Ο Nic Fanciulli έχει παίξει μουσική ακόμα και σε ειρηνευτική αποστολή στη Βοσνία

Ο Nic Fanciulli έχει παίξει μουσική ακόμα και σε ειρηνευτική αποστολή στη Βοσνία Facebook Twitter
0

1.

Το 2007 προτάθηκα για βραβείο Grammy για το remix που έκανα στους Tiefschwarz. Στην ίδια κατηγορία υποψήφιοι ήταν οι Coldplay και η Beyoncé.


2.

Μεγάλωσα στη Μομπάσα, στην Κένυα. Εγώ και η οικογένειά μου ζούσαμε σε ένα πανέμορφο σπίτι στην παραλία και οι γονείς μου δούλευαν στο καζίνο που υπήρχε εκεί.


3.

Την τρίτη φορά που πήγα στην Ίμπιζα, εγώ και οι φίλοι μου χάσαμε τα κλειδιά του αυτοκινήτου που είχαμε ενοικιάσει. Επίσης, για δύο ολόκληρες μέρες δεν μπορούσαμε να βρούμε πού ήταν αυτό το αυτοκίνητο. Τελικά, το βρήκαμε παρκαρισμένο στην πίσω αυλή του ξενοδοχείου μας...

Ήταν προγραμματισμένο να παίξω στο τελευταίο πάρτι του Space Ibiza από τις 6 ως τις 10 το πρωί. Στις 10 το πρωί γυρνάει ο Carl Cox, με κοιτάει και μου λέει «δεν θα πας πουθενά, αυτό το κλαμπ θα το κλείσουμε μαζί». Αυτήν τη στιγμή δε θα την ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου.


4.

Το 2004 εξασφάλισα το πρώτο μου residency σε ένα κλαμπ στο Maidstone, στην Αγγλία. Ήθελα πάρα πολύ να παίξω εκεί, όμως ξέχασα να βάλω το όνομά μου και στοιχεία επικοινωνίας πάνω στην κασέτα που τους έδωσα να ακούσουν. Ο promoter έκανε απίστευτες προσπάθειες και του πήρε πάρα πολύ καιρό για να με βρει.

Ο Nic Fanciulli έχει παίξει μουσική ακόμα και σε ειρηνευτική αποστολή στη Βοσνία Facebook Twitter


5.

Ο Andy Chatterley ήταν ο πρώτος παραγωγός με τον οποίο συνεργάστηκα, με καθοδήγησε και μαθήτευσα δίπλα του στα θέματα μουσικής παραγωγής. Μαζί δουλέψαμε πάνω στην παραγωγή όλου του υλικού των Skylark και Buick Project, κάνοντας remixes σε όλους, από την Kylie Minogue μέχρι τους Underworld.


6.

Μετά τη λήξη του πολέμου στη Βοσνία συμμετείχα σε μία ειρηνευτική αποστολή των Ηνωμένων Εθνών, που σκοπό είχε να βοηθήσει τη συμφιλίωση στις τοπικές κοινωνίες. Παίζαμε μουσική σε διάφορες κουλές τοποθεσίες παντού στη Βοσνία, η μία ήταν ένα καταφύγιο προφύλαξης σε περίπτωση αεροπορικής επιδρομής.


7.

Ήταν προγραμματισμένο να παίξω στο τελευταίο πάρτι του Space Ibiza από τις 6 ως τις 10 το πρωί. Στις 10 το πρωί γυρνάει ο Carl Cox, με κοιτάει και μου λέει «δεν θα πας πουθενά, αυτό το κλαμπ θα το κλείσουμε μαζί». Αυτήν τη στιγμή δε θα την ξεχάσω ποτέ στη ζωή μου.


8.

Μια φορά πήρα ένα χάπι για να με βοηθήσει να κοιμηθώ, όταν το αεροπλάνο στο οποίο επέβαινα ήταν έτοιμο να απογειωθεί. Ξύπνησα 6 ώρες μετά, εντελώς φρέσκος και ξεκούραστος, για να διαπιστώσω πως το αεροπλάνο ήταν ακόμη στο αεροδρόμιο του Λονδίνου και δεν είχε κουνηθεί από τη θέση του.


9.

Κάποια στιγμή έλαβα ένα γράμμα από έναν φοιτητή, ο οποίος μου ζητούσε να γίνει ο ασκούμενός μου. Δέκα χρόνια μετά, αυτός ο άνθρωπος είναι ο μάνατζερ μου.


10.

Κάποια στιγμή στην καριέρα μου έπαιξα ένα back to back σετ με τον Deadmau5 στο Μεξικό. Στη μέση του σετ, ο μείκτης εξερράγη και πήρε φωτιά! Κι έγινε ακριβώς όπως το περιγράφω...

 

Ο Nic Fanciulli θα βρίσκεται στο Dybbuk το Σάββατο 25 Ιανουαρίου.

Μουσική
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ο Alex Kapranos στη LiFO: «Ο Μπόρις Τζόνσον δεν είναι κλόουν, είναι επικίνδυνος»

Μουσική / Ο Alex Kapranos στη LiFO: «Ο Μπόρις Τζόνσον δεν είναι κλόουν, είναι επικίνδυνος»

Ο frontman των Franz Ferdinand ήρθε στην Αθήνα για τα SNFCC Sessions του Κέντρου Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος και είχε μια άνετη, φιλική κουβέντα με τον πρώτο του ξάδερφο, τον δημοσιογράφο Άκη Καπράνο.
ΑΚΗΣ ΚΑΠΡΑΝΟΣ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Συμφωνική Μουσική - Ιστορίες / Το Μονόγραμμα του Έρωτα και της Μουσικής

Η Κρατική Ορχήστρα Αθηνών τιμά τη μνήμη του Οδυσσέα Ελύτη με αφορμή τα τριάντα χρόνια από τον θάνατό του, παρουσιάζοντας το «Μονόγραμμα» του Γιώργου Κουρουπού, που βασίζεται στο ομότιτλο έργο του μεγάλου Έλληνα ποιητή, στις 24 Οκτωβρίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
ΜΑΤΟΥΛΑ ΚΟΥΣΤΕΝΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ