Στη δημοσιότητα τα μεγάλα ποσά που έδωσε η Τράπεζα Πειραιώς για διαφήμιση σε ΜΜΕ

Στη δημοσιότητα τα μεγάλα ποσά που έδωσε η Τράπεζα Πειραιώς για διαφήμιση σε ΜΜΕ Facebook Twitter
Απομένει να διευκρινιστούν τα κριτήρια βάσει των οποίων διανεμήθηκε αυτό το τεράστιο ποσό διαφημιστικής δαπάνης
10

Στη δημοσιότητα έδωσε απόψε και η Τράπεζα Πειραιώς την αναλυτική λίστα με τα ποσά διαφήμισης, προβολής, δωρεών, χορηγιών, επιχορηγήσεων κτλ σε Οργανισμούς και ΜΜΕ.

Σύμφωνα με τα στοιχεία σε ΜΜ δαπανήθηκαν 19,3 εκατ. ευρώ και σε δωρεές, χορηγίες, επιχορηγήσεις και άλλες χαριστικές αιτίες  5,1 εκατ. ευρώ.

Η τράπεζα Πειραιώς δημοσιοποίησε τα στοιχεία ανταποκρινόμενη στο ν.4374/2016, κάτι που έκαναν νωρίτερα σήμερα και 4 ακόμη τράπεζες.

Αναλυτικά όλα τα ποσά  ΕΔΩ

Απομένει να διευκρινιστούν τα κριτήρια βάσει των οποίων διανεμήθηκε αυτό το τεράστιο ποσό διαφημιστικής δαπάνης.

 

10

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλαγές στη Eurovision 2026 μετά τη φετινή θύελλα αντιδράσεων - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

TV & Media / Αλλαγές στη Eurovision μετά τις φετινές αντιδράσεις - H EBU επανεξετάζει βασικές πτυχές του διαγωνισμού

«Πραγματοποιήθηκε ευρεία διαβούλευση μεταξύ όλων των μελών και κανένα δεν τάχθηκε κατά της συμμετοχής του Ισραήλ» ξεκαθάρισε ο Διευθυντής Μέσων Ενημέρωσης της EBU
LIFO NEWSROOM
Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Η διαφορά μπορεί να είναι σημαντική

TV & Media / Ακούτε ή διαβάζετε ειδήσεις; Κι όμως, έχει διαφορά

Μια νέα αμερικάνικη έρευνα διαπιστώνει ότι η ακρόαση άρθρων και ειδήσεων –σε σύγκριση με την ανάγνωσή τους– συχνά περιορίζει την κατανόηση του περιεχομένου τους και ενισχύει τα ακραία και αρνητικά στοιχεία του.
LIFO NEWSROOM