Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter
4

Για τα μικρά παιδιά είναι ιδιαίτερα δύσκολο να ομολογήσουν σεξουαλική κακοποίηση μέσα στην οικογένεια. Μερικές φορές μάλιστα και υπό την πίεση και τον ψυχολογικό εκβιασμό που μπορεί να υφίστανται, είναι ακόμη δυσκολότερο να ξεχωρίσουν τη σεξουαλική κακοποίηση από τον φυσιολογικό τρόπο ζωής.

Ο καλλιτέχνης Saint Hoax, στο νέο του πρότζεκτ τοποθετεί στη θέση του "θύματος" ηρωίδες της Ντίσνεϊ για να περάσει το μήνυμα όσο καλύτερα μπορεί στα μικρά παιδιά.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

«Στόχος αυτής της σειράς είναι να ενθαρρύνουμε τα παιδιά να καταγγέλουν περιπτώσεις σεξουαλικής κακοποίησης μέσα στην οικογένεια, ώστε να επεμβαίνουν οι αρχές» δήλωσε ο καλλιτέχνης που ζεί και εργάζεται στη Μέση Ανατολή. Ο ίδιος προστατεύεται από το ψευδώνυμό του, αφού σ αυτή την περιοχή της υφηλίου, επιβάλλεται αυστηρή λογοκρισία.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

Η καμπάνια έχει προκαλέσει ποικίλες αντιδράσεις, με όσους την κατακρίνουν, να θεωρούν ότι είναι στρεσσογόνα και καθολου εποικοδομητική.

Οι ηρωίδες της Ντίσνεϊ ανταλάσσουν αμήχανα φιλιά στο στόμα με τους πατέρες τους Facebook Twitter

To σλόγκαν της καμπάνιας είναι "Το 46% των ανηλίκων που βιάζονται, πέφτουν θύματα από μέλη της οικογένειάς τους"

Design
4

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η Αθηναία αρχιτέκτων Ελίζα Μάνωλα «μεταφράζει» την αγγλική εξοχή

Design / Η Ελίζα Μάνωλα ξαναζωντανεύει παλιά εξοχικά σπίτια της βρετανικής υπαίθρου

Με σεβασμό στην ιστορική αρχιτεκτονική τους, την ιδιαιτερότητα των τεχνοτροπιών και των λεπτομερειών τους, η Αθηναία αρχιτέκτονας προτείνει τον δικό της σύγχρονο σχεδιασμό, εγκαθιστά σε αυτά τα διατηρητέα κτίρια μια αισθητική απαλλαγμένη από κλισέ.
ΝΙΚΟΣ ΤΣΕΠΕΤΗΣ
Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Design / Hôtel de la Marine, ένα μουσείο για το lifestyle στο Παρίσι του 18ου αιώνα

Το hotspot της γαλλικής αριστοκρατίας των δεκαετιών πριν από τη Γαλλική Επανάσταση ζωντανεύει έναν τρόπο ζωής υψηλής τέχνης και μια καθημερινότητα γεμάτη ακραία εξωπραγματική πολυτέλεια. Τώρα είναι και πάλι ανοιχτό για το κοινό. 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση

Interiors / Ένα διαμέρισμα με ανθρώπινη υπόσταση στο Παγκράτι

Ο φωτογράφος μόδας Θανάσης Κρίκης ζει σε ένα διαμέρισμα που το αισθάνεται σαν προέκταση του εαυτού του. Σε αυτό κυριαρχούν οι φωτογραφίες μόδας, τα ζωγραφικά του έργα και τα design έπιπλα, μα, πάνω απ’ όλα, η ικανότητά του να τα συνθέτει όλα αυτά και να δημιουργεί ένα καλαίσθητο σύμπαν.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα dream house

Design / Πώς είναι να ζεις μέσα σε ένα σπίτι σαν γκαλερί γλυπτών

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται ένα αθηναϊκό σπίτι γεμάτο με έργα Ελλήνων γλυπτών, που όλα του τα πράγματα μένουν πάντα στη θέση τους, και μιλά με τον αρχιτέκτονα ιδιοκτήτη που δεν συνηθίζει να σχεδιάζει σπίτια γιατί «αισθανόταν ότι θα έπρεπε να κάνει και τον διαπραγματευτή της οικογένειας»
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Design / Crini & Sophia: Εκεί που η art de la table συναντά τα έργα καταξιωμένων σύγχρονων καλλιτεχνών 

Σε μια υπερυψωμένη βιτρίνα στο Κολωνάκι συναντάμε μια σειρά από έργα τριών καλλιτεχνών οι οποίοι δεν είχαν μιλήσει μεταξύ τους πριν τελειώσει το κατάστημα, που απ’ έξω δεν μαρτυρά τι ακριβώς κρύβει μέσα του. 
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Η χρυσή σχεδιάστρια που μάγεψε το Χόλιγουντ

Design / Συνεργάτις του Ντε Κίρικο. Κολλητή του Νουρέγιεφ. Επίσκεψη στο απίθανο σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της εικαστικού Lisa Sotilis, που ήταν στενή φίλη του Ιόλα, συνεργάτιδα του Ντε Κίρικο και κολλητή φίλη του Νουρέγιεφ. Και εντυπωσιάζεται με την κινηματογραφική της ζωή.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Design / Kyr Lakis: Ένα νέο αθηναϊκό brand αναβιώνει την τέχνη των ηπειρώτικων σταμπωτών

Ένα νέο concept store εμφανίστηκε στα Εξάρχεια από τη γλύπτρια Αντιγόνη MacLellan και τον designer Χαρίλαο Κουρτίνο Πάλλα, το Αphilo, που συγκεντρώνει τη δουλειά πολλών ντόπιων artisans. Εκεί βρίσκουμε και τα χρηστικά αντικείμενα του brand τους, Kyr Lakis, που αξιοποιεί τα σχέδια από ξυλόγλυπτες μήτρες οι οποίες άντεξαν στον χρόνο, όπως μια γοργόνα που μετρά εκατό χρόνια ζωής.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Design / Mέσα στο boho διαμέρισμα της σχεδιάστριας Σήλιας Δραγούνη

Ένα σταντ με ρούχα δίπλα στην τραπεζαρία, μια σανίδα του skate στη μέση του καθιστικού, το πιο ιδιαίτερο πλακάκι που έχει μπει ποτέ σε τζάκι. Το διαμέρισμα της σχεδιάστριας στην Κηφισιά είναι μποέμ και boho, σαν την ίδια.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Έλενα Ναβροζίδου: Νομίζω πως η πολιτική τους ορθότητα είναι μια εισβολή ασκήμιας

Design / Έλενα Ναβροζίδου: «Λογοκρίθηκαν πολλές από τις εικόνες μου, γιατί φαινόταν λίγο στήθος»

Η ξεχωριστή εικαστική καλλιτέχνις και δημιουργός της θρυλικής Λουντμίλα, της ηρωίδας κόμικς που ζούσε σουρεαλιστικές ερωτικές ιστορίες στο «Παρά Πέντε» και στη «Βαβέλ», μας ανοίγει το ειδωλολατρικό, πληθωρικό σπίτι της και μας δείχνει τη δική της Παραμυθία.
M. HULOT

σχόλια

4 σχόλια
Η ιδεα καλη ειναι, το σχεδιο ωστοσο πασχει. Οι πατεραδες-τερατα επρεπε να φαινονται πιο επιθετικοι, πιο κακοι. Και οι ηρωιδες, ιδιως η Αριελ, πιο θλιμμενες. Με την παρουσα αναπαρασταση το μηνυμα ξεκαθαρο δεν το λες.
Και γω νομίζω πως η καμπάνια δεν είναι πολύ πετυχημένη. Ειναι ίσως καλή για να ευαισθητοποιήσει, αλλά όχι για παροτρύνει τα παιδιά να μιλήσουν. Νομίζω ότι ένα μικρό παιδί θα δυσκολευτεί να πιάσει το υπονοούμενο. Μάλλον θα μπερδευτεί περισσότερο. :(
Οτιδήποτε βοηθήσει ένα παιδί να μιλήσει, να καταγγείλει τη σεξουαλική κακοποίηση που υφίσταται ώστε αυτή να πάψει αφενός κι το παιδί να βρει βοήθεια , οτιδήποτε είναι ευπρόσδεκτο και θεμιτό. Στην πλειοψηφία τους τα παιδιά ταυτίζονται με τους ήρωες κινουμένων σχεδίων, οπότε πιστεύω ότι και σ' αυτή την περίπτωση το ίδιο θα γίνει. Άρα η καμπάνια κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση!