Βαρουφάκης: Δε με άφησαν να χρησιμοποιήσω το όπλο της χρεοκοπίας

Βαρουφάκης: Δε με άφησαν να χρησιμοποιήσω το όπλο της χρεοκοπίας Facebook Twitter
SOOC
12


«Δεν με άφησαν να χρησιμοποιήσω το όπλο της χρεοκοπίας», δηλώνει σε συνέντευξη του στην εφημερίδα Guardian ο Γιάννης Βαρουφάκης, σημειώνοντας ότι αν συνέβαινε αυτό, τότε «θα μας είχαν έρθει και πάλι γύρω μας και θα είχαμε καταλήξει σε μια συμβιβαστική συμφωνία».

Σημειώνει επίσης ότι δεν μετανιώνει για τα πεπραγμένα του στο υπουργείο Οικονομικών και μιλά για το «πλεονέκτημα  της ύστερης γνώσης».

Επίσης ο πρώην υπουργός θεωρεί ότι η αποτυχία της Ε.Ε. να επιληφθεί της προσφυγικής κρίσης, είναι αποτέλεσμα της αποτυχίας της νομισματικής της πολιτικής. "Ρίξτε μια ματιά στα γεγονότα στην Ευρώπη κατά τα τελευταία 10-15 χρόνια. Το έργο έχει αποτύχει θεαματικά, " τονίζει ο Βαρουφάκης.

«Οι Ευρωπαίοι χωρίζονται από ένα κοινό νόμισμα. Η κρίση του ευρώ έχει κατακερματίσει την Ευρώπη, στρέφοντας τους Έλληνες κατά των Γερμανών, τους Ισπανούς κατά των Ιρλανδών  κ.λπ.», λέει.

12

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM