Γιατί δεν πρέπει να είναι υποψήφιος ο Κώστας Αχ. Καραμανλής

Γιατί δεν πρέπει να είναι υποψήφιος ο Κώστας Αχ. Καραμανλής Facebook Twitter
Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής απέτυχε τραγικά ως υπουργός, αφού δεν μπόρεσε να διεκπεραιώσει ούτε τα στοιχειώδη από την θέση στην οποία τον τοποθέτησε ο πρωθυπουργός, λόγω του ονόματός του. 
0

 

ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ της Νέας Δημοκρατίας, που ρωτήθηκε αυτές τις μέρες αν θα είναι υποψήφιος στις εκλογές ο πρώην υπουργός Υποδομών, απάντησε «πώς είναι  δυνατόν να μην υπάρχει ένας Καραμανλής στα ψηφοδέλτια.»   

Το ερώτημα για τον Κώστα Αχ.Καραμανλή όμως, δεν θα έπρεπε να είναι αν θα βρίσκεται στα ψηφοδέλτια ή όχι. Το ερώτημα είναι γιατί ο πρωθυπουργός δεν τον έπαυσε από τα καθήκοντά του νωρίτερα και γιατί τον επέλεξε για υπουργό, αφού οι ενδείξεις της ακαταλληλότητας του ήταν προφανείς από πολύ νωρίς. 

Τον Απρίλιο του 2019, ο Κώστας Αχ. Καραμανλής, που τότε ήταν τομεάρχης Υποδομών και Μεταφορών της Νέας Δημοκρατίας, φωτογραφήθηκε μαζί με την ευρωβουλευτή Ελίζα Βόζεμπεργκ στο αυτοκίνητό του και όλοι είδαν πως όχι μόνο δεν φορούσε ζώνη ασφαλείας, αλλά είχε τοποθετήσει και ένα κλιπ απενεργοποίησης του ήχου υπενθύμισης, που ακούγεται όταν ο οδηγός δεν την φορά, για να μην τον ενοχλεί. 

Μετά από την κατακραυγή που προκάλεσε στα σόσιαλ μήντια και στο διαδίκτυο η επιδεικτική παράβλεψη του νόμου και η περιφρόνηση  της οδικής ασφάλειας  από τον τομεάρχη Υποδομών και Μεταφορών, αναγκάστηκε να παραδεχθεί το λάθος του. 

Γιατί δεν πρέπει να είναι υποψήφιος ο Κώστας Αχ. Καραμανλής Facebook Twitter
Στην αγκάλη της οικογένειας...

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι αυτός που θα αποφασίσει αν ο Κώστας Αχ. Καραμανλής θα είναι ξανά υποψήφιος ή όχι. Κι εκεί θα δούμε αν θα μετρήσει περισσότερο ο σεβασμός στη μνήμη των θυμάτων ή η καραμανλική βαρονία. 

Σε πολλές ευρωπαικές χώρες αυτό θα ήταν αρκετό για να μην σκεφτεί ποτέ κανείς να τον κάνει υπουργό Μεταφορών, αλλά ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον έκανε γιατί -παραφράζοντας ελαφρώς τον νεοδημοκράτη βουλευτή- “πώς είναι δυνατόν να μην υπάρχει ένας Καραμανλής στην κυβέρνηση;”  Ο νεποτισμός νίκησε την αξιοκρατία από τα αποδυτήρια. Τα σημάδια όμως ήταν εκεί. 

Ο πρωθυπουργός είχε τη δυνατότητα να διορθώσει την επιλογή του στην πορεία, αλλά δεν το έκανε. Υποτίθεται ότι αξιολογούσε τους υπουργούς του για το έργο τους, αλλά με όσα αποκαλύπτονται αυτές τις μέρες για τον πρώην υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, αναρωτιέται κανείς γιατί δεν τον απομάκρυνε από την κυβέρνηση εγκαίρως. Μόνο η αποτυχία του να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση του έργου Σηματοδότησης και Τηλεδιοίκησης ήταν επαρκής λόγος για να ζητηθεί η παραίτηση του. Το γεγονός ότι και ο προηγούμενος υπουργός του ΣΥΡΙΖΑ, Χρήστος Σπίρτζης, έπαιρνε παρατάσεις για το ίδιο έργο, δεν μπορεί να αποτελεί δικαιολογία, ειδικά για μία κυβέρνηση που διαφήμιζε ότι έχει καλύτερους μάνατζερ. 

Το πιο προκλητικό από όλα όμως, ήταν η άγνοια του για τα θέματα ασφάλειας των επιβατών, ειδικά στον σιδηρόδρομο, για τον οποίο κουνούσε και το δάχτυλο κατά την άσκηση του κοινοβουλευτικού ελέγχου. “Είναι ντροπή και ντρέπομαι που θέτετε θέματα ασφαλείας… θα ήθελα να ανακαλέσετε αμέσως. Είναι ντροπή. Διασφαλίζουμε την ασφάλεια…” έλεγε στην Βουλή και μετά το δυστύχημα των Τεμπών, διαπίστωσαν όλοι πόσο “διασφαλισμένη” ήταν η ασφάλεια. 

Ο Κώστας Αχ. Καραμανλής απέτυχε τραγικά ως υπουργός, αφού δεν μπόρεσε να διεκπεραιώσει ούτε τα στοιχειώδη από την θέση στην οποία τον τοποθέτησε ο πρωθυπουργός, λόγω του ονόματός του.  Για πολλούς φαντάζει  αδιανόητο και να συζητά κανείς την παραμονή του στην πολιτική μετά τα Τέμπη, αλλά να που κάποιοι κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν. 

Μερικοί επικαλούνται ότι δεν υπάρχει κάποιο πόρισμα ακόμα, είτε από την Επιτροπή Διερεύνησης, είτε από την Δικαιοσύνη. Αλλά τι χρειάζεται το πόρισμα για  μια πολιτική απόφαση, από την στιγμή που η ευθύνη του Καραμανλή είναι αντικειμενική;  Αλλοι, υποστηρίζουν ότι αφού ο ΣΥΡΙΖΑ θα κατεβάσει τον πρόσφατα καταδικασμένο για παράβαση καθήκοντος Νίκο Παππά, για “να τον κρίνει ο λαός”, γιατί να μην κρίνει ο λαός, δηλαδή οι ψηφοφόροι, και τον Κώστα Αχ. Καραμανλή “που δεν καν καταδικασμένος;”.  Η Ν.Δ βεβαια, ασκούσε κριτική στον ΣΥΡΙΖΑ για το θέμα του Παππά και τώρα κάποιοι σκέφτονται με τον ίδιο τρόπο.

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είναι αυτός που θα αποφασίσει αν ο Κώστας Αχ. Καραμανλής θα είναι ξανά υποψήφιος ή όχι. Κι εκεί θα δούμε αν θα μετρήσει περισσότερο ο σεβασμός στη μνήμη των θυμάτων ή η καραμανλική βαρονία. 

Οπτική Γωνία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μικροπλαστικά: «Μέχρι και μια ολόκληρη πιστωτική κάρτα καταπίνουμε κάθε εβδομάδα»

Μικροπλαστικά / Μικροπλαστικά: «Μέχρι και μια ολόκληρη πιστωτική κάρτα καταπίνουμε κάθε εβδομάδα»

Είναι μικρά όσο ένας κόκκος ρυζιού και κάθε χρόνο παράγονται εκατομμύρια τόνοι. Ποιες είναι οι εξελίξεις για τη μείωση της μικροπλαστικής ρύπανσης; Τι συμβαίνει στην Ελλάδα; Πώς φτάνουν από το εργοστάσιο στο στομάχι μας;
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Δημήτρης Παρασκευής: «Φέτος, έπειτα από καιρό, ο κορωνοϊός παρουσιάζει έξαρση»

Οπτική Γωνία / «Φέτος, έπειτα από καιρό, ο κορωνοϊός παρουσιάζει έξαρση»

Ο καθηγητής Επιδημιολογίας και Προληπτικής Ιατρικής του ΕΚΠΑ, Δημήτρης Παρασκευής, εξηγεί γιατί κάθε φθινόπωρο αυξάνονται οι ιώσεις του αναπνευστικού, ποια είναι η εικόνα του Covid-19 στην Ελλάδα και ποια μέτρα πρέπει να πάρουμε εν όψει του χειμώνα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Στέλιος Νέστωρ: «Ό,τι έκανα, δεν το έκανα για να ρίξω τη δικτατορία αλλά γιατί ντρεπόμουνα» 

Θεσσαλονίκη / Στέλιος Νέστωρ: «Δεν ήμουν από αυτούς που κάθονται σπίτι τους, βγάζουν λεφτά, τρώνε και πίνουνε» 

Μια πολιτική φυσιογνωμία που έδινε πάντα ηχηρό «παρών» στα πολιτικά και πολιτιστικά πράγματα της Θεσσαλονίκης. Μιλώντας στη LiFO, ζωντανεύει ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της πόλης, από την Κατοχή και τη χούντα μέχρι την ίδρυση του Μεγάρου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κοινωνική κατοικία: Μπορεί το παράδειγμα της La Borda να εφαρμοστεί στην Αθήνα;

Συνεταιριστική κατοικία / Μπορούμε να αντιγράψουμε τη Βαρκελώνη και να λύσουμε το στεγαστικό;

Ενώ στην Ευρώπη παρατηρείται αναζωπύρωση των συνεταιριστικών στεγαστικών κινημάτων, στην Ελλάδα, ειδικά στην Αθήνα, η στεγαστική κρίση οξύνεται. Το παράδειγμα της La Borda στη Βαρκελώνη θα μπορούσε να δώσει τη λύση, χρειάζεται όμως πολιτική βούληση.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
«Ο Άγνωστος Στρατιώτης στη μάχη της πολιτικής εικόνας»

Βασιλική Σιούτη / Ο Άγνωστος Στρατιώτης στη μάχη της πολιτικής εικόνας

Η κυβέρνηση αξιοποίησε τη ρύθμιση για τη φύλαξη του Μνημείου του Άγνωστου Στρατιώτη για να αλλάξει την πολιτική ατζέντα και να ενισχύσει την απήχησή της στο συντηρητικό κοινό, παρά τις διαφοροποιήσεις ακόμη και μέσα στην κυβερνητική παράταξη.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

Οπτική Γωνία / Λίγες λέξεις για τον Διονύση Σαββόπουλο

«Ό,τι όμως και αν υπήρξε ο Διονύσης Σαββόπουλος, είχε τη δόνηση, τον λοξό τόνο, μια διάθεση μεταμόρφωσης και γιορτής. Επέστρεφε σε μια πάμφωτη αυλή, περιμένοντας τους φίλους, το νόημα της συνάθροισης».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
ΕΠΕΞ Στην εποχή του Οφθαλμού

Ιλεκτρίσιτυ / Στην εποχή του Οφθαλμού

Οι κρίσεις ευνοούν την εξουσία, διατηρώντας ένα επίπεδο φόβου μες στην κοινωνία, νομιμοποιώντας μέτρα που ανακουφίζουν τον φόβο αυξάνοντας τον έλεγχο, και δημιουργώντας ευκαιρίες για τη διοχέτευση του κεφαλαίου.
ΧΑΡΗΣ ΚΑΛΑΪΤΖΙΔΗΣ
Μετά τα ερείπια της Γάζας: ποιος μπορεί να χτίσει ξανά την ελπίδα;;

Οπτική Γωνία / Η Γάζα μετά τον πόλεμο: Υπάρχει ελπίδα;

Η καθηγήτρια της Νομικής Σχολής του ΕΚΠΑ και μέλος του Κέντρου Ερευνών για το Δημόσιο Διεθνές Δίκαιο, Μαρία Γαβουνέλη, αναλύει τις προκλήσεις της ανοικοδόμησης, τον ρόλο της Ευρώπης και της Ελλάδας και το αβέβαιο μέλλον μιας λύσης δύο κρατών.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Πόσοι ηλικιωμένοι ζουν μόνοι και κανείς δεν τους αναζητά;

Ακροβατώντας / Πόσοι ηλικιωμένοι ζουν μόνοι και κανείς δεν τους αναζητά;

Οι μοναχικοί θάνατοι ηλικιωμένων ανθρώπων είναι ένα φαινόμενο που ολοένα εντείνεται και στη χώρα μας, όπως και σε ολόκληρο τον κόσμο. Ας μπει στον δημόσιο διάλογο, μήπως πειστούν οι αρμόδιοι ότι πρόκειται για ένα σοβαρό θέμα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πελοπόννησος: Σιδηρόδρομος ή ποδηλατόδρομος;

Ρεπορτάζ / Πελοπόννησος: Σιδηρόδρομος ή ποδηλατόδρομος;

Η προκήρυξη διαγωνισμών για την εκπόνηση μελετών που αφορούν τη χρήση της ιστορικής σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου ως ποδηλατοδρόμου έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις. Διατυπώνονται σοβαρές επιφυλάξεις για την οριστική απώλεια μιας εμβληματικής υποδομής με υψηλή ιστορική, τουριστική και συγκοινωνιακή αξία.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ