπίτι», είπε. «Κάναμε μια μεγάλη σειρά 6 επεισοδίων, αν και εγώ το έχω στο μυαλό μου ως μια μεγάλη ταινία και θεωρώ ότι δεν έχουμε δει πολλές ταινίες εποχής που να έχουν μια πλούσια και μοντέρνα ματιά. Το έργο δεν είναι καθόλου συντηρητικό, είναι σοκαριστικό, θα έλεγα. Για εμάς ήταν πολύ σημαντικό να μη μυρίζει ναφθαλίνη. Σίγουρα διαδραματίζεται το 1930, αλλά οι ήρωες είναι 100% μοντέρνοι».

Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Πρωταγωνιστεί η Ιταλο-ελληνίδα Φωτεινή Πελούζο στον τραγικό ρόλο της Μαρίνας. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Η εποχή αποδόθηκε λεπτομερώς και με σεβασμό στο πνεύμα του έργου – από τα σκηνικά μέχρι το κουμπί ενός σακακιού. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Ο Δημήτρης Κίτσος ως ο μικρότερος αδελφός του Γιάννη, Μηνάς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
Μια «Μεγάλη Χίμαιρα» που δεν μυρίζει ναφθαλίνη Facebook Twitter
Στιγμιότυπο από τα γυρίσματα της σειράς. Φωτ.: Δημήτρης Πογιαντζής
|article_full||article_full||article_full||article_full||article_full||article_full||article_full||article_full|
Οθόνες
0

Φωτιά τώρα στου Ρέντη

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ανδρέας Κωνσταντίνου

Θέατρο / Ανδρέας Κωνσταντίνου: «Δεν μ' ενδιαφέρει τι υποστηρίζεις στο facebook, αλλά το πώς μιλάς σε έναν σερβιτόρο»

Ο ηθοποιός που έχει υποδυθεί τους πιο ετερόκλητους ήρωες και θα πρωταγωνιστήσει στην τηλεοπτική μεταφορά της «Μεγάλης Χίμαιρας» αισθάνεται ότι επιλέγει την τηλεόραση για να ικανοποιήσει την επιθυμία του για κάτι πιο «χειροποίητο» στο θέατρο.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Άλλος ένας πολιτισμικός πόλεμος (και οι κοινωνικές ήττες μιας γενιάς).

Οπτική Γωνία / Άλλος ένας πολιτισμικός πόλεμος (και οι κοινωνικές ήττες μιας γενιάς)

Οι πολιτισμικοί πόλεμοι του πληκτρολογίου απορροφούν τεράστια ενέργεια και περιορίζουν τις μάχες των ιδεών και των αξιών σε ειδικά θέματα και περιορισμένες ζώνες.
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
καραγάτση τάρλοου

Βιβλίο / «Το ευχαριστημένο»: Το σπονδυλωτό μυθιστόρημα της Μαρίνας Καραγάτση για τα οικογενειακά της βιώματα

Πέρα από εξαιρετική διαχειρίστρια των πνευματικών δικαιωμάτων του, η Μαρίνα Καραγάτση, που πέθανε σήμερα στα 88 της, στάθηκε ικανή ν’ αναπλάσει πειστικά τα βιώματα και τους κρυφούς συλλογισμούς του πατέρα της, τοποθετώντας τον ως ήρωα στο οικογενειακό τους σύμπαν.
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΠΑΣΠΥΡΟΥ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ