Τα δάκρυα του Υπουργού

Τα δάκρυα του Υπουργού Facebook Twitter
Ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κωνσταντίνος Καραμανλής στον τόπο της τραγωδίας σήμερα
0

Η ΕΙΚΟΝΑ  του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών να βουρκώνει στον τόπο της τραγωδίας, θα μπορούσε να είναι συγκινητική εάν δεν ήταν εξοργιστική.

Αν αυτός, που δουλειά του είναι να προλαβαίνει τέτοιες τραγωδίες, κλαίει, τότε τι να κάνουν όσοι ψάχνουν στα νεκροτομεία ν’ αναγνωρίσουν τους αγαπημένους ανθρώπους τους, εξαιτίας του; Υπουργός είσαι για να δρας εκ των προτέρων, όχι για να κλαίς εκ των υστέρων. Αυτό, δυστυχώς, το κάνουν άλλοι καλύτερα.

Ειδικά αν δεν μιλάμε για μια απρόσμενη φυσική καταστροφή που όσο και να την προβλέψεις, κάτι θα σου ξεφύγει. Αλλά για  κακοδιαχείρηση ενός κράτους που καμώνεται το σύγχρονο, αλλά είναι σχεδόν αστείο.

Υπουργός είσαι για να δρας εκ των προτέρων, όχι για να κλαίς εκ των υστέρων. Αυτό, δυστυχώς, το κάνουν άλλοι καλύτερα.

Εδώ υπάρχει ένα καθαρά πολιτικό έγκλημα που δεν πρέπει να παραμείνει ατιμώρητο. Το έργο ηλεκτροκίνησης-σηματοδότησης της γραμμής Αθήνα -Θεσσαλονίκη είναι ένα έργο που είχε ανακοινωθεί από τον Σπίρτζη (του ΣΥΡΙΖΑ) ότι θα είναι έτοιμο μέσα στους πρώτους μήνες του 2018. Δεν παραδόθηκε ποτέ. Ο Καραμανλής (της ΝΔ), τέσσερα χρόνια υπουργός, δεν έκανε επίσης απολύτως τίποτα. Έβλεπε τα τρένα να περνούν. Και τώρα κλαίει in situ. Aστείος επίσης.

Eξ ίσου εξοργιστική θα είναι (είναι ήδη) η προεκλογική διαχείριση της τραγωδίας. Ιδίως στα λασποτόπια των social media. Τόσοι νεκροί θα γίνουν ταληράκια μιας απέραντης στρεψοδικίας. Ο ένας θα τα φορτώνει τού άλλου προκειμένου να απεκδυθεί των ευθυνών του. Τόσες δεκαετίες με πακτωλούς χρηματοδοτήσεων, έργα που έγιναν και ξανάγιναν, διορθώθηκαν και ξαναδιορθώθηκαν, λογύδρια σαν καθρεφτάκια για απολίτιστες φυλές, τόσοι υπουργοί και τόσοι σωτήρες―  για να έχουν τα έμμισθα τρολ «επιχειρήματα».

Ακόμη όμως κι αν δεχτούμε ότι φταίνε όλοι, κάποιος έχει μεγαλύτερο μερίδιο της ευθύνης: εκείνος που τώρα κυβερνά. Ιδίως αν ανέλαβε την εξουσία, καταγγέλλοντας την αποδεδειγμένη ανικανότητα των προηγουμένων.

Είναι να απορεί κανείς: Αν επί τέσσερα χρόνια, ο κύριος Καραμανλής δεν κατάφερε να λύσει αυτό το κομβικό ζήτημα, με τι ασχολείτο; Με το πώς κλαίνε αισθαντικά μπροστά στις κάμερες;

Θα έπρεπε ήδη να έχει παραιτηθεί, αίροντας τις αμαρτίες ενός χρονίως άρρωστου κρατικού μηχανισμού. Ούτως ή άλλως κανείς δεν θα τον θυμάται ως ικανό υπουργό· τουλάχιστον να τον θυμάται ως εύθικτο.

 
 
Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Οπτική Γωνία / Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Από που προκύπτει το αναρχικό, πόσο μάλλον κάποιο «κομμουνιστικό» προφίλ των «εμπρηστών»; Από ένα σκουλαρίκι, την είδηση για το χασίς και τα τσίπουρα, τα ρούχα που είναι αυτά που συναντάς σε πλήθος εικοσάρηδων σε πλατείες και δρόμους της χώρας;
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Οπτική Γωνία / Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Υπάρχει ανάγκη στην πολιτική ζωή για ένα νέο κόμμα; Υπάρχει κρίσιμος ζωτικός χώρος που δεν έχει εκπροσώπηση; Μπορεί να ξεπεραστούν ή, έστω, να αμβλυνθούν οι έντονα αρνητικές μνήμες από τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι ο Αλέξης Τσίπρας το ιδανικό πρόσωπο;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Σουδάν: Ο ξεχασμένος πόλεμος και τα «παιδιά-πρόσφυγες» που κατηγορούνται ως διακινητές

Οπτική Γωνία / Σουδάν: Η μεγαλύτερη τραγωδία του αιώνα δεν γίνεται ποτέ πρωτοσέλιδο

Οι νεκροί από τις συγκρούσεις, την πείνα και τις επιδημίες υπολογίζεται συνολικά περί το 1 εκατ., και περισσότεροι από τους μισούς εξ αυτών είναι παιδιά. Μια εφιαλτική κατάσταση, που έχει όμως την «ατυχία» να περνά σε δεύτερη ή και τρίτη μοίρα, καθώς ούτε τα ΜΜΕ και τους διεθνείς οργανισμούς φαίνεται να συγκινεί ιδιαίτερα ούτε εντάσσεται εύκολα σε κάποιο πολιτικό αφήγημα ώστε να εμπνεύσει μαζικά κινήματα αλληλεγγύης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Οπτική Γωνία / Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Σκέψεις πάνω στην απόφαση του Oposito, ενός μικρού εκδοτικού οίκου που έχει δώσει ενδιαφέροντα δείγματα ανήσυχης κοινωνικής και πολιτισμικής σκέψης, για την «αποδέσμευσή» του σε σχέση με το βιβλίο της κοινωνιολόγου Eύα Ιλούζ «Ψυχρή τρυφερότητα. Η άνοδος του συναισθηματικού καπιταλισμού».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ακροβατώντας / Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ένα εντυπωσιακά μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας είναι διατεθειμένο να δώσει «συγχωροχάρτι» για ένα μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο, αρκεί οι εμπλεκόμενοι να τηρήσουν ακροδεξιά και ρατσιστική στάση στο μεταναστευτικό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πέντε ιδρύματα πρώην πρωθυπουργών και ένα ινστιτούτο. Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Ρεπορτάζ / Τα ιδρύματα των πρώην πρωθυπουργών: Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Τυπικά, σκοπός τους είναι η διατήρηση των αρχείων και η προβολή του έργου πρώην πρωθυπουργών. Στην πράξη, όμως, λειτουργούν και ως think tanks και πολιτικά εργαλεία επιρροής.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Ρεπορτάζ / Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Τα πρόσφατα ατυχήματα με αστικά λεωφορεία φέρνουν στο προσκήνιο το θέμα της εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και καταγγελίες για θεσμικές αστοχίες. Οι εμπλεκόμενες πλευρές μιλάνε στη LiFO.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ