Η Καρντάσιαν χρησιμοποιεί την κόρη της ως μοντέλο και προκαλεί αντιδράσεις

Η Καρντάσιαν χρησιμοποιεί την κόρη της ως μοντέλο και προκαλεί αντιδράσεις Facebook Twitter
1

Balmain Nights in LA

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian West (@kimkardashian) στις

Πρώτα ήταν όλος ο διαφημιστικός θόρυβος που έκανε μέσω των social media για να διαφημίσει τη νέα σειρά καλλυντικών της - και φυσικά ξεπούλησε. Και τώρα ήρθε η σειρά για μία καλή προώθηση της (πανάκριβης) παιδικής σειράς της Κιμ Καρντάσιαν και φυσικά η περσόνα είχε τον τρόπο να "επικοινωνήσει" τα νέα προϊόντα για... παιδιά.

Όπως για παράδειγμα, σανδάλια με γουνάκια αξίας 48 δολαρίων (πάλι καλά...), μαγιό για μωρά και πάει λέγοντας. Ποιος ήταν αυτός ο τρόπος; Μα φυσικά να φωτογραφίσει τη μικρή της κόρη Northwest μπροστά σε ράφι με καλλυντικά (της δικής της σειράς, φυσικά) μαζί με άλλα δύο κοριτσάκια και φυσικά φαρδύ πλατύ στο Instagram το brandname της σειράς "Kids Supply".

Εννοείται ότι με το που ποστάρισε τη σχετική φωτογραφία στον λογαριασμό της δεν έλειψαν οι αντιδράσεις τόσο για το ότι χρησιμοποιεί το παιδί της για να προωθήσει τις επιχειρήσεις της, αλλά και ερωτήσεις για το από πού προέρχεται η γούνα των παπουτσιών των παιδιών. Και η Κιμ -καταλαβαίνετε- ίδρωσε... 

Look at these cuties! @thekidssupply #HappyBirthdayKaui #NailPolishParty #KidsSupply

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian West (@kimkardashian) στις

BFF's @tracyromulus How cute is Ryan wearing @thekidssupply slip dress and choker & @akidbrand slides #RyanxNorth

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Kim Kardashian West (@kimkardashian) στις

Πολιτισμός
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε νέο Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της

Πολιτισμός / Η Νταϊάνα Ρος κάνει ντεμπούτο σε Billboard Chart για πρώτη φορά στην καριέρα της χάρη στο «Stranger Things»

Παρά τις δεκαετίες επιτυχίας στα charts σε πολλαπλές μορφές, η Ρος δεν είχε εμφανιστεί ποτέ προηγουμένως σε αυτήν τη λίστα, κυρίως επειδή μεγάλο μέρος του μουσικού καταλόγου της προηγείται της εποχής των ψηφιακών πωλήσεων
THE LIFO TEAM
Αλέξης Ακριθάκης, Χωρίς τίτλο, 1970, 45 Χ 71 εκ., λάδι σε καμβά © The Estate of Alexis Akrithakis

Πολιτισμός / Μεγάλη αναδρομική έκθεση του Αλέξη Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη

Μετά από 30 χρόνια θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στο κοινό σημαντικά έργα από ιδιωτικές και δημόσιες συλλογές, αναδεικνύοντας το εύρος μιας από τις πιο αναγνωρίσιμες και ιδιοσυγκρασιακές μορφές της νεοελληνικής τέχνης.
THE LIFO TEAM

σχόλια

1 σχόλια