Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier

Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier Facebook Twitter
0

Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier Facebook Twitter
Ποτέ την Κυριακή

To Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη προσκάλεσε τον Jean Paul Gaultier να εμπνευστεί από τη Μελίνα Μερκούρη και να δημιουργήσει συλλεκτικά αντικείμενα, τα έσοδα από την πώληση των οποίων θα διατεθούν για τους σκοπούς του Ιδρύματος.

Ο διεθνής σχεδιαστής, γνωστός για τα φιλελληνικά του αισθήματα και τον θαυμασμό του για τη Μελίνα, επέλεξε να της αφιερώσει το σήμα κατατεθέν του, τις λευκές και μπλε ρίγες, σε δύο εκδοχές, μαρινιέρα και t-shirt, βασιζόμενος σε δύο φωτογραφίες της Μελίνας Μερκούρη από τους θρυλικούς φωτογράφους Douglas Kirkland και Bill Yoscary. Ο Gaultier επιμελήθηκε τον σχεδιασμό της συλλεκτικής μαρινιέρας και του συλλεκτικού t-shirt που φέρουν την υπογραφή του και παράχθηκαν σύμφωνα με τις ποιοτικές του προδιαγραφές στην Ελλάδα, ενώ ο Κωνσταντίνος Καταλακινός από την ομάδα επικοινωνίας του σχεδιαστή συνέβαλε στην υλοποίηση του πρότζεκτ. Εξάλλου ο ίδιος ο Gaultier έχει δηλώσει στο παρελθόν ότι η εμφάνιση της Μελίνας Μερκούρη στη βραβευμένη ταινία του Ζιλ Ντασέν, Ποτέ την Κυριακή, υπήρξε γι' αυτόν πηγή έμπνευσης για να δημιουργήσει τις χαρακτηριστικές του μαρινιέρες που έχουν αποτελέσει κεντρικό κομμάτι πολλών συλλογών του.

Τα δύο αντικείμενα θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση στο Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη στις 28/4 και από την επόμενη μέρα θα είναι διαθέσιμα σε περιορισμένο αριθμό στο Ίδρυμα Μελίνα Μερκούρη, στα πωλητήρια και το e-shop του Μουσείου Μπενάκη και στη boutique Luisa σε Αθήνα και Μύκονο, έναντι 60 (t-shirt) και 80 (μαρινιέρα) ευρώ.

Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier Facebook Twitter

Η Μελίνα γίνεται η μούσα του Jean Paul Gaultier Facebook Twitter

Μόδα & Στυλ
0

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εxplainer: Γιατί το κακόγουστο show του οίκου Schiaparelli υποτιμά πραγματικά τη νοημοσύνη μας;

Explainer / Εxplainer: Γιατί το κακόγουστο show του οίκου Schiaparelli υποτιμά πραγματικά τη νοημοσύνη μας;

Μήπως η υψηλή μόδα απευθύνεται πλέον αποκλειστικά στα ποταπότερα ένστικτά μας; Το φθηνό μάρκετινγκ των πολυτελών οίκων και το «αφήγημα» των ειδικών για «πράγματα – που – δεν – καταλαβαίνουμε – εμείς – οι – κοινοί – θνητοί» και κάποιος πρέπει να μας τα εξηγήσει...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Βίβιαν Γουέστγουντ (1941-2022)

Απώλειες / Βίβιαν Γουέστγουντ (1941-2022): Αποχαιρετώντας τη νονά του πανκ

Η τελευταία της πανκ σκηνής του Λονδίνου, εργάστηκε πιο σκληρά από τους σχεδιαστές της εποχής της, με μια απροσποίητη ευρηματικότητα και μια πηγαία έμπνευση που έμεινε ανυποχώρητη μέχρι το τέλος. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Καίτη Γκραμμά: «Νιώθω, είμαι και φαίνομαι Θεσσαλονικιά. Κυρίως φαίνομαι!»

Η Θεσσαλονικιά / Καίτη Γκραμμά: «Νιώθω, είμαι και φαίνομαι Θεσσαλονικιά. Κυρίως φαίνομαι!»

Από την παιδική και εφηβική της ηλικία στη Θεσσαλονίκη μέχρι τη Νομική και τα catwalks κορυφαίων σχεδιαστών, το επιτυχημένο μοντέλο μοιράζεται με τη LiFO τους μεγαλύτερους σταθμούς της συναρπαστικής ζωής της.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Πώς να κάνεις ότι ξέρεις από μόδα, χωρίς να έχεις ιδέα

Μόδα & Στυλ / Πώς να κάνεις ότι ξέρεις από μόδα χωρίς να έχεις ιδέα

Τα –κυριολεκτικά– πέντε πράγματα που χρειάζεται να ξέρεις αυτήν τη στιγμή για να έχεις απάντηση αν σε ρωτήσουν γιατί τα μοντέλα του Demna Gvasalia περπατούσαν στις λάσπες (και πώς προφέρεται το «Demna Gvasalia»).
ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚΑ

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ