Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter
4

Για τα μικρά παιδιά είναι ιδιαίτερα δύσκολο να ομολογήσουν σεξουαλική κακοποίηση μέσα στην οικογένεια. Μερικές φορές μάλιστα και υπό την πίεση και τον ψυχολογικό εκβιασμό που μπορεί να υφίστανται, είναι ακόμη δυσκολότερο να ξεχωρίσουν τη σεξουαλική κακοποίηση από τον φυσιολογικό τρόπο ζωής.

Ο καλλιτέχνης Saint Hoax, στο νέο του πρότζεκτ τοποθετεί στη θέση του "θύματος" ηρωίδες της Ντίσνεϊ για να περάσει το μήνυμα όσο καλύτερα μπορεί στα μικρά παιδιά.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

«Στόχος αυτής της σειράς είναι να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να καταγγέλουν περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης μέσα στην οικογένεια, ώστε να επεμβαίνουν οι αρχές» δήλωσε ο καλλιτέχνης που ζεί και εργάζεται στη Μέση Ανατολή. Ο ίδιος προστατεύεται από το ψευδώνυμό του, αφού σ αυτή την περιοχή της υφηλίου, επιβάλλεται αυστηρή λογοκρισία.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

Η καμπάνια έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, με όσους την κατακρίνουν, να θεωρούν ότι είναι στρεσσογόνα και καθολου εποικοδομητική.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

To σλόγκαν της καμπάνιας είναι "Το 46% των ανηλίκων που βιάζονται, πέφτουν θύματα από μέλη της οικογένειάς τους"

Design
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι στα Εξάρχεια με έναν extreme πίνακα για καλωσόρισμα

Design / Ένα σπίτι όπου «welcome» σου λέει ένας καθόλου σοβαροφανής πίνακας

Όλα ξεκίνησαν με έναν μπουφέ που δεν ήταν καν προς πώληση. Η Τζάσμιν τον διεκδίκησε με πείσμα και τελικά τον απέκτησε. Από τότε, έβαλε στόχο να προσθέτει κάθε χρόνο ένα διαχρονικό κομμάτι design στη συλλογή της. Και τα κατάφερε.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Η αρχιτεκτονική ως πεδίο διαρκούς αναστοχασμού

Design / Η αρχιτεκτονική ως πεδίο διαρκούς αναστοχασμού

Το p+Research+Design της POTIROPOULOS+PARTNERS λειτουργεί ως χώρος ελεύθερης σκέψης, πειραματισμού και συστηματικής αναστοχαστικής πρακτικής. Τροφοδοτεί τον σχεδιασμό με νέα ερεθίσματα, ενδυναμώνει τη δημιουργικότητα και θεμελιώνει τη φιλοσοφική και σχεδιαστική θέση του γραφείου.
THE LIFO TEAM
Το τοπίο πρώτα:  Μια νέα ανάγνωση του τουριστικού σχεδιασμού

Design / Το τοπίο πρώτα: Μια νέα ανάγνωση του τουριστικού σχεδιασμού

Σε μια εποχή που ο τουρισμός απειλεί τα ίδια τα τοπία που τον καθιστούν ελκυστικό, το γραφείο doxiadis+ αναπτύσσει μια στρατηγική σχεδιασμού με αφετηρία το τοπίο ως πόρο, ως εμπειρία και ως πολιτισμικό αφήγημα.
THE LIFO TEAM
Ένα σπίτι που σου φτιάχνει τη διάθεση

Design / Ένα σπίτι που σου φτιάχνει τη διάθεση

Το σπίτι της Κρις Μπέτα στο Παγκράτι -με το σπασμένο φωτιστικό, τις 70s καρέκλες, ένα χαλί που κάποτε βρισκόταν στην είσοδο ενός θρυλικού κλαμπ της Θεσσαλονίκης και τα κορνιζαρισμένα συναισθήματα- κουβαλά τόση πληροφορία, που για εκείνη λειτουργεί κατευναστικά.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ένα σπίτι σαν το χάδι της γιαγιάς

Design / Ένα σπίτι στο Κερατσίνι, γεμάτο με ενθύμια μιας άλλης εποχής

Με μια παλιά τηλεόραση, βιντεοκασέτες και κάδρα που αφηγούνται ιστορίες, το σπίτι της ηθοποιού Τζωρτζίνας Λιώση είναι ένα καταφύγιο μνήμης και συναισθημάτων – όχι απλώς ένας τόπος διαμονής.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Οι αίθουσες του Μεγάρου Δουκίσσης Πλακεντίας στο φως

Αποκλειστικό / Οι αίθουσες του Μεγάρου Δουκίσσης Πλακεντίας στο φως

Mε την πρόσφατη παραχώρησή του από την ΕΤΑΔ στον δήμο Πεντέλης, το θρυλικό Καστέλο της Ροδοδάφνης παύει να είναι κτίριο-φάντασμα και μετατρέπεται σε πολυχώρο πολιτισμού, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
yf

Design / Potiropoulos+Partners: Πώς «γεννήθηκε» το νέο ερευνητικό κέντρο και ποια είναι η φιλοσοφία της καινοτομίας αυτής

Το διακεκριμένο αρχιτεκτονικό γραφείο παρουσίασε τη δική του in house Research+Design «ομάδα» με την ονομασία «p+R+D», κατά τα πρότυπα των διεθνών αρχιτεκτονικών γραφείων.
THE LIFO TEAM

σχόλια

4 σχόλια
Η ιδεα καλη ειναι, το σχεδιο ωστοσο πασχει. Οι πατεραδες-τερατα επρεπε να φαινονται πιο επιθετικοι, πιο κακοι. Και οι ηρωιδες, ιδιως η Αριελ, πιο θλιμμενες. Με την παρουσα αναπαρασταση το μηνυμα ξεκαθαρο δεν το λες.
Και γω νομίζω πως η καμπάνια δεν είναι πολύ πετυχημένη. Ειναι ίσως καλή για να ευαισθητοποιήσει, αλλά όχι για παροτρύνει τα παιδιά να μιλήσουν. Νομίζω ότι ένα μικρό παιδί θα δυσκολευτεί να πιάσει το υπονοούμενο. Μάλλον θα μπερδευτεί περισσότερο. :(
Οτιδήποτε βοηθήσει ένα παιδί να μιλήσει, να καταγγείλει τη σεξουαλική κακοποίηση που υφίσταται ώστε αυτή να πάψει αφενός κι το παιδί να βρει βοήθεια , οτιδήποτε είναι ευπρόσδεκτο και θεμιτό. Στην πλειοψηφία τους τα παιδιά ταυτίζονται με τους ήρωες κινουμένων σχεδίων, οπότε πιστεύω ότι και σ' αυτή την περίπτωση το ίδιο θα γίνει. Άρα η καμπάνια κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση!