Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΣΥΝΤΑΚΤΕΣ

<

ΑΡΘΡΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Αναζητώντας τον Παύλο Ζάννα: Σκηνές από μια αξιοσημείωτη ζωή

Βιβλίο Αναζητώντας τον Παύλο Ζάννα: Σκηνές από μια αξιοσημείωτη ζωή

Μετέφρασε το «Αναζητώντας τον χαμένο χρόνο» του Προυστ στις φυλακές της Αίγινας, συσπείρωσε τον πνευματικό κόσμο της Θεσσαλονίκης, έριξε τον σπόρο για ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά φεστιβάλ της χώρας.
20.12.2020
Αναζητώντας τον Παύλο Ζάννα: Σκηνές από μια αξιοσημείωτη ζωή
«Μπουβάρ και Πεκυσέ» του Γκ. Φλωμπέρ: Η αξία της συμπόρευσης

Βιβλίο «Μπουβάρ και Πεκυσέ» του Γκ. Φλωμπέρ: Η αξία της συμπόρευσης

Η σημασία της φιλίας δύο ανθρώπων που συμπορεύονται επειδή συμπληρώνει ο ένας τον άλλον, επειδή αγαπούν τα ίδια πράγματα, επειδή το να μοιράζεσαι είναι αξία ανεξάντλητη.
18.12.2020
«Μπουβάρ και Πεκυσέ» του Γκ. Φλωμπέρ: Η αξία της συμπόρευσης
Ο πρωτοπόρος Φελίξ Ναντάρ που απαθανάτισε τους Μποντλέρ, Μπαλζάκ και άλλους θρύλους

Φωτογραφία Ο πρωτοπόρος Φελίξ Ναντάρ που απαθανάτισε τους Μποντλέρ, Μπαλζάκ και άλλους θρύλους

Ο σημαντικότερος πορτρετίστας του 19ου αιώνα ήταν επίσης ο πρώτος που τράβηξε αεροφωτογραφίες και φωτογραφίες υπό τεχνητό φως
12.5.2018
Ο πρωτοπόρος Φελίξ Ναντάρ που απαθανάτισε τους Μποντλέρ, Μπαλζάκ και άλλους θρύλους
Έργα και ημέρες του τελευταίου μονοτύπη της Αθήνας

Βιβλίο Έργα και ημέρες του τελευταίου μονοτύπη της Αθήνας

Σε ένα υπόγειο πίσω από τη Λένορμαν ο Νίκος Βοζίκης επιμένει να τυπώνει ψηφίο-ψηφίο τα καλαισθητικά βιβλία των εκδόσεων Διάττων, εις πείσμα κάθε ευκολίας και κόστους.
30.7.2017
Έργα και ημέρες του τελευταίου μονοτύπη της Αθήνας
Η Σφαγή των Παρισίων: Μια από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις του περσινού Φεστιβάλ Αθηνών επιστρέφει

Θέατρο Η Σφαγή των Παρισίων: Μια από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις του περσινού Φεστιβάλ Αθηνών επιστρέφει

Το μυστηριώδες κείμενο της Ελισαβετιανής δραματουργίας για τον αέναο κύκλο της βίας ανεβαίνει στην Πειραιώς 260 με όπλο την κίνηση και τη μουσική.
26.5.2017
Η Σφαγή των Παρισίων: Μια από τις πιο επιτυχημένες παραστάσεις του περσινού Φεστιβάλ Αθηνών επιστρέφει
Ο Γιώργος Ζώης είναι ο δημιουργός του ονειρικού σποτ του Εθνικού Θεάτρου

Σινεμά Ο Γιώργος Ζώης είναι ο δημιουργός του ονειρικού σποτ του Εθνικού Θεάτρου

Το Lifo.gr παρουσιάζει κατ' αποκλειστικότητα το σποτ που υπογράφει τη σύζευξη της θεατρικής φόρμας με τον κινηματογραφικό κώδικα
11.11.2016
Ο Γιώργος Ζώης είναι ο δημιουργός του ονειρικού σποτ του Εθνικού Θεάτρου
 Πίτερ Μπρουκ, ο τελευταίος μεγάλος δάσκαλος του Θεάτρου

Θέατρο Πίτερ Μπρουκ, ο τελευταίος μεγάλος δάσκαλος του Θεάτρου

Με αφορμή το Battlefield, μία παράσταση που βασίζεται σε ένα μέρος της θρυλικής Μαχαμπαράτα και ανεβαίνει αυτό τον Οκτώβριο στο "Θέατρον", ένα λεπτομερές πορτρέτο του μεγαλύτερου εν ζωή θεατρικού σκηνοθέτη
15.10.2016
Πίτερ Μπρουκ, ο τελευταίος μεγάλος δάσκαλος του Θεάτρου
 Γιώργος Δεπάστας: «Η περίοδος της άνθησης του ελληνικού θεάτρου έχει παρέλθει»

Οι Αθηναίοι Γιώργος Δεπάστας: «Η περίοδος της άνθησης του ελληνικού θεάτρου έχει παρέλθει»

Ο μεταφραστής πολλών σημαντικών θεατρικών έργων και πρώην ιατροδικαστής αφηγείται τη ζωή του στην έντυπη LIFO
6.10.2016
Γιώργος Δεπάστας: «Η περίοδος της άνθησης του ελληνικού θεάτρου έχει παρέλθει»
Όλο το καλό θέατρο που θα δούμε φέτος

Θέατρο Όλο το καλό θέατρο που θα δούμε φέτος

Mετά την καλοκαιρινή «απόσταση», είναι αληθινή χαρά να διαπιστώνεις πόσα ενδιαφέροντα πράγματα ετοιμάζονται στις θεατρικές σκηνές της πόλης. Η πρώτη ματιά στο υλικό είναι χορταστική, καθώς καλύπτει με το παραπάνω διαφορετικά γούστα και προτιμήσεις.
8.9.2016
Όλο το καλό θέατρο που θα δούμε φέτος
Είναι  ο Αριστοφάνης ακατάλληλος δι' ανηλίκους;

Θέατρο Είναι ο Αριστοφάνης ακατάλληλος δι' ανηλίκους;

Με αφορμή τις διαμαρτυρίες για το γυμνό και τις βωμολοχίες στη Λυσιστράτη του Μιχαήλ Μαρμαρινού η Ματίνα Καλτάκη ανατρέχει στο χαρακτήρα του έργου του Αριστοφάνη, ζητώντας τη γνώμη και ενός ψυχιάτρου/ ψυχαναλυτή
4.9.2016
Είναι ο Αριστοφάνης ακατάλληλος δι' ανηλίκους;
Ο Νίκος Καραθάνος εξηγεί γιατί ανέβασε τους Όρνιθες έτσι

Θέατρο Ο Νίκος Καραθάνος εξηγεί γιατί ανέβασε τους Όρνιθες έτσι

Καμία άλλη παράσταση δεν συζητήθηκε τόσο αυτό το καλοκαίρι. Με αφορμή τον ερχομό της στη Στέγη, ο δημοφιλής σκηνοθέτης μιλά στο LIFO.gr για τον τρόπο που αυτός είδε το πικρό έργο του Αριστοφάνη και την ανάγκη «Μια φορά να γίνει κάτι στην κατεύθυνση της ουτοπίας»
30.8.2016
Ο Νίκος Καραθάνος εξηγεί γιατί ανέβασε τους Όρνιθες έτσι
Κύριε Μπρετ Μπέιλι, γιατί  τοποθετήσατε τον Μάκμπεθ στη σημερινή Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό;

Θέατρο Κύριε Μπρετ Μπέιλι, γιατί τοποθετήσατε τον Μάκμπεθ στη σημερινή Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό;

Ο Νοτιοαφρικανός σκηνοθέτης επανέρχεται στην Αθήνα μετά το «Exhibit B», με μια επαναστατική εκδοχή της όπερας του Βέρντι και μιλά στο LIFO.gr για το ρατσισμό, την υποκρισία της τέχνης και τη δική του εκδοχή πάνω στο αριστούργημα του Βέρντι.
21.7.2016
Κύριε Μπρετ Μπέιλι, γιατί τοποθετήσατε τον Μάκμπεθ στη σημερινή Λαϊκή Δημοκρατία του Κονγκό;
<
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή