Περίπτωση Christine Sydelko: Γιατί οι influencers του Youtube καταρρέουν ψυχολογικά;

Περίπτωση Christine Sydelko: Γιατί οι influencers του Youtube καταρρέουν ψυχολογικά; Facebook Twitter
Ένα μικρό εμπόδιο αναφορικά με το ψηφιακό περιεχόμενο, που αναρτούν οι influencers, μπορεί να επηρεάσει την πνευματική τους υγεία.
3

Τα τελευταία χρόνια, η ιδέα του να αναρτάς βίντεο με τον εαυτό σου στο Διαδίκτυο και να αμείβεσαι από αυτό ακούγεται αρκετά δελεαστική και γι'αυτόν τον λόγο ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι - και ιδίως παιδιά - επιλέγουν να γίνουν επαγγελματίες influencers μέσω του Youtube. Ωστόσο, η δημοφιλής youtuber Christine Sydelko θέλει να καταλάβουν επιτέλους οι άνθρωποι ότι το συγκεκριμένο επάγγελμα δεν είναι τόσο ονειρεμένο όσο φαντάζει 

Στην πραγματικότητα, η ίδια αποφάσισε να εγκαταλείψει το επάγγελμα της influencer χαρακτηρίζοντάς το ως ασήμαντο, καθώς δεν εκπλήρωνε τον συναισθηματικές της ανάγκες και πίστευε επίσης πως ήταν η βασική αιτία του άγχους και της κατάθλιψης που βίωνε. Άλλωστε, ένα μικρό εμπόδιο αναφορικά με το ψηφιακό περιεχόμενο, που αναρτούν οι influencers, μπορεί να επηρεάσει την πνευματική τους υγεία. 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

hi sisters

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Christine Sydelko (@csydelko) στις

Η Sydelko ξεκίνησε το vlogging το 2015 και σήμερα έχει πάνω από 1,3 εκατομμύρια συνδρομητές στο κανάλι της. Ωστόσο, παρά τη δημοφιλία της, στις 6 Σεπτεμβρίου αποφάσισε να ενημερώσει τους συνδρομητές της μέσω του Twitter ότι θα εγκαταλείψει την προσπάθεια που κάνει τόσα χρόνια στο Διαδίκτυο. Η συγκεκριμένη ανάρτηση ουσιαστικά αποτελεί συνέχεια ενός άλλου post, που είχε κάνει τον Ιούνιο στο οποίο ανακοίνωσε την απόφασή της να συνεχίσει μια πιο "κανονική ζωή". 

H Sydelko δεν είναι όμως η πρώτη influencer που νιώθει αυτό το "βάρος", που συνεπάγεται η μεγάλη έκθεση μέσω Διαδικτύου. Τον περασμένο Ιανουάριο, το Insider δημοσίευσε ένα κείμενο το οποίο εστίαζε σε διάφορους Youtube influencers, που λόγω του ότι είχαν πιεστεί ψυχικά, ένιωσαν την ανάγκη να εγκαταλείψουν οριστικά την μέχρι τότε πορεία τους στο Διαδίκτυο και τα social media. 

Με στοιχεία από το Futurism

 

Τech & Science
3

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Τech & Science / Πώς η Αιθιοπία γίνεται ένας απρόσμενος ηγέτης στην επανάσταση των ηλεκτρικών οχημάτων

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών, περίπου 115.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν ήδη στην Αιθιοπία, από τα 1,5 εκατομμύρια συνολικά οχήματα στη χώρα, με στόχο να φτάσουν τα 500.000 μέχρι το 2030
LIFO NEWSROOM
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Τech & Science / Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη αλλάζει ολοκληρωτικά το διαδίκτυο: Ευκαιρίες, προκλήσεις και παγίδες

Η σύγχρονη πρόκληση είναι να διασφαλίσουμε ότι όπου αλληλεπιδρούμε με την ΤΝ, θα γνωρίζουμε ότι «μιλάμε με ένα bot» — και ότι το bot αυτό είναι ειλικρινές και αυθεντικό όσο και ο ίδιος ο άνθρωπος
LIFO NEWSROOM
Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Τech & Science / Σπάνια απολιθώματα στην Καισάρεια: Κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών σε άριστη κατάσταση

Συγκλονιστική ανακάλυψη στην Καισάρεια: τρία κρανία ελεφάντων 7,7 εκατ. ετών βρέθηκαν άθικτα, μαζί με απολιθώματα ρινόκερων, σμιλόδοντα και τριδάκτυλων αλόγων - Η «ζώνη των ελεφάντων» αλλάζει την παλαιοντολογική ιστορία της περιοχής
LIFO NEWSROOM
Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου ενώ λαμβάνεται μια απόφαση

Τech & Science / Η εντυπωσιακή «φωταγώγηση» νευρώνων του εγκεφάλου κατά τη διάρκεια λήψης μιας απόφασης

Νευροεπιστήμονες έφτιαξαν τον πρώτο «χάρτη» στην ιστορία του κλάδου τους που παρέχει μια πλήρη εικόνα του τι συμβαίνει σε όλο τον εγκέφαλο τη στιγμή που λαμβάνεται μια απόφαση
LIFO NEWSROOM
H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Τech & Science / H NASA αποκαλύπτει ενδείξεις ζωής σε βράχους του Άρη – Τι βρήκε το Perseverance

Το ρομπότ Perseverance της NASA εντόπισε βράχους στον Άρη με ασυνήθιστα χαρακτηριστικά που μπορεί να προέρχονται από αρχαία μικροβιακή ζωή. Οι επιστήμονες εξετάζουν αν αυτά τα ορυκτά αποτελούν τα πρώτα ίχνη ζωής στον κόκκινο πλανήτη
LIFO NEWSROOM
Ηνωμένο Βασίλειο: Ασθενείς θα υποβληθούν δοκιμαστικά σε εξέταση αίματος που θα μπορούσε να «αλλάξει ριζικά» τη διάγνωση του Αλτσχάιμερ

Τech & Science / Νέα εξέταση αίματος θα μπορούσε να «αλλάξει ριζικά» τη διάγνωση του Αλτσχάιμερ

Στόχος είναι να διαπιστωθεί εάν η εξέταση αίματος, η οποία είναι ακριβής στον εντοπισμό πρωτεϊνών που συνδέονται με το Αλτσχάιμερ, μπορεί να βοηθήσει στη βελτίωση της διάγνωσης για ασθενείς που εμφανίζουν πρώιμα σημάδια της ασθένειας, που αποτελεί τη συνηθέστερη αιτία άνοιας
LIFO NEWSROOM
Το κλάμα των μωρών μπορεί να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος των ανθρώπων σύμφωνα με έρευνα

Τech & Science / Το κλάμα των μωρών μπορεί να αυξήσει τη θερμοκρασία του σώματος των ανθρώπων, σύμφωνα με έρευνα

Με τη χρήση θερμικής κάμερας, οι επιστήμονες διαπίστωσαν ότι όταν εθελοντές άκουγαν ηχογραφήσεις μωρών να κλαίνε ανέβηκε αισθητά η θερμοκρασία του σώματος τους
LIFO NEWSROOM

σχόλια

3 σχόλια
Περίμενα ( λόγω μάλλον προβολής στον εαυτό μου) να δηλώσει πως δεν είναι αυθεντία και αυτά που παρουσιάζει ( προϊόντα, ρουτίνα κτλ) δεν ταιριάζουν απαραίτητα στον καθένα. Μπορεί να είναι και αυτό καθώς μιλάει για ψυχολογική πίεση και "βάρος". Αυτό που ένιωσα και υπέθεσα γιατί δεν αναφέρει πουθενά ξεκάθαρα ( και έτσι δεν γνωρίζουμε) είναι η πίεση να "ανεβάζει" συχνά υλικό στα social media, η συνεργασία με χορηγούς και η μόνιμη ευχάριστη διάθεση που είναι πλαστή.
Επειδη παρακολουθω χρονια αρκετους youtubers υπαρχει ενα μοτιβο.Οι youtubers που εχουν καναλι με θεματικη μια εξωγενη ενασχοληση (π.χ. μουσικη, παιχνιδια, κριτικη κτλ πιασατε το νοημα) δεν παρουσιαζουν ψυχολογικες καταρευσεις, όταν όμως εχουν καναλι με "real life", "να σας πω τι εγινε στην ζωή μου" είναι θεμα χρονου.Ο λογος είναι ότι κανουν τις προσωπικες τους ζωες εμπορευμα, και το εμποριο πιεζει για νεα προιοντα...πως ομως μπορεις να παρουσιαζεις την ζωή σου σαν κολεξιον; και μαλιστα πως διαχειριζεσε την κριτικη του απογοητευμενου καταναλωτη, ή ακομα χειροτερα; αυτου που θεωρει το προιον βαρετο; Στην πρωτη κατηγορια youtubers είναι ευκολο, ότι ισχυει ετσι κι αλλιως πχ στην τιβι, αν δεν αρεσει σε καποιους η περιγραφη του ματς στην τιβι ο ανταποκριτης δεν καταρεει ψυχολογικα. Οι δευτεροι κανουν την προσωπικη ζωη δημοσια και πληρωνουν το τιμημα, το ιδιο δεν βλεπουμε και με διασημοτητες εκτος youtube αλλωστε;Το να κανεις το προσωπικο δημοσιο είναι τοσο επιβλαβες οσο και να κανεις το δημοσιο προσωπικο. Οταν δεν διαχωριζεις τους κοσμους ολα θα πανε κατα διαολου.