Λορ Καλαμί: «Πολύ θα ήθελα να παίξω σε ταινία του Λάνθιμου» Facebook Twitter
«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου να παίζω χαρακτήρες που είναι άψογοι και δεν έχουν τίποτα μεμπτό πάνω τους». © Jean-François Robert

Λορ Καλαμί: «Πολύ θα ήθελα να παίξω σε ταινία του Λάνθιμου»

0

Χάρη στο «Call my Agent» και τον χαρακτήρα της Νοεμί, η Λορ Καλαμί έχει γίνει όχι μόνο μια φιγούρα άμεσα αναγνωρίσιμη στο κοινό, αλλά και ιδιαίτερα αγαπητή.

Η Καλαμί ήρθε στην Ελλάδα ως καλεσμένη του 22ου Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου και τη συναντήσαμε με αφορμή την ταινία της «Full Time». Το φιλμ μετατρέπει την καθημερινότητα μιας ξενοδοχειακής υπαλλήλου καθαρισμού σε πραγματικό θρίλερ, απευθύνεται σε θεατές με γερά νεύρα και αποτελεί one-woman show της Καλαμί, για το οποίο πήρε και βραβείο καλύτερης γυναικείας ερμηνείας στους «Ορίζοντες» του Φεστιβάλ Βενετίας. 

— H νέα σας ταινία λέγεται «Full Time». Είναι μια δουλειά πλήρους απασχόλησης το να είσαι γυναίκα σήμερα;

Αυτό ισχύει πολύ συχνά για τις γυναίκες. Είναι και το πνευματικό άχθος. Σήμερα, ιδίως όταν μιλάμε για μονογονεϊκές οικογένειες, όπως στην ταινία, οι γυναίκες επωμίζονται σχεδόν όλο τον φόρτο εργασίας, ο οποίος αφορά, πέραν της βασικής τους εργασίας, και τη ζωή τους και τη ζωή των παιδιών τους. Όταν, μάλιστα, υπάρχει επισφάλεια στην εργασία, αυτή συνοδεύεται και από μεγαλύτερη ανασφάλεια και δυσκολία.

Και, όπως όλοι γνωρίζουμε, η επισφάλεια στον εργασιακό χώρο εξακολουθεί να αφορά περισσότερο τις γυναίκες παρά τους άνδρες. Ακόμα κι αν δεν είναι χωρισμένες, ακόμα κι αν είναι ζευγάρι, φορτώνονται τα πάντα. Να ξυπνήσουν για τη δουλειά, να ετοιμαστούν για τη δουλειά, να ξυπνήσουν τα παιδιά, να φτιάξουν πρωινό, να φτιάξουν κολατσιό για να πάρουν στο σχολείο, να πάνε στην εργασία τους, να επιστρέψουν και να κάνουν όλες τις υπόλοιπες οικιακές εργασίες. Οπότε όλο αυτό είναι σαν να κάνεις δύο και τρεις δουλειές μαζί μέσα στο εικοσιτετράωρο.

Λορ Καλαμί: «Πολύ θα ήθελα να παίξω σε ταινία του Λάνθιμου» Facebook Twitter
Στο πρόσφατο Φεστιβάλ Βενετίας, τον Σεπτέμβριο του 2021, η Καλαμί κέρδισε το βραβείο γυναικείας ερμηνείας του τμήματος «Ορίζοντες» για το «Full Time». Φωτο: Franco Origlia/Getty Images

Δεν επιλέγω ρόλους και ταινίες για να ηθικολογήσω, επιθυμώ η ταινία να έχει μια οπτική πάνω στα πράγματα που να με ενδιαφέρει κι από εκεί και πέρα ο χαρακτήρας ας είναι όσο ατελής θέλει.

— Η ταινία είναι ένα θρίλερ με αντικείμενο την καθημερινότητα μιας υπαλλήλου καθαρισμού σε ξενοδοχείο. Η καθημερινότητα μιας ηθοποιού θα μπορούσε να γεννήσει ένα θρίλερ, κι αν ναι, πώς θα ήταν αυτό;

Χμ, δεν θα το έλεγα θρίλερ. Η διαφορά μας με την ηρωίδα της ταινίας είναι ότι εγώ αγαπώ πολύ τη δουλειά μου. Δεν υπάρχει κάτι που να με απωθεί ή που να με τρομάζει. Από την άλλη η αλήθεια είναι ότι αν είσαι ηθοποιός και, ιδιαίτερα, αν είσαι γυναίκα ηθοποιός και, ακόμα πιο συγκεκριμένα, αν είσαι γυναίκα ηθοποιός πάνω από τα 35, η μέρα σου στο γύρισμα ξεκινάει δύο με τρεις ώρες πιο πριν. Έχεις πολύ μακιγιάζ, έχεις πολλή φροντίδα, με αποτέλεσμα όταν έρχεται το συνεργείο και ο σκηνοθέτης εσύ να έχεις γράψει ήδη δύο και τρεις ώρες δουλειάς, επειδή έχεις ξυπνήσει και έχεις φτάσει εκεί νωρίτερα. Αν κάνεις και ταινία με οπτικά εφέ, που εμένα προσωπικά δεν μου έχει τύχει, εκεί ξέρω ότι μπορεί να πάρει και 5-6 ώρες προτού ξεκινήσει το γύρισμα.

Από εκεί και πέρα θα επαναλάβω ότι δεν υπάρχει κάτι που να με τρομάζει, οπότε η δουλειά μου δεν θα γινόταν μια ταινία τρόμου, αλλά υπάρχουν και δύσκολες μέρες. Όταν π.χ. είναι συγκεκριμένος ο προϋπολογισμός και πρέπει να ολοκληρωθούν τα γυρίσματα εντός αυστηρού χρονικού πλαισίου ή υπάρχουν θέματα με το πρόγραμμα άλλων συναδέλφων και έχουμε πίεση χρόνου και κάνουμε παραπάνω ώρες γυρίσματος ημερησίως, εκεί, ναι, το σώμα σου και το μυαλό σου εξαντλούνται. Αλλά επειδή είναι μια δουλειά που αγαπάω, δεν βρίσκω τρομακτικό ούτε αυτό.

Λορ Καλαμί: «Θα ήθελα πολύ να παίξω σε ταινία του Γιώργου Λάνθιμου» Facebook Twitter
Το «Full Time» μετατρέπει την καθημερινότητα μιας ξενοδοχειακής υπαλλήλου καθαρισμού σε πραγματικό θρίλερ και αποτελεί one-woman show της Καλαμί

— Αυτό που παρατήρησα στην ταινία καθώς και σε άλλες ερμηνείες σας, όπως σε εκείνη στο «Only the Animals» ή σε αυτή της σειράς «Call my Agent», είναι ότι επιλέγετε χαρακτήρες που έχουν και αρνητικά στοιχεία – η ηρωίδα της ταινίας γίνεται κάποιες φορές πολύ εγωίστρια. Εσείς, όμως, σε αντίθεση με αρκετούς συναδέλφους σας, ακόμα και στις πιο αρνητικές στιγμές τους, δεν θα φροντίσετε να γίνετε αρεστή στο κοινό, να παίξετε λίγο μαζί του, κάνετε αυτό που πρέπει δίχως να σας νοιάζει αν θα σας αντιπαθήσουν.

Έχετε απόλυτο δίκιο, δεν με ενδιαφέρει καθόλου να παίζω χαρακτήρες που είναι άψογοι και δεν έχουν τίποτα μεμπτό πάνω τους. Άλλωστε ο άνθρωπος είναι ένα ον μάλλον ατελές κι εμένα με ενδιαφέρει να ενσαρκώνω ανθρώπους στην οθόνη.

Στο «Full Time» δεν ήθελα, επειδή ο χαρακτήρας μου δέχεται όλες αυτές τις πιέσεις, να τον παρουσιάσω εξιδανικευμένα. Πιέζεται πάρα πολύ η ίδια, αλλά πιέζονται πάρα πολύ και οι συνάδελφοί της και βλέπεις ότι υπάρχει μεν μια αλληλεγγύη, αλλά αυτή η αλληλεγγύη σταματά όταν κάποιος θέλει να πάρει αυτό που θέλει. Και βλέπεις ότι η ηρωίδα γίνεται αναίσθητη προς τις ανάγκες των άλλων όταν ξυπνάει μέσα της το αίσθημα της επιβίωσης ή όταν η ίδια θέλει να πάρει κάτι που στα μάτια της θα βελτιώσει τη ζωή της. Ας πούμε κάνει πράγματα που έχουν πολύ δυσάρεστες συνέπειες για τη νεαρή συνάδελφό της.

Θέλω να αναρωτηθούμε τι θα κάναμε εμείς στη θέση της. Δεν επιλέγω ρόλους και ταινίες για να ηθικολογήσω, επιθυμώ η ταινία να έχει μια οπτική πάνω στα πράγματα που να με ενδιαφέρει κι από εκεί και πέρα ο χαρακτήρας ας είναι όσο ατελής θέλει.

— Ο περισσότερος κόσμος σάς γνώρισε μέσα από τη σειρά «Call my Agent». Αναρωτιέμαι αν, όταν ξεκινούσατε τη σειρά, ανησυχούσατε για την απήχησή της, δεδομένου ότι αφορούσε την κινηματογραφική βιομηχανία και στα χαρτιά απευθυνόταν σε ένα πιο ειδικό κοινό.

Οι παραγωγοί της σειράς δεν ανησυχούσαν καθόλου, αλλά όντως πολλά άτομα όταν άκουγαν γι' αυτό το πρότζεκτ έλεγαν ότι δεν θα έχει επιτυχία, ότι είναι πολύ συγκεκριμένο, πολύ εξειδικευμένο. Να σας πω την αλήθεια το ίδιο έλεγε και ο πρώτος ατζέντης μου – έχω αλλάξει ατζέντη από τότε.

Στα μάτια μου, όμως, η σειρά έκανε επιτυχία και άρεσε στον κόσμο επειδή μιλά για τον χώρο της εργασίας και τις δυναμικές που αναπτύσσονται εκεί. Ναι, υπάρχουν οι σταρ, υπάρχει ο χώρος του θεάματος, αλλά η ταινία εστιάζει στο εργατικό προσωπικό, στους βοηθούς. Υπάρχει μια ιεραρχία, υπάρχουν τα κουτσομπολιά, οι αντιπαλότητες και οι συζητήσεις στο διάλειμμα του καφέ. Αυτά είναι καθολικά, ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί μαζί τους. Και γι’ αυτό θεωρώ ότι έπιασε η σειρά.

— Η Νοεμί, ο χαρακτήρας που υποδύεστε στη σειρά, είναι ένας άνθρωπος που δεν βάζει κάποιο ιδιαίτερο φίλτρο σε αυτά που λέει και κάνει. Όταν ερωτεύεται όμως, αποβάλλει κάθε είδους φίλτρο. Πιστεύετε ότι στον έρωτα πρέπει να λειτουργούμε έτσι;

Κατ' αρχάς θα πω ότι ο καθένας είναι διαφορετικός και θα πρέπει να προσεγγίζει τον έρωτα με άλλο τρόπο. Η Νοεμί είναι παραδομένη στον έρωτα και όταν κάποιος σε ενδιαφέρει πολύ είναι καλό να δώσεις στον εαυτό σου όλα τα μέσα προκειμένου να τον κατακτήσεις. Ας πούμε όταν ήμουν έφηβη και κάποιος μου άρεσε αλλά δεν τον είχα συναντήσει, έκανα τα πάντα για να τον συναντήσω. Τον ακολουθούσα, έπαιρνα το τρένο και συνέχισα να το κάνω μέχρι να καταφέρω να τον γνωρίσω.

Γενικά πιστεύω ότι πρέπει να ενθαρρύνουμε τις γυναίκες να αποζητούν πολύ περισσότερο το να γνωρίσουν και να διεκδικήσουν τον έρωτα. Και να ενθαρρύνουμε τους άνδρες να μην το βάζουν στα πόδια (γέλια).

— Είναι παροιμιώδης η αμηχανία των ανδρών μπροστά στην εκδήλωση συναισθήματος από μια γυναίκα.

Όταν την πέφτετε εσείς, βέβαια, δεν έχετε αμηχανία, στα συναισθήματα κολλάτε (γέλια). Δυστυχώς, οι κοινωνικές συμβάσεις είναι παντού ίδιες και δεν θα αλλάξουν έτσι εύκολα.

— Ακούσαμε πρόσφατα ότι ετοιμάζεται νέα σεζόν, καθώς και μια ταινία «Call my Agent». Θα σας δούμε ξανά εκεί;

Γνωρίζω ότι κάτι ετοιμάζεται, αλλά δεν έχω συγκεκριμένα στοιχεία και δεν μπορώ να σας το απαντήσω προς το παρόν.

Λορ Καλαμί: «Θα ήθελα πολύ να παίξω σε ταινία του Γιώργου Λάνθιμου» Facebook Twitter
Χάρη στο «Call my Agent» και τον χαρακτήρα της Νοεμί, η Λορ Καλαμί έχει γίνει όχι μόνο μια φιγούρα άμεσα αναγνωρίσιμη στο κοινό, αλλά και ιδιαίτερα αγαπητή.

— Ποιοι σκηνοθέτες βρίσκονται στην bucket list σας;

Είναι αρκετοί οι σκηνοθέτες με τους οποίους θα ήθελα να συνεργαστώ, αλλά εμένα πιο πολύ με έλκει η επιθυμία του άλλου να μοιραστεί το πρότζεκτ του και το πάθος του μαζί μου, παρά το όνομά του. Θα μπορούσα να πω κάποιον με τον οποίο θα υπάρξει σίγουρα η δυσκολία της γλώσσας σε μια ενδεχόμενη συνεργασία, αλλά μου αρέσει πολύ το σινεμά του. Είναι ο Λαρς Φον Τρίερ.

Από Έλληνες, μια και βρισκόμαστε στην Ελλάδα, έχω να σας πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ ο «Κυνόδοντας» του Γιώργου Λάνθιμου, τον βρήκα ελκυστικά παράξενο. Θα ήθελα πολύ να παίξω σε κάποια ταινία του Λάνθιμου. Γενικά είναι πάρα πολλοί, θέλω να αναφέρω και κάποιες σκηνοθέτριες, υπάρχουν φοβερές γυναίκες δημιουργοί εκεί έξω, απλώς αυτήν τη στιγμή έχει κολλήσει το μυαλό μου.

— Για να επανέλθουμε στο «Full Time», κάποια στιγμή στην ταινία η ηρωίδα επιχειρεί να φιλήσει έναν γείτονά της κι αυτό δεν πηγαίνει καθόλου καλά. Πόσο δύσκολο είναι για έναν ηθοποιό να αποδώσει κάτι τόσο ενστικτώδες, όπως η ερωτική αμηχανία;

Ζεις την κατάσταση με τη βοήθεια του συνάδελφου σου εκείνη τη στιγμή. Όλοι έχουμε βρεθεί σε στιγμές αμηχανίας, οπότε η απόδοση μιας τέτοιας στιγμής δεν είναι κάτι τόσο δύσκολο. Ναι, έχει να κάνει με το ένστικτο, πρέπει να παραμείνεις επαγγελματίας και είναι και πολύ σημαντικό να μη νιώθεις ντροπή. Ένας ηθοποιός δεν επιτρέπεται να νιώθει ντροπή, ούτε όταν παίζει τον ντροπαλό.

Η σκηνή στην οποία αναφέρεστε δεν είναι ακριβώς η πιο ένδοξη στιγμή μου στην ταινία κι αυτό καλούμαι να παίξω. Όταν σας έλεγα πριν για την ηθική και την ηθικολογία αναφερόμουν και σε αυτό. Δεν μπορεί να είσαι ηθοποιός και να είσαι ντροπαλός. Στο κομμάτι του επαγγέλματός σου, βέβαια, στην προσωπική σου ζωή μπορείς να είσαι ό,τι θέλεις.

— Είπατε ότι ζείτε την κάθε κατάσταση. Σε σχέση με αυτό, ποια είναι η γνώμη σας για το Method acting; Χρειάζεται ένας ηθοποιός να μείνει άυπνος για 48 ώρες ώστε να υποδυθεί κάποιον άυπνο χαρακτήρα ή να οδηγήσει έξι μήνες ταξί για να υποδυθεί τον ταξιτζή;

Δηλαδή αν υποδύεται έναν δολοφόνο, πρέπει να σκοτώσει άνθρωπο; (γέλια) Όχι, δεν πιστεύω στη Μέθοδο, για μένα είναι ζήτημα φαντασίας το επάγγελμά μας. Ok, στη συγκεκριμένη ταινία υποδύομαι μια καμαριέρα σε ξενοδοχείο πολυτελείας και ο σκηνοθέτης μού ζήτησε να πάρω κάποια μαθήματα για να υπάρχει αληθοφάνεια, καθώς υπάρχουν συγκεκριμένες κινήσεις και τρόποι συμπεριφοράς σε αυτό το επάγγελμα. Αλλά κατά τα άλλα αρκεί η φαντασία μας.

Υπάρχει μέσα σε όλους μας το κουτί της Πανδώρας, είμαστε ένα πορώδες υλικό. Αρκεί να το ξεκλειδώσουμε παρατηρώντας, κοιτάζοντας τον κόσμο. Έτσι μπορούμε να αναπαραστήσουμε πράγματα που δεν έχουμε κάνει και που δεν έχουμε συναισθανθεί. Και να καταλάβουμε καλύτερα και τους ανθρώπους γύρω μας.

Η ταινία «Full Time» θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους στις 5 Μαΐου από το Cinobo.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

22ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου: 10 highlights της φετινής διοργάνωσης

Οθόνες / 22ο Φεστιβάλ Γαλλόφωνου Κινηματογράφου: 10+1 highlights της φετινής διοργάνωσης

Μετά από ένα online διάλειμμα, επιστρέφει και πάλι στους φυσικούς του χώρους, τις κινηματογραφικές αίθουσες, με στόχο να δώσει μια γερή δόση γαλλικού σινεμά στους υποσιτισμένους φαν αυτής της πολύ αγαπητής στη χώρα μας κινηματογραφίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Βληχή»: Πρώτες εικόνες και τρέιλερ από τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

Πολιτισμός / Γιώργος Λάνθιμος: Πρώτες εικόνες και τρέιλερ από τη νέα ταινία του «Βληχή»

Η πολυαναμενόμενη ταινία του Γιώργου Λάνθιμου που αποτελεί ανάθεση του προγράμματος της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και του NEON «The Artist on the Composer» θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της, συνοδεία μουσικών συνόλων, τον Μάιο.
THE LIFO TEAM

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ